Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Organisator:
Art Of Dance

Zaterdag 7 juli 2012
12:00 - 23:00 (11 uur)
Atlantisstrand, Almere

Prijzen:
Guarenteeticket (Inc. 4 drinktokens and free toilets): € 15,00

Minimumleeftijd:
16

Line-up:
TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote optie, als het weer maar beter is dan vorig jaar en er meer rekening word gehouden met de drukte, er zal vast wel een line up komen waar voor nop niet over te klagen valt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Grote optie, als het weer maar beter is dan vorig jaar en er meer rekening word gehouden met de drukte, er zal vast wel een line up komen waar voor nop niet over te klagen valt

Citaat:
Nóg meer dan voorgaande jaren zal Free Festival ongenadig uit de hoek komen met line ups die het tot een volwaardig festival maken. Uiteraard mag je voor “The Harder Styles” alleen de beste vertegenwoordiging van die genres verwachten, maar ook voor de zondag wordt de programmering momenteel uiterst zorgvuldig onder de loep genomen om alleen het beste te kunnen bieden. Alles vindt weer plaats in 2 grote tenten en een open air stage die dit jaar aanzienlijk groter zal zijn. Schrijf je in voor de nieuwsbrief, houd de Art of Dance site goed in de gaten, of volg ons op Facebook en Twitter om als eerste te weten te komen wat de line up zal zijn!

Ben benieuwd. :) Hoop zelf op wat meer ruimte dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was aardig lache :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar een flinke verkoudheid aan overgehouden, maar het feestje zelf was goed te doen. Ik wacht de lineup even af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 14:30 
 
Hardtraxxer

Nee dit zal m wel niet worden denk ik. Na de verhalen van vorig jaar... Overigens ook tegelijk met Dreamfields en Last World :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Overigens ook tegelijk met Dreamfields en Last World :)

Verrek, je hebt gelijk.. Dan valt dit voor mij ook af, Dreamfields staat vast. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 15:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Valt het niemand op dat de prijs met 5 euro is gestegen. Alleen nu hebben ze er gratis toiletten er bij gezet. Of moest je vorig jaar ook al betalen voor de WC?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

vorig jaar vermakelijk feestje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is mischien wel een optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kutste feest van vorig jaar dit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Kutste feest van vorig jaar dit :P

Pff, zag ik jou voor het eerst :cry: En dan noem je het kut.. Jammer :'(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Henk-Jan schreef:
Kutste feest van vorig jaar dit :P

Pff, zag ik jou voor het eerst :cry: En dan noem je het kut.. Jammer :'(

Jah oke dat was een hoogtepuntje (L)
Met mooi weer kan dit best een leuk feestje worden denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik toch wel liever naar dreamfields ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 17:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Kutste feest van vorig jaar dit :P

Nogal ja xd Kwam natuurlijk ook wel door het weer.

Zie wel of ik aanwezig ben dit jaar. Het is iig wel redelijk in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 17:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

BIJNA van de dj booth gelazerd hier vorig jaar omdat ik iets te enthousiast aan t stampen was xd Gelukkig hield MC Tha Watcher me tegen haha! Erg zonde van t weer afgelopen jaar, nu maar hopen dat sowieso de hele zomer es wat beter wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:06 
 

Henk-Jan schreef:
Kutste feest van vorig jaar dit :P

En kutste van 2 jaar geleden, mij zie je hier niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was echt een ongelooflijk kutfeest. Het weer kon niet minder meezitten, je moest overal dik voor betalen, het geluid was kut (Helemaal tijdens Minus is More) en er waren veel te veel kaarten verkocht. Nee, 100% afwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig. Vorig jaar totaal niet naar m'n zin gehad door volk, weer, drukte, sfeer etc. Ben naar een paar uurtjes al naar huis gegaan, had graag MiM live en Thera gezien :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
J9_ schreef:
Overigens ook tegelijk met Dreamfields en Last World :)

Verrek, je hebt gelijk.. Dan valt dit voor mij ook af, Dreamfields staat vast. :)

Absoluut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me hier eigenlijk best wel goed vermaakt bij de hardcore. Volgens mij maar eventjes bij de hardstyle geweest toen xd

Top feest gehad uiteindelijk met vrienden van robert :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 09:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Enorm kutfeest vorig jaar, en ook echt enorm kutvolk. Het aantal opgepompte getatoeëerde creatine boys is nog hoger dan andere festivals. Nee, dit wordt hem sowieso niet meer.
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten