Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
delange schreef:
Klos schreef:
Waarschijnlijk treintje van half 10 :D jij ook?


Ja prima, stap ik om kwart voor 10 op de trein in ommen. sms me anders waar en wanneer je er in springt, :clap:


Gaan jullie daarna direct naar het feest?

Wil je dat we nog een biertje bij je doen ofzo? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind alles best jongens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Och, willen... :P.

Jullie mogen hier best langs komen van te voor, kunnen jullie je jassen hier ook eventueel wel kwijt, en kunnen we nog een paar biertjes doen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha oké, we zijn weer present dus dankzij Pieter. Wat 'n vent. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Och, willen... :P.

Jullie mogen hier best langs komen van te voor, kunnen jullie je jassen hier ook eventueel wel kwijt, en kunnen we nog een paar biertjes doen :).


Oké dat is echt een goed idee! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Och, willen... :P.

Jullie mogen hier best langs komen van te voor, kunnen jullie je jassen hier ook eventueel wel kwijt, en kunnen we nog een paar biertjes doen :).

In overleg kan alles, dus je hoort 't nog :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch aanwezig vanwege kaartjes die ik gewonnnen hebben via de Theracords nieuwsbrief actie :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:17 
 
Hardtraxxer

Ook kaarten gewonnen via de nieuwsbrief actie van Theracords! ^^ Bedankt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kolere, iedereen wint die kaartjes.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zoals al vermeld, de organisatie was erg gul naar ons toe, dus das niet heel vervelend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:49 
 
Hardtraxxer

YEAH! Rennen tussen de trance en de hardstyle. Dat wordt wel switchen denk ik. maar vetttt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wtf waarom weet ik niks van die winactie, ik heb ook die nieuwsbrief :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 22:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wtf waarom weet ik niks van die winactie, ik heb ook die nieuwsbrief :(

Betrapt, jij kijkt alleen naar de plaatjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 22:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Pommer schreef:
Wtf waarom weet ik niks van die winactie, ik heb ook die nieuwsbrief :(

Betrapt, jij kijkt alleen naar de plaatjes!

Haha nee ik weet het al, die nieuwsbrieven worden nog verstuurd naar m'n oude emailadres maar die is gehackt ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als die alle ingezonden nummers van de winnaars draait heeft die al een complete TL xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 22:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kruiwagentje schreef:
Als die alle ingezonden nummers van de winnaars draait heeft die al een complete TL xd

Haha, misschien dat hij een lijstje kan geven van ingezonden nummers? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 22:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uiteraard wel met de motivatie erbij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 23:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Haha! Pommer, je hebt dus ook niet goed t Theracords topic in de gaten gehouden, want daar heb ik t ook nog specifiek vermeld (zelfs dat t tot donderdag mogelijk is om mee te doen met de actie...!)

Qua verzoekjes hebben we natuurlijk niet gezegd dat we die ook allemaal gaan draaien he xd Zo heb ik bijvoorbeeld ook echt een paar hele interessante nieuwe nummers binnengekregen deze week en die ga ik dus echt wel draaien zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 23:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Haha! Pommer, je hebt dus ook niet goed t Theracords topic in de gaten gehouden, want daar heb ik t ook nog specifiek vermeld (zelfs dat t tot donderdag mogelijk is om mee te doen met de actie...!)

Qua verzoekjes hebben we natuurlijk niet gezegd dat we die ook allemaal gaan draaien he xd Zo heb ik bijvoorbeeld ook echt een paar hele interessante nieuwe nummers binnengekregen deze week en die ga ik dus echt wel draaien zaterdag!

Tot donderdag? :oh: Dan ben je nog niet van me af haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 00:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

2 extra kaarten, ik heb niet eens zo veel vrienden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 00:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

delange schreef:
2 extra kaarten, ik heb niet eens zo veel vrienden :(

Als je ze kwijt wil :whistle:
Ligt er natuurlijk ook aan of ik nog kaartjes win
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
kruiwagentje schreef:
Als die alle ingezonden nummers van de winnaars draait heeft die al een complete TL xd

Haha, misschien dat hij een lijstje kan geven van ingezonden nummers? :P


Ik heb Open Source - 2012 (Catatonic Overload Rmx) bij Thera, en Headhunterz - Left Some Answerz (Geck-O Rmx) bij Geck-O aangevraagd :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 00:56 
 

Ik heb Patrick Jumpen aangevraagd -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Ik heb Patrick Jumpen aangevraagd -.-


Hoop zo dat die gedraaid gaat worden, dan wordt ik gek :yay: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Haha! Pommer, je hebt dus ook niet goed t Theracords topic in de gaten gehouden, want daar heb ik t ook nog specifiek vermeld (zelfs dat t tot donderdag mogelijk is om mee te doen met de actie...!)

Qua verzoekjes hebben we natuurlijk niet gezegd dat we die ook allemaal gaan draaien he xd Zo heb ik bijvoorbeeld ook echt een paar hele interessante nieuwe nummers binnengekregen deze week en die ga ik dus echt wel draaien zaterdag!

Je begrijpt dat ik niet mee heb gedaan aan die actie, maar wil toch 1 track echt ontiegelijk graag horen op groot geluid: Done. Oh men krijg al kippenvel als ik er aan denk :drool:

Je staat toch voor de hardcore dus je mag zo hard gaan als je wil (whahahaha wat zal die Kelly het moeilijk krijgen :lol: )



Trouwens, ook nog kans dat ik toch al aanwezig ben bij Geck-o :D :D
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten