Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 10:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

joostvs schreef:
Thera heeft me weer teleurgesteld!
heb al vaak bij hem meegemaakt dat de sfeer veel minder wordt en dat de halve tent leegloopt.
dit keer was het niet anders!
Gelukkig kwam de sfeer tijdens the prophet weer terug, die draaide weer een aantal fijne nummers,
maar ook een aantal die ik liever niet had willen horen!
Maar wel een mooi feest gehad, vooral omdat we met 2 bussen uit heerhugowaard/langedijk waren.
dus veel vrienden en bekenden!! De regen heeft voor het grote gedeelte roet in het eten gegooid,
maarja daar doe je niks tegen!
Frontliner en minus is more waren de toppers!!

Wat boeit het of de halve tent leegloopt? Je bepaalt toch neem ik aan zelf of je iets mooi vind?
Stel je voor dat iedereen zo zou denken:
Ik vond Headhunterz en Brennan Heart me goed bij defqon, want de hele tent was propvol en iedereen vond het vet. The Machine was geen zak aan, er was maar een man of 100, de eindshow was veel vetter, want daar waren wel 40.000 man!

En @ die andere mensen, laat deze man ook zijn eigen mening hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 11:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

joostvs schreef:
Thera heeft me weer teleurgesteld!
heb al vaak bij hem meegemaakt dat de sfeer veel minder wordt en dat de halve tent leegloopt.
dit keer was het niet anders!
Gelukkig kwam de sfeer tijdens the prophet weer terug, die draaide weer een aantal fijne nummers,
maar ook een aantal die ik liever niet had willen horen!
Maar wel een mooi feest gehad, vooral omdat we met 2 bussen uit heerhugowaard/langedijk waren.
dus veel vrienden en bekenden!! De regen heeft voor het grote gedeelte roet in het eten gegooid,
maarja daar doe je niks tegen!
Frontliner en minus is more waren de toppers!!



Hahahahahahhahahahahahaha



oh sorry, je meent het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
joostvs schreef:
Thera heeft me weer teleurgesteld!
heb al vaak bij hem meegemaakt dat de sfeer veel minder wordt en dat de halve tent leegloopt.
dit keer was het niet anders!
Gelukkig kwam de sfeer tijdens the prophet weer terug, die draaide weer een aantal fijne nummers,
maar ook een aantal die ik liever niet had willen horen!
Maar wel een mooi feest gehad, vooral omdat we met 2 bussen uit heerhugowaard/langedijk waren.
dus veel vrienden en bekenden!! De regen heeft voor het grote gedeelte roet in het eten gegooid,
maarja daar doe je niks tegen!
Frontliner en minus is more waren de toppers!!



Hahahahahahhahahahahahaha



oh sorry, je meent het.

:lol: sommige mensen moeten het nog leren
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 12:08 
 
Hardtraxx Veteran

joostvs schreef:
Thera heeft me weer teleurgesteld!
heb al vaak bij hem meegemaakt dat de sfeer veel minder wordt en dat de halve tent leegloopt.
dit keer was het niet anders!
Gelukkig kwam de sfeer tijdens the prophet weer terug, die draaide weer een aantal fijne nummers,
maar ook een aantal die ik liever niet had willen horen!
Maar wel een mooi feest gehad, vooral omdat we met 2 bussen uit heerhugowaard/langedijk waren.
dus veel vrienden en bekenden!! De regen heeft voor het grote gedeelte roet in het eten gegooid,
maarja daar doe je niks tegen!
Frontliner en minus is more waren de toppers!!


Goedzo loop maar weg dan hebben de liefhebbers de ruimte
Kun jij daarna weer lekker fistpumpen en filmen bij de prophet
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach ja, dat soort mensen heb je ook.

Als er iemand nog foto's heeft gemaakt (of wellicht filmpjes) dan mag diegene me gerust even een PB sturen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 12:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ach ja, dat soort mensen heb je ook.

Als er iemand nog foto's heeft gemaakt (of wellicht filmpjes) dan mag diegene me gerust even een PB sturen ^^


Ik heb er 1 gemaakt van Thera! :D
zet hem vanaaf wel ff online ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

joostvs schreef:
Thera heeft me weer teleurgesteld!
heb al vaak bij hem meegemaakt dat de sfeer veel minder wordt en dat de halve tent leegloopt.
dit keer was het niet anders!
Gelukkig kwam de sfeer tijdens the prophet weer terug, die draaide weer een aantal fijne nummers,
maar ook een aantal die ik liever niet had willen horen!
Maar wel een mooi feest gehad, vooral omdat we met 2 bussen uit heerhugowaard/langedijk waren.
dus veel vrienden en bekenden!! De regen heeft voor het grote gedeelte roet in het eten gegooid,
maarja daar doe je niks tegen!
Frontliner en minus is more waren de toppers!!


De sfeer wordt niet minder xd het dagjesmensen gehalte gaat omlaag.
Thera was gewoon weer goed bezig :worship: . En The Prophet verneukte het daarna compleet. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
Ach ja, dat soort mensen heb je ook.

Als er iemand nog foto's heeft gemaakt (of wellicht filmpjes) dan mag diegene me gerust even een PB sturen ^^


Ik heb er 1 gemaakt van Thera! :D
zet hem vanaaf wel ff online ;)

Zet hem dan hier ook ff neer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 12:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik heb me ook prima vermaakt in de Hardcore Tent niet zoveel bij de Hardstyle gelopen daar liep ik alleen heen als ik iedereen kwijt was :P Alleen het weer was wat minder. En de tenten waren gewoon te druk :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Goedzo loop maar weg dan hebben de liefhebbers de ruimte
Kun jij daarna weer lekker fistpumpen en filmen bij de prophet

Fistpumpin' all night long baby :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik vond dit Thera´s minste optreden van de afgelopen 5 feesten. Omdat het kwam omdat hij nu solo stond en niet af moest sluiten? Nee, dat denk ik niet. De lijst met nummers die hij draaide was op zich wel goed te doen, prima voor een voorlaatsste set. Maar de geluidboxen die die nummers over moesten brengen naar het publiek deden hun werk niet naar behoren. Door deze dramatische instellingen kwam de kracht van Theracords totaal niet naar voren. Met als gevolg dat geen enkel nummer mij echt inpakte door die normaal gesproken heerlijke kicks. Voor deze opstelling was het veel beter geweest als hij de Rockin' Ur Mind CD van D-Block & S-Te-Fan erin had gegooid en er een stoel bij had gezet en een uur lang voor zich uit had gestaard. Want dit was gewoon echt zonde van de tijd voor Thera. Hij verdient beter en nu wordt hij mogelijk afgeschildert door de bezoekers die wegliepen omdat ze Thera niet kenden én omdat ze de nummers die ten gehore werden gebracht niet op een kwalitatief acceotabel geluidsysteem gehoord én gevoeld hebben.

Organisatie -100
Thera +100 voor het blijven staan!


Wat moet ie dan, weglopen? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 14:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
D-Nemacyst schreef:
Vond het al vaag dat ik G1LL in de kroeg tegen kwam :P
Hierom dus.


Moest nog nuchter blijven ook :P


Haha nou je vind het bier daar toch 10x niks dus was niet moeilijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 15:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heerlijke discussie! _O_
Zelf ben ik het met chukkels eens! :)

behalve dat het zijn slechtste set ooit was..
hij moest ook een beetje op de opbouw inspelen lijkt me, vandaar dat breadstick wrs niet gedraaid werd..
maar toch vond ik zijn platenkeuze en zijn teasingwerk weer supervet! :yes:
Overgang RFtI naar Retribution (volgens mij :P) _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Chukkels schreef:
Ik vond dit Thera´s minste optreden van de afgelopen 5 feesten. Omdat het kwam omdat hij nu solo stond en niet af moest sluiten? Nee, dat denk ik niet. De lijst met nummers die hij draaide was op zich wel goed te doen, prima voor een voorlaatsste set. Maar de geluidboxen die die nummers over moesten brengen naar het publiek deden hun werk niet naar behoren. Door deze dramatische instellingen kwam de kracht van Theracords totaal niet naar voren. Met als gevolg dat geen enkel nummer mij echt inpakte door die normaal gesproken heerlijke kicks. Voor deze opstelling was het veel beter geweest als hij de Rockin' Ur Mind CD van D-Block & S-Te-Fan erin had gegooid en er een stoel bij had gezet en een uur lang voor zich uit had gestaard. Want dit was gewoon echt zonde van de tijd voor Thera. Hij verdient beter en nu wordt hij mogelijk afgeschildert door de bezoekers die wegliepen omdat ze Thera niet kenden én omdat ze de nummers die ten gehore werden gebracht niet op een kwalitatief acceotabel geluidsysteem gehoord én gevoeld hebben.

Organisatie -100
Thera +100 voor het blijven doen wat hij altijd doet: losgaan!


Wat moet ie dan, weglopen? :')


Heb het even aangepast en duidelijker gemaakt. Kan me voorstellen dat je als DJ dan minder zin krijgt en maar halfbakken werk doet dan je normaal gesproken doet. Maar hij was nog even gek als altijd achter de draaitafels, dus dikke thumbs up voor Pieter!

iSenSe` schreef:
heerlijke discussie! _O_
Zelf ben ik het met chukkels eens! :)

behalve dat het zijn slechtste set ooit was..
hij moest ook een beetje op de opbouw inspelen lijkt me, vandaar dat breadstick wrs niet gedraaid werd..
maar toch vond ik zijn platenkeuze en zijn teasingwerk weer supervet! :yes:
Overgang RFtI naar Retribution (volgens mij :P) _O_


Nee, ik zei niet dat het z'n slechtste set ooit was. Van de afgelopen 5 feesten dat ik hem heb gezien, waarvan 4 in de laatste maand kreeg ik bij deze set het minste 'yeah' gevoel wat ik altijd bij z'n sets krijg. ;) Maar dat ligt dus absoluut niet aan Pieter zelf, maar aan de organisatie en het feest zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 15:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Check dit :P
Afbeelding
Wat een anti held


Is toch gewoon normaal? The Prophet word geboekt als laatste hardstyle artiest. Gewoon superdom van de organisatie om hem na Thera te zetten. Jullie verwachten dat Thera zijn stijl niet aanpast aan het publiek en dat verwachten de fans van The Prophet ook niet. Hij doet echt niks raars ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 15:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Is toch gewoon normaal? The Prophet word geboekt als laatste hardstyle artiest. Gewoon superdom van de organisatie om hem na Thera te zetten. Jullie verwachten dat Thera zijn stijl niet aanpast aan het publiek en dat verwachten de fans van The Prophet ook niet. Hij doet echt niks raars ofzo...

Ik vind inderdaad ook dat de fout voor de volle 100% bij de organisatie ligt, the Prophet mocht waarschijnlijk ook niet afsluiten met een uur snoeiharde hardcore aangezien er al 2 HC stages waren. Niet meer doen zo'n timetable.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Is toch gewoon normaal? The Prophet word geboekt als laatste hardstyle artiest. Gewoon superdom van de organisatie om hem na Thera te zetten. Jullie verwachten dat Thera zijn stijl niet aanpast aan het publiek en dat verwachten de fans van The Prophet ook niet. Hij doet echt niks raars ofzo...

Ik zou wel beter weten als ik dj was geweest. Dan kan een organisatie nog zo dom zijn om je na een dj als Thera te boeken... Je gaat toch minstens een uurtje van te voren alvast kijken wat je voorganger allemaal draait? En gebaseerd op deze act ga je dan je eigen invulling aan het feest geven. Lettende op vooral de snelheid en "hardheid" van de trackkeuzes.
Wat de prophet hier liet zien getuigd van absolute care aan de liefde voor hardstyle naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 16:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

can i get a a-men ?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 18:06 
 

iSenSe` schreef:
can i get a a-men ?!


HALLEJUULA
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 18:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker



Klein stukje Thera wat ik heb gefilmd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de hardstyle tent was ook eengroepsfoto door een fotograaf gemaakt door wie was dat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
In de hardstyle tent was ook eengroepsfoto door een fotograaf gemaakt door wie was dat? :P

http://www.oypo.nl/pixxer.asp?path=vgy4 ... oek=Almere
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
mrazura schreef:
In de hardstyle tent was ook eengroepsfoto door een fotograaf gemaakt door wie was dat? :P

http://www.oypo.nl/pixxer.asp?path=vgy4 ... oek=Almere


Staat er nog niet op dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 21:44 
 
Hardtraxx Newbie

Minus is more :worship:
live hard now klapte er ook wel lekker op vond ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 23:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
In de hardstyle tent was ook eengroepsfoto door een fotograaf gemaakt door wie was dat? :P

Ja, klopt dat was door http://www.oypo.nl
Maar op die site moet je de foto's kopen en ze hebben het zo gedaan dat je hem met rechtermuisknop niet kan kopiëren, dus daar moet dan even door iemand een oplossing voor worden gevonden(ik zelf heb geen idee hoe dat dan moet ;))
De foto's staan er trouwens nog niet op.

Edit: Oh er was nog een pagina :$
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten