Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FREQUENCE FESTIVAL 2013
11-05-2013, AQUABEST
13:00-23:00


TICKET PRICE: €27,50

LINE-UP
Ultra
B-Front
Bass Modulators
Brilliant
Crypsis
D-Block & S-te-Fan
Digital Punk
Frontliner
Noisecontrollers
Wasted Penguinz
MC: DV8

Hertz, hosted by Nachtlampen
Black Sun Empire
Bram van Helden
Ghetto Bingo
Gomes
She Male
Yellow Claw

Wave
Daani
Dr. Rude
Francois
Paul Elstak
Ruthless
The Viper
Vince
MC: V

Anthem is gemaakt door Bass Modulators.

TRAILER
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar hier kaartjes voor gewonnen & het was 1 van de leukste feestjes waar ik vorig jaar geweest ben.
Dit jaar dus sowieso weer aanwezig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 14:54 
 
Hardtraxxer

Zeer waarschijnlijk weer aanwezig.
Vorige 2 edities goed vermaakt hier.
Blij dat dit jaar de line-up stukken beter is als voorgaande jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorig jaar kaartjes gewonnen. Was een prima feestje. Ik twijfel alleen nog.

Week erna is Gunz for Hire en 7th Sunday.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
Vorig jaar kaartjes gewonnen. Was een prima feestje. Ik twijfel alleen nog.

Week erna is Gunz for Hire en 7th Sunday.

Ik doe ze waarschijnlijk ook allebei, 7th Sunday sla ik wel over. Gewoon gaan! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 15:10 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
styl0w schreef:
Vorig jaar kaartjes gewonnen. Was een prima feestje. Ik twijfel alleen nog.

Week erna is Gunz for Hire en 7th Sunday.

Ik doe ze waarschijnlijk ook allebei, 7th Sunday sla ik wel over. Gewoon gaan! :)

Ik doe ook een combinatie alleen wel met 7th sunday. En Gunz for hire staat nog op mijn optielijstje
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
styl0w schreef:
Vorig jaar kaartjes gewonnen. Was een prima feestje. Ik twijfel alleen nog.

Week erna is Gunz for Hire en 7th Sunday.

Ik doe ze waarschijnlijk ook allebei, 7th Sunday sla ik wel over. Gewoon gaan! :)


7th Sunday sta ik op de gastenlijst ;) Alleen dan kost drank me nog geld. En geld gaat een keer op.
Over deze denk ik nog na, gaat toch nog lang niet uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 18:50 
 
Hardtraxxer

Zo eindelijk maar eens kaartjes aangeschaft.
Kijk er nu alweer naar uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 10:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 14:22 
 
Hardtraxxer

vorige week rebirth, deze week citymoves en frequence, volgende week gunz for hire en 7th sunday.
Heb overal kaartjes voor alleen door de drank zal ik er toch 1 of 2 moeten laten schieten.
Toch lijkt het me wel vet om een keer naar frequence te gaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequence is wel echt een aanrader, dus als je er dan toch voor kiest om er 1 te laten schieten..Dan zou ik een andere kiezen dan Frequence ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 19:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

aanwezig, kan mee met vriendin van me.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 16:49 
 

Verrek dat zijn Rik en Martijn in de trailer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 13:23 
 
Hardtraxxer

Als je met zo'n actie komt dan is er toch echt iets flink misgegaan :/
Citaat:
Frequence vrienden!

Komende zaterdag, 11 mei, vindt Frequence met onder andere Noisecontrollers, Frontliner, B-front, Yellow Claw en Vince plaats op Aquabest, Eindhoven.
Met nog 2 dagen te gaan roepen we een speciale actie in het leven:

Neem gratis een vriend(in) mee op je gekochte ticket!

Door de helaas tegenvallende verkoop hebben we besloten om iedereen die een ticket heeft gekocht voor frequence, gratis een vriend(in) mee te laten nemen op zijn/haar gekocht ticket. Met andere woorden ”2 voor de prijs van 1”(!)

De tijd is moeilijk en ontwikkelingen zijn onnavolgbaar. Met een scherpe entreeprijs, een line up van wereldformaat en uitgebreide promotie hebben wij als Frequence er alles aan gedaan om op 11 mei een groot feest neer te zetten.

Het wisselende weer, een drukke agenda en krappe budgetten zijn aspecten die mee-
spelen in de tegenvallende verkoop. Echter zijn wij toch van plan om voor iedereen een goed festival neer te zetten wat ons aanzet tot deze actie.

Wat moet je doen?

# Als je al een ticket hebt gekocht mag je dus gratis een vriend(in) neemenemen! Jullie kunnen gewoon beide naar binnen op vertoon van 1 gekocht ticket.

# Heb je nog geen ticket voor Frequence maar wil je wel graag gaan, deel dan een ticket met een vriend(in) en je betaald nog geen 15 euro per persoon!
Bestel je ticket gemakkelijk en snel via frequence.nl

Wij roepen deze actie in om er met zijn allen een groots en
spectaculair feest van te maken en zien je graag zaterdag!


Tot Frequence!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tja is wel te verwachten... zoveel aanbod.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 13:59 
 

Het is 5 minuten fietsen van mij, maar zit er niet in voor mij denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 14:15 
 
Hardtraxxer

Misschien dan toch laatste 2 uurtjes meepakken, als het toch gratis is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was ik al bang voor, de vorige editie werden er ook al zoveel kaartjes weggegeven via winacties (waaronder aan mij). Ik persoonlijk denk dat Frequence gewoon een betere datum moet kiezen volgende keer..Nu valt het net na Koninginnedag,vorige keer precies tussen Decibel en Q-Base..
Zonde dat ik zaterdag een boerenovertrek heb, anders was ik 100% zeker gegaan. De prijs-kwaliteit verhouding van Frequence vond ik echt belachelijk goed! En ook de line-up van deze editie is prima :)

Dus mensen die twijfelen zou ik het zeker aanraden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 11:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Actie trekt mij over de streep. Vorig jaar was echt vet. Hopelijk dit jaar ook goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 00:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima feest... Rond 14.30 pas binnen door Decibel Ticket bestellen en een lekke band. Na binnenkomst vrij vlot wat muntjes (prima prijs, 2,50, zoals het hoort)

Mainstage was 'wat' tam toen, maar kan natuurlijk komen omdat het zo vroeg was. Even naar de garage gegaan voor het gebruikelijke rondje terrein. Nachtlampen area was 'leuk' maar niet mijn muziek.

Hierna door naar de Wave... aldus de free-style area. Prima geluid, prima sfeer en ook qua aankleding dikke prima. Hier Ruthless en Paul Elstak meegepakt, goede sfeer... veel oude nummertjes en eigenlijk ook super geluid.

Frontliner grotendeels meegepakt.. Prima set (met nieuwe Defqon anthem, die live erg goed klinkt!). Noisecontrollers set was puur genieten (o.a. World of Madness maar ook Decibel Anthem (welke live super klinkt, nu al zin in dat feest eigenlijk) verder wat je ongeveer van hun gewend bent, een prima setje.
B-Front knalde er goed op, oude nummers met wat nieuwer werk en ook Digital Punk b2b Crypsis was erg genieten. Veel nieuw spul zover ik kon horen, jammer genoeg wel de bekende Bass-muur vooraan :(

+ 5 euro voor een groot stuk pizza, niet zo'n pispuntje zoals je op Decibel of ander feest krijgt
+ Water 2,50, welliswaar klein flesje, maar dan nog, prima prijs
+ Geluid gedurende de dag en aankleding op de main en wave
+ Sfeer was super
+ Snelle bar service
+ Goed begaanbaar terrein ondanks het weer
+ Zwemmer, ondanks het weer, toch in boxer het strand af...

- Bij B-Front haperde het geluid op B-Freqz - Fatality
- Toch redelijk wat VDK gezien die fout gingen
- Bassmuur, was echt niet normaal meer
- Teveel dezelfde nummers (Dikke vette Bassplaat, Record Breaking, Lose my Mind, pitcher nummertje, Cocaine MF)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 14:55 
 
Hardtraxxer

Weer een prima feestje gehad!
Rond kwart voor 3 binnengekomen.
In het begin eigenlijk alleen bij de mainstage gestaan om op Frontliner te wachten. Draaide een vrij voorspelbare set. Het nieuwe defqon 1 anthem klinkt erg lekker. Daarna een rondje gemaakt over het terrein en nog een tijdje in parkeergarage gestaan.
Daarna terug gegaan naar de main om het geweld van B-front en Crypsis & Digital punk aan te horen.
Toch waren er een aantal minpunten.
Zo deed de security moeilijk toen vrienden van mij later binnen wouden komen en ik hun kaartjes had.
Ook de bassmuur en de dubbele nummers waren minpunten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Prima feest... Rond 14.30 pas binnen door Decibel Ticket bestellen en een lekke band. Na binnenkomst vrij vlot wat muntjes (prima prijs, 2,50, zoals het hoort)

Mainstage was 'wat' tam toen, maar kan natuurlijk komen omdat het zo vroeg was. Even naar de garage gegaan voor het gebruikelijke rondje terrein. Nachtlampen area was 'leuk' maar niet mijn muziek.

Hierna door naar de Wave... aldus de free-style area. Prima geluid, prima sfeer en ook qua aankleding dikke prima. Hier Ruthless en Paul Elstak meegepakt, goede sfeer... veel oude nummertjes en eigenlijk ook super geluid.

Frontliner grotendeels meegepakt.. Prima set (met nieuwe Defqon anthem, die live erg goed klinkt!). Noisecontrollers set was puur genieten (o.a. World of Madness maar ook Decibel Anthem (welke live super klinkt, nu al zin in dat feest eigenlijk) verder wat je ongeveer van hun gewend bent, een prima setje.
B-Front knalde er goed op, oude nummers met wat nieuwer werk en ook Digital Punk b2b Crypsis was erg genieten. Veel nieuw spul zover ik kon horen, jammer genoeg wel de bekende Bass-muur vooraan :(

+ 5 euro voor een groot stuk pizza, niet zo'n pispuntje zoals je op Decibel of ander feest krijgt
+ Water 2,50, welliswaar klein flesje, maar dan nog, prima prijs
+ Geluid gedurende de dag en aankleding op de main en wave
+ Sfeer was super
+ Snelle bar service
+ Goed begaanbaar terrein ondanks het weer
+ Zwemmer, ondanks het weer, toch in boxer het strand af...

- Bij B-Front haperde het geluid op B-Freqz - Fatality
- Toch redelijk wat VDK gezien die fout gingen
- Bassmuur, was echt niet normaal meer
- Teveel dezelfde nummers (Dikke vette Bassplaat, Record Breaking, Lose my Mind, pitcher nummertje, Cocaine MF)


Lol heb precies hetzelfde programma gelopen en kan het met je formulering ook prima vinden, gewoon een leuk feestje voor een voor mij gratis editie. Vond het trouwens wel vet dat Paul Elstak The Record Breaking draaide :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Record Breaking 3x gehoord... net als lose my mind (wave: Paul elstak, Hertz: Yellow claw en dacht DBSTF)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten