Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag me wel af wat Showtek gaat draaien, ik hoop vooral oud werk, want ik vind alles wat ze vanaf 2009 gemaakt hebben gewoon slecht eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 14:22 
 

Laat maar lag te slapen xD. Verwijder maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En waarom geldt die exclusiviteitsregel dan niet voor Omegatypez, die staan immers in de hangar op Q-base :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 01:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
En waarom geldt die exclusiviteitsregel dan niet voor Omegatypez, die staan immers in de hangar op Q-base :') :')

Denk dat dit komt omdat zij via Fusion zelf gebooked worden en niet via Platinum.

edit: niet "groot" genoeg zou ook nog kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paul Elstak is vervangen door Korsakoff
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb twee kaartjes gewonnen, lekker dichtbij ik ben erbij. Grootste deel vd dag waarschijnlijk wel in de Hertz area!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Le Timetable:

Ultra
12:00 - 13:30: Audio Addicts
13:30 - 15:00: Davide Sonar
15:00 - 16:30: Showtek
16:30 - 18:00: Omegatypez
18:00 - 19:30: Da Tweekaz
19:30 - 21:00: Alpha²
21:00 - 21:30: Live: Hard Driver
21:30 - 23:00: Tatanka
MC: V

Hertz, hosted by Nachtlampen
13:00 - 14:15: Kobuz & Spektral
14:15 - 15:30: Cursed P
15:30 - 16:30: Bram van Helden
16:30 - 18:00: Ghetto Bingo
18:00 - 19:15: Yellow Claw
19:15 - 20:30: KruH
20:30 - 21:45: Boemklatsch
21:45 - 23:00: Guerilla Speakerz

Wave
13:00 - 15:00: 'N'Atty
15:00 - 16:30: Yves
16:30 - 17:45: Dr. Rude
17:45 - 19:00: Freeze
19:00 - 20:15: Bass-D
20:15 - 21:45: Korsakoff
21:45 - 23:00: Promo
MC: Da Hustla


Ik vind het een uitstekende timetable waar een keer wat meer naar de hardheid van artiesten is gekeken ipv populairiteid
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga me hier wel vermaken ja :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb er zin in!

alhoewel ik het meeste bij de hertz sta denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes gewonnen, dus toch maar even een kijkje nemen haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 22:51 
 
Hardtraxxer

Yeaaah ik heb ook kaartjes gewonnen! Dus gaan der weer een leuk feesie van maken! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er ook zin in, eindelijk weer eens een festival waar ik op de fiets naar toe kan :D
Hopen dat Showtek veel tracks van 2008 en eerder draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 00:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik heb er ook zin in, eindelijk weer eens een festival waar ik op de fiets naar toe kan :D
Hopen dat Showtek veel tracks van 2008 en eerder draaien.

ik ook lekker op t fietske ja :P
en dat hoop ik ook. geef het alleen weinig kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze kunnen toch moeilijk alleen tracks van hun 2e album draaien, en The Bottle Remix (al zou die ook wel leuk zijn om te horen) en Music On My Mind? Maarja we zien het wel, ik vermaak me sowieso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nog een kaartje over, iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima feestje gehad zeg! Boven verwachting, enige echte minpunt was voor mij de WC's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yellow claw was echt niet normaal vet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:54 
 
Hardtraxxer

'S middags besloten om hier nog even heen te gaan, gezien de line up etc waren mijn verwachtingen laag maar het viel me eigenlijk alles mee! Prima vermaakt o.a. door gezellige mensen en goed geluid! Setjes waren niet bijzonder maarja dat wisten we vantevoren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was wel chill feestje, early area was vooral erg lekker.
Dr Rude :thumbup: , verder alpha twins was wel aardig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 09:41 
 
Hardtraxx Newbie

styl0w schreef:
Prima feestje gehad zeg! Boven verwachting, enige echte minpunt was voor mij de WC's.


Wat was daar niet goed aan dan? Het waren er genoeg, zagen er redelijk schoon uit en er was in elk hokje wel papier. Niet zoals ik ze vaker op Decibel enzo zie .. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 15:26 
 
Hardtraxxer

Prima vermaakt hier. Mede door de vele bekenden. De hele dag ongeveer in de early en nachtlampen area doorgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond dit echt een leuke thuiswedstrijd,, prima vermaakt en die tequila slushpuppy's waren echt heldig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 22:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DJ Hardist schreef:
styl0w schreef:
Prima feestje gehad zeg! Boven verwachting, enige echte minpunt was voor mij de WC's.


Wat was daar niet goed aan dan? Het waren er genoeg, zagen er redelijk schoon uit en er was in elk hokje wel papier. Niet zoals ik ze vaker op Decibel enzo zie .. :P

ik denk dat rob bedoelt dat er maar 1 plek met wc's was en 3 area's dus je moest best een stukje lopen voor de wc's. (voor zo'n klein feestje iig) het werd er op een gegeven moment ook aardig druk.


stynch schreef:
Ik vond dit echt een leuke thuiswedstrijd,, prima vermaakt en die tequila slushpuppy's waren echt heldig..

heb 1 slokje op van een maat. niet te pruimen die shit zeg :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het echt een geweldig feest. Het was veel beter dan ik had verwacht. De locatie was fijn, de mensen waren gezellig, en het geluid was (vooral vooraan) lekker).
Omegatypez hebben me positief verrast, en Alpha², en Tatanka was weer volop knallen. Rond een uur of 10 was het ook prachtig met al die WC rollen die rondvlogen xd De terugweg was ook lachen, met de fiets door de MC Drive met best veel anderen :P

Ook m'n baas nog tegengekomen, waarvan ik niet wist dat hij ook ging, en hij was niet bepaald nuchter :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd wat Showtek hier gedraaid heeft? Moet ik echt denken aan de nieuwe platen met Hardwell enzo?
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten