Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Afbeelding

Of zoiets ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Als je een jongen ziet die de hele tijd zich afvraagt hoe je moet høken én dat probeert na te doen, heb je hem gevonden.

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 23:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Klos schreef:
Als je een jongen ziet die de hele tijd zich afvraagt hoe je moet høken én dat probeert na te doen, heb je hem gevonden.

:lol: :lol: :lol: :lol:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Dus, waardeloos feest in 2010, ondanks dat ik vind dat HEE en TAS beide toporganisaties zijn en mij op vorig jaar na nog nooit hebben teleurgesteld. Eerlijk tegenover hun publiek en draaien er nooit omheen, zoals met de afgelasting van Hard Energy Festival. Maar wat vorig jaar gebeurde op FoD indoor was gewoon te gek voor woorden. Indeling van de zalen die zelfs een kleuter van 5 nog beter had gemaakt, barlokaties op de meest onlogische plekken, geluid wat door de hele zaal heengalmde en ook nog erg onzuiver was. En als klap op de vuurpijl beveiligers die meer bezig waren met random mensen uit de zaal te pikken voor visitatie dan vechtpartijen te sussen. En die vechtpartijen waren nogal aanwezig. Het is gewoon enorm onverantwoord om de hardstyle mainstage als doorloopzaal te gebruiken, zonder afzetting. Zet er maar hekken tussen in het vervolg, want vol stond het toch niet. Op een gegeven moment ging ik gewoon naar de house en techno toe (wat totaal niet mijn muziek is), omdat de sfeer mede door de vele opstootjes in bij de hardstyle gewoon verneukt was.

Die Smirnoff-Cube was overigens wel geniaal, alleen net iets te klein en net iets te warm.


Dit jaar hebben ze de ingang ergens anders geplaatst, dus is het geen doorloop zaal meer.
En ze maken de area ook groter las ik.

Ben dr wel bij in iedergeval.
10 min fietsen en ik ben dr. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 19:17 
 
Hardtraxxer

Zit een beetje filmpjes terug te kijken.. Wat was het geluid vorig jaar ook slecht eigenlijk! ;) Hoop dit jaar toch wel op beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2011 21:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zowaar de timetable:

Megabase
22:00 - 23:30: Stereotuners
23:30 - 00:45: Geck-o
00:45 - 02:00: D-Block & S-te-Fan
02:00 - 03:15: Alpha²
03:15 - 04:30: Zatox
04:30 - 05:00: Gunz for hire
05:00 - 06:00: Thera
06:00 - 07:00: Evil Activities
MC: DV8
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Zowaar de timetable:

Megabase
22:00 - 23:30: Stereotuners
23:30 - 00:45: Geck-o
00:45 - 02:00: D-Block & S-te-Fan
02:00 - 03:15: Alpha²
03:15 - 04:30: Zatox
04:30 - 05:00: Gunz for hire
05:00 - 06:00: Thera
06:00 - 07:00: Evil Activities
MC: DV8

Hopen dat wij Geck-o nog meekrijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 02:39 
 
Artiest

Henk-Jan schreef:
Hopen dat wij Geck-o nog meekrijgen

Gewoon op tijd komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 02:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Ga je ook met lucienne mee in de bus? kunnen anders wel vragen of we iig om half 12 binnen kunnen zijn haha

Weet ik niet, kan net zo goed met de trein denk ik :P Hebben we ook geen last van laat-komen. Want ik wil er weer vroeg bij zijn, inderdaad! Wij hebben ons in ieder geval nog niet opgegeven, en dat zal waarschijnlijk ook niet gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 08:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
mandy schreef:
Ga je ook met lucienne mee in de bus? kunnen anders wel vragen of we iig om half 12 binnen kunnen zijn haha

Weet ik niet, kan net zo goed met de trein denk ik :P Hebben we ook geen last van laat-komen. Want ik wil er weer vroeg bij zijn, inderdaad! Wij hebben ons in ieder geval nog niet opgegeven, en dat zal waarschijnlijk ook niet gebeuren.

Wij ook niet en zit er sterk over te twijfelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Iedereen: hoe minder je van de bot aantrekt, hoe sneller ik hem weg kan halen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 09:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Deze week gaat er ook nog een Theracords nieuwsbrief uit waar je kans maakt op gratis kaarten hiervoor! Dus als je nog niet ingeschreven staat voor onze nieuwsbrief, ga dan naar www.theracordsbookings.com en schrijf je in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 11:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben er sowieso wel op tijd, 5 min lopen :). Mss dat er vanuit Gramsbergen ook wel een paar met mij mee kunnen. Ga zaterdag eind vd middag weer richting zwolle, dus voor de mensen die niet met de bus/trein willen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 16:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Begin hier ook al steeds meer zin in te krijgen :D Paar HEULE vette nieuwe tracks binnengekregen die ik hier zeker even wil uittesten :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Begin hier ook al steeds meer zin in te krijgen :D Paar HEULE vette nieuwe tracks binnengekregen die ik hier zeker even wil uittesten :cool:

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Begin hier ook al steeds meer zin in te krijgen :D Paar HEULE vette nieuwe tracks binnengekregen die ik hier zeker even wil uittesten :cool:

Ben jij van plan om mijn studententijd te verkloten ofzo? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik krijg nu al kriebels als ik denk dat ik helemaal kapot ben na Thera :woot: , en dat ik dan lekker uit kan rusten bij EA :P of zelfs even de Lipgloss bezoek, muhaha.

Gewoon lekker op tijd er heen gaan, wil graag Geck-o meemaken :) We zullen er staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoptaa kaarten gewonnen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ik krijg nu al kriebels als ik denk dat ik helemaal kapot ben na Thera :woot: , en dat ik dan lekker uit kan rusten bij EA :P of zelfs even de Lipgloss bezoek, muhaha.

Gewoon lekker op tijd er heen gaan, wil graag Geck-o meemaken :) We zullen er staan!

je neemt de trein toch? hoelaat pak je hem? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk treintje van half 10 :D jij ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oké hier ook present :D Rick heeft effe 2 vrijkaartjes gewonnen dus toch nog heen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een geluksvogels hier!!

Ik heb ook 2 kaarten gewonnen!! Pieter :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Waarschijnlijk treintje van half 10 :D jij ook?


Ja prima, stap ik om kwart voor 10 op de trein in ommen. sms me anders waar en wanneer je er in springt, :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik Geck-o moet missen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

delange schreef:
Klos schreef:
Waarschijnlijk treintje van half 10 :D jij ook?


Ja prima, stap ik om kwart voor 10 op de trein in ommen. sms me anders waar en wanneer je er in springt, :clap:


Gaan jullie daarna direct naar het feest?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten