Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 14:31 
 
Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
18.­00-19.­00 Crypsis vs Radical Redemption
19.­00-20.­00 Thera vs Geck-O
20.­00-22.­00 Chain Reaction
22.­00-23.­00 Tatanka

xD


hihi. Kan me uiteindelijk ook geen ruk schelen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 07:55 
 
Hardtraxxer

Ik ga zo maar eens richting het station, tot vanmiddag guys!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2012 08:42 
 
Hardtraxx Veteran

Eventtravel ftw. Zo eerst langs de supermarkt.

voor broodjes enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 01:48 
 
Hardtraxxer

Wat een dag.. opzich redelijk vermaakt, wel echt gigantisch druk. Morgen meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 02:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hulde voor Chain Reaction :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 05:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goed vermaakt en was super gezellig :D
Nog mensen hier iets meegekregen over dat dode meisje??
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 09:50 
 
Hardtraxx Veteran

Hulde voor Minus is More :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 10:38 
 
Hardtraxxer

Wat een dag!! Super vermaakt, het was wel wat druk maar het was een geweldig feest, de sets waren niet van hoog niveau maar het feest was geweldig.....

En hoezo
Citaat:
Nog mensen hier iets meegekregen over dat dode meisje??
???? Niks van gehoord....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 10:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardstyle007 schreef:
Citaat:
Nog mensen hier iets meegekregen over dat dode meisje??

???? Niks van gehoord....

Maatjes van mij zagen een vrouwtje achterover vallen en begon helemaal te shaken en alles. En in ene stopte ze daarmee en bleven der ogen wijd open staan en bleef ze roerloos liggen. Hoe dat verder is afgelopen weet ik dus ook niet, maar ben ik wel benieuwd naar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 11:06 
 
Hardtraxx Veteran

hardstyle007 schreef:
de sets waren niet van hoog niveau


:huh:

Anagenetic, Thera & Geck-O, Crypsis & Radical Redemption, en Chain Reaction deden het anders prima (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 11:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
hardstyle007 schreef:
de sets waren niet van hoog niveau


:huh:
Anagenetic, Thera & Geck-O, Crypsis & Radical Redemption, en Chain Reaction deden het anders prima (:

En de sets van Backfire, Miss K8, Tha Playah, Mad Dog Live, Angerfist Live & Dyprax anders ook prima :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 11:37 
 
Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
JVDM schreef:
hardstyle007 schreef:
de sets waren niet van hoog niveau


:huh:
Anagenetic, Thera & Geck-O, Crypsis & Radical Redemption, en Chain Reaction deden het anders prima (:

En de sets van Backfire, Miss K8, Tha Playah, Mad Dog Live, Angerfist Live & Dyprax anders ook prima :thumbsup:


Haha dat geloof ik zo, maar die heb ik niet meegemaakt en het was gericht op 'hardstyle007'. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 11:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Goed vermaakt en was super gezellig :D
Nog mensen hier iets meegekregen over dat dode meisje??


Kan er nergens behalve op PF wat over vinden op internet Sjuul
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Kan er nergens behalve op PF wat over vinden op internet Sjuul

Nee ik ook niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 12:40 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Nog mensen hier iets meegekregen over dat dode meisje??


Klopt, dat heb ik ook mee gekregen ja.
Ik weet dat alles af gezet was en ze toen is afgevoerd maar heb geen idee of ze nog bij gekomen is maar heb inderdaad paar keer het woord "overleden" voorbij horen komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 13:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Murcie schreef:
Citaat:
Nog mensen hier iets meegekregen over dat dode meisje??


Klopt, dat heb ik ook mee gekregen ja.
Ik weet dat alles af gezet was en ze toen is afgevoerd maar heb geen idee of ze nog bij gekomen is maar heb inderdaad paar keer het woord "overleden" voorbij horen komen


maat van me heeft dr nog geholpen met op haar zij leggen toen ze aan het shake was, maar die maat van me zei dat ze op een gegeven moment stopte met shake en dat ze levenloos was, maarja ben wel benieuwd of ze echt is overleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 13:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
maat van me heeft dr nog geholpen met op haar zij leggen toen ze aan het shake was, maar die maat van me zei dat ze op een gegeven moment stopte met shake en dat ze levenloos was, maarja ben wel benieuwd of ze echt is overleden.

Inderdaad, dit verhaal. Maar ik ben dus wel benieuwd of dat einde verhaal was of dat ze 'gewoon' in shock terecht kwam en daarom niet meer ging shaken :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:10 
 
Hardtraxxer

Black Sunrise schreef:
JVDM schreef:
hardstyle007 schreef:
de sets waren niet van hoog niveau


:huh:
Anagenetic, Thera & Geck-O, Crypsis & Radical Redemption, en Chain Reaction deden het anders prima (:

En de sets van Backfire, Miss K8, Tha Playah, Mad Dog Live, Angerfist Live & Dyprax anders ook prima :thumbsup:



Anagenetic, Thera & Geck-O, Crypsis & Radical Redemption waren idd goed, Chain Reaction vond ik voor zijn doen matig draaien, ik ben bij de hardcore maar een paar keer geweest tijdens Outblast & Korsakoff en tijdens SAngerfiust live, dus over de rest kan ik niet oordelen, maar ik had het meer over de setjes van Tatanka,Headhunterz,Noisecontrollers,Coone(Wat was die slecht zeg....)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Jup Coone was een lachertje maar daar had ik me al op voorbereid. Het was toen prachtig weer dus een uurtje buiten gelegen (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2012 16:29 
 
Hardtraxxer

Crypsis & Radical Redemption en Chain Reaction deden het inderdaad prima, heb me eigenlijk ook heerlijk vermaakt tijdens Headhunterz.
Noisecontrollers waren inderdaad wat minder op een uitzondering na, vond het wel heerlijk om die nieuwe track van hun te horen. Verder nog meer leuke setjes gehoord waaronder lekker geknald op de live set van Angerfist.

Het leek erop dat er genoeg wc's stonden maar op een gegeven moment waren ze bijna allemaal vol gezeken, dat was weer een beetje jammer. Het geluid was oke maar het leek of het geluid in de hardstyle tent minder was dan de andere twee. Het % mensen van de kaart was zeer hoog, genoeg mensen gezien waarvan ik verbaasd was dat die überhaupt nog leefde. Ondanks de drukte was het opzich wel vol te houden en uiteindelijk toch een leuk feest gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 09:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jullie hebben wel gruwelijk geluk gehad met het weer zaterdag! Zondag was het opnieuw een ramp voor de Free Festival gangers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 09:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Jeff3rd schreef:
Kan er nergens behalve op PF wat over vinden op internet Sjuul

Nee ik ook niet :/


Inderdaad, alleen het geval van de zondag:

Citaat:
De man die zondagavond met spoed naar het ziekenhuis werd gebracht vanaf het FreeFestival in Almere is begin 20 en uit Hongarije afkomstig. De man ademde haast niet meer en personeel van een traumahelikopter was nodig om hem te helpen.
De politie gaf in eerste instantie een overdosis XTC als oorzaak, maar de crisiscommunicatiedienst van de gemeente Almere trekt de eerdere uitlatingen van de politie in. "Het is niet met zekerheid te stellen dat de man onwel werd door gebruik van XTC. Het is ook niet uit te sluiten", laat een woordvoerster weten.
Dat de gemeente Almere de communicatie overneemt van een onwelwording op een dancefeest is opmerkelijk. "Omdat de traumahelikopter is geland en omdat het incident op het festivalterrein gebeurde is daartoe besloten."


Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 13:35 
 
Hardtraxx Elite

Heel goed vermaakt!
Jammer dat we om half 8 al weer weg moesten.
Maatje van 15 kwam erin zonder gecontroleerd te worden.
Hij lijkt totaal niet oud en is ook helemaal niet groot.
Kom ik door het poortje (ben bijna een kop groter dan m'n maatje) werd ik gecontroleerd op leeftijd LOL.

Beste sets voor mij: Noisecontrollers - Tha Playah - Sixpack&Cocktail

Zeker voor herhaling vatbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 13:53 
 
Hardtraxx Newbie

Boven mijn verwachting een heel goed feestje.
Weer telde zwaar mee, terrein vond ik ook erg fijn. Mensen waren ook erg gezellig, niet zo raar als wel dik 90% aan het spacen is. Enige minpunten voor mij waren het Toilet en het matige geluid. Maar mogen zeker niet klagen voor deze entree prijs :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2012 18:08 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijke setjes gehoord van Headhunterz, Crypsis & RR, Thera en Geck-o en de laatste 2 uur op de early was ook knallen. De drukte was voor mij echt wel een minpunt, heeft me doen besluiten om 's avonds mooi buiten te blijven staan. Enorm veel mensen totaal van de kaart gezien en bij de toiletten was het echt een speurtocht naar een normaal toilet. Volgend jaar denk ik geen FF voor mij, voor een paar 10tjes meer heb je al snel een beter feest.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten