Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 11:18 
 
Hardtraxxer

Breadstick & the Hard Way :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lady of The Lake (Thera remix)
En RTFI voor Geck-O :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Update van FoD twitter:
Citaat:
@Tzimmah Hi christian, helaas is er geen Apfelkorn aanwezig! Wel genoeg andere alcoholische versnaperingen! Have fun @Fusion of Dance Indoor
Misschien maar beter ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pulse (catatonic overload remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 12:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Trouwens, ook nog kans dat ik toch al aanwezig ben bij Geck-o :D :D

:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Je staat toch voor de hardcore dus je mag zo hard gaan als je wil (whahahaha wat zal die Kelly het moeilijk krijgen :lol: )


Sowieso niemand die snapt dat van alle hardcore acts, juist EA gekozen word om af te sluiten :') Of hij moet oudere platen gaan draaien, a la Evilution, of iedereen compleet verrassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 12:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Is Zimmersion al aangevraagd? Ik dacht er te laat aan en had al Justice 4 All opgestuurd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oké, met de auto die kant op, waarschijnlijk bij Geck-O wel binnen :) wordt een leuk feestje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 13:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
oké, met de auto die kant op, waarschijnlijk bij Geck-O wel binnen :) wordt een leuk feestje :yay:

Was jij zaterdag nou nog naar loudness? Dan ben ik je weer mis gelopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 17:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn er mensen die vanuit Ede/Wageningen in de buurt reizen?? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Rik schreef:
Trouwens, ook nog kans dat ik toch al aanwezig ben bij Geck-o :D :D

:kiss2:

:$

Mocambo schreef:
Breadstick & the Hard Way :thumbsup:

Beide :worship:

Alleen dan wel de midintro van The Hard Way, maar oke :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 07:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar weer eens ff een meeting doen? Zijn behoorlijk wat Theraxxers hier dacht ik zo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht dat jij anti FOD was en naar thunderdome ging?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Maar weer eens ff een meeting doen? Zijn behoorlijk wat Theraxxers hier dacht ik zo ^^

De vorige en de enige keer dat ik je heel ff heb gesproken weet je denk ik weinig meer van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 12:05 
 
Hardtraxxer

Rik schreef:
Mocambo schreef:
Breadstick & the Hard Way :thumbsup:

Beide :worship:

Alleen dan wel de midintro van The Hard Way, maar oke :P

Als Breadstick gedraaid wordt is de zaal te klein >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Dacht dat jij anti FOD was en naar thunderdome ging?

Ik heb maandag tentamens, dus was helemaal niet van plan te feesten. Maar Pieter haalde me over :D

kruiwagentje schreef:
Chukkels schreef:
Maar weer eens ff een meeting doen? Zijn behoorlijk wat Theraxxers hier dacht ik zo ^^

De vorige en de enige keer dat ik je heel ff heb gesproken weet je denk ik weinig meer van xd

Moet je me wat vroeger aanspreken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 14:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb je nu al tentamens? :oh: Ik pas 16 januari ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Heb je nu al tentamens? :oh: Ik pas 16 januari ofzo

De 16e heb ik herkansingen xd Ook de maandag na XQ heb ik herkansing van het tentamen van aankomende maandag. Dus hopen dat ik die haal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 17:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ook kaartjes gewonnen :yay:
Theracords :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pieter, held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 17:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hahaha ja iedereen die heeft gewonnen heeft nu bericht gehad, sommige waren helaas net wat te laat om mee te dingen..
We hebben de namen/emailadressen doorgegeven aan de organisatie dus zij gaan zorgen dat de kaartjes in de inboxen terechtkomen :)

In ieder geval allemaal tot zaterdag en gefeliciteerd!!!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 17:23 
 
Hardtraxxer

DjThera schreef:
Hahaha ja iedereen die heeft gewonnen heeft nu bericht gehad, sommige waren helaas net wat te laat om mee te dingen..
We hebben de namen/emailadressen doorgegeven aan de organisatie dus zij gaan zorgen dat de kaartjes in de inboxen terechtkomen :)

In ieder geval allemaal tot zaterdag en gefeliciteerd!!!! :clap:


Ik heb hem gehad!!:D

Thanks! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 17:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Met z'n vieren hierheen, dank uuuuuuuuu Pieter :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 17:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laat dit feest maar komen, heb er echt zin in :thumbsup: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het leek eerst alsof er maar een paar man hierheen zou gaan. Volgens mij wordt dit toch nog knallen geblazen met gigantisch veel HT'ers :D! Zin in :D
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten