Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 47 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Fatality - The RAW Outdoor Festival
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Knappe trailer voor een organisatie als Confusion!
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 24 days ago
Zamble wrote:Knappe trailer voor een organisatie als Confusion!
Vind dat altijd wel dik in orde bij Confusion.
Ben bij Fatality(indoor) en Regain Point of no Return ook geweest.
Hopelijk zo'n sfeer als op deze feesten. :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2015
last seen 3 days ago
Fluxion wrote:Wat voor set ga je draaien? :)
Ik zie je reactie nu pas, sorry haha

Het is de bedoeling dat Roy en ik de hardere classics gaan draaien van de tijdmachine jaren. Verwacht alleen geen (in ieder geval weinig) standaard tracks zoals Shiverz en Fade To Black bijvoorbeeld :). Hoogstwaarschijnlijk wel een Back Again bijv.

27 Juni, 11 en 18 Juli zijn er 3 #BITcasts te horen van Psyched, D'cepticon en mij, die een beetje zullen weergeven wat mensen kunnen verwachten. Wil niet zeggen dat al die tracks ook daadwerkelijk gedraaid zullen worden :)
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Charon_NL wrote:

Het is de bedoeling dat Roy en ik de hardere classics gaan draaien van de tijdmachine jaren. Verwacht alleen geen (in ieder geval weinig) standaard tracks zoals Shiverz en Fade To Black bijvoorbeeld :). Hoogstwaarschijnlijk wel een Back Again bijv.

27 Juni, 11 en 18 Juli zijn er 3 #BITcasts te horen van Psyched, D'cepticon en mij, die een beetje zullen weergeven wat mensen kunnen verwachten. Wil niet zeggen dat al die tracks ook daadwerkelijk gedraaid zullen worden :)
Vind jij het ook niet vreemd dat bij die contest gevraagd is naar een "raw" hardstyle set? :P Juist omdat jullie na de contest winnaar(s) draaien, had het mij logischer geleken om bij de req's neer te zetten dat het moet gaan om een openingsset. Zit nog te dubben of ik een poging waag namelijk :P
Hardtraxx Addict
last seen 3 days ago
Blear wrote:
Charon_NL wrote:

Vind jij het ook niet vreemd dat bij die contest gevraagd is naar een "raw" hardstyle set? :P Juist omdat jullie na de contest winnaar(s) draaien, had het mij logischer geleken om bij de req's neer te zetten dat het moet gaan om een openingsset. Zit nog te dubben of ik een poging waag namelijk :P
Klopt, ik snap je. Aan de andere kant blijft opbouw (vind ik) van een stage/avond of wat dan ook zeer gebruikelijk, dus het lijkt me niks meer dan logisch dat er voor ons gewoon 'normaal' gedraaid word. Wij hebben ons ook aan de wetten van DJ wereld te houden in principe, zeker gezien als je weet wat of wie er direct na ons staat. Gaat er toch volgas voor ons gedraaid worden, hebben we alsnog best wel materiaal wat best gelijkwaardig is. Het is zelfs aan ons om een beetje in te dimmen en vervolgens weer verder op te bouwen (wat we hoogstwaarschijnlijk toch wel doen :p )
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
Blear wrote:
Charon_NL wrote:
Klopt, ik snap je. Aan de andere kant blijft opbouw (vind ik) van een stage/avond of wat dan ook zeer gebruikelijk, dus het lijkt me niks meer dan logisch dat er voor ons gewoon 'normaal' gedraaid word. Wij hebben ons ook aan de wetten van DJ wereld te houden in principe, zeker gezien als je weet wat of wie er direct na ons staat. Gaat er toch volgas voor ons gedraaid worden, hebben we alsnog best wel materiaal wat best gelijkwaardig is. Het is zelfs aan ons om een beetje in te dimmen en vervolgens weer verder op te bouwen (wat we hoogstwaarschijnlijk toch wel doen :p )
Oh ja absoluut, gaat mij er dan ook meer om dat ik als openingsact een totaal andere set in gedachten zou hebben dan wat ik nu zou "moeten" gaan insturen. Ik zie overal namelijk al inzendingen rondvliegen met malice, rooler, vazard en delete platen erin verwerkt, niet echt iets voor een openingsact :lol:
Hardtraxx Addict
last seen 3 days ago
Ik heb de inzendingen nog niet gezien, dus het zal me benieuwen!
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Van de gemeente mogen ze uurtje langer door gaan. Laatste uur weer ingedeeld met Jack Of Sound vs Delete vs Regain.
Hardtraxx Addict
last seen 3 days ago
Voor de liefhebbers die nog willen weten wat D'c en ik gaan draaien, dit 1 de eerste uit 3 specials :)

#BITcast 056 - Charon - Fatality - The RAW Outdoor Festival Special (27.06.16)
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Iemand die mij wat informatie kan geven over de DJ contest? Ik zie ineens allemaal sets voorbij komen in het livesets gedeelte, maar kan helemaal niks op Facebook of de site van Fatality vinden.
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
RomanAnthony wrote:Iemand die mij wat informatie kan geven over de DJ contest? Ik zie ineens allemaal sets voorbij komen in het livesets gedeelte, maar kan helemaal niks op Facebook of de site van Fatality vinden.
Was t/m gister in te zenden, vanuit Theracords.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Blear wrote:
RomanAnthony wrote:Iemand die mij wat informatie kan geven over de DJ contest? Ik zie ineens allemaal sets voorbij komen in het livesets gedeelte, maar kan helemaal niks op Facebook of de site van Fatality vinden.
Was t/m gister in te zenden, vanuit Theracords.
Oh, kut >.<
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Was wel de best verborgen DJ Contest ooit xd Maakt niet uit want ik kan deze datum toch niet.
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Wat ik mij nou al een tijdje afvraag, en niet om kut te doen of zo, maar waarom typt iedereen raw in hoofdletters?
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
LeDuif wrote:Wat ik mij nou al een tijdje afvraag, en niet om kut te doen of zo, maar waarom typt iedereen raw in hoofdletters?
Dan klinkt het harder als je het leest en dat stemmetje in je hoofd flipt dan helemaal
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
sonnebloem wrote:
LeDuif wrote:Wat ik mij nou al een tijdje afvraag, en niet om kut te doen of zo, maar waarom typt iedereen raw in hoofdletters?
Dan klinkt het harder als je het leest en dat stemmetje in je hoofd flipt dan helemaal

Oke, nice! Weer wat geleerd ^^
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
En je ziet duidelijk dat het dan over RAW gaat en dus defenden.
Hardtraxxer
last seen Mar 2025
chas1n wrote:En je ziet duidelijk dat het dan over RAW gaat en dus defenden.
Shirt uit neem ik aan?
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 16 hours ago
Lennard95 wrote:Waarschijnlijk aanwezig met Joey.
Dit kan nog lastig worden aangezien we niet terug kunnen komen xd
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Terwijl je met je scooter zou gaan.
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 16 hours ago
Joey wrote:Terwijl je met je scooter zou gaan.
Betaal jij de benzine?
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Top 5 in de DJ contest :D
Fatality - The RAW Outdoor Festival (23-07-2016, Geffense Plas, Oss)
S
Sommigen toetsenborden (de mijne ook) zet RAW automatisch in hoofdletters als je het typed :P
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Lennard95 wrote:
Lennard95 wrote:Waarschijnlijk aanwezig met Joey.
Dit kan nog lastig worden aangezien we niet terug kunnen komen xd
Te voet is even ver. :D