Kan ik dan ergens misschien naast jullie staan?wrote:Vind ik leuk.wrote:Ik sluit me wel aan bij julie ofzowrote: Dikke kans.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Alleen 5kant mee rammen anders oprotten.wrote:Kan ik dan ergens misschien naast jullie staan?wrote:Vind ik leuk.wrote: Ik sluit me wel aan bij julie ofzo
5 hoekig*wrote:Alleen 5kant mee rammen anders oprotten.
En ja casp jij altijd
Had jij al een kaart dan?wrote:5 hoekig*wrote:Alleen 5kant mee rammen anders oprotten.
En ja casp jij altijd
Aanwezig, net late vroegevogelkaart gehaald!
Mach 6 rammen hier
Mach 6 rammen hier
Oeh, interessant. Wou eigenlijk geen feestjes meer pakken deze zomer op Pinkpop en Outlands na, maar toch maar even kijken of ik hier nog wat geld voor over kan houden.
wat een dikke line-up zeg.
helaas op vakantie dan
helaas op vakantie dan
Wat is er eigenlijk gebeurd met het festival van XXlerator?
Ontopic: Best een 'volledige' line-up voor de liefhebbers van het hardere werk! Ook genoeg nieuwelingen
Zeker een optie voor mij, eens kijken of ik genoeg mensen kan optrommelen
Ontopic: Best een 'volledige' line-up voor de liefhebbers van het hardere werk! Ook genoeg nieuwelingen
Zeker een optie voor mij, eens kijken of ik genoeg mensen kan optrommelen
-
G
De laatste "Late Bird" tickets vliegen er op dit moment uit! Bestel ze snel voor slechts € 29,95 via www.fatality-event.com of haal ze bij 1 van de Primera shops.
Wat voor set ga je draaien?wrote:Bummerwrote:Nee, het is 7 juni.
Ik zie trouwens dat Kratos ook een alias van jou is, je draait dus 2 keer?
Is een andere Kratos!wrote:Ik zie trouwens dat Kratos ook een alias van jou is, je draait dus 2 keer?
Andere alias van Charon is Cratozz en draait louter Raw Hardstyle waar kickrolls in zitten.
Klopt, 'was' mijn hardcore alias, maar doe daar niks of nauwelijks iets mee. De Kratos op fatality is een andere jongen idd.wrote:Is een andere Kratos!wrote:Ik zie trouwens dat Kratos ook een alias van jou is, je draait dus 2 keer?
Ik heb voor de rest geen andere aliassen, of dat moet toevallig ook weer een ander zijn hahawrote:Andere alias van Charon is Cratozz en draait louter Raw Hardstyle waar kickrolls in zitten.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Wtfwrote:View on YouTube
Ik twijfelde nog, maar nu ga ik zeker 
Last edited by Chroman on , edited 1 time in total.
Dit kan niet anders dan een knalfeest worden 
-
K
Wat een vage trailer! Origineel dat zeker, vette graphics ook dat maar het slaat kant noch wal hoor
Of mis ik iets?