Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 11:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het woordje FREE trekt ook de verkeerde mensen aan altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, echt alléén maar lopend publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 12:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga nog maar even kijkje nemen of het hem wordt of niet, vorig jaar half vermaakt. Opzich redelijke groep HT'ers in de tent gezien toen, en Thera en MiM was zeker geslaagd alleen the Prophet verneukte het weer lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
BIJNA van de dj booth gelazerd hier vorig jaar omdat ik iets te enthousiast aan t stampen was xd Gelukkig hield MC Tha Watcher me tegen haha! Erg zonde van t weer afgelopen jaar, nu maar hopen dat sowieso de hele zomer es wat beter wordt!


HAHAHA dat staat nog op mijn netvlies gebrand :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door het weer was dit feest letterlijk in het water gevallen, wat best zonde was! Ik heb me trouwens geen moment vermaakt hier.. Kijk maar wat het weer allemaal kan doen op zo'n festival! Als het weer mee zit en de line-up goed is overweeg ik het dit jaar maar weer, want 2 jaar geleden was dit feest erg geslaagd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tickets zijn binnen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Door het weer was dit feest letterlijk in het water gevallen, wat best zonde was! Ik heb me trouwens geen moment vermaakt hier.. Kijk maar wat het weer allemaal kan doen op zo'n festival! Als het weer mee zit en de line-up goed is overweeg ik het dit jaar maar weer, want 2 jaar geleden was dit feest erg geslaagd!


Ik heb me hier prima vermaakt hoor.. Keihard hardgoan in de Hardcore tent. En dan aan t einde Olijfboompje tegenkomen... En hem laten schrikken.. Zo erg liep ik drbij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 18:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Door het weer was dit feest letterlijk in het water gevallen, wat best zonde was! Ik heb me trouwens geen moment vermaakt hier.. Kijk maar wat het weer allemaal kan doen op zo'n festival! Als het weer mee zit en de line-up goed is overweeg ik het dit jaar maar weer, want 2 jaar geleden was dit feest erg geslaagd!


Bij Defqon.1 vorig jaar heeft de regen mij niet gedeert, maar Free Festival heb ik snel weer verlaten en de tweede dag niet eens op komen dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 19:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als dit hetzelfde verloopt als vorig jaar kan dit feest nu al de boeken in als kutste feest van 2012. En dan druk ik het nog hééééél zachtaardig uit! Wat heb ik mij lopen ergeren vorig jaar zeg, zat er begin van de middag al aan te denken weer naar huis te gaan. Al krijg ik geld toe zou ik hier nog niet heen gaan!

- Het weer was kut
- Dankzij de regen wilde iedereen droog staan en koos daarom de tenten uit, dit ging ten koste van de ruimte en de sfeer
- Er liep veel agressief, irritant volk
- Geluid was 3x niets

Natuurlijk mag ik niet klagen omdat het zo goedkoop is, maar ik leg liever wat extra geld bij voor een kwalitatief feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 18:58 
 
Hardtraxx Newbie

Kwam dit vandaag tegen op internet!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 18:59 
 

Twijfelgeval, denk het haast wel :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Denk dat ik toch wel liever naar dreamfields ga.


Denk je dat Tom.
Ik weet het zeker! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
tommetjeuh schreef:
Denk dat ik toch wel liever naar dreamfields ga.


Denk je dat Tom.
Ik weet het zeker! ^^

Heb ook alweer een tijdje mn dreamfields ticket al ^^ is idd een zekerheidje
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Inderdaad, echt alléén maar lopend publiek.

Als er een ding moeilijk vervelend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie, maar denk dat het hem niet wordt.
Vorig jaar was gewoon echt klote. Line up is wel oké :)
Zal ook wel niet helemaal uitkomen met geld om hier heen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 20:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jur-- schreef:
Kwam dit vandaag tegen op internet!

Afbeelding


Je kwam niet heel toevallig ook de foto van de zondag tegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 20:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, Zondag stond niet in het MoH boekje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Optie, maar denk dat het hem niet wordt.
Vorig jaar was gewoon echt klote. Line up is wel oké :)
Zal ook wel niet helemaal uitkomen met geld om hier heen te gaan.

Gast, wat loop je nou te kloten met je Free Festival. Dreamfields jongen, DREAM-FIELDS! :woot:

Ontzettend standaard line-up. De hele MiM crew was natuurlijk te verwachten, Thera en Geck-o ook geen verrassing aangezien Reset, zelfde geldt voor Noisecontrollers en Coone. Toneshifterz en Tatanka zijn gewoon niet boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wish is een week eerder, hardclassics een week later en zie het nou ook niet zo zitten om elke zaterdag in de vakantie vrij te vragen :P
Is da boss ook niet blij mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige mensen hebben ook altijd wat te zeuren. Prima feest gehad vorig jaar. Niks gemerkt van een agressieve sfeer :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Sommige mensen hebben ook altijd wat te zeuren. Prima feest gehad vorig jaar. Niks gemerkt van een agressieve sfeer :$

Ik ben best gauw tevreden hoor ^^ en heb ook niks meegekregen van een agressieve sfeer.
Vond dit alleen echt 't minste feest van vorig jaar, maar kwam ook gewoon door het slechte weer. Kan een organisatie ook weinig aan doen.
Tenten waren gewoon helemaal volgestouwd waardoor het bloedheet werd..
Het einde vond ik eigenlijk nog wel het leukst, had je weer lekker wat ruimte :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 07:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Vond dit alleen echt 't minste feest van vorig jaar, maar kwam ook gewoon door het slechte weer. Kan een organisatie ook weinig aan doen.


Dat is natuurlijk niet helemaal waar.

Afgelopen jaar Defqon.1 heeft de regen mij geen seconde gestoord, maar afgelopen jaar Dance Valley was het gras een halve meter hoog!

Bij het binnenlopen van het terrein waren mijn voeten al direct doorweekt, de lol was er al gauw af kan ik je vertellen.

Dus ze kunnen er absoluut wel wat aan doen om het een beetje dragelijk te maken vaak. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 08:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Sommige mensen hebben ook altijd wat te zeuren. Prima feest gehad vorig jaar. Niks gemerkt van een agressieve sfeer :$

:lol: Was een mooie feestje toen met mijn groepje uit sneek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
mrazura schreef:
Sommige mensen hebben ook altijd wat te zeuren. Prima feest gehad vorig jaar. Niks gemerkt van een agressieve sfeer :$

:lol: Was een mooie feestje toen met mijn groepje uit sneek xd

Het mooiste van dit feest vond ik de meeting bij de McDonalds in Lelystad. 'Nuff said. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Wish is een week eerder, hardclassics een week later en zie het nou ook niet zo zitten om elke zaterdag in de vakantie vrij te vragen :P
Is da boss ook niet blij mee.

Waarom hou je Free Festival dan als optie? >.< Als je toch naar een feest wilt die dag, doe dan Dreamfields, dat bedoelde ik ermee te zeggen. Het is namelijk op dezelfde dag.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten