Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 21:10 
 
Hardtraxx Elite

FabienNieto schreef:
Een maat van mij heeft de kaarten gekocht dus ik heb ze nog niet gezien maar zit er geen barcode op? Zou inderdaad raar zijn! xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
FabienNieto schreef:
Een maat van mij heeft de kaarten gekocht dus ik heb ze nog niet gezien maar zit er geen barcode op? Zou inderdaad raar zijn! xd

Afbeelding


Hahaha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 10:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja zaterdagmiddag toch hier maar ff rondkijken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 10:38 
 

http://www.freefestival.nl/

uitverkocht en weercijfer een 9 :yay: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 20:17 
 
Hardtraxxer

als iemand kaarten over heeft pm me even :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
http://www.freefestival.nl/

uitverkocht en weercijfer een 9 :yay: :drool:


Ik zat vanmiddag nog te denken van hoe het zou worden. Maar dit is zeker een optimistisch voor uit zicht! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, ik had vandaag eigenlijk wel de timetable verwacht =/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 00:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

GlobalSoundsmedia schreef:
als iemand kaarten over heeft pm me even :)


Zelfde! Heb er nog 3 bij nodig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 11:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timetable?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 11:48 
 
Hardtraxx Elite

Hooli schreef:
Timetable?

Inderdaad... duurt lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso vind ik de informatie onwijs karig dit jaar

Ga er vanuit dat er weer pendelbussen rijden net als vorig jaar maar hier is nog helemaal nog niets over bekend gemaakt. Alleen maar info dat het lekker weer wordt en dat kunnen we zelf ook nog wel opzoeken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardcore

12:00 - 13:00: Tomcat
13:00 - 14:00: Angerfist
14:00 - 15:00: Re-Style
15:00 - 15:30: Live: Negative Audio
15:30 - 17:00: Hellsystem & Predator
17:00 - 18:00: Noize Suppressor
18:00 - 19:00: Rayden
19:00 - 20:00: Korsakoff
20:00 - 21:00: Dyprax
21:00 - 22:00: DaY-már & Drokz
22:00 - 23:00: Outblast & Tha Playah
MC: Tha Watcher

Hardstyle

12:00 - 13:30: The Vinyl Pimp
13:30 - 14:30: D-Block & S-te-Fan
14:30 - 15:30: Atmozfears
15:30 - 17:00: Noisecontrollers
17:00 - 18:00: Zany
18:00 - 19:00: Adaro
19:00 - 20:00: Crypsis
20:00 - 21:00: B-Front
21:00 - 22:00: Chain Reaction
22:00 - 23:00: Radical Redemption
MC: Nolz

Early

12:00 - 13:30: Raoul - D.K.C. & Scott Marten
13:30 - 14:45: Backfire
14:45 - 15:45: Pavo
15:45 - 17:15: Vince
17:15 - 18:30: Bass-D
18:30 - 19:30: Buzz Fuzz
19:30 - 20:30: Ominous & Sequence
20:30 - 21:45: Mercenary & The Menace
21:45 - 23:00: J.D.A.
MC: Tellem

Tevens meen ik gelezen te hebben dat Hardcore nu Open Air wordt, maar durf het niet met zekerheid te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

21:00 - 22:00: DaY-már & Drokz
22:00 - 23:00: Outblast & Tha Playah

Wat

Hele TT slaat sowieso nergens op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 18:17 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
21:00 - 22:00: DaY-már & Drokz
22:00 - 23:00: Outblast & Tha Playah

Wat

Hele TT slaat sowieso nergens op :P

Fuck logic.
Alleen die van de Hardstyle klopt een beetje.
Maar chain reaction na crypsis en b-front klopt ook weer geen zak van.
Vorig jaar sloeg het nog minder ergens op maar ook nu is t weer lekker onlogisch.
Korsakoff 2 uur na Noize Suppressor, sorry hoor maar wie bedenkt dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 18:36 
 
Hardtraxx Elite

12:00 - 13:00 her en der
13:00 - 13:30 Angerfist
13:30 - 14:45 Backfire
14:45 - 15:00 Pavo
15:00 - 15:30 Negative Audio LIVE
15:30 - 17:00 Hellsystem & Predator
17:00 - 17:15 Noize Suppressor
17:15 - 18:30 Bass-D
18:30 - 19:00 Adaro
19:00 - 20:00 Crypsis
20:00 - 20:30 Ominous & Sequence
20:30 - 21:00 Dyprax
21:00 - 21:30 Day-Már & Drokz
21:30 - 22:00 Chain Reaction
22:00 - 22:45 Radical Redemption
22:45 - 23:00 JDA

Maar hier ga ik me toch niet aan houden :P
Dit zou wel perfect zijn, jammer dat sommige -voor mij- 'must-see acts' elkaar overlappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 18:46 
 
Hardtraxx Elite

Zoek nog 1 kaartje, iemand hier toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 19:52 
 

Is er eigenlijk ook early hardstyle?? Pavo enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb er weer zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 20:41 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien is die timetable wel zo omdat dj's op dezelfde dag ook andere gigs hebben en Free Festival zich daar maar op aanpast want het is wel gratis dus kunnen ze minder eisen van de dj's ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 21:05 
 
Hardtraxx Elite

JVDM schreef:
Misschien is die timetable wel zo omdat dj's op dezelfde dag ook andere gigs hebben en Free Festival zich daar maar op aanpast want het is wel gratis dus kunnen ze minder eisen van de dj's ofzo?

Ja dat dacht ik dus ook :P
Nouja, het wordt vast wel weer leuk.
Heb me er vorig jaar prima vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Is er eigenlijk ook early hardstyle?? Pavo enzo

The Vinyl Pimp draait early hardstyle, maar Pavo etc. vallen onder Early Hardcore (bij Free Festival dan)

ramon038 schreef:
Alleen die van de Hardstyle klopt een beetje.
Maar chain reaction na crypsis en b-front klopt ook weer geen zak van.
Vorig jaar sloeg het nog minder ergens op maar ook nu is t weer lekker onlogisch.
Korsakoff 2 uur na Noize Suppressor, sorry hoor maar wie bedenkt dit?

CR kan best harder draaien hoor, kan me een set van hem herinneren (MiM Labelnight) met o.a. Soundwaves, Pattern 1, Transmission en Times Like These. Toen stond hij vrijwel aan het begin van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vindt de timetable top :) lekker veel van de hardstyle kunnen genieten en toch ook wat hardcore mee pikken
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 10:27 
 
Hardtraxx Elite

Uberhout schreef:
Anonymous schreef:
Is er eigenlijk ook early hardstyle?? Pavo enzo

The Vinyl Pimp draait early hardstyle, maar Pavo etc. vallen onder Early Hardcore (bij Free Festival dan)

ramon038 schreef:
Alleen die van de Hardstyle klopt een beetje.
Maar chain reaction na crypsis en b-front klopt ook weer geen zak van.
Vorig jaar sloeg het nog minder ergens op maar ook nu is t weer lekker onlogisch.
Korsakoff 2 uur na Noize Suppressor, sorry hoor maar wie bedenkt dit?

CR kan best harder draaien hoor, kan me een set van hem herinneren (MiM Labelnight) met o.a. Soundwaves, Pattern 1, Transmission en Times Like These. Toen stond hij vrijwel aan het begin van de avond.

Hmm ja oke, het kan opzich ook wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 11:51 
 

hier komen ook echt alleen maar onbekende hters :lol:

JVDM schreef:
Misschien is die timetable wel zo omdat dj's op dezelfde dag ook andere gigs hebben en Free Festival zich daar maar op aanpast want het is wel gratis dus kunnen ze minder eisen van de dj's ofzo?

alles behalve de entree is gratis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
hier komen ook echt alleen maar onbekende hters :lol:


Ik heb een sterrenstatus op HT hoor :cool: Of naja, in de shout misschien :$
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten