Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 15:54 
 

Afbeelding
Frequence
01 september 2012
13.00 - 23.00
Aquabest Eindhoven

Genres
dubstep, early hardcore, electro, happy hardcore, hardcore, hardstyle, raw hardstyle

Line-up:
Ultra:
Alpha²
Audio Addicts
Da Tweekaz
Davide Sonar
Omegatypez
Showtek
Tatanka
Live: Hard Driver
MC: V

Hertz, hosted by Nachtlampen:
Boemklatsch
Bram van Helden
Cursed P
Ghetto Bingo Ensemble
Guerilla Speakerz
Kobuz
Kruh
Spektral
Yellow Claw


Wave:'
N'Atty
Bass-D
Dr. Rude
Freeze
Paul Elstak
Promo
Yves
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, want GZ
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 01:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het schijnt dat ze het roer volledig omgooien en zich gaan focussen op hardere stijlen. Ben benieuwd! Afhankelijk van de line-up, want het is wel om de hoek, anders GZ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 12:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Nee, want GZ
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, Frequence, want GZ is verder weg. dit is fietsafstand
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
PNXRMX schreef:
Nee, want GZ


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 12:58 
 

Nee, want Zundert..
Hobby's :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 13:07 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar was dat volgens mij pure rommel. Misschien wel aanwezig als er meerdere stijlen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ticket + 4 drankmunten zijn binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 10:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Donkey Rollers
Citaat:
The 1st of September we're gonna Roll over to Frequence Aquabest! See you there!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Showtek is er ook. Staat op de website van de organisatie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stinkjanus schreef:
Vorig jaar was dat volgens mij pure rommel. Misschien wel aanwezig als er meerdere stijlen zijn.


Vorig jaar was dit een heel leuk feestje, komt ook omdat ik me prima bij de dnb/dubstep/electro area had vermaakt.

dit jaar er weer bij, 15 min fietsen, ideaal dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 17:38 
 
Hardtraxxer

Kaartjes binnen.
Vorig prima vermaakt hier, mede door de hoeveelheid bekende mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 17:40 
 
Hardtraxxer

Misschien wel heen, lekker op het fietsje! Ben benieuwd naar de rest van de line up :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeker weer 18+ dit ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
zeker weer 18+ dit ?


17+ :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even de line-up afwachten of ik hier liever heenga dan naar GZ. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 12:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
RobertV schreef:
zeker weer 18+ dit ?


17+ :thumbup:

nice. ben dan toevallig net een half maandje 17 :P zal het eens voorstellen bij m'n vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 13:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

voor mij opzich ook fietsafstand en ik heb genoeg vrienden in best wonen waar ik kan blijven slapen dus sowieso geen probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar veel goede dingen over gehoord, dus zeker even een kijkje nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 12:45 
 
Hardtraxxer

trailer online
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een spelfout op de thumbnail, staat altijd zo lekker professioneel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Een spelfout op de thumbnail, staat altijd zo lekker professioneel :P


mooi rijmpje :cool:
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten