Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: FATALITY - THE RAW OUTDOOR FESTIVAL
Datum: 01-08-2020
Tijd: 12:00 - 01:00
Locatie: Geffense plas, Oss
Leeftijd: 16+
Ticketsale: https://www.fatality-event.com/?fbclid=IwAR15PqwWX_ak8-zwMH6jQADOIo3T5RPMDGKyvyaQ8sAvtzy_JlAdqpiUm5w
Prijs:

Line up:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zet de EoL crew er maar vast bij dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopen dat Vazard na Defqon nog een dikke maand in NL blijft hangen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2020 10:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:

Area 2: Delete Hosting


Aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 20:19 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2 keer Warface
2 keer Killshot
2 keer Bloodlust
2 keer Regain
2 keer Sickmode
:huh:

EDIT: Heb Delete weg gelaten ivm eigen stage hosting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En 2 keer E-Force
En 0 keer B-Front :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 21:05 
 
Hardtraxxer

Leandertjeee schreef:
2 keer Warface
2 keer Killshot
2 keer Bloodlust
2 keer Regain
2 keer Sickmode


Krijg je ervan bij een festival waar prijs een belangrijk punt is..

Delete, Delete VIP & Delete Classics :love:

Overigens alle Spoon namen, Kruelty, Element, Artifact, Aversion & Chris One :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 21:28 
 
Hardtraxx Newbie

Poaah, mega dik! :bomb:

Geen b-front :clap: die kerel kom je toch al op elk feest tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke line-up! Optie. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 22:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JBW schreef:
Poaah, mega dik! :bomb:

Geen b-front :clap: die kerel kom je toch al op elk feest tegen

En de rest die op deze lineup staat niet zeker? mafkees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zieke line up. Mainstage en gearbox stage boeien geen ruk, maar die Delete host en area 4 zijn echt dik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2020 23:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

"Best of Delete Classics"
Even verduidelijken voor alle sjonnies die dachten dat Delete alleen even Classics kwam draaien die kut zijn.

Verder snap ik totaal niet waarom je dezelfde artiest 2x boekt maar op een andere stage als ze verder geen speciale set draaien. Bij Delete is het nog te begrijpen (Regulier,VIP en Classics) maar ik zie er bij die andere namen echt het nut niet van in.
Boek dan een aantal Nightbreed namen of zet er een interessante stage/hosting neer om er wat variatie in te houden, wat deze organisatie de afgelopen jaren wel redelijk gedaan heeft.

Ik had Fatality eerst als dikke optie om dit jaar eens voor het eerst mee te maken, maar als we gaan dan moet het een last minute beslissing worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Zieke line up.

Hier wel mee eens, krijg er zelf ook spontaan 3 verschillende soorten aids van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
"Best of Delete Classics"
Verder snap ik totaal niet waarom je dezelfde artiest 2x boekt maar op een andere stage als ze verder geen speciale set draaien.


Zou het, in het geval van Warface, niet meer gericht op classics? Het staat er inderdaad niet bij maar hij zal zich misschien meer richten op zijn platen met Delete / verleden met Delete / Spoontech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
David_ schreef:
"Best of Delete Classics"
Verder snap ik totaal niet waarom je dezelfde artiest 2x boekt maar op een andere stage als ze verder geen speciale set draaien.


Zou het, in het geval van Warface, niet meer gericht op classics? Het staat er inderdaad niet bij maar hij zal zich misschien meer richten op zijn platen met Delete / verleden met Delete / Spoontech.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dit 2x boeken van artiesten een interessante ontwikkeling. Op de 2017 editie stond Adaro op de main met Regain en later solo in de tent. Die tweede set was heel gevarieerd omdat hij eigenlijk veel 'hitjes' al op de main had gedraaid. Veel meer oude platen dan normaal ook. Natuurlijk praten we dan wel over Adaro en dat geeft geen garantie dat al deze artiesten hetzelfde gaan doen maar ik ben op z'n minst geïnteresseerd en misschien zelfs licht enthousiast hoe artiesten hier op in gaan spelen.

Dus wat Remi zegt, onder andere Warface, E-Force en Regain hebben inmiddels een discografie die groot genoeg is om eens wat meer af te wisselen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Delete, Delete VIP & Delete Classics :love:

Overigens alle Spoon namen, Kruelty, Element, Artifact, Aversion & Chris One :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 11:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

End of Line Live? Dat ze wellicht daarom twee keer geboekt zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2021 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even een lekkere bump: Het is toch akelig stil vanuit de organisatie. Ik heb ze een tijdje terug al een FB bericht gestuurd om te kijken of dit doorgaat en wanneer de kaartverkoop eventueel zal starten.

Ik moet toch een beetje terugkomen op mijn bericht van vorig jaar, Corona heeft mij veranderd en zelfs van deze lineup kan ik nu toch wel heel blij worden. Vooral van de Delete Stage en wat leuke namen op de andere stages. Als alles weer mag staat Fatality op de planning als mijn 1e feestje weer, dus ik hoop op snel en goed nieuws! :thumbup:

Hoop overigens ook dat de lineup grotendeels hetzelfde blijft mocht het doorgaan dit jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2021 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Even een lekkere bump: Het is toch akelig stil vanuit de organisatie. Ik heb ze een tijdje terug al een FB bericht gestuurd om te kijken of dit doorgaat en wanneer de kaartverkoop eventueel zal starten.

Ik moet toch een beetje terugkomen op mijn bericht van vorig jaar, Corona heeft mij veranderd en zelfs van deze lineup kan ik nu toch wel heel blij worden. Vooral van de Delete Stage en wat leuke namen op de andere stages. Als alles weer mag staat Fatality op de planning als mijn 1e feestje weer, dus ik hoop op snel en goed nieuws! :thumbup:

Hoop overigens ook dat de lineup grotendeels hetzelfde blijft mocht het doorgaan dit jaar!


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2021 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan toch geen Fatality dit jaar, ik hoop dat een andere organisatie op dit gat inspringt en er eind Juli ook het een en ander georganiseerd gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 16:05 
 
Hardtraxxer

Afgelast

bron: Email
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Afgelast

bron: Email


Raar genoeg lig ik hier niet wakker van. Wat een kut organisatie is dit.
Neemt niet weg dat het gigantisch zuur voor hen is
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten