Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Line-up:
Hardcore area:
Angerfist
Korsakoff
Tha Playah
Outblast
Noize Suppressor
Re-Style
Day-Mar
Dyprax
Negative Audio – live
Rayden
Hellsystem
Preadtor
Drokz
Tomcat
MC Tha Watcher

Hardstyle area:
Noisecontrollers
Crypsis
D-Block & S-te-Fan
Psyko Punkz
B-Front
Atmozfears
Radical Redemption
Zany
Chain Reaction
The Vinyl Pimp
MC Nolz

Early area
Bass-D
Vince
Buzz Fuzz
Pavo
J.D.A.
Sequence & Ominous
Backfire
Raoul DKC
Mercenary
The Menace
Scott Marten
MC Tellem

Voorverkoop: €16.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 00:04 
 
Hardtraxx Veteran

Voorgaande twee jaren prima vermaakt dus ben benieuwd. Ben er dit jaar vast weer. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:10 
 

Is dit gratis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ja. Je zult echter kaartjes van tevoren moeten kopen, omdat je vaak zuur uitkomt als je er gewoon heen gaat. Een kaartje zal een euro of 15 komen, maar in ruil daarvoor krijg je consumptiemuntjes als je binnenkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:04 
 
Hardtraxxer

Wel altijd leuke line-ups, veel MiM...
Vorig jaar nog goed vermaakt ondanks de vele mensen die erheen gaan om het uit te proberen haha..
K'ga dit jaar naar Sensation lekker de dagjesmens uithangen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 01:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Altijd dikke line-up voor weinig geld. Hopen dat ze wat aan het geluid doen dit jaar.
Dankzij Miss K8, Angerfist en Noize Suppressor zijn mijn oren afgelopen keer verneukt.
Niet vaak gehad dat ik naar achteren moest verhuizen, omdat het pijn aan mijn oren deed.
Ook vielen de speakers tijdens Noize Suppressor opeens uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 08:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zelfde dag als wish en sensation. Dat word dus kiezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wish outdoor gaat sws voor, jammer dat dit altijd tegelijk valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 12:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vorig jaar viel het tegelijk met Dreamfields, niet met Wish Outdoor.
Maar nu ik erachter kom dat het tegelijk met Wish valt, gaat dat natuurlijk voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 13:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Decibel schreef:
Vorig jaar viel het tegelijk met Dreamfields, niet met Wish Outdoor.
Maar nu ik erachter kom dat het tegelijk met Wish valt, gaat dat natuurlijk voor.

Ja oke, het is inderdaad dit jaar omgedraaid. Eerst Dreamfields en de week erna Wish. Maakt niet uit welke vd 2, ze gaan allebei voor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde datum als Wish Outdoor, en dat is maar 25 minuten fietsen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Decibel schreef:
Altijd dikke line-up voor weinig geld. Hopen dat ze wat aan het geluid doen dit jaar.
Dankzij Miss K8, Angerfist en Noize Suppressor zijn mijn oren afgelopen keer verneukt.
Niet vaak gehad dat ik naar achteren moest verhuizen, omdat het pijn aan mijn oren deed.
Ook vielen de speakers tijdens Noize Suppressor opeens uit?

vorig jaar in de hardstyle tent vond ik het geluid nog best tegen vallen..
stond helemaal vooraan maar kon nog fatsoenlijk met iedereen praten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had hier graag een kijkje genomen maar WiSH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 01:36 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Had hier graag een kijkje genomen maar WiSH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Decibel schreef:
Altijd dikke line-up voor weinig geld. Hopen dat ze wat aan het geluid doen dit jaar.
Dankzij Miss K8, Angerfist en Noize Suppressor zijn mijn oren afgelopen keer verneukt.
Niet vaak gehad dat ik naar achteren moest verhuizen, omdat het pijn aan mijn oren deed.
Ook vielen de speakers tijdens Noize Suppressor opeens uit?

Vergeet t maar, het is jaar in jaar uit gewoon slecht geluid. In de hardstyle tent te zacht en in de hardcore tent te schel en heel gevarieerd afhankelijk van waar je staat qua bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Henkiev112 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Had hier graag een kijkje genomen maar WiSH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Is dit gratis?


Elke jaar weer deze vraag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 08:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Opnieuw standaard over slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaarten nu te koop :)

www.freefestival.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 01:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit jaar weer aanwezig, vorig jaar goed bevallen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 13:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Line-up is volgens mij vannacht met MOH gegeven, weet het niet 100% zeker:

http://partyflock.nl/party_comment/4386771
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 13:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dubbelpost solly
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

De complete line up van Free Festival – The Harder Styles:

★ Hardcore area:
Angerfist
Korsakoff
Tha Playah
Outblast
Noize Suppressor
Re-Style
Day-Mar
Dyprax
Negative Audio – live
Rayden
Hellsystem
Preadtor
Drokz
Tomcat
MC Tha Watcher

★ Hardstyle area:
Noisecontrollers
Crypsis
D-Block & S-te-Fan
Psyko Punkz
B-Front
Atmozfears
Radical Redemption
Zany
Chain Reaction
The Vinyl Pimp
MC Nolz

★ Early area
Bass-D
Vince
Buzz Fuzz
Pavo
J.D.A.
Sequence & Ominous
Backfire
Raoul DKC
Mercenary
The Menace
Scott Marten
MC Tellem
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

Rolofss schreef:
oke

hey ik probeer alleen maar te helpen
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten