Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Fusion Of Dance Indoor

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Rik wrote:Als Done gedraait wordt ik he-le-maal gek, ik wil die zooo graag horen. Helemaal laip dan.
Bij 10 Years Of Matrixx werd ik helemaal gek :yay: !
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Mocambo wrote:
Nando wrote:Ik heb ook 2 kaarten in m'n mail, maar we gaan niet meer. Iemand nog kaarten nodig? Verkoop ze beide voor 60.
Met die prijs raak je ze niet kwijt omdat het (nog) niet uitverkocht is ;)
Normale prijs is 42,50 per stuk, dus dan vind ik 30 euro aardig goedkoop. ;)
M
Hardtraxxer
495 posts member since 2009
last seen Apr 2022
Nando wrote:
Mocambo wrote:
Nando wrote:Ik heb ook 2 kaarten in m'n mail, maar we gaan niet meer. Iemand nog kaarten nodig? Verkoop ze beide voor 60.
Met die prijs raak je ze niet kwijt omdat het (nog) niet uitverkocht is ;)
Normale prijs is 42,50 per stuk, dus dan vind ik 30 euro aardig goedkoop. ;)
Klopt, maar dan ben je ze wel kwijt en heb je sowieso je feestje er wel uit. :)
Ik ben bang dat je met 60 euro die kaartjes niet kwijt raakt ;)
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Heb de mijne voor 25 per stuk verkocht, de kaarten die ik al zelf gekocht had. Ga met de vrijkaarten naar het feest :).
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Fusion staat op een laag pitje bij mij. Voel me ziek, zwak, misselijk en mijn gemoedstoestand is ook niet je-van-het.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Chukkels wrote:Fusion staat op een laag pitje bij mij. Voel me ziek, zwak, misselijk en mijn gemoedstoestand is ook niet je-van-het.
Dat heerst he, had ik vorige week last van. Op Loudness voelde ik me aan het begin ook niet al te best.
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
flevoboys wrote:
Chukkels wrote:Fusion staat op een laag pitje bij mij. Voel me ziek, zwak, misselijk en mijn gemoedstoestand is ook niet je-van-het.
Dat heerst he, had ik vorige week last van. Op Loudness voelde ik me aan het begin ook niet al te best.
Kwam door het geluid ^^
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Klos wrote:
flevoboys wrote:
Kwam door het geluid ^^
Haha ja dat zou het vast zijn geweest ja :whistle:
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Kom op mensen, beetje kaartjes laten winnen en dan allemaal n beetje thuis zitten en die kaartjes doorverkopen? Daarvoor doen we geen winactie he....!
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
DjThera wrote:Kom op mensen, beetje kaartjes laten winnen en dan allemaal n beetje thuis zitten en die kaartjes doorverkopen? Daarvoor doen we geen winactie he....!
+1
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Gratis kaartjes verkopen voor een hoog bedrag, die krijg je vast niet verkocht..
Eigenlijk is het ook gewoon genaaid, je krijgt ze voor niks en gaat ze dan verkopen.
Last edited by flevoboys on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Hooli wrote:
DjThera wrote:Kom op mensen, beetje kaartjes laten winnen en dan allemaal n beetje thuis zitten en die kaartjes doorverkopen? Daarvoor doen we geen winactie he....!
+1
+6
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Hooli wrote:
+1
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Bij Geck-o en Thera vooraan de Hardtraxx bende?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Klos wrote:Bij Geck-o en Thera vooraan de Hardtraxx bende?
Ik zou vast wel vooraan staan dan :D .
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Klos wrote:Bij Geck-o en Thera vooraan de Hardtraxx bende?
Ik probeer mn groepje wel naar voren te krijgen, beetje rechtsvoor? In het midden vind ik altijd kut omdat je dan zo ver van de bar af staat :P

Ik denk trouwens dat ik rond 23:00-23:30 binnen ben, ze wilden eerst nog later gaan maar ik moet natuurlijk wel bij Geck-o zijn dus ze hebben pech hehe
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Wil eigenlijk toch ook wel graag :$ Even kijken of ik dat voor elkaar kan krijgen.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Mr Lellebel wrote:Wil eigenlijk toch ook wel graag :$ Even kijken of ik dat voor elkaar kan krijgen.
Kun je de kaartjes van Nando niet krijgen/kopen? :)
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Pommer wrote:
Mr Lellebel wrote:Wil eigenlijk toch ook wel graag :$ Even kijken of ik dat voor elkaar kan krijgen.
Krijgen zou wel leuk zijn ja :P Maar weet sowieso niet of ik dan wel kan, heb vanavond ook al een dubstep feest :P Heb alleen gewoon zo'n zin in een hardstyle feest :P
Hardtraxxer
212 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Ik twijfel nog hard joh, of eigen draaitafels wat eerder in huis of nog een extra feestje mee pakken..... Even fora in de gaten houden voor een goed bod voor tickets en dan misschien toch gaan!
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 19 hours ago
Mr Lellebel wrote:
Pommer wrote:
Krijgen zou wel leuk zijn ja :P Maar weet sowieso niet of ik dan wel kan, heb vanavond ook al een dubstep feest :P Heb alleen gewoon zo'n zin in een hardstyle feest :P
Gewoon gaan man! Wordt super gezellig :)
Heb er ook heel veel zin in :cool:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Nog maar weinig zin, maar komt voornamelijk doordat ik nu gruwelijke kater heb :p
S
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2011
last seen May 2012
Helemaal mee eens!

Ik ben iig zeer dankbaar voor de kaartjes, zie jullie allemaal a.s. Zaterdag! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
He jammer toch niet aanwezig :( Geen geld genoeg om een kaartje te kopen. Iemand een gratis kaartje? :P
Hardtraxxer
212 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Mr Lellebel wrote:He jammer toch niet aanwezig :( Geen geld genoeg om een kaartje te kopen. Iemand een gratis kaartje? :P
Ging dat maar zo makkelijk, dan ben ik er morgen ook zoiezo bij :woot: !