Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 18:19 
 

Wat was dit een dik feest zeg _O_O_ Veeeel oude nummertjes gehoord van Noisecontrollers, Zany en andere :worship: en bij B-front hoop (voor mij) nieuwe

Hoogtepunt van me dag was toch wel My Angel :loving: (L)

En Drokz vs Daymar was onverwachts dik, en dat This is Sparta nummer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 18:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oja toen Noisecontrollers openden met Astral :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 22:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Oja toen Noisecontrollers openden met Astral :love:


Wel de audiofreq remix om even te mieren neuken
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 22:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Q-Dennis schreef:
Pommer schreef:
Oja toen Noisecontrollers openden met Astral :love:


Wel de audiofreq remix om even te mieren neuken

Serieus? De climax klonk gewoon precies hetzelfde voor mn gevoel :P Maar heb die remix ook nooit geluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

Wilde Gullie Stampen was trouwens ook bruut om een keer te horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 00:06 
 
Hardtraxx Elite

Uberhout schreef:
Wilde Gullie Stampen was trouwens ook bruut om een keer te horen :D

Wie draaide die dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 08:06 
 
Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
Uberhout schreef:
Wilde Gullie Stampen was trouwens ook bruut om een keer te horen :D

Wie draaide die dan?

Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 19:02 
 
Hardtraxx Addict

ik zoek een track die adaro heeft gedraaid en lijkt op satana. iedereen ging met ze handen steeds naar voren bij de opbouw. Weet iemand hoe die track heet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ik was er niet maar misschien On The Go van Max Enforcer en Frontliner?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 19:10 
 

nee die niet nee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 22:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hij draaide ook wat van die r3belz release (the bass bang en run and gun dacht ik). Misschien bedoel je die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 23:10 
 
Hardtraxx Elite

Kan me nog wel herinneren inderdaad dat moment.
Maar welk nummer dat nou was.. :P
Weet wel dat ik m kende, misschien kom ik er nog op
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien E-Force & X-Pander - Liberty?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 15:56 
 
Hardtraxxer

Mistress van Solutio & the i's misschien
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten