Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Chukkels schreef:
Grootste aanfluiting van het indoorseizeon van 2010. Aardig gecompenseerd met de outdoor versie, die geweldig was, maar mij zie je hier niet meer, al kreeg ik geld toe. -.-


Van gedachte veranderd dus ? xd

Ja, want ik krijg bier toe ^^
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohjee, gaat dat goed komen met de plaatjes van Loudness in het achterhoofd? :lol:
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Max Enforcer opent met het nieuwe Hardshock Anthem. Dus ben benieuwd :)


Max Enforcer die draait vanavond niet hoor xd .
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 20:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb trouwens niet mn partytelefoon mee vnv, was hem vergeten op te laden :') Gewoon mn nieuwe tel dus.

Ben te herkennen aan Geck-o Dancing Machine shirt :D
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:

Ben te herkennen aan zwarte Do The Happy Face shirt :D
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ohjee, gaat dat goed komen met de plaatjes van Loudness in het achterhoofd? :lol:

Waarschijnlijk ben ik al toeter als ik binnen kom gehuppelt xd

flevoboys schreef:
Chukkels schreef:
Max Enforcer opent met het nieuwe Hardshock Anthem. Dus ben benieuwd :)


Max Enforcer die draait vanavond niet hoor xd .

Niet onder die naam nee ;)
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
El Mare schreef:
Ohjee, gaat dat goed komen met de plaatjes van Loudness in het achterhoofd? :lol:

Waarschijnlijk ben ik al toeter als ik binnen kom gehuppelt xd

flevoboys schreef:
Chukkels schreef:
Max Enforcer opent met het nieuwe Hardshock Anthem. Dus ben benieuwd :)


Max Enforcer die draait vanavond niet hoor xd .

Niet onder die naam nee ;)


Oja Evil Activities haha, was ik ff vergeten.
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 21:04 
 
Hardtraxxer

Voor als iemand me ziet... Ik ben helemaal zwart (hehe) en ik heb fel roze nagellak ^^ nu moet het makkelijk zijn :P haha
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 21:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Voor als iemand me ziet... Ik ben helemaal zwart (hehe) en ik heb fel roze nagellak ^^ nu moet het makkelijk zijn :P haha

Ik let eigenlijk nooit zo op nagels :P
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
J9_ schreef:
Voor als iemand me ziet... Ik ben helemaal zwart (hehe) en ik heb fel roze nagellak ^^ nu moet het makkelijk zijn :P haha

Ik let eigenlijk nooit zo op nagels :P


Ik denk dat zij wel makkelijk te herkennen is. Zij springt waarschijnlijk boven iedereen uit :P .
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 21:35 
 
Artiest

Pommer schreef:
Ben te herkennen aan Geck-o Dancing Machine shirt :D

:cool:
Bericht Geplaatst op 18 dec 2011 08:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zo ik ben weer terug, we hadden niet zon zin in EA dus we zijn een uurtje eerder weg gegaan. Ik heb genoeg te vertellen over het feest dus misschien waag ik me morgen even aan een verslagje. Was in ieder geval weer episch gezellig met alle bekenden :loving: En Thera is en blijft de opperbaas :worship:

Ojah en nog 1 ding: I can go hiiiiiiiiigh I can go hiiiiiiiiiiigh :loving: Mooiste nummer ooit :worship:
Bericht Geplaatst op 18 dec 2011 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Done :worship:
Bericht Geplaatst op 18 dec 2011 09:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Done :worship:


Ja episch. Nu lekker slapen :).
Bericht Geplaatst op 18 dec 2011 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heb ik me hier onverwachts gruwelijk enorm vermaakt! Wat een heerlijk feestje was dit. Hoe kan iets in een jaar tijd zo extreem verbeterd zijn? Hulde aan High Energy Events, dit had ik echt niet verwacht.

Baas van de avond: wie anders dan Thera! Maar eigenlijk doe ik A2 hiermee tekort, want ook zij hebben een heldenset neergezet. Verder was het supergezellig met alle Hardtraxxers en PF'ers, wat een feest hebben we ervan gemaakt! :D

Speciale eervolle vermelding voor flevoboys: thanks voor het thuis afzetten, je bent een held! :worship:
Bericht Geplaatst op 18 dec 2011 10:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja lekker hoor, prima gehad. :)
Bericht Geplaatst op 18 dec 2011 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was echt heel gezellig met alle HT-ers :D top feest gehad!
Die nieuwe phrantic beukt ziek :worship:
Bericht Geplaatst op 18 dec 2011 15:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik kon gister niet op de naam komen maar die italiaanse track die Geck-o op het begin draaide was The Hose - I Survived, heerlijk plaatje :D Kheb niet echt zin om een verslag te schrijven dus daar zie ik maar van af haha. Ik noem alleen ff de + en - punten:

+++++ HT'ers + vriendengroep
++++ Noisecontrollers - So High
+++ Thera
+ Drankprijzen
+ Snelle hulp bij de bar

+- Geluid, was prima, niet geweldig
+- Controle, het is goed dat je goed fouilleert maar dit duurde wel heel erg lang, zet dan wat extra mensen neer ofzo.

- Kutvolk overal behalve vooraan
- Half uur wachten op een bakje fruit

Al met al een zeer geslaagd feestje, helemaal voor eentje die gratis was! Was weer super gezellig en tijdens Thera was het nog ff vol gas rammen ook :D Als je een beetje vooraan bleef staan merkte je ook niet zo veel van dat irritante volk dus dat heb ik dan maar zo veel mogelijk gedaan. Ook weer wat nieuwe mensen ontmoet dus dat was ook weer leuk.

Tom, David sorry dat ik zo snel weg was op het einde, maar ik raakte m'n maten anders kwijt :P
Bericht Geplaatst op 18 dec 2011 16:21 
 
Hardtraxxer

Mannen,

Wat was het 2e nummer die Thera draaide. Gruwelijk zeg! Na B-Front - Virus.

Tell me! Thx in advance :)
Bericht Geplaatst op 18 dec 2011 16:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Das de nieuwe Prefix & Density! Spark Of Light :)
Aankomende dinsdag bij de theracords radio show doe ik n soortgelijke set als gisteren, maar dan wel n heel uur haha!

Was echt een geweldig feest! Supergoed georganiseerd en lekker gestampt en vermaakt!

Rik, je set was gruwelijk!!!!
Bericht Geplaatst op 18 dec 2011 16:35 
 
Hardtraxxer

DjThera schreef:
Das de nieuwe Prefix & Density! Spark Of Light :)
Aankomende dinsdag bij de theracords radio show doe ik n soortgelijke set als gisteren, maar dan wel n heel uur haha!

Was echt een geweldig feest! Supergoed georganiseerd en lekker gestampt en vermaakt!

Rik, je set was gruwelijk!!!!


Thanks men! Heerlijke track :)
Bericht Geplaatst op 18 dec 2011 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Das de nieuwe Prefix & Density! Spark Of Light :)
Aankomende dinsdag bij de theracords radio show doe ik n soortgelijke set als gisteren, maar dan wel n heel uur haha!

Was echt een geweldig feest! Supergoed georganiseerd en lekker gestampt en vermaakt!

Rik, je set was gruwelijk!!!!

Ja dat vond ik wel laf van de organisatie dat ze je 10 minuten minder lieten draaien omdat de G4H geen tijd kunnen waarnemen door hun idiote maskers. Niet de eerste keer dat dit gebeurd. Half uur is half uur en ik vind het dan ook enorm oncollegiaal. Maar goed, alsnog genoten van de 50 minuten die ons wél gegund waren :loving:
Bericht Geplaatst op 18 dec 2011 16:46 
 
Hardtraxx Newbie

Echt uit mn dak kunnen gaan! Super feest!
Bericht Geplaatst op 18 dec 2011 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een heel vet feestje gehad!

Helaas de set van Geck-o moeten missen, vond ik echt heel erg jammer maar helaas :(.
Vervolgens eigenlijk maar een beetje lopen lanterfanten :P. Vriendin wou wel poosje naar Lipgloss.

Och och, dat is écht niet mijn ding. Geen sfeer, raar volk, ontzettend eentonige saaie muziek, sexuele intimidatie :lol: (Was er met Chocolate Puma(?), schijnt niet echt house te zijn? Vond het iig niks :P)

Daarna laatste 3kwartier van Zatox meegepakt, ach vond ik eigenlijk best wel vermakelijk, alleen soms vooral om het falen :P. Gunz for Hire had ik nog nooit gezien, en hoewel ik erg snel zat ben van hun sound vond ik het toch een vermakelijke set.

Toen kwam weer de held van de avond, Thera :D. Weer helemaal stuk gegaan, heb echt genoten.

Allemachtig wat had ik een kippenvel bij die 2012 remix van CO2, ont-zettend dikke kicks! Maar het absolute hoogtepunt was natuurlijk: Done :worship: Werd gek toen die ingemixt werd. Te mooi :cry:



DjThera schreef:
Das de nieuwe Prefix & Density! Spark Of Light :)
Aankomende dinsdag bij de theracords radio show doe ik n soortgelijke set als gisteren, maar dan wel n heel uur haha!

Oh ja, dat wou ik nog zeggen, heeel vet nummer van P & D, zat echt heel veel energie in.

En dat vroeg ik mij ook nog af. Waarom draaide je niet eens 50 minuten?
Bericht Geplaatst op 18 dec 2011 16:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thanks! Super om te horen die complimenten :loving:

Ik draaide korter omdat Zatox al iets uitliep, iedereen n intro van Fusion of Dnace had en een liveact kun je niet handig inkorten dus die van G4H duurde sowieso langer dus ja helaas moet er dan iemand korter draaien. Maar goed heb daardoor wat sneller doorgemixt haha ook niet erg ;)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten