Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb me goed vermaakt, wat opviel was inderdaad veel spacende mensen!
Maar de sfeer was top en het weertje zat ook goed mee.

Vooral erg genoten van Crypsis & Radical Redemption.

Iemand nog enig idee of er van de hardstyle area ook livesets zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Die rechter, is dat toevallig Youri-1900?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 13:49 
 
Hardtraxx Newbie

Ben wel benieuwd naar een filmpje van Kings of The Underground tijdens set van Chain Reaction. Toen bleek pas dat ook de hele tent los kon gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 15:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Die rechter, is dat toevallig Youri-1900?

Volgens mij wel ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 16:24 
 
Hardtraxx Newbie

Lekker bekkie hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 18:38 
 
Hardtraxxer

Youri-1900 schreef:
Ben wel benieuwd naar een filmpje van Kings of The Underground tijdens set van Chain Reaction. Toen bleek pas dat ook de hele tent los kon gaan :)


Die ben ik gister ergens tegengekomen, kan hem alleen nu niet meer vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:15 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vond het een geslaagd feest, als je de toegangsprijs nagaat. Was pas m'n tweede festival na afgelopen Defqon, maar wat heb ik er een spijt van dat ik nooit eerder ben gegaan. Heb vooral genoten van Headhunterz, anderhalf uur was jammer genoeg zo om.

Later ook wezen kijken bij Korsakoff gevolgd door Angerfist en ook daar stuiterden we lekker in het rond, haha. :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten