Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook dat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 15:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

t gaat om de muziek niet om t geld -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 15:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thera had heerlijk het tempo in de avond gegooid!! Geluid had wel een stuk harder gemogen.
Neehoor komt die profeet erna, gooid hij gimme love erdoorheen/ just as easy/ gangstah >.<
trouwens die hardcore plaat waarmee The Prophet afsloot, welke was dat?

De set van stephanie vond ik trouwens echt wel heerlijk, even lekker Countdown erdoor heen gooien.

Trouwens bij The Pitcher stond het geluid echt gruwelijk hard, toen klapte er 2 boxxen uit. En toen werd er flink gebaald. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik hier en daar wat dingen lees over hoe kut 't feest wel niet was etc etc.. Tuurlijk, 't was niet leuk (vond ik ook niet) maar dat kwam door de regen, en door niks anders. Met die line-up kon je hier en daar wat hitjes verwachten en omdat het ''gratis'' is kon je veel dagjesmensen verwachten. Als het weer gewoon goed was (of in ieder geval geen regen) weet ik zeker dat t feest prima was geweest. De organisatie had 't allemaal prima in orde vond ik, maar aan die regen kunnen zei toch ook niks doen? Sfeer heb ik niet gemerkt, ben geen 1 keer die tent in geweest aangezien 't te druk was.. (op een paar minuten na misschien). Helaas helaas, jammer van die regen maar geef aub niet de organisatie de schuld. Owja, 't geluid was trouwens prima mensen, koop gehoorbescherming en je ervaart 't zelf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
koop gehoorbescherming en je ervaart 't zelf!

Wat voorn gehoorbescherming heb je?
op maar of gewoon oordoppen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
G1LL schreef:
koop gehoorbescherming en je ervaart 't zelf!

Wat voorn gehoorbescherming heb je?
op maar of gewoon oordoppen?


Op maat natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 15:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
trouwens die hardcore plaat waarmee The Prophet afsloot, welke was dat?

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee eens. Ik vond het een prima feest, heb me super vermaakt. Voor dit geld prima. Je moet ook geen Defqon of Emporium verwachten qua organisatiestructuur. Dit is een low-budget feest en zoveel geld is er niet ingestoken, dus ja. Vond het een prima feest voor dit geld. Niks te klagen dus, prima weekend opnieuw. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 16:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Thera had heerlijk het tempo in de avond gegooid!! Geluid had wel een stuk harder gemogen.
Neehoor komt die profeet erna, gooid hij gimme love erdoorheen/ just as easy/ gangstah >.<
trouwens die hardcore plaat waarmee The Prophet afsloot, welke was dat?

De set van stephanie vond ik trouwens echt wel heerlijk, even lekker Countdown erdoor heen gooien.

Trouwens bij The Pitcher stond het geluid echt gruwelijk hard, toen klapte er 2 boxxen uit. En toen werd er flink gebaald. :thumbdown:

Haha jij begroette me zo uber enthousiast xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 22:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was wel een lekker feestje ;)

Beetje jammer alleen dat The Prophet heel veel nummers herhaalde >.< :/ ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 22:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
Kevin-Raw schreef:
Thera had heerlijk het tempo in de avond gegooid!! Geluid had wel een stuk harder gemogen.
Neehoor komt die profeet erna, gooid hij gimme love erdoorheen/ just as easy/ gangstah >.<
trouwens die hardcore plaat waarmee The Prophet afsloot, welke was dat?

De set van stephanie vond ik trouwens echt wel heerlijk, even lekker Countdown erdoor heen gooien.

Trouwens bij The Pitcher stond het geluid echt gruwelijk hard, toen klapte er 2 boxxen uit. En toen werd er flink gebaald. :thumbdown:

Haha jij begroette me zo uber enthousiast xD


:whistle: hahaha jaa miste alleen die knuffel nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 22:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin! Waar was je ineens gisteravond, je zou achter me aanlopen, op de zoektocht naar HT'ers.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Kevin! Waar was je ineens gisteravond, je zou achter me aanlopen, op de zoektocht naar HT'ers.. xd


Kevin is altijd zoek :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 23:47 
 
Hardtraxx Newbie

Thera heeft me weer teleurgesteld!
heb al vaak bij hem meegemaakt dat de sfeer veel minder wordt en dat de halve tent leegloopt.
dit keer was het niet anders!
Gelukkig kwam de sfeer tijdens the prophet weer terug, die draaide weer een aantal fijne nummers,
maar ook een aantal die ik liever niet had willen horen!
Maar wel een mooi feest gehad, vooral omdat we met 2 bussen uit heerhugowaard/langedijk waren.
dus veel vrienden en bekenden!! De regen heeft voor het grote gedeelte roet in het eten gegooid,
maarja daar doe je niks tegen!
Frontliner en minus is more waren de toppers!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 23:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

joostvs schreef:
Thera heeft me weer teleurgesteld!
heb al vaak bij hem meegemaakt dat de sfeer veel minder wordt en dat de halve tent leegloopt.
dit keer was het niet anders!
Gelukkig kwam de sfeer tijdens the prophet weer terug, die draaide weer een aantal fijne nummers,
maar ook een aantal die ik liever niet had willen horen!
Maar wel een mooi feest gehad, vooral omdat we met 2 bussen uit heerhugowaard/langedijk waren.
dus veel vrienden en bekenden!! De regen heeft voor het grote gedeelte roet in het eten gegooid,
maarja daar doe je niks tegen!
Frontliner en minus is more waren de toppers!!

Thera teleurgesteld... gast je weet niet waar je over praat, Thera was juist de held van de avond.
Maar ja iedereen zo zijn mening..
Heerhugowaard woon ik trouwens 25 minuten fietsen vandaan woon zelf in Alkmaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostvs schreef:
Thera heeft me weer teleurgesteld!
heb al vaak bij hem meegemaakt dat de sfeer veel minder wordt en dat de halve tent leegloopt.
dit keer was het niet anders!


Thera is gewoon DE man, de dagjesmensen houden er gewoon niet van en dat is perfect, want dat betekend meer ruimte voor ons :thumbup:
En ik heb liever, en ik denk dat ik die mening deel met vele andere hier, dat ik liever een Thera heb waar de helft bij wegloopt en er voor de liefhebbers meer ruimte is om er een goed feest van te maken, dan een Prophet die niet al te lekker draait waar alles bij vol loopt en je geen ruimte meer hebt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter, meer ruimte om je helemaal kapot te stampen, zullen vooral dagjesmensen zijn die dan de tent verlaten Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 23:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

joostvs schreef:
Thera heeft me weer teleurgesteld!
heb al vaak bij hem meegemaakt dat de sfeer veel minder wordt en dat de halve tent leegloopt.
dit keer was het niet anders!
Gelukkig kwam de sfeer tijdens the prophet weer terug, die draaide weer een aantal fijne nummers,



Het is maar wat je fijn vind... Dat er mensen uit de tent lopen, tsja die weten gewoon niet wat hardstyle is. En dan de sfeer ?? was goed hoor maar waarschijnlijk stond jij dan ergens stil. Dan heb je dat.
Thera was geweldig jo :worship:

En daarna the prophet :') dat was toch serieus om te huilen.. Zo'n dj nou ja dj kan je het niet noemen.. moet je nooit meer boeken.

Maarja kwestie van smaak.. als jij van ellendig lange breaks houdt tijdens je afsluiting xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 00:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vond het al vaag dat ik G1LL in de kroeg tegen kwam :P
Hierom dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond dit Thera´s minste optreden van de afgelopen 5 feesten. Omdat het kwam omdat hij nu solo stond en niet af moest sluiten? Nee, dat denk ik niet. De lijst met nummers die hij draaide was op zich wel goed te doen, prima voor een voorlaatsste set. Maar de geluidboxen die die nummers over moesten brengen naar het publiek deden hun werk niet naar behoren. Door deze dramatische instellingen kwam de kracht van Theracords totaal niet naar voren. Met als gevolg dat geen enkel nummer mij echt inpakte door die normaal gesproken heerlijke kicks. Voor deze opstelling was het veel beter geweest als hij de Rockin' Ur Mind CD van D-Block & S-Te-Fan erin had gegooid en er een stoel bij had gezet en een uur lang voor zich uit had gestaard. Want dit was gewoon echt zonde van de tijd voor Thera. Hij verdient beter en nu wordt hij mogelijk afgeschildert door de bezoekers die wegliepen omdat ze Thera niet kenden én omdat ze de nummers die ten gehore werden gebracht niet op een kwalitatief acceotabel geluidsysteem gehoord én gevoeld hebben.

Organisatie -100
Thera +100 voor het blijven staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostvs schreef:
Thera heeft me weer teleurgesteld!
heb al vaak bij hem meegemaakt dat de sfeer veel minder wordt en dat de halve tent leegloopt.
dit keer was het niet anders!
Gelukkig kwam de sfeer tijdens the prophet weer terug, die draaide weer een aantal fijne nummers

oww mijn god :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 01:54 
 
Hardtraxx Newbie

Ik snap dat dit een gratis feest is en je niet hoort te zeiken, maar AoD heeft toch ook zijn reputatie hoog te houden? Gooien ze die nu ff weg....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 02:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mja was geen top feestje maar was dan ook graties. Die modderhopen en overvolle tenren waren erg jammer! Verder was het drugsgehalte vrij hoog wat ik nierg vind. Wel liepen er een hoop kanslozen rond die drugs van me wilden kopen. I am obvious not a dealer, dus ik zeg ik heb niks stuurt zon gast zn geile chick naar me toe om het te proberen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 06:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Vond het al vaag dat ik G1LL in de kroeg tegen kwam :P
Hierom dus.


Moest nog nuchter blijven ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 08:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Kevin! Waar was je ineens gisteravond, je zou achter me aanlopen, op de zoektocht naar HT'ers.. xd


:lol:

Ja ik liep een klein stukje met je mee, en toen was ik je alweer kwijt. :P
Had je ze uiteindelijk nog gevonden? :/

Trouwens xd Toen het deuntje begon van Wake Up. Iedereen begon te gillen, ik dacht van WHATTTUFFFUUUCCKK xd kasnloos
*huillachpoppetje*
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten