Wil je dat we nog een biertje bij je doen ofzo?wrote:Gaan jullie daarna direct naar het feest?wrote:Ja prima, stap ik om kwart voor 10 op de trein in ommen. sms me anders waar en wanneer je er in springt,wrote:Waarschijnlijk treintje van half 10jij ook?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Och, willen...
.
Jullie mogen hier best langs komen van te voor, kunnen jullie je jassen hier ook eventueel wel kwijt, en kunnen we nog een paar biertjes doen
.
Jullie mogen hier best langs komen van te voor, kunnen jullie je jassen hier ook eventueel wel kwijt, en kunnen we nog een paar biertjes doen
Haha oké, we zijn weer present dus dankzij Pieter. Wat 'n vent. 
Oké dat is echt een goed idee!wrote:Och, willen....
Jullie mogen hier best langs komen van te voor, kunnen jullie je jassen hier ook eventueel wel kwijt, en kunnen we nog een paar biertjes doen.
In overleg kan alles, dus je hoort 't nogwrote:Och, willen....
Jullie mogen hier best langs komen van te voor, kunnen jullie je jassen hier ook eventueel wel kwijt, en kunnen we nog een paar biertjes doen.
Toch aanwezig vanwege kaartjes die ik gewonnnen hebben via de Theracords nieuwsbrief actie
.
-
HHardtraxxer
- 180 posts member since 2010
- last seen Mar 2017
Ook kaarten gewonnen via de nieuwsbrief actie van Theracords!
Bedankt! 
kolere, iedereen wint die kaartjes.

Zoals al vermeld, de organisatie was erg gul naar ons toe, dus das niet heel vervelend 
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
YEAH! Rennen tussen de trance en de hardstyle. Dat wordt wel switchen denk ik. maar vetttt 
Wtf waarom weet ik niks van die winactie, ik heb ook die nieuwsbrief 
Betrapt, jij kijkt alleen naar de plaatjes!wrote:Wtf waarom weet ik niks van die winactie, ik heb ook die nieuwsbrief
Haha nee ik weet het al, die nieuwsbrieven worden nog verstuurd naar m'n oude emailadres maar die is gehackt ofzowrote:Betrapt, jij kijkt alleen naar de plaatjes!wrote:Wtf waarom weet ik niks van die winactie, ik heb ook die nieuwsbrief
Als die alle ingezonden nummers van de winnaars draait heeft die al een complete TL 
Haha, misschien dat hij een lijstje kan geven van ingezonden nummers?wrote:Als die alle ingezonden nummers van de winnaars draait heeft die al een complete TL
Uiteraard wel met de motivatie erbij 
Haha! Pommer, je hebt dus ook niet goed t Theracords topic in de gaten gehouden, want daar heb ik t ook nog specifiek vermeld (zelfs dat t tot donderdag mogelijk is om mee te doen met de actie...!)
Qua verzoekjes hebben we natuurlijk niet gezegd dat we die ook allemaal gaan draaien he
Zo heb ik bijvoorbeeld ook echt een paar hele interessante nieuwe nummers binnengekregen deze week en die ga ik dus echt wel draaien zaterdag!
Qua verzoekjes hebben we natuurlijk niet gezegd dat we die ook allemaal gaan draaien he
Tot donderdag?wrote:Haha! Pommer, je hebt dus ook niet goed t Theracords topic in de gaten gehouden, want daar heb ik t ook nog specifiek vermeld (zelfs dat t tot donderdag mogelijk is om mee te doen met de actie...!)
Qua verzoekjes hebben we natuurlijk niet gezegd dat we die ook allemaal gaan draaien heZo heb ik bijvoorbeeld ook echt een paar hele interessante nieuwe nummers binnengekregen deze week en die ga ik dus echt wel draaien zaterdag!
2 extra kaarten, ik heb niet eens zo veel vrienden 
Als je ze kwijt wilwrote:2 extra kaarten, ik heb niet eens zo veel vrienden
Ligt er natuurlijk ook aan of ik nog kaartjes win
Ik heb Open Source - 2012 (Catatonic Overload Rmx) bij Thera, en Headhunterz - Left Some Answerz (Geck-O Rmx) bij Geck-O aangevraagdwrote:Haha, misschien dat hij een lijstje kan geven van ingezonden nummers?wrote:Als die alle ingezonden nummers van de winnaars draait heeft die al een complete TL
Last edited by flevoboys on , edited 1 time in total.
-
C
Ik heb Patrick Jumpen aangevraagd 
Hoop zo dat die gedraaid gaat worden, dan wordt ik gekwrote:Ik heb Patrick Jumpen aangevraagd
Je begrijpt dat ik niet mee heb gedaan aan die actie, maar wil toch 1 track echt ontiegelijk graag horen op groot geluid: Done. Oh men krijg al kippenvel als ik er aan denkwrote:Haha! Pommer, je hebt dus ook niet goed t Theracords topic in de gaten gehouden, want daar heb ik t ook nog specifiek vermeld (zelfs dat t tot donderdag mogelijk is om mee te doen met de actie...!)
Qua verzoekjes hebben we natuurlijk niet gezegd dat we die ook allemaal gaan draaien heZo heb ik bijvoorbeeld ook echt een paar hele interessante nieuwe nummers binnengekregen deze week en die ga ik dus echt wel draaien zaterdag!
Je staat toch voor de hardcore dus je mag zo hard gaan als je wil (whahahaha wat zal die Kelly het moeilijk krijgen
Trouwens, ook nog kans dat ik toch al aanwezig ben bij Geck-o