Pommer schreef:
Klos schreef:
Het leek eerst alsof er maar een paar man hierheen zou gaan. Volgens mij wordt dit toch nog knallen geblazen met gigantisch veel HT'ers

! Zin in

Haha zeker! Ik heb je zaterdag niet zo veel gezien dus nu ff die tijd inhalen
Ik heb geen idee hoe de locatie is daar, is het makkelijk meeten? Hoeveel mensen kunnen er uberhaupt in de grote zaal?
Haha klopt, gaan we wel even inhalen

! Genoeg tijd, tijdens DBSTF ofzo haha!
DjThera schreef:
Ik heb begrepen dat er zo'n 12.000 man in passen, dus t is geen klein feestje!
Meen je niet? Alleen bij de Megabase 12.000 man?
