Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 11:42 

Hardtraxx Addict

Ik stuiter al vrolijk in het rond hier.
Nu is het wachten op bericht van G1LL en dan straks richting Almere :D

Ik heb er iig wel zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 11:45 

Hardtraxxer

Heerlijk zo'n last minute feestje. vannacht nog ff snel snoepjes geregelt :corn:
blauw burberryachtig bloussie aan mocht iemand me herkennen hehe. veel plezier :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 11:57 

Hardtraxx Addict

Het bericht is binnen.
Vertrek over 3 kwartier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 12:28 

Donateur

Over een kwartiertje ook weg, zie jullie bij de meeting!BAM
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 13:47 

Hardtraxx Newbie

Zo voila Mikee afgedropt jammer dat ik geen kaart hebt :(
Achja mensen geniet er van !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 15:22 

Hardtraxx Veteran

Ook binnen, vrij druk hier! Geluid is we prima bij de hardstyle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

Ook weer in hoogeveen, schijtweer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 21:21 

Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Ook weer in hoogeveen, schijtweer...

ook weer thuis.. niet te harden in die tenten met dat weer.. dagjesvolk in overvloed, wel verwacht maar als iemand gaat zeggen: 'hard nummer he' bij gimmie love.. tjah..
desalniettemin wel genoten, beetje voor de hardstyle tent onder de bomen staan te knallen, 7 uur pizza gehaald en vertrokken. Erg jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 22:05 

Hardtraxx Veteran

Ook al thuis en alles
Ben om kwart over 6 gegaan, zwaar kutweer, veel te veel dagjesvolk en er was gewoon nergens ruimte
Proberen de HS Of de HC binnen te gaan, lukte je gewoon niet
Geluid was niet echt helder als je aan de zijkant stond (in het begin), maar in het midden achteraan de tent was het goed te doen

Naja, inhalen op dominator :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 22:50 

Hardtraxx Veteran

Wat een kutfeest zeg, veel te druk in die tenten, alleen maar lopend publiek en het geluid deed af en toe ook vreemd. Volgend jaar zeker niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 23:19 

Almighty schreef:
Vorig jaar maar mwa, dit jaar niet aanwezig..

Wat ben ik blij als ik dit zo hoor _0-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 23:39 

Hardtraxxer

Blij dat ik voor dreamfields heb gekozen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 23:43 

Hardtraxx Veteran

Voordat thera begon was het echt kloten. Thera zette wel een super vette set neer. De man van de dag voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 23:48 

Donateur

Ik baalde wel een beetje vanmiddag dat ik er niet bij kon zijn, maar als ik nou zo alle berichten lees ben ik onwijs blij dat ik met 30 graden in het zonnetje bij het zwembad heb gechilld xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2011 23:56 

Hardtraxx Veteran

was een heel vette dag, wel bagger geluid bij hardstyle, maargoed.
paar goeie sets gehoord. Thera met stip op nummer 1, wat een held. The R3bels en Minus is More Showcase waren ook heel vet, Stephanie was ook goed te doen. The Pitcher zijn we maar een paar tracks geweest, bagger gemixed en saaie tracks.

Bij Thera stonden we helemaal vooraan, helemaal gek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 00:09 

Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
was een heel vette dag, wel bagger geluid bij hardstyle, maargoed.
paar goeie sets gehoord. Thera met stip op nummer 1, wat een held. The R3bels en Minus is More Showcase waren ook heel vet, Stephanie was ook goed te doen. The Pitcher zijn we maar een paar tracks geweest, bagger gemixed en saaie tracks.

Bij Thera stonden we helemaal vooraan, helemaal gek :P
stonden jullie dan in het midden vooraan? Wij stonden rechts helemaal vooraan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 00:10 

Hardtraxx Elite

Opzich goed vermaakt, sommige nummers echt 5 keer voor bij horen komen :huillach:
Echt alles was veranderd in een moderpool, dan loop je naar de tent zakt je heleschoen even bijna onder..

Binnen komen ging mij goed af weer naar buiten ook (gewoon eigen route nemen en niet andere volgen).
Binnen af en toe gewoon niet tot amper kunnen bewegen door drukte/lopende mensen, de seconden dat je binnen was stond het zweet al op je rug van de warmte.

Thera was echt heerlijk, maar wat THE prophet daarna deed come on...
Eten/drinken was goed te doen rij waren er wel maar ging redelijk vlot.
Wc's ook goed werd uiteidelijk meer gebruikt voor flesjes vullen volgens mij.

Dat was het wel uitgebreid verslag laat ik aan andere over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 00:40 

Hardtraxx Veteran

slechtste feest wat ik tot nu toe heb meegemaakt, tot aan (en ook tijdens) mim live alleen maar gedrang en echt he-le-maal geen ruimte... geluid vond ik ook niet goed want ik kon de hoge tonen bijna niet horen.. dusja kwerd bestwel sjaggie (van die set van tatanka word je sowieso niet echt vrolijk) gelukkig heeft thera heel veel goed gemaakt maar zeker niet alles.. best een kut dag gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 00:49 

Hardtraxx Elite

Als ik dit zo hoor toch echt helemaal geen spijt dat ik heb staan genieten op Extrema idpv Free Festival!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 00:51 

Bierkoning

Ik ben ook weer thuis, vond het allemaal maar erg matig, gelukkig was de HT ragbende er nog anders was het helemaal bout geweest

Paar opmerkingen:
Thera: Fucking eindbaas (alweer), draaide o.a. Bombs Away & Who Wants This (EINDELIJK!!!)
The Prophet: Zak in de stront, diep in de stront, wat een ongelooflijke zak hooi is dat, met zn Just as Easy & Gangsta :')

-Wc's waren kut, een feest van 15000 man en er waren 11 dixies :')
-Sfeer was aardig op sommige plekken, maar ik werd ook nog even toegesproken door een of ander wijf omdat ik tegen dr aanbeukte tijdens Shade... Wat wil je dan, er staan daar 100 man op een m2, wat een drukte zeg, alleen bij Thera & The Prophet werd het iets rustiger.
-Geluid was over het algemeen niet al te best, volges mij werd het vanaf MiM iets beter

Maarja, voordat mensen denken dat ik een kutdag heb gehad ofzo, dat niet hoor, was erg gezellig met de HT'ers, en er hing viel liefde in de lucht :D bedankt mensen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 00:56 

Hardtraxxer

Druk/kut weer en veel kut volk ! pfff maar The R3bels en Minus is More,Thera :yay: :drool: :love: die waren geweldig!!! super ben tijden prophet weg gegaan vond die set maar niks pff triest !! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 00:58 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Paar opmerkingen:
Thera: Fucking eindbaas (alweer), draaide o.a. Bombs Away & Who Wants This (EINDELIJK!!!)
The Prophet: Zak in de stront, diep in de stront, wat een ongelooflijke zak hooi is dat, met zn Just as Easy & Gangsta :')

Sowieso, wie bedenkt het om Thera voor The Prophet te zetten, stukgaan hier zo :lol: Afbeelding Afbeelding

Blij dat ik niet ben geweest als ik al die verhalen zo lees...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 03:03 

Donateur

Zo ook weer thuis, ben KAPOT.

Het was niet echt een super goed feest ofzo :lol: ff de minpunten (meeste) en de pluspunten op een rij.
Trouwens ook vrijwel direct na thera na huis gegaan. Je moet op het hoogte punt stoppen zeggen ze altijd :P de prophet die er na komt met hitjes parada :lol:

Plus punten:

- MiM Showcase + ( kwa muziek, losgaan kon niet)
- Schouder van tommmetjeuhh waar ik heel kort op kon slapen tijdens de slaapverwekkende set van Tatanka
- Thera +++++++++++++++
- Hardtraxxers en me vrienden

Minpunten: (here we go)

- Drukte!! het was veels te vol.
- geen stampruimte, was geen lol aan. Alleen bij Thera was het wat meer ruimte :P logisch :lol:
- Lopende mensen: Serieus dit was heel erg, nog nooit zo mee gemaakt. Je staat 4 seconden te raggen loopt er weer 1 langs. Ging echt de hele tijd door! schijt irritant... je had al geen ruimte en dan ook nog lopende mensen.... HEEL VEEEL
- Geluid.. je hoorde alleen de lage en de mid tonen. Hoge tonen leken wel uit, je hoorde geen 1 melodie.. Heel erg jammer, vooral bij de hardcore was het drama..
- Bij breaks in de hardstyle tent dat je de early rave er door heen hoort.
- geen controle op kaartjes, ik kon zo door lopen.
- Prijs van muntjes.. 2.75
- Het weer
- Wc bandje van 2 euro
- Parkeerplekken, was een heuvel veld met allemaal kuilen. Door de regen veel *kom niet op naam* waardoor iedereen vast zat.. Wij zaten ook vast :p
- Dagjes mensen
Kan nog wel ff doorgaan, bespaar jullie dit.

Dat was het wel over het feest zelf.. heb geen zin om hier een verslag van te schrijven, want het was gewoon slecht.

Ohjaaa!!! alle setjes op die van The r3bels . Thera. MiM showcase na..

Waren slecht :lol:
Tatanka met alle hitjes.. rot toch op vent :lol: :lol: elke keer doet ie het zelfde..

Oordeel feest : Slecht
Oordeel gezelligheid : Dikke 10 + Was geweldig met de hardtraxxers, iedereen ging weer lekker :lol:

Oh ja mensen die stil staan bij thera? pff ga ff weg ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 04:27 

Donateur

Ohja Music made addict wel 3x gedraaid (of vaker) :lol: Zelfde geld voor al die andere hitjes, originaliteit is ver te zoeken. Maar dat viel te verwachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 07:30 

Hardtraxx Veteran

Wat een geweldig feest! NOT! Het enige wat dit deze dag heeft gered zijn de mensen waarmee ik in aanraking ben gekomen. Dat betekent dus de Hardtraxxers, (bepaalde) Partyflockers, Sneekers en de Kampenaren. Verder was dit een feest met een ongekende climax voor mij, die niet gepland was. Maar goed, ik ben totaal niet hard los gegaan (in de avond eigenlijk totaal niet op een paar Thera nummers na) en ik ben zo enorm blij dat dat op dit feest gebeurd is.

Volgend jaar wellicht weer, omdat ik 7 euro kwijt was (2 euro WC, waarvan ik het bandje 0x moest laten zien en 5 euro sigaretten). Maar dan graag wel 5000 man minder op het terrein en ook was meer bass. Bass moet je niet horen, die moet je voelen!

Ow jah, het zegt trouwens wel genoeg dat de set van de dag van DJ Stephanie was. :$ En nee, ik maak echt geen grap. Dus dat zegt al genoeg. Track of the day was overigens Goddamn. Die zorgden ervoor dat mijn benen voor het eerst in 2,5 uur een pas maakten.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten