Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 17:38 
 
Hardtraxxer

Wie gaan er nu allemaal dan??:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 17:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Het leek eerst alsof er maar een paar man hierheen zou gaan. Volgens mij wordt dit toch nog knallen geblazen met gigantisch veel HT'ers :D! Zin in :D

Haha zeker! Ik heb je zaterdag niet zo veel gezien dus nu ff die tijd inhalen :D
Ik heb geen idee hoe de locatie is daar, is het makkelijk meeten? Hoeveel mensen kunnen er uberhaupt in de grote zaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 17:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Klos schreef:
Het leek eerst alsof er maar een paar man hierheen zou gaan. Volgens mij wordt dit toch nog knallen geblazen met gigantisch veel HT'ers :D! Zin in :D

Haha zeker! Ik heb je zaterdag niet zo veel gezien dus nu ff die tijd inhalen :D
Ik heb geen idee hoe de locatie is daar, is het makkelijk meeten? Hoeveel mensen kunnen er uberhaupt in de grote zaal?


Mede dankzij de geweldige organisatie die ons deze supervette actie liet doen :worship:

Ik heb begrepen dat er zo'n 12.000 man in passen, dus t is geen klein feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 17:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Klos schreef:
Het leek eerst alsof er maar een paar man hierheen zou gaan. Volgens mij wordt dit toch nog knallen geblazen met gigantisch veel HT'ers :D! Zin in :D

Haha zeker! Ik heb je zaterdag niet zo veel gezien dus nu ff die tijd inhalen :D
Ik heb geen idee hoe de locatie is daar, is het makkelijk meeten? Hoeveel mensen kunnen er uberhaupt in de grote zaal?


Haha klopt, gaan we wel even inhalen ;)! Genoeg tijd, tijdens DBSTF ofzo haha!

DjThera schreef:
Ik heb begrepen dat er zo'n 12.000 man in passen, dus t is geen klein feestje!


Meen je niet? Alleen bij de Megabase 12.000 man? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, in de IJsselhallen past 12.500 man, ze gebruiken dit jaar 12.000 ;)

De ingang is in ieder geval flink verbetert. Ben er vanmiddag langs gereden met de trein. Huge big ass mofo tent! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 18:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nee, in de IJsselhallen past 12.500 man, ze gebruiken dit jaar 12.000 ;)

De ingang is in ieder geval flink verbetert. Ben er vanmiddag langs gereden met de trein. Huge big ass mofo tent! :D

Ik ben erg benieuwd, ik heb er zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 18:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Pommer schreef:
Ook kaartjes gewonnen :yay:
Theracords :loving: :worship:


Jaaaaaaaa :D !
tot zaterdag! gaan we weer ff een coole foto maken hahh :P

Haha doen we :D
Heb er zin in :yay:

Nu nog even kijken wat ik (niet) ga nuttigen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 20:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
mandy schreef:
Pommer schreef:
Ook kaartjes gewonnen :yay:
Theracords :loving: :worship:


Jaaaaaaaa :D !
tot zaterdag! gaan we weer ff een coole foto maken hahh :P

Haha doen we :D
Heb er zin in :yay:

Nu nog even kijken wat ik (niet) ga nuttigen ^^


Pommertje, pommertje toch... ik houd je in de gaten he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook 2 kaarten in m'n mail, maar we gaan niet meer. Iemand nog kaarten nodig? Verkoop ze beide voor 60.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Hahaha ja iedereen die heeft gewonnen heeft nu bericht gehad, sommige waren helaas net wat te laat om mee te dingen..
We hebben de namen/emailadressen doorgegeven aan de organisatie dus zij gaan zorgen dat de kaartjes in de inboxen terechtkomen :)

In ieder geval allemaal tot zaterdag en gefeliciteerd!!!! :clap:


Big thnx voor de kaartjes :D . Kijk nu al uit naar de setjes van jou en Geck-O :drool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik heb ook 2 kaarten in m'n mail, maar we gaan niet meer. Iemand nog kaarten nodig? Verkoop ze beide voor 60.


Van de actie?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Nando schreef:
Ik heb ook 2 kaarten in m'n mail, maar we gaan niet meer. Iemand nog kaarten nodig? Verkoop ze beide voor 60.


Van de actie?!

Jup.. Het is jammer, maar het is niet anders. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 20:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
>.<

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
mr_vertigo schreef:
Nando schreef:
Ik heb ook 2 kaarten in m'n mail, maar we gaan niet meer. Iemand nog kaarten nodig? Verkoop ze beide voor 60.


Van de actie?!

Jup.. Het is jammer, maar het is niet anders. ^^

Jammer hoor :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad.. Ik wou Iris verrassen, maar ze is nogal ziek. Gaat 'm niet worden dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het 'probleem' ligt meer op gratis kaartjes doorverkopen. Zou je niet moeten doen, sarcast ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 20:53 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Ik heb ook 2 kaarten in m'n mail, maar we gaan niet meer. Iemand nog kaarten nodig? Verkoop ze beide voor 60.

Met die prijs raak je ze niet kwijt omdat het (nog) niet uitverkocht is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 21:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Pommertje, pommertje toch... ik houd je in de gaten he!

Ga jij ook? :woot:

Edit: Als iemand zin heeft in een warming upje :D : hardstyle/pommer-fusion-of-dance-2011-warm-up-t21788.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Het 'probleem' ligt meer op gratis kaartjes doorverkopen. Zou je niet moeten doen, sarcast ;)

Mwah, voor een schappelijk prijsje vind ik dat geen probleem hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 23:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ga trouwens met een groepje van 4, waar ik ook bij wil blijven, dus ik ga proberen ons een beetje rond de HT'ers te krijgen daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 23:49 
 
Hardtraxx Newbie

zin an! lekker op het fietsje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 00:50 
 
Hardtraxxer

Joepie ook 2 kaartjes gekregen dankzij Pieter en Rik, daardoor 2 maten van me kunnen overhalen om alsnog mee te gaan, super bedankt! :thumbsup:

Had Wavolizer - Done en Geck-O - Dancing Machine aangevraagd, zou natuurlijk leuk zijn als deze dan ook gedraaid worden :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mojo schreef:
Joepie ook 2 kaartjes gekregen dankzij Pieter en Rik, daardoor 2 maten van me kunnen overhalen om alsnog mee te gaan, super bedankt! :thumbsup:

Had Wavolizer - Done en Geck-O - Dancing Machine aangevraagd, zou natuurlijk leuk zijn als deze dan ook gedraaid worden :love:


Ik hoop sowies op Done :bomb: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 02:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Done gedraait wordt ik he-le-maal gek, ik wil die zooo graag horen. Helemaal laip dan.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten