Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 12:36 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
hier komen ook echt alleen maar onbekende hters :lol:

En ik maar denken dat ik famous ben hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 22:28 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
hier komen ook echt alleen maar onbekende hters :lol:

JVDM schreef:
Misschien is die timetable wel zo omdat dj's op dezelfde dag ook andere gigs hebben en Free Festival zich daar maar op aanpast want het is wel gratis dus kunnen ze minder eisen van de dj's ofzo?

alles behalve de entree is gratis :P

Ja en dat scheelt 5000(?) x 60 = 300000 euro. Niet niks mattie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 00:11 

Bierkoning

Toch nog aanwezig :P

Wist tot vanavond de line up niet eens maar ik was positief verrast toen ik m'n kaartje geregeld had haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 00:16 

Hardtraxxer

zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 00:21 

Hardtraxx Veteran

Begin hier toch ook wel zin in te krijgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 10:07 

Hardtraxx Veteran

Mooi feestje gehad, beetje aan de warme kant, maar dat was te verwachten. Aan het begin even bij The Vinyl Pimp gestaan, die wat early hitjes draaide. Vervolgens naar de hardcore gegaan om bij Angerfist te kijken, herkende bijna niks, behalve Street Fighter en een pitched up versie van TRB :x . Tot aan Zany een beetje bij alle stages rond gekeken. Zany draaide echt als een baas. Wat ik me kan herinneren: XY, Open Your Mind, Pounding Senses Edit, In The Mix, Again We Will Rise, Motherfuck Edit, Psychedelic Trip, Face The Enemy Remix, Quakers met Son of Torture vocals en Arise Remix... en natuurlijk De Dikke Vette Bassplaat. Nog een stuk van Adaro mee gepakt. Uitschieters daar waren voor mij Proud to be Loud en Masterclass. Daarna met maatjes mee gegaan naar Korsakoff. Dieptepunt van die set was de Wake Up Remuxxxxx >.< Tijdens B-Front weer bij de hardstyle gestaan, zaten voor mij een aantal onbekende dikke platen bij, iemand die ze misschien wel herkende? :P Dikke pluspunten voor Ear Fucking, The Forsaken Lands en Chemical :D. Chain Reaction had ik meer van verwacht, draaide behoorlijk standaard. Al was Pattern 2 wel weer leuk om te horen :). Jammer dat RR zowel Tuatara als Pattern 2 draaide, terwijl CR die allebei in het setje daarvoor al gedraaid had. Laatste 20 minuutjes van de hardcore nog even meegepakt. Kwamen een hoop hitjes voorbij zoals Street Fighter, Jiehaa Remix, Cast of Catastrophe en Adrenaline.
Zo dat was me weer een lap tekst ^^

Edit: Kon er niet meer op komen, maar Zany had ook nog Dark Symphony gedraaid :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 10:20 

Bierkoning

Stukken beter dan verwacht, ook al was het wel veel te warm. Heb bijna de hele dag in de hardstyle tent gestaan en heb me daar echt prima vermaakt. Ik stond zelf linksvoor en daar was het geluid erg goed en het ging lekker los. Set van de dag was Adaro voor mij , ik kan echt geen genoeg krijgen van Nothing Is What It Seems :loving: En buiten de plaatkeuze was ook het mixxwerk super.

Al met al is dit festival echt heel erg verbeterd sinds de laatste keer dat ik er was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 10:46 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Stukken beter dan verwacht, ook al was het wel veel te warm. Heb bijna de hele dag in de hardstyle tent gestaan en heb me daar echt prima vermaakt. Ik stond zelf linksvoor en daar was het geluid erg goed en het ging lekker los. Set van de dag was Adaro voor mij , ik kan echt geen genoeg krijgen van Nothing Is What It Seems :loving: En buiten de plaatkeuze was ook het mixxwerk super.

Al met al is dit festival echt heel erg verbeterd sinds de laatste keer dat ik er was.

Hmm, dan heb ik Nothing Is What It Seems gemist :(. Geluid was idd erg goed te doen linksvoor. Moet zeggen dat het me alles meeviel hoeveel vdk 16 jarigen me hebben lastig gevallen (die vinden het leuk om mijn 'elegante' ragbewegingen na te doen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 11:12 

Hardtraxxer

Prima feestje, ondanks de hitte.
Vanaf een uur of 3 tot een uur of 5 een beetje rondgewaggeld bij de hardcore, Hellsystem & Predator was echt bazig.
Daarna naar Zany toe, die 'op zich' prima draaide, maar het BPM was zo vreselijk laag (dikke downgrade van de hardcore natuurlijk, maar het viel gewoon op).
Tijdens Adaro even wat gaan eten, hij draaide een prima setje, jammer van Bolivia en KotU.
Hoewel, het was wel heel geinig om al die G4H fanboys 'RAW LIKE COCAINE STRAIGHT FROM BOLIVIA' te horen schreeuwen bij terwijl ik in de rij stond voor m'n loempia's. Ik hoorde er nog een paar zeggen 'deze track is fucking hard man' en 'hardste track die ik ken', jammer dat ze niet beter weten. :cool: Verder draaide hij o.a. Mistress, Masterclass, Nothing Is What It Seems, Answers Remix, Massacre en nog meer platen.
B-Front draaide prima, een aantal onbekende tracks en een paar oudere (Motherfuck Edit, Chemical), weinig op aan te merken.
Daarna door naar Crypsis, 1 of 2 niet bekende tracks gehoord, de rest was vnml van zijn tweede album, had stiekem gehoopt op wat platen van zijn eerste album. Desalniettemin was het setje goed te doen.
Hierna was het de beurt aan Chain Reaction, die een prima platenkeuze had, maar allejezus op rolschaatsen, hij mag echt wel een beetje doormixen! Elke keer was het outro > intro, en vaak liep de outro van het vorige nummer al af terwijl de intro van het nieuwe nummer nog niet eens op de helft was. Ben, je draait prima tracks, maar met een beetje meer vaart kan je zeker 2 a 3 tracks meer kwijt in je set. Oja, hij draaide TRB, Like A Boss, Rulers, Tuatara, Out with a Bang en nog wat andere platen, oke setje, daar niet van.
Aan Radical Redemption de eer om af te sluiten, want tja, dat kan hij nou eenmaal. In de tent was het geluid prima (ik stond een beetje midden-midden) en hij draaide redelijk afwisselend, ook redelijk veel platen die niet van hem waren (AoF - Redemption, Pattern 2, Tuatara, Shiverz) en zijn eigen tracks klonken live echt superdik, waaronder Prostitude, Salvation (die live heel hard gaat!), One by One, Resurrected Soul, Brutal 2.0, Insanity, Everyone Has Died en nog een aantal van zijn nieuwe album (geen Brutal 3.0 helaas, dat was een domper :().

Al met al een prima feestje ondanks dat het misschien iets TE warm was. Volgend jaar zeker weer een optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 14:27 

Hardtraxx Veteran

Ik heb genoten!
Zoals het hoort met dit weer me nek lekker verbrand en genoten van de gozers die lekker strak stonden bij de HC. Ook al hou ik zelf meer van 'melodieke' hardstyle, toch ging ik echt he-le-maal los bij de HC. Eerst genoten van Angerfist, waar ik natuurlijk niks van kende, en na een half uurtje naar D-Block & S-te-Fan gegaan. Genoten van een paar voor mij onbekende tracks en een paar nieuwe tracks die mij erg aanspraken. Hoogtepunt was R@ge van Isaac.
Atmozfears... Tim draaide soms erg amateuristisch. Hij begon weer met This is the time... dan zet je de toon al een beetje. De tent werd gelijk een stuk leger wat voor mij wel een stuk gunstiger was want ik was volgens mij zowat de enige die echt helemaal gek ging op tracks die eigenlijk niet eens echt goed waren (adrenaline kick?) Dus als je een gek heb zien springen voor z'n leven in het midden bij dat opstapje, dan was ik dat :thumbsup:
Hierna Noisecontrollers... tsja... gewoon lekker los gegaan, beetje springen en verder geloofde ik het wel. Have You van Waverider en NC ging trouwens wel erug lekker.
Toen HC gegaan voor Korsakoff, DaY-már en Outblast & Tha Playah. Prima afsluiting, alleen was de overgang van heel snel van Day-mar naar langzame kicks van outblast en playah vreemd.
Al me al prima vermaakt en zeker volgend jaar weer!

Ik heb me rot gelachen toen die gozer in de lichtinstallatie ging klimmen:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 14:50 

Hardtraxx Elite

Haha dik! hoe was het geluid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 16:11 

Hardtraxx Newbie

Toen ik binnen kwam om half 1 zijn we naar de hardcore gegaan, iedereen ging al lekker los met angerfist en het was der al behoorlijk druk. Toen Angerfist afgelopen was liep het heel snel leeg, en ben ik eens wat heen en weer gelopen wat bij Hardstyle en hardcore gekeken.

Om vijf uur aanwezig bij Noize Supressoor hoe geweldig ik dat vorig jaar vond zo slecht vond ik het dit keer daarom naar 10-15 minuten maar naar Zany gegaan en dat was beslist geen verkeerde keuze. Bij binnenkomst gelijk heerlijke plaatjes dat was het zeker waard. Geluid stond behoorlijk hard maar even snel oordopjes gehaald bij de merchandise en wc'tje en weer snel terug naar Adaro, en dat werd zeker beloond bij binnenst komst Nothing is what it seems!! Verder draaide die prima lekker snel door gemixt niks op aan te merken.

Daarna nog een uurtje door gebeukt met Crypsis de held, Torture, Unlike others en de dikke vette bassplaat gingen zeer lekker en toen kwam Big Fat Pancake haha wat een tekst prachtig, zeer vermaakt bij deze man.

B-Front al een paar keer gezien dus na kwartiertje maar even te eten geweest, ook wel aan toe en even bij gekomen.

Toen Chain Reaction aan het draaien was weer volop gebeukt in het midden van het midden en het ging behoorlijk los, wel jammer dat hij zo langzaam door mixte. The Record Breaking ramde er lekker op los niks op de platen keuze aan te merken.

Toen kwamen we al weer aan bij 10 uur, kut keuze om te maken hardcore had ik totaal geen zin in en Radical Redemption ligt mij op de een of andere manier niet. Zijn platenkeuze doet totaal niets met mij maar ja we moesten er toch maar heen helemaal voor aan toch maar weer staan te beuken maar net doen alsof ik het leuk vind.

Op weg naar de bus was ook weer een feestje met duizenden mensen je busje zoeken van eventtravel uren wachten tot je eens weg rijd maar een geslaagd avondje hoor

Helden van de dag Zany, Crypsis en Adaro <333
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 17:42 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Haha dik! hoe was het geluid?

Op het begin was het geluid niet al te best, later werd het beter of je raakte eraan gewend. Je kon als je dicht bij de stage van de HC stond heel duidelijk de Early tent horen, dat was ook wat minder. Maar de kicks waren op zich nog wel aan te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 18:43 

Hardtraxx Elite

Uberhout schreef:
Pommer schreef:

Hmm, dan heb ik Nothing Is What It Seems gemist :(. Geluid was idd erg goed te doen linksvoor. Moet zeggen dat het me alles meeviel hoeveel vdk 16 jarigen me hebben lastig gevallen (die vinden het leuk om mijn 'elegante' ragbewegingen na te doen).

Dan ligt het er waarschijnlijk iets te dik bovenop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 19:05 

Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Uberhout schreef:
Pommer schreef:

Dan ligt het er waarschijnlijk iets te dik bovenop.

Waar doel je nu precies op? :huh: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 21:31 

wat een topfeest _O_
leuke mensen, heerlijke hc open air, prima early, mega gare hs (kwam ik toch niet) en mega lekker weer!
top :D
en die watermeloen _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 22:27 

Hardtraxx Elite

Uberhout schreef:

Persoonlijk vind ik het soms ook wat overdreven hoe sommige mensen losgaan. Dat ze je nadoen is daarentegen wel heel kinderachtig, laat iedereen in zijn/haar waarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 22:31 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:

Persoonlijk vind ik het soms ook wat overdreven hoe sommige mensen losgaan. Dat ze je nadoen is daarentegen wel heel kinderachtig, laat iedereen in zijn/haar waarde.

Ik kan misschien volgens anderen overdreven losgaan, maar als ik de ruimte heb, dan ga ik mezelf niet inhouden. Daarnaast is het wel zo dat ik rekening houdt met het volk wat om me heen staat, zodat ik geen slachtoffers maak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 22:56 

Hardtraxx Veteran

Persoonlijk vind ik het soms ook wat overdreven hoe sommige mensen losgaan.

Is dat niet de definitie van losgaan? Als je je moet gaan inhouden dan is het mijn inziens niet meer dan 'bewegen op muziek' losgaan is voor mij alle energie geven die op dat moment beschikbaar is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 23:19 

Hardtraxx Elite

Zeer vet feest gehad!

Om 1 uur waren we op het terrein, toen even bij Angerfist gekeken die wel wat leuke plaatjes draaide, maar ik had echt een WTF-momentje toen ik TRB hoorde op de hardcore stage..
Toen even een poosje bij The Vinyl Pimp gekeken, was wel lache, ging lekker los toen hij High Voltage - Bombs Away draaide. Na zijn setje een poos bij Backfire geweest, in de early was het toen nog lekker rustig, dus hadden lekker wat ruimte om te dansen :yay:
Daarna een beetje overal en nergens geweest, beetje chillen in de zon e.d. Zeer fijn weer, maar echt snikheet heb ik het niet eens gehad. Even bij Re-Style geweest die een zeer voorspelbare set draaide zoals ik al verwacht had, wel leuk verder. Toen begon het al lekker lomp te worden met Negative Audio LIVE. Ondertussen ook nog even bij Atmozfears geweest (wou een maat van mij even kijken), niet mijn ding, hij doet me een beetje aan Headhunterz denken als ik m zie draaien. Toen maar gauw weer weg gegaan en weer even gechilld. Om 17:15 naar Bass-D geweest die zoals gewoonlijk weer geweldig draaide, wat kan die gozer mixen, jeuzus! Toen even wat gegeten (broodje kaassoufflé +1). En toen begon eindelijk de raw harstyle :D Om 6 uur bij Adaro geweest in en rondom de tent, leuke set wederom! En de Answers remix doet het ook echt mega goed weer bij het publiek, goh wat ging het even los! Rebel to the grave was live ook zeeeeer dik! :bomb: Toen kwam Crypsis, IMO set van de dag! Ben beetje vergeten wat 'ie nou allemaal gedraaid heeft, maar wel zeer vermakelijk. Kan me de Bitch remix herinneren, die was ook echt super fijn live, die kicks zijn echt heerlijk! Ondertussen Radical Redemption nog eventjes gesproken, genieten hoe hij alle kickrolls mee staat te drummen van elk nummer haha! Met B-Front weer even buiten de tent geweest, waren een beetje moe geworden van het beuken bij Adaro en Crypsis. Chain Reaction draaide fijn, Pattern 2 kwam voorbij, Answers remix, Helpless, Rockstar en nog wat dikke platen. Als afsluiter Radical Redemption die opende met Salvation, daar had ik al op gehoopt. Kicks komen live best redelijk tot zijn recht, leuke opening dus, fijne plaat! Verder draaide hij nummers als; Pattern2, God's Child, Accumulated Filth, HardBass anthem(2009), Devastation & Disorder :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: wat ging die hard, ook nog Menace II Society - Chronic Disorder (die ook altijd leuk is tussendoor) en verder nog wel wat meer platen, maar die weet ik allemaal niet meer, hij sloot af met When You're Gone en daarna Gas Met Die Klote, ging mooi lomp dus op het einde.

Al met al een zeer geslaagd feestje dus, voor dat geld heb ik niets te klagen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 23:23 

Hardtraxx Elite

Uberhout schreef:

Ik kan misschien volgens anderen overdreven losgaan, maar als ik de ruimte heb, dan ga ik mezelf niet inhouden. Daarnaast is het wel zo dat ik rekening houdt met het volk wat om me heen staat, zodat ik geen slachtoffers maak :P

Hier hetzelfde! Gister ook weer een of ander achterlijk dik wijf die me dom uit stond te lachen omdat ik lekker lomp bezig was, had de ruimte en Unlike Others werd gedraaid, nou dan kan ik me niet inhouden. Stond dat wijf me aan te staren of ik niet goed wijs was en zat ze naar me te wijzen etc.
Doet me niks, maar heb liever dat dat gedrocht lekker thuis was gebleven, stond alleen maar in de weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 11:05 

Hardtraxx Newbie

ramon038 schreef:
Uberhout schreef:

Hier hetzelfde! Gister ook weer een of ander achterlijk dik wijf die me dom uit stond te lachen omdat ik lekker lomp bezig was, had de ruimte en Unlike Others werd gedraaid, nou dan kan ik me niet inhouden. Stond dat wijf me aan te staren of ik niet goed wijs was en zat ze naar me te wijzen etc.
Doet me niks, maar heb liever dat dat gedrocht lekker thuis was gebleven, stond alleen maar in de weg.

Zo'n klein dik wijf met bleoemtjes jurk hahaha, ongeveer midden van het midden in de zaal? Was jij dat dus=ppp even bukke snuiffie doen en weer doorgaan IKSDEE
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 11:14 

Hardtraxx Elite

Nee ik was de BOB :P
En dat wijf had een zwart shirt aan ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 11:43 

Hardtraxx Newbie

ramon038 schreef:
Nee ik was de BOB :P
En dat wijf had een zwart shirt aan ofzo

Ahja dat is ook niet erg, was ik maar 18 en ik kon bobben -,-'
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 14:17 

Hardtraxxer

Prima feestje! Ik wist niet zo goed wat ik er van moest verwachten maar het was zeker weer een nieuwe ervaring om niet te vergeten. Heerlijk weer, prima mensen. Heb eigenlijk niet zo veel gekregen van de Hardstyle stage want die zat stampens vol. Dus ik heb eigenlijk alleen maar bij de Hardcore stage gestaan en om zo nu en dan eens af te koelen bij de Early. Zijn er veel van jullie naar de EHBO gewaggeld of wat zonnenbrand te halen? :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten