Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 23:46 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Het werkt alleen niet omdat iedereen altijd alles maar accepteert. Waar zijn de mensen die geven om de waarden en normen in muzikaal opzicht en er ook voor opkomen? Nee in plaats daarvan gaan we het goedpraten omdat het commercieel gezien beter is voor de organisatie als concurrenten kapot worden gemaakt.

Exclusiviteit in de hardstyle scene is echt een lachertje. Denk je nu echt dat er noemenswaardig aantal mensen zijn die niet naar Q-base gaan, omdat ze Tatanka in een of andere clublocatie waar nog geen 900 mensen in kunnen de week ervoor al kunnen zien? Festivals van Q-dance en B2S hebben toch veel meer te bieden dan alleen die paar artiesten? Daarnaast draaien artiesten week in week uit hetzelfde, wat is dan nog de waarde van een act exclusief hebben, als hij de hele zomer overal al te zien was. Het is gewoon puur misbruik maken van hun machtspositie.

En waar heb ik het over defqon, Hidden & Eye-D stonden geboekt voor Q-base, net als Tatanka. Complimenten voor hen overigens, want zoals ik het nu lees zijn er ook een hoop artiesten (laatst was er ook al zo'n feest waar het gros van de artiesten afzei) die dit feest laten vallen om op het grotere Q-base te draaien. Schijnbaar hebben zij die keuze dan ook gehad. Nu de rest van de artiesten nog, wat zou het mooi zijn als grote namen als Headhunterz Q-dance feesten afzeggen om op een kleinere locatie te draaien. Laat ze maar lekker in hun eigen vingers snijden met dat beleid van hun. Maarja dat zal toch wel niet gebeuren, de meeste artiesten zijn net zo slaafs als het merendeel van de hardstyle aanhang zelf.

Precies dat.

Ik heb dit ook meegemaakt bij ddn festival dit jaar. We hadden deepack, adaro en code black ook al geboekt maar die moesten ook gecanceld worden omdat wij 14 dagen na decibel waren. Dit is puur misbruik maken van je macht en de kleine bedrijven/organisaties kapot maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 01:19 

Hardtraxx Veteran

idd, heeft weinig meer met de reden te maken die ze er zelf voor geven (dat mensen niet naar DB zouden gaan als er op DDN Deepack ook al staat)

93Wesley93 schreef:
Ben wel benieuwd wat Showtek hier gedraaid heeft? Moet ik echt denken aan de nieuwe platen met Hardwell enzo?

Jep, die met Hardwell werd o.a. gedraaid.
Ik weet niet precies hoe lang ze die muziek hebben gedraaid, toen ze met een house nr opendenden, zijn we even de andere areas gaan bekijken, na een half uur waren ze het nog aan het draaien, toen zijn we nog een kwartier of 20 min. ff bij de hardcore geweest, en toen we terug kwamen waren ze Hardstyle aan het draaien (wel nog op ongeveer 144 tot 148 BPM).

Dus ik schat dat ze 40 tot 50 minuten van hun set die muziek hebben gedraaid,in dit geval de helft van hun set dus (wel raar qua opbouw dus omdat Audio Addicts en Davide Sonar al geweest waren, maar je kunt zulke dure namen moeilijk laten openen als je ze hebt geboekt). Ik vond het Hardtsyle gedeelte wel vermakelijk, ze draaiden een mash-up van Colours of The Harderstyles/Infinity en nog een oudere track waar ik ff niet op kan komen, So High, Make It Loud Remix, Black 2008, We Speak Music. Wel een aantal missers nog tussendoor zoals de zoveelste blocked me on FB Remix, en bovendien viel het nogal op dat Wouter al het mixwerk aan het doen was, en Sjoerd alleen af en toe een beetje deed MC'en, heeft misschien 3 keer aan de mixer gezeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 11:02 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Ben wel benieuwd wat Showtek hier gedraaid heeft? Moet ik echt denken aan de nieuwe platen met Hardwell enzo?

Ze zijn wel begonnen met How We Do en Hell Yeah, daarna ook meteen de collab met NC :love:. Ze hadden ook nog een mash-up van Shotgun & Warp 1.9 gedraaid. op de helft van hun set zijn overgegaan naar HS.
Platen die ik me zo kan herinneren zijn We Own The Night, Make It Loud, Lose My Mind, Electronic Stereophonic & Party Lovers (Remix). En ze sloten af met hun bootleg van Levels wat wel beetje jammer was.
Prima vermaakt met de set alleen hadden ze iets minder house mogen draaien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 12:59 

Hardtraxx Veteran

Frequence was een leuk feestje! Midden vooraan was echt alle ruimte, heerlijk. Lekker dagje kunnen feesten daarzo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 13:49 

Hardtraxx Veteran

stynch schreef:
die tequila slushpuppy's waren echt heldig..

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 13:57 

Hardtraxxer

Maximize schreef:
stynch schreef:
die tequila slushpuppy's waren echt heldig..

:worship:

Die heb ik ook echt veel op, kan een zonnebrillenwinkel beginnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 17:46 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
De terugweg was ook lachen, met de fiets door de MC Drive met best veel anderen :P

wij waren met de fiets door de mc drive gegaan, kwamen we bij het afhalen aan en toen zagen we dat heel het restaurant nog gewoon vol zat :lol: bleek de mac ineens tot 23:00 open te zijn ipv 22:00.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten