Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 02:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Als Done gedraait wordt ik he-le-maal gek, ik wil die zooo graag horen. Helemaal laip dan.


Bij 10 Years Of Matrixx werd ik helemaal gek :yay: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocambo schreef:
Nando schreef:
Ik heb ook 2 kaarten in m'n mail, maar we gaan niet meer. Iemand nog kaarten nodig? Verkoop ze beide voor 60.

Met die prijs raak je ze niet kwijt omdat het (nog) niet uitverkocht is ;)

Normale prijs is 42,50 per stuk, dus dan vind ik 30 euro aardig goedkoop. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 12:21 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Mocambo schreef:
Nando schreef:
Ik heb ook 2 kaarten in m'n mail, maar we gaan niet meer. Iemand nog kaarten nodig? Verkoop ze beide voor 60.

Met die prijs raak je ze niet kwijt omdat het (nog) niet uitverkocht is ;)

Normale prijs is 42,50 per stuk, dus dan vind ik 30 euro aardig goedkoop. ;)

Klopt, maar dan ben je ze wel kwijt en heb je sowieso je feestje er wel uit. :)
Ik ben bang dat je met 60 euro die kaartjes niet kwijt raakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 12:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb de mijne voor 25 per stuk verkocht, de kaarten die ik al zelf gekocht had. Ga met de vrijkaarten naar het feest :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusion staat op een laag pitje bij mij. Voel me ziek, zwak, misselijk en mijn gemoedstoestand is ook niet je-van-het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Fusion staat op een laag pitje bij mij. Voel me ziek, zwak, misselijk en mijn gemoedstoestand is ook niet je-van-het.


Dat heerst he, had ik vorige week last van. Op Loudness voelde ik me aan het begin ook niet al te best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 14:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Chukkels schreef:
Fusion staat op een laag pitje bij mij. Voel me ziek, zwak, misselijk en mijn gemoedstoestand is ook niet je-van-het.


Dat heerst he, had ik vorige week last van. Op Loudness voelde ik me aan het begin ook niet al te best.

Kwam door het geluid ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
flevoboys schreef:
Chukkels schreef:
Fusion staat op een laag pitje bij mij. Voel me ziek, zwak, misselijk en mijn gemoedstoestand is ook niet je-van-het.


Dat heerst he, had ik vorige week last van. Op Loudness voelde ik me aan het begin ook niet al te best.

Kwam door het geluid ^^


Haha ja dat zou het vast zijn geweest ja :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 14:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kom op mensen, beetje kaartjes laten winnen en dan allemaal n beetje thuis zitten en die kaartjes doorverkopen? Daarvoor doen we geen winactie he....!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Kom op mensen, beetje kaartjes laten winnen en dan allemaal n beetje thuis zitten en die kaartjes doorverkopen? Daarvoor doen we geen winactie he....!


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gratis kaartjes verkopen voor een hoog bedrag, die krijg je vast niet verkocht..
Eigenlijk is het ook gewoon genaaid, je krijgt ze voor niks en gaat ze dan verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
DjThera schreef:
Kom op mensen, beetje kaartjes laten winnen en dan allemaal n beetje thuis zitten en die kaartjes doorverkopen? Daarvoor doen we geen winactie he....!


+1

+6
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
DjThera schreef:
Kom op mensen, beetje kaartjes laten winnen en dan allemaal n beetje thuis zitten en die kaartjes doorverkopen? Daarvoor doen we geen winactie he....!


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij Geck-o en Thera vooraan de Hardtraxx bende?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Bij Geck-o en Thera vooraan de Hardtraxx bende?

Ik zou vast wel vooraan staan dan :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 16:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Bij Geck-o en Thera vooraan de Hardtraxx bende?

Ik probeer mn groepje wel naar voren te krijgen, beetje rechtsvoor? In het midden vind ik altijd kut omdat je dan zo ver van de bar af staat :P

Ik denk trouwens dat ik rond 23:00-23:30 binnen ben, ze wilden eerst nog later gaan maar ik moet natuurlijk wel bij Geck-o zijn dus ze hebben pech hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil eigenlijk toch ook wel graag :$ Even kijken of ik dat voor elkaar kan krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 16:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Wil eigenlijk toch ook wel graag :$ Even kijken of ik dat voor elkaar kan krijgen.

Kun je de kaartjes van Nando niet krijgen/kopen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Mr Lellebel schreef:
Wil eigenlijk toch ook wel graag :$ Even kijken of ik dat voor elkaar kan krijgen.

Kun je de kaartjes van Nando niet krijgen/kopen? :)

Krijgen zou wel leuk zijn ja :P Maar weet sowieso niet of ik dan wel kan, heb vanavond ook al een dubstep feest :P Heb alleen gewoon zo'n zin in een hardstyle feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik twijfel nog hard joh, of eigen draaitafels wat eerder in huis of nog een extra feestje mee pakken..... Even fora in de gaten houden voor een goed bod voor tickets en dan misschien toch gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Pommer schreef:
Mr Lellebel schreef:
Wil eigenlijk toch ook wel graag :$ Even kijken of ik dat voor elkaar kan krijgen.

Kun je de kaartjes van Nando niet krijgen/kopen? :)

Krijgen zou wel leuk zijn ja :P Maar weet sowieso niet of ik dan wel kan, heb vanavond ook al een dubstep feest :P Heb alleen gewoon zo'n zin in een hardstyle feest :P

Gewoon gaan man! Wordt super gezellig :)
Heb er ook heel veel zin in :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog maar weinig zin, maar komt voornamelijk doordat ik nu gruwelijke kater heb :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 18:20 
 
Hardtraxx Newbie

DjThera schreef:
Kom op mensen, beetje kaartjes laten winnen en dan allemaal n beetje thuis zitten en die kaartjes doorverkopen? Daarvoor doen we geen winactie he....!


Helemaal mee eens!

Ik ben iig zeer dankbaar voor de kaartjes, zie jullie allemaal a.s. Zaterdag! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

He jammer toch niet aanwezig :( Geen geld genoeg om een kaartje te kopen. Iemand een gratis kaartje? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 01:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
He jammer toch niet aanwezig :( Geen geld genoeg om een kaartje te kopen. Iemand een gratis kaartje? :P


Ging dat maar zo makkelijk, dan ben ik er morgen ook zoiezo bij :woot: !
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten