Vind ik leuk.wrote:Ik sluit me wel aan bij julie ofzowrote:Dikke kans.wrote:Waarschijnlijk aanwezig met Joey.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Pfoe, dit is wel een beste line up, als tijd en geld mee zitten is de kans groot dat ik erbij ben. Alleen spijtig dat Spoontech toch sterk ondervertegenwoordigd is (alleen Main Concern), wat het in mijn ogen dus geen 'totaalplaatje' maakt. Namen als Vazard, Hardstyle Mafia/Freakshow, Mind Dimension of D-Verze waren hier toch zeker een verrijking geweest.
Echt een hele vette line up! Ook de afstand en tijd zijn geen belemmeringen. Wordt waarschijnlijk wel een zekerheidje
-
G

-
RHardtraxxer
- 117 posts member since 2009
- last seen May 2022
Die lineup 
Tot welke datum kan je early bird kopen? Of gewoon tot die op is?
-
G
Totdat ze uitverkocht/op zijn, de status geven wij percentagegewijs aan.wrote:Tot welke datum kan je early bird kopen? Of gewoon tot die op is?
Prima!wrote:Area 1: Tower of Brutality
Radical Redemption
Warface
Regain
D-Sturb
Sub Zero Project
Area 2: The Theracords Temple
Thera – The new Era live
Delete
Degos & Re-Done
Area 3: Outworld
Main Concern
Dark Pact
Rebelion
Rooler
Weet nog niet of er iemand meegaat, maar kaarten zijn binnen! 
-
G
Update:
Ruim 80% van de beschikbare Early Bird tickets voor Fatality - The RAW Outdoor Festival zijn al verkocht! Heb je nog geen tickets weten te bemachtigen? Wacht dan écht niet langer en scoor ze nu voor slechts €25,- (ex. fee) op www.fatality-event.com!
Ruim 80% van de beschikbare Early Bird tickets voor Fatality - The RAW Outdoor Festival zijn al verkocht! Heb je nog geen tickets weten te bemachtigen? Wacht dan écht niet langer en scoor ze nu voor slechts €25,- (ex. fee) op www.fatality-event.com!
Idem, maandag aangeschaft.wrote:Kaart binnen
Zin in!
Niemand van men vrienden heeft tijd of zin, toch maar 4 kaarten gekocht 
Haha hoezo gelijk 4 dan?wrote:Niemand van men vrienden heeft tijd of zin, toch maar 4 kaarten gekocht
In de hoop dat ik tegen dan 3 vrienden overtuigt krijg.wrote:Haha hoezo gelijk 4 dan?wrote:Niemand van men vrienden heeft tijd of zin, toch maar 4 kaarten gekocht
Wat een lineup zeg!
En dat voor maar 25 euro
En dat voor maar 25 euro
Early bird ook al sinds het begin van de week binnen. Thuiswedstrijdje en een vrij onverwachte, maar erg toffe lineup! Met name Thera Live, Delete, P&D, Psyched, Malice, Rooler en Main Concern
Hoop alleen wel op een beetje normale battles, en niet die onzin van WAH: the raw battle edition.

Ik ben het er inderdaad wel mee eens dat Spoontech beter vertegenwoordigd hadden kunnen mogen worden (al is Vazard niet echt een haalbare naam lijkt me). Al heb ik nu eigenlijk ook niets te klagen met deze lineupwrote:Alleen spijtig dat Spoontech toch sterk ondervertegenwoordigd is (alleen Main Concern), wat het in mijn ogen dus geen 'totaalplaatje' maakt. Namen als Vazard, Hardstyle Mafia/Freakshow, Mind Dimension of D-Verze waren hier toch zeker een verrijking geweest.
-
G
Update:
Ruim 92% van de beschikbare Early Bird tickets voor Fatality - The RAW Outdoor Festival zijn al verkocht! Heb je nog geen tickets weten te bemachtigen? Scoor ze nu meteen voor slechts €25,- (ex. fee) op www.fatality-event.com!
Ruim 92% van de beschikbare Early Bird tickets voor Fatality - The RAW Outdoor Festival zijn al verkocht! Heb je nog geen tickets weten te bemachtigen? Scoor ze nu meteen voor slechts €25,- (ex. fee) op www.fatality-event.com!
-
G
Nee dat ging om het indoor evenement in de Monte Carlo.wrote:Gisteren nog 94%. ;o