idd, heeft weinig meer met de reden te maken die ze er zelf voor geven (dat mensen niet naar DB zouden gaan als er op DDN Deepack ook al staat)
93Wesley93 schreef:
Ben wel benieuwd wat Showtek hier gedraaid heeft? Moet ik echt denken aan de nieuwe platen met Hardwell enzo?
Jep, die met Hardwell werd o.a. gedraaid.
Ik weet niet precies hoe lang ze die muziek hebben gedraaid, toen ze met een house nr opendenden, zijn we even de andere areas gaan bekijken, na een half uur waren ze het nog aan het draaien, toen zijn we nog een kwartier of 20 min. ff bij de hardcore geweest, en toen we terug kwamen waren ze Hardstyle aan het draaien (wel nog op ongeveer 144 tot 148 BPM).
Dus ik schat dat ze 40 tot 50 minuten van hun set die muziek hebben gedraaid,in dit geval de helft van hun set dus (wel raar qua opbouw dus omdat Audio Addicts en Davide Sonar al geweest waren, maar je kunt zulke dure namen moeilijk laten openen als je ze hebt geboekt). Ik vond het Hardtsyle gedeelte wel vermakelijk, ze draaiden een mash-up van Colours of The Harderstyles/Infinity en nog een oudere track waar ik ff niet op kan komen, So High, Make It Loud Remix, Black 2008, We Speak Music. Wel een aantal missers nog tussendoor zoals de zoveelste blocked me on FB Remix, en bovendien viel het nogal op dat Wouter al het mixwerk aan het doen was, en Sjoerd alleen af en toe een beetje deed MC'en, heeft misschien 3 keer aan de mixer gezeten