Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Zet allemaal een groot kruis in je agenda op zaterdag 25 juli, want dan wordt er namelijk een nieuw outdoor festival georganiseerd op de Geffenseplas in Oss. WAH Events presenteert: We Are Hardstyle – The Outdoor Festival!

Na 2 geweldige Indoor edities van We Are Hardstyle is het nu tijd voor de volgende stap; het organiseren van een dik outdoor festival voor alle liefhebbers van de hardere stijlen in Oss op het recreatie gebied “De Geffenseplas”. Meerdere area’s met de beste DJ’s uit het binnen-en buitenland zijn al bevestigd om te komen knallen!

Bereid je voor op een dikke line up verdeeld over meerdere area’s, vette shows, entertainment, decoratie en natuurlijk heel belangrijk “goed geluid”! Kortom alle festival elementen zullen aanwezig zijn om voor alle bezoekers een festival beleving te creëren! WAH Events stelt hoge prioriteiten aan kwaliteit!

De Geffense Plas in Oss is daarom dé perfecte locatie voor een outdoor hardere stijlen festival als deze. Het festivalterrein ligt direct naast de recreatieplas wat het plaatje compleet maakt.

Early Bird tickets voor dit festival kosten €29,50 (ex.fee) en gaan op zaterdag 11 april om 13.00 uur in de verkoop op http://www.we-are-hardstyle.com. Tickets zijn dan ook verkrijgbaar bij alle Primera winkels in heel Nederland en bij de CD Kiosk in Oss. Er gaan slechts een beperkt aantal Early Bird tickets in de verkoop, wacht dus niet te lang en scoor die tickets vanaf 11 april met korting!

Op de hoogte blijven over het laatste nieuws? Check dan geregeld onze website http://www.we-are-hardstyle.com en geef ons een ‘Like’ op Facebook!


We Are Hardstyle – The Outdoor Festival

Datum: Zaterdag 25 juli 2015
Tijd: 12:00 - 00:00 uur
Locatie: De Geffense plas, Oss (Noord-Brabant)
Leeftijd: 16+
Start kaartverkoop Early Birds: Zaterdag 11 april 2015 - 13:00 uur
Prijs Early Bird: €29,50 (ex. fee)

Line-up:

►Area 1: Mainstage Hardstyle
Dj Adaro
Code Black
Crisis Era
D-Block & S-te-Fan
Dark Chemistry
Digital Punk
E-Force
Endymion LIVE
Frontliner
Jack of Sound
Max Enforcer
Mythix
Psyko Punkz
Zatox
MC Apster

►Area 2: Hardcore
Alien T
Andy the Core
Anime
D-Master
DJ Bike
F-Noize
Javi Boss
Lady Dammage
Masters of Noise
Omira
Partyraiser
Paul Elstak
Reload-R
The Rizzler
The Sickest Squad
Tommyknocker
MC Tha Watcher

►Area 3: Raw Hardstyle
Act of Rage
Artifact
Bestia
Blackout
Degos & Re-Done
Delete
Jason Payne
Prefix & Density
Regain
Sanctify
Sub Sonik
The Geminizers
The Machine
The Syntax MC


Bron: http://www.facebook.com/wearehardstyleofficial
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegelijk met craft, beide lineups afwachten om misschien naar een van beide te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wilde eigenlijk wel naar CRAFT, maar een festival op kruipafstand is natuurlijk niet te missen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 22:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan interessant zijn door de korte afstand, benieuwd naar de lineup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

30 euro voor een early bird, dus ik verwacht grote namen. Ik zie graag deze artiesten op de raw:

Artifact
Angerfist (afsluiter)
Adaro vs Radical Redemption
B-Front vs Degos & Re-Done
Ran-D
E-Force LIVE
Frequencerz
Kaanariez
Requiem vs Sub Sonik
The Machine vs The Geminizers
Warface vs Delete
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
30 euro voor een early bird, dus ik verwacht grote namen. Ik zie graag deze artiesten op de raw:

Artifact
Angerfist (afsluiter)
Adaro vs Radical Redemption
B-Front vs Degos & Re-Done
Ran-D
E-Force LIVE
Frequencerz
Kaanariez
Requiem vs Sub Sonik
The Machine vs The Geminizers
Warface vs Delete


Wat??
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 23:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een gokje wagen: Adaro, Ran-D, Chain Reaction, Frequencerz, Delete, Digital Punk etc.
Ik verwacht sowieso veel namen van de twee indoor events.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig, indoor was prima bevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste namen bekend:

Adaro, Artifact, Frontliner, Noize Suppressor, Partyraiser en Regain.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

►Area 1: MainStage Hardstyle
Dj Adaro
Code Black
Crisis Era
D-Block & S-te-Fan
Dark Chemistry
Digital Punk
E-Force
Endymion LIVE
Frontliner
Jack of Sound
Max Enforcer
Mythix
Psyko Punkz
Zatox
MC Apster

►Area 2: Hardcore
Alien T
Andy the Core
Anime
D-Master
DJ Bike
F-Noize
Javi Boss
Lady Dammage
Masters of Noise
Omira
Partyraiser
Paul Elstak
Reload-R
The Rizzler
The Sickest Squad
Tommyknocker
MC Tha Watcher

►Area 3: RAW Hardstyle
Act of Rage
Artifact
Bestia
Blackout
Degos & Re-Done
Delete
Jason Payne
Prefix & Density
Regain
Sanctify
Sub Sonik
The Geminizers
The Machine
The Syntax MC
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelofelijk dat Bestia een plekje op de raw krijgt. Die gozer ript alles bij elkaar in zijn tracks en dat wordt nog beloond ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig dus, kaarten al binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Ongelofelijk dat Bestia een plekje op de raw krijgt. Die gozer ript alles bij elkaar in zijn tracks en dat wordt nog beloond ook.

Geen idee wie het is, heb je een voorbeeld? Ben wel benieuwd nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2015 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Ongelofelijk dat Bestia een plekje op de raw krijgt. Die gozer ript alles bij elkaar in zijn tracks en dat wordt nog beloond ook.

Dat hij uit Oss komt helpt misschien ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Ongelofelijk dat Bestia een plekje op de raw krijgt. Die gozer ript alles bij elkaar in zijn tracks en dat wordt nog beloond ook.


Hij is gewoon de beste, ja!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer op vakantie :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij komt inderdaad uit Oss en dat is gelijk de enige reden die ik kan bedenken om hem daar neer te zetten, want er zijn uiteraard anderen die het meer verdienen.

Je hebt gelijk dat hij de beste is, sorry! Wellicht maar een Bestia Army oprichten dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, zal wel dikke vriendjes zijn met een van de organisatoren.
Op de Facebook van WAH heb ik een tijd terug een status voorbij zien komen waar gevraagd werd naar wie de bezoekers het meeste uitkeken, waar ineens de hele Bestia fanclub van Oss en omgeving opduikt en reageert met 'Dj Bestia :love:'. Tsja >.< Dan liever een contest winner in de lineup. Maar hij zal vrijwel zeker openen dus dat kan je dan mooi overslaan.

Wellicht op vakantie in deze periode, anders thuiswedstrijd dus aanwezig. Niet echt een hele boeiende lineup helaas, maar was te verwachten.
edit: Zo de hardcore lineup is wel ontzettend bedroevend zeg. Noize Suppressor trouwens aangekondigd, maar staat niet in de lineup? Zie wel Dj Bike staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Hij komt inderdaad uit Oss en dat is gelijk de enige reden die ik kan bedenken om hem daar neer te zetten, want er zijn uiteraard anderen die het meer verdienen.

Je hebt gelijk dat hij de beste is, sorry! Wellicht maar een Bestia Army oprichten dan..


Nee, "Beste, ja" klinkt als Bestia snap je? hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Wellicht maar een Bestia Army oprichten dan..


De Bjarmy? :P

Verder een leuke line-up. Het is dat ik dan op vakantie ben anders was ik hier wel een kijkje komen nemen aangezien het zo dichtbij is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
RadicelArmy schreef:
Hij komt inderdaad uit Oss en dat is gelijk de enige reden die ik kan bedenken om hem daar neer te zetten, want er zijn uiteraard anderen die het meer verdienen.

Je hebt gelijk dat hij de beste is, sorry! Wellicht maar een Bestia Army oprichten dan..


Nee, "Beste, ja" klinkt als Bestia snap je? hihi


Haha, dat is een woordgrapje van hoog niveau. Toch blijft Bestia nu de beste.

Ik kwam die status ook tegen. Hij zal zijn hele fanclub vast wel hebben gevraagd om te reageren. Blijkbaar is de organisatie ervoor gevallen, maar als iemand die plek juist niet verdient, is hij het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb al gehoord dat hij opent, dus waar maken we ons druk om? Liever dit dan Artifact die opent, waarvan we de helft moeten missen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de hardcore :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We are Hardstyle schreef:
►MAINSTAGE PRESENTATION!◄
Met trots presenteren wij het definitieve mainstage ontwerp!
20 meter hoog en 30 meter breed vol gebouwd met special effects, vuurwerk- en lichtshows zal menigeen doen verbazen!
Volg de pagina wij zullen de aankomende dagen meerdere foto's gaan posten van de opbouw.
PS: Timetable & Floorplan komt vanavond online! ‪#‎WAH15‬

https://www.facebook.com/wearehardstyleofficial?fref=nf
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2015 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten