Prima feest... Rond 14.30 pas binnen door Decibel Ticket bestellen en een lekke band. Na binnenkomst vrij vlot wat muntjes (prima prijs, 2,50, zoals het hoort)
Mainstage was 'wat' tam toen, maar kan natuurlijk komen omdat het zo vroeg was. Even naar de garage gegaan voor het gebruikelijke rondje terrein. Nachtlampen area was 'leuk' maar niet mijn muziek.
Hierna door naar de Wave... aldus de free-style area. Prima geluid, prima sfeer en ook qua aankleding dikke prima. Hier Ruthless en Paul Elstak meegepakt, goede sfeer... veel oude nummertjes en eigenlijk ook super geluid.
Frontliner grotendeels meegepakt.. Prima set (met nieuwe Defqon anthem, die live erg goed klinkt!). Noisecontrollers set was puur genieten (o.a. World of Madness maar ook Decibel Anthem (welke live super klinkt, nu al zin in dat feest eigenlijk) verder wat je ongeveer van hun gewend bent, een prima setje.
B-Front knalde er goed op, oude nummers met wat nieuwer werk en ook Digital Punk b2b Crypsis was erg genieten. Veel nieuw spul zover ik kon horen, jammer genoeg wel de bekende Bass-muur vooraan

+ 5 euro voor een groot stuk pizza, niet zo'n pispuntje zoals je op Decibel of ander feest krijgt
+ Water 2,50, welliswaar klein flesje, maar dan nog, prima prijs
+ Geluid gedurende de dag en aankleding op de main en wave
+ Sfeer was super
+ Snelle bar service
+ Goed begaanbaar terrein ondanks het weer
+ Zwemmer, ondanks het weer, toch in boxer het strand af...
- Bij B-Front haperde het geluid op B-Freqz - Fatality
- Toch redelijk wat VDK gezien die fout gingen
- Bassmuur, was echt niet normaal meer
- Teveel dezelfde nummers (Dikke vette Bassplaat, Record Breaking, Lose my Mind, pitcher nummertje, Cocaine MF)