Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 10:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was al bang dat het zon feest zou worden als jullie beschrijven (christiaan & robert). Ben achteraf blij dat ik niet gegaan ben :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 10:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Prophet draaide Gangsta en Just As Easy ? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was mijn derde keer, en eigenlijk vond ik dit juist de leukste editie.! :) Gaat niet zo zeer om waar je bent, maar met wie je bent, dus heb me prima vermaakt bij alle stages.

Hoogtepunten: Used & Abused bij de Early (was het meteen even droog!), de set van Dáy-Mar bij de hardcore en Tatanka bij de hardstyle (ik kan prima genieten van hitjes). ;) Regen en blubber viel te verwachten, dus het scheelt dat ik niet van suiker ben en gewoon kistjes aan had.

Kortom: leuk feestje, voortaan wel hopelijk wat beter geluid, maar volgend jaar ben ik er gewoon weer bij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fleecevest-ival.

Wat een ongekende kutzooi, alleen maar dagjesmensen en überhaupt niet de sfeer die je hebt op andere festivals, en dat kwam niet alleen door het weer. De regen kan AoD natuurlijk niks aandoen, maar je bent er als organisatie wel verantwoordelijk voor dat niet iedereen het kut heeft in die tenten bijv. Je kon echt helemaal niks, niet bewegen laat staan los gaan. En dan ook nog die 10.000.000 mensen die constant langs je af liepen. Drinken was zwaar duur en ik vond dat er met de weervoorspellingen die er waren nog te weinig gedaan was aan overdekte gedeeltes enzo..

Pluspunt waren de stukken pizza, en bij gebrek aan ruimte in de HS, de early. Waande me een beetje bij Pussylounge at the park maar dan nog 10x schraler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 11:56 
 
Hardtraxxer

Wat een feestje!!
Prima vermaakt bij de HC, bij de HS was het gewoon simpelweg TE druk.
Ik had ook het idee dat de helft van de mensen bij de HS schuilden voor de regen ipv dat ze los gingen.

Volgende keer betaal ik liever € 25 voor een kaartje en dat er ook een fatsoenlijke geluidsinstallatie staat, wat een aanfluiting was dit.

En ik wil wedden dat als het zonnetje had geschenen er veel meer plek was en dat je genoeg ruimte had om los te gaan.
Balen voor de organisatie want het is echt in het water gevallen, maar je moet het zelf ook wel leuk maken en dat is in mijn geval prima gelukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 11:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ivarus schreef:
Volgende keer betaal ik liever € 25 voor een kaartje en dat er ook een fatsoenlijke geluidsinstallatie staat, wat een aanfluiting was dit.


Ohja, helemaal vergeten. Het geluid.
Mijn god, was echt beneden alle peil. Het geluid, en dan vooral de bass, van de HC dreunde keihard door in de hardstyletent. (Terwijl er in de HC op de punten waar ik kon komen de bass nauwelijks tot niet te voelen was). In de hardstyletent hoorde ik volgens mij sowieso alleen maar lage en middentonen, er was niks van de climaxen te maken, en van de intro's meestal ook niet veel meer dan een kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik dit alles zo lees, dan ben ik blij dat mijn vriendin mij heeft overgehaald om vrijwel alleen maar in de hardcore tent te staan. The R3bels en MiM meegepikt + einde The Pitcher / begin Frontliner. Voor de rest Accelarator, Mad Dog, Amnesys, Catscan, Negative A en daarna direct door naar de afterparty.

Jammer dat iedereen ging schuilen in de tenten waardoor het veel te druk was en ook nog eens veel teveel stil stond :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 12:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was wel mooi tijdens the r3bels, we moesten ons de hele tijd inhouden omdat het zo fucking druk was, maar tijdens Shade & Pattern 2 gewoon asociaal stampen en dan maar tegen iedereen aanbeuken xd Ga echt niet stil staan bij zulke tracks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Was wel mooi tijdens the r3bels, we moesten ons de hele tijd inhouden omdat het zo fucking druk was, maar tijdens Shade & Pattern 2 gewoon asociaal stampen en dan maar tegen iedereen aanbeuken xd Ga echt niet stil staan bij zulke tracks :P

Haha ja tijdens die sessie ben ik nog bijna op mn bek geslagen omdat ik weer is tegen alles en iedereen om me heen stond aan te beuken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Was wel mooi tijdens the r3bels, we moesten ons de hele tijd inhouden omdat het zo fucking druk was, maar tijdens Shade & Pattern 2 gewoon asociaal stampen en dan maar tegen iedereen aanbeuken xd Ga echt niet stil staan bij zulke tracks :P

jammer dat ik van de shade echt helemaal niets kon horen behalve de kicks :/ en ik zat ook precies bij dat nummer vast in een soort kruizing van mensen die allemaal een andere richting op liepen -.-

gelukkig pattern 2 wel voluit kunnen gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 12:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Pommer schreef:
Was wel mooi tijdens the r3bels, we moesten ons de hele tijd inhouden omdat het zo fucking druk was, maar tijdens Shade & Pattern 2 gewoon asociaal stampen en dan maar tegen iedereen aanbeuken xd Ga echt niet stil staan bij zulke tracks :P

Haha ja tijdens die sessie ben ik nog bijna op mn bek geslagen omdat ik weer is tegen alles en iedereen om me heen stond aan te beuken :P


Haha jah mooi is dat :P Zo'n wijf zat ook nog tegen me te zeiken: "Halloooooo, ik probeer ook te genieten hier!" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
b-ram schreef:
Pommer schreef:
Was wel mooi tijdens the r3bels, we moesten ons de hele tijd inhouden omdat het zo fucking druk was, maar tijdens Shade & Pattern 2 gewoon asociaal stampen en dan maar tegen iedereen aanbeuken xd Ga echt niet stil staan bij zulke tracks :P

Haha ja tijdens die sessie ben ik nog bijna op mn bek geslagen omdat ik weer is tegen alles en iedereen om me heen stond aan te beuken :P


Haha jah mooi is dat :P Zo'n wijf zat ook nog tegen me te zeiken: "Halloooooo, ik probeer ook te genieten hier!" :lol:

Very true! Mij werd gevraagd wat is in godsnaam aan het doen was...

"uhmm datgeen wat jij ook hoort te doen"
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 12:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hahah geniaal :P typisch dagjesvolk, ik werd er gek van :p

dat geluid hadden ze trouwens erg slecht afgesteld, in die tent zelf voelde je de bass amper maar als stond je buiten was het geluid 10x beter...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het een leuk feestje, maar niet meer dan dat. Toen we aankwamen had ik zoiets van neeee, dit wordt echt helemaal niks (tenten overvol, tatanka draaide kut, klere weer) maar tijdens the rebels heb ik me wel vermaakt, ondanks de drukte. Minus is more live was ook wel vet, kon alleen geen kant op :( toen thera daarna begon ben ik helemaal naar voren gelopen, tegen de hekken aan. Dat was echt geniaal, genoeg ruimte en echt een snoeiharde set, heerlijk gedraaid. Na anderhalf uur kapot gaan ben ik weeru teruggelopen, ff gechillt en toen weer teruggelopen naar onze groep. The prophet daarna was echt dramatisch, maar dat had ik eigenlijk wel verwacht vantevoren. Heb me toch prima vermaakt met de groep waarmee wij waren, en ook nog wel gelachen om de kut set van the prophet. Al met al heb ik me prima vermaakt, maar ga volgend jaar niet weer heen. anderhalf uur kapot gaan ben ik weeru teruggelopen, ff gechillt en toen weer teruggelopen naar onze groep. The prophet daarna was echt dramatisch, maar dat had ik eigenlijk wel verwacht vantevoren. Heb me toch prima vermaakt met de groep waarmee wij waren, en ook nog wel gelachen om de kut set van the prophet. Al met al heb ik me prima vermaakt, maar ga volgend jaar niet weer heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geluid vond ik zelf dramatisch zeg, terwijl dit pas m'n tweede grote feest was (free festival 2010 was eerste, lawl). Je hoorde vaak de vocalen slecht en de bass overstemde alles.

MiM showcase was lekker, beukte op 't midden effe heerlijk door maar op 't einde was 't tempo er alweer uit. Thera was bruut! Eerste keer Thera en dan meteen Bombs Away draaien, wat een facking held! Tent was veel te druk, alleen bij Thera ff ruimte gehad om te stampen, ook ruzie gehad omdat ik perongeluk iemand tegen z'n gezicht aan sloeg tijdens het stampen.

Voorderest tussen genoeg Hardtraxxers gestaan waarschijnlijk, 2 theracords shirts gezien: Co2 en een theracords-label shirt. Waarschijnlijk beiden van hardtraxx.

Vorig jaar was velen malen beter, alleen Thera heeft deze dag gered :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die gast met dat Co2 shirt zat wel op Hardtraxx maar die leest alleen mee en post nooit wat. :P Zei hij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Check dit :P
Afbeelding
Wat een anti held
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha bram eindbaas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 15:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De dag ervoor moet hij ook nog leuke geintjes uithalen op twitter. Iets over wat die zou gaan draaien; "Hardcore/Hardstyle Minimal of nog iets". The Mongool.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 15:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ben echt helemaal klaar met die vent, fucking geldwolf
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ben echt helemaal klaar met die vent, fucking geldwolf

Wie the prophet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 15:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Pommer schreef:
Ben echt helemaal klaar met die vent, fucking geldwolf

Wie the prophet?


denk t wel ja -.-

we moeten zorgen dat hij t moeilijk krijgt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
hardaddict schreef:
Pommer schreef:
Ben echt helemaal klaar met die vent, fucking geldwolf

Wie the prophet?


denk t wel ja -.-

we moeten zorgen dat hij t moeilijk krijgt ^^


Heb ff wat gemist laatste tijd, waarom dan vanwege zijn nieuwe platen?
die set op defqon?
of zit ik er hellemaal naast
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Heb ff wat gemist laatste tijd, waarom dan vanwege zijn nieuwe platen?
die set op defqon?
of zit ik er hellemaal naast

Joh die gast is zeldzaam commercieel geworden en totaal niet meer verrassend :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 15:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nee the prophet doet het alleen maar op de centjes niet om de muziek
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten