DjThera schreef:
Haha! Pommer, je hebt dus ook niet goed t Theracords topic in de gaten gehouden, want daar heb ik t ook nog specifiek vermeld (zelfs dat t tot donderdag mogelijk is om mee te doen met de actie...!)
Qua verzoekjes hebben we natuurlijk niet gezegd dat we die ook allemaal gaan draaien he

Zo heb ik bijvoorbeeld ook echt een paar hele interessante nieuwe nummers binnengekregen deze week en die ga ik dus echt wel draaien zaterdag!
Je begrijpt dat ik niet mee heb gedaan aan die actie, maar wil toch 1 track echt ontiegelijk graag horen op groot geluid: Done. Oh men krijg al kippenvel als ik er aan denk
Je staat toch voor de hardcore dus je mag zo hard gaan als je wil (whahahaha wat zal die Kelly het moeilijk krijgen

)
Trouwens, ook nog kans dat ik toch al aanwezig ben bij Geck-o
