Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 jun 2013 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Rolofss schreef:
oke

hey ik probeer alleen maar te helpen


ha, ik moet toegeven ; het is een lullige reactie, maar jij had het ook een keer bij mij geflikt.... :P

Overigens probeer ik aanwezig te zijn, Early ziet er leuk uit, Hardstyle & Hardcore zijn gewoon compleet. fijn dat Re-style er staat. Had stiekem nog wel op Theracords artiesten gehoopt.... maar de minus crew maakt een hoop goed.
Bericht Geplaatst op 20 jun 2013 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig, wordt denk een beetje heen en weer hobbelen tussen de drie stages. Staan overal wel leuke en minder leuke namen bij. ^^
Bericht Geplaatst op 22 jun 2013 23:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit word mijn eerste keer op Free Festival. Ben benieuwd naar mijn mening een prima Line up. Die muntjes die je krijgt bij het bestellen van een kaartje klinkt zeer aantrekkelijk. Weet iemand of er een post is om je flesje water te vullen of bij de WC? Heeft iemand daar enige ervaring mee? Op Intents dacht ik daar mooi gebruik van te maken, niet dus. :P Misschien een watare vraag maar was er benieuwd naar. :$
Bericht Geplaatst op 23 jun 2013 11:12 
 

wss ook aanwezig
Bericht Geplaatst op 23 jun 2013 12:12 
 
Hardtraxx Elite

FabienNieto schreef:
Dit word mijn eerste keer op Free Festival. Ben benieuwd naar mijn mening een prima Line up. Die muntjes die je krijgt bij het bestellen van een kaartje klinkt zeer aantrekkelijk. Weet iemand of er een post is om je flesje water te vullen of bij de WC? Heeft iemand daar enige ervaring mee? Op Intents dacht ik daar mooi gebruik van te maken, niet dus. :P Misschien een watare vraag maar was er benieuwd naar. :$

Vorig jaar kon je je flesje in de WC bijvullen. Moest je m natuurlijk wel meesmokkelen de WC in..
Bericht Geplaatst op 23 jun 2013 12:15 
 
Hardtraxx Elite

Uberhout schreef:
Aanwezig, wordt denk een beetje heen en weer hobbelen tussen de drie stages. Staan overal wel leuke en minder leuke namen bij. ^^
Bericht Geplaatst op 23 jun 2013 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super, ik denk dat ik ook wagel van stage naar stage dus dan neem ik dat moment maar als een mooie gelegenheid om mijn flesje bij te vullen. :P
Bericht Geplaatst op 23 jun 2013 17:13 
 
Hardtraxxer

munten zijn tering duur toch?
Bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:57 
 
Hardtraxx Elite

peejay56 schreef:
munten zijn tering duur toch?

2,50 als ik me niet vergis.
Niets duurder dan andere feesten dus.
Op Hardshock betaalde ik bijv. zelfs 2,75 voor een muntje.
Flesje water voor 5,50.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2013 22:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
peejay56 schreef:
munten zijn tering duur toch?

2,50 als ik me niet vergis.
Niets duurder dan andere feesten dus.

Vorig jaar waren e al 2,70 :)
Bericht Geplaatst op 24 jun 2013 17:04 
 
Hardtraxx Elite

Hoe was het geluid vorig jaar? want dat is wel het belangrijkste he!
Bericht Geplaatst op 24 jun 2013 17:41 
 
Hardtraxx Elite

Op de Hardcore was t geluid voor zover ik me herinneren kan echt super lomp.
De Early was zeer chill.
Hardstyle viel wat tegen, niet heel hard, en op een gegeven moment was het dusdanig druk dat er veel mensen buiten de tent moesten staan, daar kon je het geluid dus niet echt geweldig horen.
Bericht Geplaatst op 24 jun 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben in ieder geval aanwezig!! Lekker stampen bij de hardstyle en hakken bij de hardcore!
Bericht Geplaatst op 24 jun 2013 18:37 
 
Hardtraxx Elite

Das bale, geluid is het belangrijkste voor mij..
Bericht Geplaatst op 25 jun 2013 14:14 
 
Hardtraxxer

ik denk dat ze wel leren van vorige keren. zal jaar na jaar wel grootser aangepakt worden ;) hardstyle etc word al groter en de feesten zullen dit ook worden denk ik :)
Bericht Geplaatst op 25 jun 2013 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Bericht Geplaatst op 25 jun 2013 18:00 
 
Hardtraxx Elite

Vanmiddag ook maar kaarten besteld.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2013 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

GlobalSoundsmedia schreef:
ik denk dat ze wel leren van vorige keren. zal jaar na jaar wel grootser aangepakt worden ;) hardstyle etc word al groter en de feesten zullen dit ook worden denk ik :)


Het geluid is al jaren bagger bij Free Festival hoor, ik probeer het ieder jaar al een kans te geven maar na keer op keer falen met geluid hebben ze hun kansen wel verkeken bij mij
Bericht Geplaatst op 26 jun 2013 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het geluid is kut, de muntjes zijn duur en je kan je flesje alleen bijvullen met desinfectant. Verder wordt het terrein of de tenten niet vergroot en aan het geluid gaat niets veranderd worden. Meer vragen? -.-
Bericht Geplaatst op 26 jun 2013 19:27 
 
Hardtraxxer

dan maar hopen op mooi weer en maar een slokje water per kwartier minder :x Moeten we het zelf maar gezellig maken :D
Bericht Geplaatst op 28 jun 2013 13:42 
 

Aanwaziigg en zinnn ook :thumbsup: :thumbsup: :yay: :yay:
Bericht Geplaatst op 30 jun 2013 20:07 
 
Hardtraxx Elite

Iemand er al iets van gezien?
Hoop dat de hardstyle buiten is, of is dat altijd nog in een tent geweest?
Vorig jaar HC en HS in tent.
EHC was outdoor
Bericht Geplaatst op 30 jun 2013 20:13 
 
Hardtraxx Newbie

ramon038 schreef:
Iemand er al iets van gezien?
Hoop dat de hardstyle buiten is, of is dat altijd nog in een tent geweest?
Vorig jaar HC en HS in tent.
EHC was outdoor

Ik ben vorig jaar voor de 4e keer heen geweest en het terrein was telkens op de zelfde manier opgezet, dus HC en hardstyle in een tent en EHC buiten. Helaas, want de hardstyle tent stond vorig jaar bomvol en het was er erg benauwd. Ik heb ook het idee dat er een grote groep bezoekers gewoon met gekopieerde kaarten naar binnen gaat en dat er dus meer bezoekers binnen komen dan toegestaan is. Die kaarten worden namelijk helemaal niet gescand.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2013 20:37 
 
Hardtraxx Elite

Kolbeinn schreef:
ramon038 schreef:
Iemand er al iets van gezien?
Hoop dat de hardstyle buiten is, of is dat altijd nog in een tent geweest?
Vorig jaar HC en HS in tent.
EHC was outdoor

Ik ben vorig jaar voor de 4e keer heen geweest en het terrein was telkens op de zelfde manier opgezet, dus HC en hardstyle in een tent en EHC buiten. Helaas, want de hardstyle tent stond vorig jaar bomvol en het was er erg benauwd. Ik heb ook het idee dat er een grote groep bezoekers gewoon met gekopieerde kaarten naar binnen gaat en dat er dus meer bezoekers binnen komen dan toegestaan is. Die kaarten worden namelijk helemaal niet gescand.

Ja vorig jaar was de tent te klein, was het benauwd en kon je buiten de tent de muziek niet goed horen.. Hopelijk doen ze er wat aan, maar ik ben bang van niet als het al 4 jaar zo is..
Maar die kaarten zijn via Paylogic, worden niet gescand?? Lijkt me raar :P
Bericht Geplaatst op 30 jun 2013 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Kolbeinn schreef:
ramon038 schreef:
Iemand er al iets van gezien?
Hoop dat de hardstyle buiten is, of is dat altijd nog in een tent geweest?
Vorig jaar HC en HS in tent.
EHC was outdoor

Ik ben vorig jaar voor de 4e keer heen geweest en het terrein was telkens op de zelfde manier opgezet, dus HC en hardstyle in een tent en EHC buiten. Helaas, want de hardstyle tent stond vorig jaar bomvol en het was er erg benauwd. Ik heb ook het idee dat er een grote groep bezoekers gewoon met gekopieerde kaarten naar binnen gaat en dat er dus meer bezoekers binnen komen dan toegestaan is. Die kaarten worden namelijk helemaal niet gescand.

Ja vorig jaar was de tent te klein, was het benauwd en kon je buiten de tent de muziek niet goed horen.. Hopelijk doen ze er wat aan, maar ik ben bang van niet als het al 4 jaar zo is..
Maar die kaarten zijn via Paylogic, worden niet gescand?? Lijkt me raar :P


Ik moet persoonlijk zeggen dat ik meer van indoor feesten hou dus Hardstyle in een tent klinkt naar mijn mening goed. Maar als het inderdaad bom vol staat is dt jammer!
Weet iemand of het een grote tent is?
Een maat van mij heeft de kaarten gekocht dus ik heb ze nog niet gezien maar zit er geen barcode op? Zou inderdaad raar zijn! xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten