Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 05:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Hoe zit het met de leeftijdscontrole hier?
Maatje van mij is dan nog net geen 16....

Dan kun je het beste gewoon wegblijven van het feest ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 14:55 
 
Hardtraxx Newbie

ramon038 schreef:
Hoe zit het met de leeftijdscontrole hier?
Maatje van mij is dan nog net geen 16....


vorig jaar ging een jongen bij mij uit de buurt hier ook heen, was net 15 en geen problemen dus moet goed komen.. :thumbup:
zowiezo nog nooit ergens mee gemaakt dat ze streng op leeftijd controleren, me broertje ging met me mee naar QLimax toen ie net een maand 16 was., evenals defqon en inqontrol..
gewoon gaan, en heeftie heeeel veeeel pech, kannie altijd nog een kaartje kope van mensen aan de deur en t nog een x proberen.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 15:20 
 
Hardtraxx Addict

Bij het zien van die Hardcore lineup heb ik stiekem wel een beetje spijt dat ik naar Last World inplaats van dit feest :$ :( ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 19:31 
 
Hardtraxx Newbie

Hopen dat de timetable wat beter is dan vorig jaar. En het weer natuurlijk, maar dat kan bijna niet slechter
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 08:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Uiteindelijk toch maar besloten om wel te gaan. Mooie line-up en als het weer meezit word het een topfeest :D
Sowieso Backfire supporten in de early :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog mensen zin om te meeten hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 18:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Nog mensen zin om te meeten hier?

Ik wil best naar een meeting toe komen hoor. Wie van HT gaan er allemaal dan?? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 18:27 
 

uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: Vergeten kaarten te halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 20:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Idd uitverkocht Ben had gister een bericht laten zien op de mobiel !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als er nog iemand 2 tickets zoekt.

aanbod/free-festival-2x-harder-styles-t27572.html#p1000335
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 01:24 
 
Hardtraxx Newbie

Hardstyle AREA
12:00-13:00 Anagenetic
13:00-14:00 Coone
14:00-15:30 Headhunterz
15:30-17:00 Noisecontrollers
17.­00-18.­00 Toneshifterz
18.­00-19.­00 Crypsis vs Radical Redemption
19.­00-20.­00 Thera vs Geck-O
20.­00-22.­00 Chain Reaction
22.­00-23.­00 Tatanka
MC Tha Watcher

Hardcore AREA
12.­00-13.­30 T-Junction vs Rudeboy
13.­30-14.­30 Miss K8
14.­30-15.­30 Tha Playah
15.­30-17.­00 State of Emergency
17.­00-18.­00 Nitrogenetics
18.­00-18.­30 Mad Dog live
18.­30-19.­30 Korsakoff &­ Outblast
19.­30-20.­00 Angerfist live
20.­00-21.­00 DaY-mar vs AniMe
21.­00-22.­00 Dyprax
22.­00-23.­00 Noize Suppressor
MC Nolz

Early Hardcore AREA
12:00-13:30 Cold Fusion
13:30-14:30 Freaco
14:30-15:30 Backfire
15.­30-16.­30 Predator
16.­30-18.­00 Sequence &­ Ominous
18.­00-19.­30 Sixpack &­ Cocktail
19:30-21:00 Bass-D
21.­00-22.­00 Dr.­ Z-Vago
22:00-23:00 Mercenary &­ The Menace
MC Syco
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

18.­00-19.­00 Crypsis vs Radical Redemption
19.­00-20.­00 Thera vs Geck-O
20.­00-22.­00 Chain Reaction
22.­00-23.­00 Tatanka

xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 10:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig vanaf ong 7 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
:cry: :cry: :cry: Vergeten kaarten te halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 13:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
mikeee schreef:
:cry: :cry: :cry: Vergeten kaarten te halen

Doen we meeting om 11 uur kijken of we zonder binnen komen :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 17:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

joostvs schreef:
12:00-13:00 Anagenetic
13.­30-14.­30 Miss K8
14.­30-15.­00 Tha Playah
15:00-15:30 Backfire
15:30-17:00 Noisecontrollers
17.­00-18.­00 Toneshifterz
18.­00-18.­30 Mad Dog live
18.­30-19.­30 Korsakoff &­ Outblast
19.­30-20.­00 Angerfist live
20.­00-22.­00 Chain Reaction
22.­00-23.­00 Tatanka

Dit word hem zo :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik sla deze dus wss over... Dankzij een zeker persoon die vergeten is kaarten te kopen....

Vanaaf even proberen nog kaarten ergens te winnen. Geen succes : Dan maar geen feestje dit weekend :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan ga je alsnog Dreamfields :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 17:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Ik sla deze dus wss over... Dankzij een zeker persoon die vergeten is kaarten te kopen....

Idioot, ga ik speciaal voor jou hierheen, ga je zelf niet eens :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klachten kunt u neerleggen bij de daarvoor aangewezen persoon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 18:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Klachten kunt u neerleggen bij de daarvoor aangewezen persoon :P

En wie mag deze aangewezen persoon in kwestie dan wel wezen?? :mad:
ps: je zorgt maar dat je er bent, anders zwaait er wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat weet je best... Dat monster van me...

En wat zwaait er? De bijpakvlag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 18:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Dat weet je best... Dat monster van me...

En wat zwaait er? De bijpakvlag?

Dan heb ik het straks weer gedaan, laat maar :lol: :D
Ik heb geen idee wat er zwaait, maar dan zwaai je toch lekker terug :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 12:19 
 
Hardtraxx Newbie

Zin in dit feestje! Kijk vooral weer uit naar jongens als Crypsis, Radical Redemption ,Thera & Geck-o o.a.
Maar uiteraard ook bij de Hardcore kijken :-)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten