Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 17:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Iris93 schreef:
b-ram schreef:
Ik heb gehoord dat "The Shade" wel een aardig plaatje van deze Italiaanse heren is toch? xd



:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

:D Die draaien ze zaterdag sowieso wel :) Vraag me af of ik de stamp gekkigheid van vorige week kan overtreffen :yay:

haha die van dat filmpje? :')
Dat wil ik echt een keer meemaken hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 17:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The rebels kennen niet eens draaien XD\
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
Mr Lellebel schreef:
Iris93 schreef:
:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

:D Die draaien ze zaterdag sowieso wel :) Vraag me af of ik de stamp gekkigheid van vorige week kan overtreffen :yay:

haha die van dat filmpje? :')
Dat wil ik echt een keer meemaken hahaha.

Gaan we gewoon met z'n alle voor zorgen stem ik voor :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Iris93 schreef:
Mr Lellebel schreef:
:D Die draaien ze zaterdag sowieso wel :) Vraag me af of ik de stamp gekkigheid van vorige week kan overtreffen :yay:

haha die van dat filmpje? :')
Dat wil ik echt een keer meemaken hahaha.

Gaan we gewoon met z'n alle voor zorgen stem ik voor :cool:

Gaan we gewoon met zn allen helemaal los. Alleen pas op, ik zwenk uit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando vangt je wel op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 17:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Nando vangt je wel op :P


Haha nou die wou ik nog even heel houden voor de rest vant weekend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Iris, ja precies die van dat filmpje :) Zaterdag ff fijntjes overdoen, whos with me? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
@ Iris, ja precies die van dat filmpje :) Zaterdag ff fijntjes overdoen, whos with me? :D

I am :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
whos with me? :D

Count me in :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando vast ook wel als hij er een beetje bij is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera kan je de remix van Breadstick draaien? xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 17:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo setje voor in de auto klaar ^^ Nu mag het wel zaterdag zijn, ben er klaar voor ^^

01) Noisecontrollers & Digital punk - Blue horizon
02) Hardstyle masterz - Les Phases
03) Zany - Psychedelic trip
04) Slim shore & B-Front - Scary noises
05) B-Ware & Frequencerz - Rawk
06) Chain reaction - Out with a Bang
07) Ran-d & Adaro - Struggle for existence
08) Zany - Mr monster
09) B-Front - Sleepwalker
10) Slim shore - Syren
11) High voltage & B-Front - Everything starts
12) Donkey Rollers - Hardstyle Rockers ( Co² remix)
13) B-Front & Slim shore - Chemical
14) Geck-o vs Thera - Trespassing
15) Catatonic overload - The sexual thrill
16) Degos & re-done - outside the box
17) Chris one - psycho
18) Afflictive - Breadstick( thera rmx)
19) Unexist Tommyknocker Lenny dee - Destructive
20) Mad dog & Noize suppressor - Fire
21) Accrlarator & Lunatic - Lost
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Zo setje voor in de auto klaar ^^ Nu mag het wel zaterdag zijn, ben er klaar voor ^^

01) Noisecontrollers & Digital punk - Blue horizon
02) Hardstyle masterz - Les Phases
03) Zany - Psychedelic trip
04) Slim shore & B-Front - Scary noises
05) B-Ware & Frequencerz - Rawk
06) Chain reaction - Out with a Bang
07) Ran-d & Adaro - Struggle for existence
08) Zany - Mr monster
09) B-Front - Sleepwalker
10) Slim shore - Syren
11) High voltage & B-Front - Everything starts
12) Donkey Rollers - Hardstyle Rockers ( Co² remix)
13) B-Front & Slim shore - Chemical
14) Geck-o vs Thera - Trespassing
15) Catatonic overload - The sexual thrill
16) Degos & re-done - outside the box
17) Chris one - psycho
18) Afflictive - Breadstick( thera rmx)
19) Unexist Tommyknocker Lenny dee - Destructive
20) Mad dog & Noize suppressor - Fire
21) Accrlarator & Lunatic - Lost

Geef mij die dl lijk eens, en snel een beetje :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 18:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
@ Iris, ja precies die van dat filmpje :) Zaterdag ff fijntjes overdoen, whos with me? :D


wat denk jij dan, ik heb nog wat goed te maken na WiSH ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Zo setje voor in de auto klaar ^^ Nu mag het wel zaterdag zijn, ben er klaar voor ^^

01) Noisecontrollers & Digital punk - Blue horizon
02) Hardstyle masterz - Les Phases
03) Zany - Psychedelic trip
04) Slim shore & B-Front - Scary noises
05) B-Ware & Frequencerz - Rawk
06) Chain reaction - Out with a Bang
07) Ran-d & Adaro - Struggle for existence
08) Zany - Mr monster
09) B-Front - Sleepwalker
10) Slim shore - Syren
11) High voltage & B-Front - Everything starts
12) Donkey Rollers - Hardstyle Rockers ( Co² remix)
13) B-Front & Slim shore - Chemical
14) Geck-o vs Thera - Trespassing
15) Catatonic overload - The sexual thrill
16) Degos & re-done - outside the box
17) Chris one - psycho
18) Afflictive - Breadstick( thera rmx)
19) Unexist Tommyknocker Lenny dee - Destructive
20) Mad dog & Noize suppressor - Fire
21) Accrlarator & Lunatic - Lost


Heen of terugweg? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 19:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heenweg voor de terug reis heb ik een mozart cd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ziet er wel triest uit zo vanaf de weg met die regen



http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/large/346134556.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJF3XCCKACR3QDMOA&Expires=1310666700&Signature=7LFqws2rQauF2HI%2FYWJhVHMdFY4%3D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 20:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Heenweg voor de terug reis heb ik een mozart cd

Figaro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Heenweg voor de terug reis heb ik een mozart cd


share? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 20:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
roberttt schreef:
Heenweg voor de terug reis heb ik een mozart cd

Figaro?

Ondere andere maar ook verschillende sympfonien


Symfonie no. 40: Molto Allegro
Symfonie no. 25: Allegro con brio
Symfonie no. 41 Jupiter: Molte allegro

En natuurlijk nog meer :thumbsup:
Nightbreaker schreef:
roberttt schreef:
Heenweg voor de terug reis heb ik een mozart cd


share? :woot:


Acteurs rechten, zitten promo's van Mozart bij. Kan ik helaas niet vrijgeven :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 20:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
roberttt schreef:
Heenweg voor de terug reis heb ik een mozart cd

Figaro?

Die hebben jullie al gebruikt, is niet origineel meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 22:09 
 
Hardtraxxer

's-Heerenberg ook van de partij, weer of geen weer :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Mr Lellebel schreef:
whos with me? :D

Count me in :innocent:


Haha 1 grote gekte daar straks :P

Mr Lellebel schreef:
Nando vast ook wel als hij er een beetje bij is :P


Haha we zorgen er gewoon voor dat ie mee doet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schud me maar ff wakker als ik er niet helemaal bij ben. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AND I AM HERE TO WAKE YOU UP :P
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten