Zeer vet feest gehad!
Om 1 uur waren we op het terrein, toen even bij
Angerfist gekeken die wel wat leuke plaatjes draaide, maar ik had echt een WTF-momentje toen ik TRB hoorde op de hardcore stage..
Toen even een poosje bij
The Vinyl Pimp gekeken, was wel lache, ging lekker los toen hij High Voltage - Bombs Away draaide. Na zijn setje een poos bij
Backfire geweest, in de early was het toen nog lekker rustig, dus hadden lekker wat ruimte om te dansen
Daarna een beetje overal en nergens geweest, beetje chillen in de zon e.d. Zeer fijn weer, maar echt snikheet heb ik het niet eens gehad. Even bij
Re-Style geweest die een zeer voorspelbare set draaide zoals ik al verwacht had, wel leuk verder. Toen begon het al lekker lomp te worden met
Negative Audio LIVE. Ondertussen ook nog even bij
Atmozfears geweest (wou een maat van mij even kijken), niet mijn ding, hij doet me een beetje aan Headhunterz denken als ik m zie draaien. Toen maar gauw weer weg gegaan en weer even gechilld. Om 17:15 naar
Bass-D geweest die zoals gewoonlijk weer geweldig draaide, wat kan die gozer mixen, jeuzus! Toen even wat gegeten (broodje kaassoufflé +1). En toen begon eindelijk de raw harstyle

Om 6 uur bij
Adaro geweest in en rondom de tent, leuke set wederom! En de Answers remix doet het ook echt mega goed weer bij het publiek, goh wat ging het even los! Rebel to the grave was live ook zeeeeer dik!

Toen kwam
Crypsis, IMO set van de dag! Ben beetje vergeten wat 'ie nou allemaal gedraaid heeft, maar wel zeer vermakelijk. Kan me de Bitch remix herinneren, die was ook echt super fijn live, die kicks zijn echt heerlijk! Ondertussen Radical Redemption nog eventjes gesproken, genieten hoe hij alle kickrolls mee staat te drummen van elk nummer haha! Met
B-Front weer even buiten de tent geweest, waren een beetje moe geworden van het beuken bij Adaro en Crypsis.
Chain Reaction draaide fijn, Pattern 2 kwam voorbij, Answers remix, Helpless, Rockstar en nog wat dikke platen. Als afsluiter
Radical Redemption die opende met Salvation, daar had ik al op gehoopt. Kicks komen live best redelijk tot zijn recht, leuke opening dus, fijne plaat! Verder draaide hij nummers als; Pattern2, God's Child, Accumulated Filth, HardBass anthem(2009), Devastation & Disorder

wat ging die hard, ook nog Menace II Society - Chronic Disorder (die ook altijd leuk is tussendoor) en verder nog wel wat meer platen, maar die weet ik allemaal niet meer, hij sloot af met When You're Gone en daarna Gas Met Die Klote, ging mooi lomp dus op het einde.
Al met al een zeer geslaagd feestje dus, voor dat geld heb ik niets te klagen!