Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 15:24 
 
Hardtraxxer

Frequence, in Amsterdam :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hier geldt die exclusiviteitsregel van decibel zeker ook voor ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 20:40 
 

SirBallsack schreef:
Frequence, in Amsterdam :thumbsup:

Frequence, gewoon Aquabest, waar het hoort.
Amsterdam kun je niks behalve Arena, HMH en Ziggodome
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 20:42 
 

SirBallsack schreef:
Frequence, in Amsterdam :thumbsup:

STFU>
die in your own cum....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 13:31 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 03:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

First Vision @ PF schreef:
Echter hebben wij vandaag spijtig nieuws gekregen dat niet alle (reeds bevestigde) artiesten doorgang kunnen vinden. Dit late nieuws komt voor ons zeer onverwacht en op een slecht moment. We hopen op jullie begrip en volgen zsm met de complete line up.


Ik denk ivm Q-Base :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tyfuslijers daar bij Q-Dance :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Dat kun je toch niet maken :/ Geboekt is geboekt..

Probleem ligt eerder bij de bookings agencies dan bij Q-Dance... logisch dat Q-Dance zegt dat ze in de week ervoor niet op een ander festival mogen staan.. Als de booking agency dan alsnog een boeking accepteert is t toch niet de fout van Q-Dance..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 13:01 
 
Hardtraxx Addict

TakkU schreef:
Project 141 schreef:
Dat kun je toch niet maken :/ Geboekt is geboekt..

Probleem ligt eerder bij de bookings agencies dan bij Q-Dance... logisch dat Q-Dance zegt dat ze in de week ervoor niet op een ander festival mogen staan.. Als de booking agency dan alsnog een boeking accepteert is t toch niet de fout van Q-Dance..?

Waarom zou je als DJ niet de ene week hier mogen draaien en e andere week ergens anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 13:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als alle grote artiesten vrij geboekt mogen worden, kan je er donder op zeggen dat in de week voor en na een groot festival als Defqon, Decibel, Q-Base etc al de kleinere festivals dezelfde artiesten gaan boeken. Degene die naar een festival gaan voor een bepaalde artiest, waarom zouden die 60/70 euro neertellen als ze dezelfde artiesten in dezelfde periode voor de helft ook kunnen zien draaien? Dat is de reden waarom alle grote event organisaties dit soort regels opstellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 13:12 
 
Hardtraxx Addict

TakkU schreef:
Als alle grote artiesten vrij geboekt mogen worden, kan je er donder op zeggen dat in de week voor en na een groot festival als Defqon, Decibel, Q-Base etc al de kleinere festivals dezelfde artiesten gaan boeken. Degene die naar een festival gaan voor een bepaalde artiest, waarom zouden die 60/70 euro neertellen als ze dezelfde artiesten in dezelfde periode voor de helft ook kunnen zien draaien? Dat is de reden waarom alle grote event organisaties dit soort regels opstellen

Ah oke, duidelijk, bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 13:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tuurlijk, het is puur en alleen om de concurrentie kapot te maken. Waarom mogen Eye-D en Hidden anders niet op Q-base staan, als TOA op Ground Zero staat. Is muzikaal gezien toch een hele andere act. Als Q-dance een exclusieve lineup wil hebben, dan moeten ze maar originelere namen boeken. Echt belachelijk dat mensen het ook nog gaan verdedigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Tuurlijk, het is puur en alleen om de concurrentie kapot te maken. Waarom mogen Eye-D en Hidden anders niet op Q-base staan, als TOA op Ground Zero staat. Is muzikaal gezien toch een hele andere act. Als Q-dance een exclusieve lineup wil hebben, dan moeten ze maar originelere namen boeken. Echt belachelijk dat mensen het ook nog gaan verdedigen.


amen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Tuurlijk, het is puur en alleen om de concurrentie kapot te maken. Waarom mogen Eye-D en Hidden anders niet op Q-base staan, als TOA op Ground Zero staat. Is muzikaal gezien toch een hele andere act. Als Q-dance een exclusieve lineup wil hebben, dan moeten ze maar originelere namen boeken. Echt belachelijk dat mensen het ook nog gaan verdedigen.

Vanuit een economisch perspectief is het heel erg logisch wat ze doen.. Met het huidige publiek krijgen ze een festival als Q-Base niet vol met de namen die jij graag zou willen zien, dus moeten ze de bekende lui boeken. Dat ze dit vervolgens een beetje exclusief willen houden rond die periode vind ik vrij logisch, waarom zou je anders naar Q-Base oid gaan..? Heb t overigens niet over het hele Defqon/Ground Zero verhaal, das wat anders.. Heb t nu puur over t boeken op festivals in de omgeving. De wereld werkt nou eenmaal niet zoals jij t graag zou willen zien Lyst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 14:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het werkt alleen niet omdat iedereen altijd alles maar accepteert. Waar zijn de mensen die geven om de waarden en normen in muzikaal opzicht en er ook voor opkomen? Nee in plaats daarvan gaan we het goedpraten omdat het commercieel gezien beter is voor de organisatie als concurrenten kapot worden gemaakt.

Exclusiviteit in de hardstyle scene is echt een lachertje. Denk je nu echt dat er noemenswaardig aantal mensen zijn die niet naar Q-base gaan, omdat ze Tatanka in een of andere clublocatie waar nog geen 900 mensen in kunnen de week ervoor al kunnen zien? Festivals van Q-dance en B2S hebben toch veel meer te bieden dan alleen die paar artiesten? Daarnaast draaien artiesten week in week uit hetzelfde, wat is dan nog de waarde van een act exclusief hebben, als hij de hele zomer overal al te zien was. Het is gewoon puur misbruik maken van hun machtspositie.

En waar heb ik het over defqon, Hidden & Eye-D stonden geboekt voor Q-base, net als Tatanka. Complimenten voor hen overigens, want zoals ik het nu lees zijn er ook een hoop artiesten (laatst was er ook al zo'n feest waar het gros van de artiesten afzei) die dit feest laten vallen om op het grotere Q-base te draaien. Schijnbaar hebben zij die keuze dan ook gehad. Nu de rest van de artiesten nog, wat zou het mooi zijn als grote namen als Headhunterz Q-dance feesten afzeggen om op een kleinere locatie te draaien. Laat ze maar lekker in hun eigen vingers snijden met dat beleid van hun. Maarja dat zal toch wel niet gebeuren, de meeste artiesten zijn net zo slaafs als het merendeel van de hardstyle aanhang zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 14:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Lyst schreef:
Tuurlijk, het is puur en alleen om de concurrentie kapot te maken. Waarom mogen Eye-D en Hidden anders niet op Q-base staan, als TOA op Ground Zero staat. Is muzikaal gezien toch een hele andere act. Als Q-dance een exclusieve lineup wil hebben, dan moeten ze maar originelere namen boeken. Echt belachelijk dat mensen het ook nog gaan verdedigen.

Vanuit een economisch perspectief is het heel erg logisch wat ze doen.. Met het huidige publiek krijgen ze een festival als Q-Base niet vol met de namen die jij graag zou willen zien, dus moeten ze de bekende lui boeken. Dat ze dit vervolgens een beetje exclusief willen houden rond die periode vind ik vrij logisch, waarom zou je anders naar Q-Base oid gaan..? Heb t overigens niet over het hele Defqon/Ground Zero verhaal, das wat anders.. Heb t nu puur over t boeken op festivals in de omgeving. De wereld werkt nou eenmaal niet zoals jij t graag zou willen zien Lyst.


Hopelijk zal het publiek ooit wakker worden en de grote Q-Dance events overslaan om de artiesten eindelijk weer eens tegen normale toegangsprijzen ergens te kunnen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 15:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Het werkt alleen niet omdat iedereen altijd alles maar accepteert. Waar zijn de mensen die geven om de waarden en normen in muzikaal opzicht en er ook voor opkomen? Nee in plaats daarvan gaan we het goedpraten omdat het commercieel gezien beter is voor de organisatie als concurrenten kapot worden gemaakt.

Exclusiviteit in de hardstyle scene is echt een lachertje. Denk je nu echt dat er noemenswaardig aantal mensen zijn die niet naar Q-base gaan, omdat ze Tatanka in een of andere clublocatie waar nog geen 900 mensen in kunnen de week ervoor al kunnen zien? Festivals van Q-dance en B2S hebben toch veel meer te bieden dan alleen die paar artiesten? Daarnaast draaien artiesten week in week uit hetzelfde, wat is dan nog de waarde van een act exclusief hebben, als hij de hele zomer overal al te zien was. Het is gewoon puur misbruik maken van hun machtspositie.

En waar heb ik het over defqon, Hidden & Eye-D stonden geboekt voor Q-base, net als Tatanka. Complimenten voor hen overigens, want zoals ik het nu lees zijn er ook een hoop artiesten (laatst was er ook al zo'n feest waar het gros van de artiesten afzei) die dit feest laten vallen om op het grotere Q-base te draaien. Schijnbaar hebben zij die keuze dan ook gehad. Nu de rest van de artiesten nog, wat zou het mooi zijn als grote namen als Headhunterz Q-dance feesten afzeggen om op een kleinere locatie te draaien. Laat ze maar lekker in hun eigen vingers snijden met dat beleid van hun. Maarja dat zal toch wel niet gebeuren, de meeste artiesten zijn net zo slaafs als het merendeel van de hardstyle aanhang zelf.


Zie je mij het goedpraten? Ik zeg alleen dat ik het een vrij logische stap van ze vind, of het er nou mee eens ben of niet. Van mij zouden artiesten absoluut meer vrijheid moeten krijgen met dit soort dingen, maar daar heb ik het nu niet over. Ik heb het over de beweegredenen van Q-Dance, en dat dit gezien de positie waar ze in zitten een hele logische stap is. Er moet geld verdient worden, zo werkt het nou eenmaal. Dit soort dingen gebeuren nou eenmaal overal, bij elk muziek genre, bij sport, bij beurzen, noem het op.

Overigens moet je wat beter lezen, aangezien ik niet impliceer dat jij het over Defqon hebt... Ik zeg alleen dat het hele Defqon/Ground Zero exclusiviteit verhaal weer heel wat anders is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up:

Ultra:

Alpha²
Audio Addicts
Da Tweekaz
Davide Sonar
Omegatypez
Showtek
Tatanka
Live: Hard Driver
MC: V

Hertz, hosted by Nachtlampen:

Boemklatsch
Bram van Helden
Cursed P
Ghetto Bingo Ensemble
Guerilla Speakerz
Kobuz
Kruh
Spektral
Yellow Claw


Wave:

'N'Atty
Bass-D
Dr. Rude
Freeze
Paul Elstak
Promo
Yves
MC: Da Hustla
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oei,, Dit was een overweging waard! Maar na het zien van de line up. Gaat het niet worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Line-up:

Ultra:

Alpha²
Audio Addicts
Da Tweekaz
Davide Sonar
Omegatypez
Showtek
Tatanka
Live: Hard Driver
MC: V

Hertz, hosted by Nachtlampen:

Boemklatsch
Bram van Helden
Cursed P
Ghetto Bingo Ensemble
Guerilla Speakerz
Kobuz
Kruh
Spektral
Yellow Claw


Wave:

'N'Atty
Bass-D
Dr. Rude
Freeze
Paul Elstak
Promo
Yves
MC: Da Hustla

nice. denk dat ik me wel vermaak. sowieso dat ik de electro area ook wel ff ga checken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Davide sonar :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 23:22 
 

Valt toch best tegen. Alleen Davide Sonar (leuk dat hij weer wat doet) en Promo kunnen me bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 23:25 
 

Stond DR hier ook niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het geld het toe laat na een weekendje The Qontinent en een week daarop Q-Base is dit een serieuze optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 02:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Stond DR hier ook niet?

Klopt, zal wel ivm Q-Base ook gecancelled zijn.
Ging grotendeels eigenlijk voor hen.
Ga alsnog zeker een kijkje nemen :) Heb m'n kaartje toch al en het is vlakbij.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten