Kolbeinn schreef:
ramon038 schreef:
Iemand er al iets van gezien?
Hoop dat de hardstyle buiten is, of is dat altijd nog in een tent geweest?
Vorig jaar HC en HS in tent.
EHC was outdoor
Ik ben vorig jaar voor de 4e keer heen geweest en het terrein was telkens op de zelfde manier opgezet, dus HC en hardstyle in een tent en EHC buiten. Helaas, want de hardstyle tent stond vorig jaar bomvol en het was er erg benauwd. Ik heb ook het idee dat er een grote groep bezoekers gewoon met gekopieerde kaarten naar binnen gaat en dat er dus meer bezoekers binnen komen dan toegestaan is. Die kaarten worden namelijk helemaal niet gescand.
Ja vorig jaar was de tent te klein, was het benauwd en kon je buiten de tent de muziek niet goed horen.. Hopelijk doen ze er wat aan, maar ik ben bang van niet als het al 4 jaar zo is..
Maar die kaarten zijn via Paylogic, worden niet gescand?? Lijkt me raar
