Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja goed punt, nu kijk ik hier totaal anders tegenaan.

Soms wou ik ook dat ik zo simpel was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Jullie zijn echt niet normaal hoor. Stelletje zeikerds Jezus. Get a life ofzo.. :thumbsup:


Goed punt. Blijf dan daar ook op dat strand liggen tot volgend jaar als je er zo fan van bent. En pak als vakantie tussendoor I Am Hardstyle en I Am Hardcore ook even mee. Kats goede feesten maat.

En je hebt nog steeds de vraag niet beantwoord.

Noem 5 goede punten die de organisatie heeft gedaan voor dit festival buiten de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben hier niet geweest maar wat ik eruit opmaak is: Er was een Spoontech area en ik ben een Spoontech defender dusja de rest van het festival kan mn klote likken. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:44 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Onthafloorx schreef:
Jullie zijn echt niet normaal hoor. Stelletje zeikerds Jezus. Get a life ofzo.. :thumbsup:


Goed punt. Blijf dan daar ook op dat strand liggen tot volgend jaar als je er zo fan van bent. En pak als vakantie tussendoor I Am Hardstyle en I Am Hardcore ook even mee. Kats goede feesten maat.

En je hebt nog steeds de vraag niet beantwoord.

Noem 5 goede punten die de organisatie heeft gedaan voor dit festival buiten de line-up.


- Parkeren, je was binnen no time weg.
- Houten planken. (ik zie dit echt als een voordeel ja)
- Jus d'orange en appelsap
- Voldoende WC's
- Geluid op de spoontech stage
- Coole munten voor je verzameling
- Eten was ook prima geregeld, voldoende keus en lekker.
- Locatie

Be positive, is toch veel leuker man. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Onthafloorx schreef:
Jullie zijn echt niet normaal hoor. Stelletje zeikerds Jezus. Get a life ofzo.. :thumbsup:


Goed punt. Blijf dan daar ook op dat strand liggen tot volgend jaar als je er zo fan van bent. En pak als vakantie tussendoor I Am Hardstyle en I Am Hardcore ook even mee. Kats goede feesten maat.

En je hebt nog steeds de vraag niet beantwoord.

Noem 5 goede punten die de organisatie heeft gedaan voor dit festival buiten de line-up.


Het gaat mij er niet om dat je negatieve punten hebt, want dat is namelijk je goed recht. Het gaat mij er om hoe je dit naar buiten brengt, wat in mijn ogen veel te overdreven is (boycotten?) en wat ik dan weer onterecht vind en oneerlijk jegens de organisatie. Want ja, ze hebben wel degelijk goede dingen gedaan, als je ze graag wilt weten.
1. Line-up. Mocht hem niet noemen, maar deze weegt voor mij zo zwaar mee dat ik het toch doe.
2. Geluid. Misschien niet op het hele festival, maar wel waar ik ben geweest. Voor mij dus een goed punt en ook heel erg belangrijk.
3. Locatie. Zowel de locatie zelf (mooi aan het strand en aan het meer) als de looppaden en de ondergrond bij stages. Nergens gaten in de vloer, nergens blubber (ook niet na de regen), overal stalen platen op de looppaden.
4. Parkeren. Ook al was het een stukje lopen: we waren binnen 5 minuten weer op de normale weg. Ze hadden dit goed gespreid (waren namelijk ook parkeervelden op 1 minuut lopen).
5. Assortiment eten en drinken. Despo's (vooral die bekers van 33cl waren erg goed), goede frieten (ja, die van mij was gewoon lekker) en zelfs appelsap.
6. Voldoende WC's, schoon (in de dixies waar ik was) en altijd WC papier. Betaal ik graag 3 euro voor, aangezien ik vaak genoeg zonder WC papier heb gezet terwijl ik moest schijten.
7. Munten. Voor die 3 cent per munt extra kreeg je wel gewoon leuke munten. Is ook een extraatje van de organisatie waar ze leuk inspelen op de huidige hypes.

Zomaar even de eerste 7 punten die mij te binnen schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:

- Parkeren, je was binnen no time weg.
- Houten planken. (ik zie dit echt als een voordeel ja)
- Jus d'orange en appelsap
- Voldoende WC's
- Geluid op de spoontech stage
- Coole munten voor je verzameling
- Eten was ook prima geregeld, voldoende keus en lekker.
- Locatie

Be positive, is toch veel leuker man. :D


Wauw, dit is zelfs voor mij overdreven positief. >.<

jeuj appelsap en keta muntjes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:49 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Wauw, dit is zelfs voor mij overdreven positief. >.<

jeuj appelsap en keta muntjes...


Je moet het leven ook van de positieve kant zien rick.. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Rickzel schreef:
Wauw, dit is zelfs voor mij overdreven positief. >.<

jeuj appelsap en keta muntjes...


Je moet het leven ook van de positieve kant zien rick.. :loving:


Als je mij (of mijn posts hier op het forum) een klein beetje kent... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Broken Balance schreef:
Onthafloorx schreef:
Jullie zijn echt niet normaal hoor. Stelletje zeikerds Jezus. Get a life ofzo.. :thumbsup:


Goed punt. Blijf dan daar ook op dat strand liggen tot volgend jaar als je er zo fan van bent. En pak als vakantie tussendoor I Am Hardstyle en I Am Hardcore ook even mee. Kats goede feesten maat.

En je hebt nog steeds de vraag niet beantwoord.

Noem 5 goede punten die de organisatie heeft gedaan voor dit festival buiten de line-up.


- Parkeren, je was binnen no time weg. Discutabel, wij moesten veel mensen ontwijken, ligt aan de parkeerplek denk ik. En we moesten 20 minuten lopen naar het terrein, zal per plek verschillen
- Houten planken. (ik zie dit echt als een voordeel ja) Moet ook wel op zand ja, maar dit is vrij normaal op een festival dus waarom is dit per se een pluspunt? Dat is net zo basis als dat er eten moet zijn imo
- Jus d'orange en appelsap Lekker, maar dat weegt niet op tegen het negatieve voor mij, plus de meeste grote festivals hebben wel vers sap
- Voldoende WC's Eveneens, dit moet gewoon normaal zijn, vorig jaar was dit al helemaal schandalig bleek
- Geluid op de spoontech stage Dit was inderdaad een pluspunt, jammer dat de andere stages het voorbeeld niet volgden
- Coole munten voor je verzameling Buiten de label logo's. Keta en Pinsir, lekker kinderachtig uitmelken van dooie memes, had liever dat die opdruk er niet op zat en dat de munten goedkoper waren maar goed, dit is aan iedereen anders.
- Eten was ook prima geregeld, voldoende keus en lekker. Verschilde per eten imo waarbij het gezonde eten lekkerder leek dan het ongezonde.
- Locatie Eveneens een goed punt, stoorde me persoonlijk eigenlijk alleen aan de ophoging bij de Spoontech

Be positive, is toch veel leuker man. :D


Ik ben graag positief, heb me super vermaakt op goede muziek met gezellige mensen. Maar ik wil niet met een bord voor mijn hoofd lopen voor zulke organisatorische dingen, en toen ik hoorde dat dit de zelfde organisator was als I Am Hardstyle viel alles wel een beetje op zijn plek.

Veel punten die je noemt hoort gewoon een normaal iets te zijn imo. En als een paar van die dingen tekort komen, shoa, dat hebben meerder feesten.

Maar dit is gewoon de ophoping van alles plus de dingen die ik echt een ander feest nooit heb zien doen.

En @Roman je punten komen grotendeels overeen met Floor, ja Despo in 33 is goed te doen, totdat ze denken van he, dit is veel te goedkoop, laten we de bekers wegdoen en 0,18 3/4 vol schenken voor de zelfde prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wauw, dit is zelfs voor mij overdreven positief. >.<

jeuj appelsap en keta muntjes...

Ik moet bij appelsap altijd denken aan mastermovies. :P

Maar dat zijn inderdaad dingen die mij vrij weinig boeien. Heb nog munten over maar dat was omdat ik eerder weg ging. Het is ook niet zo dat deze organisatie alles fout heeft gedaan. Maar wat ze fout doen is niet iets wat ze niet overzien hadden of niet op gerekend, maar bewust zo gedaan. Denk dat het vooral datgene is wat BB steekt. Niet dat iets niet goed geregeld is, maar dat het bewust zo geregeld is. In die zin zijn het eigenlijk geen fouten van de organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:56 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Onthafloorx schreef:
Rickzel schreef:
Wauw, dit is zelfs voor mij overdreven positief. >.<

jeuj appelsap en keta muntjes...


Je moet het leven ook van de positieve kant zien rick.. :loving:


Als je mij (of mijn posts hier op het forum) een klein beetje kent... :whistle:


Haha weet ik toch. Iedereen mag ook zeker zijn mening hebben, maar vind het jammer dat er zo gehaat wordt. Terwijl ik soms echt wel eens op feesten ben waarvan ik denk, zo hier wordt je echt (onnodig) leeg getrokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Haha weet ik toch. Iedereen mag ook zeker zijn mening hebben, maar vind het jammer dat er zo gehaat wordt. Terwijl ik soms echt wel eens op feesten ben waarvan ik denk, zo hier wordt je echt (onnodig) leeg getrokken.


Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een festival gehad als dit waar ik zo het gevoel had dat ik onnodig werd leeg getrokken als Fatality. Daarom de verontwaardiging van mijn kant. En het is niet dat ik alleen naar Q/Grote feesten ga of zo.

Kritiek hebben is wat anders dan haten. Persoonlijk vind ik kritiek als haat wegdoen een beetje simpel, dat zijn van die Warface taferelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is trouwens helemaal niet dezelfde organisatie als I Am Hardstyle, maar als We Are Hardstyle (dat raw-event met kerstmis). En de organisatie die alles op vakantieveilingen gooit is Kings of Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 13:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Dit is trouwens helemaal niet dezelfde organisatie als I Am Hardstyle, maar als We Are Hardstyle (dat raw-event met kerstmis). En de organisatie die alles op vakantieveilingen gooit is Kings of Hardstyle.


Ah ok my bad, verkeerd meegekregen.

Trouwens, om te zeggen dat dit het slechts georganiseerd is, met die verhalen van Hard Island kan het altijd nog erger blijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een fantastisch feest gehad. Hele dag Spoon geweest en even 20 minuten bij Myst gekeken.
De indeling van de stages was heel relax. Veel ruimte tussen de stage en een prima doorloop.

Oh en na afloop heerlijk geslapen bij the one and only DJ CRO
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Oh en na afloop heerlijk geslapen bij the one and only DJ CRO


Nog even lekker verder gespoond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Zamble schreef:
Oh en na afloop heerlijk geslapen bij the one and only DJ CRO


Nog even lekker verder gespoond?


:surrender: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zamble schreef:
Oh en na afloop heerlijk geslapen bij the one and only DJ CRO


Nog even lekker verder gespoond?

Helaas niet, CRO durfde niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Zo, is het al dinsdag?

Ik ben het eens met de kritieke punten maar jezus 5 pagina's met gezeik dat eigenlijk allemaal op hetzelfde neerkomt xd

Naast de kritieke punten heb ik me zeker goed vermaakt. Begonnen op de main, mooi moment toen SZP er gewoon middenin in hun set Destiny op gooit. Daarna veel op de Nightbreed stage geweest, waar echt lekker werd gedraaid door een aantal. Waar ik me vooral aan kan ergeren is dat outro intro gedoe van sommige 'DJ's', het is allemaal zo simpel. Dan kan ik wel genieten van dat doormixen van een Digital Punk, Endymion, D&R en High Voltage. Tijdens B-Front en Phuture Noize ook voor het eerst R.E.M. Coma gehoord, godsakker nondeju die kicks :bomb: :bomb:
Goed vermaakt op Delete vs Vazard, Delete solo en War Force. Daarna nog vijf minuten staan genieten van de Brutal 4.0 kickroll mislaan contest bij drie vrouwen voor mij. Nadat de kickroll kwam pas gaan mee slaan, erg knap.
Vazard vervolgens was wel de set van de dag, wat een held is die gast (L) Die hele sfeer in zijn tracks is zo gruwelijk, album gaat zeker gekocht worden. Zimmersion was natuurlijk weer goud! :loving: :loving: Daarna nog 10 minuten kunnen losgaan op D&R die er flink het tempo op gooide, kon wel genieten van de switch van Record Breaking naar Fast Lane. Tijdens High Voltage kon ik niks meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja kunnen we nu stoppen met zeuren Jezus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 13:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kutfeest
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Produceerde Hardstyle Mafia niet met de hoofdtelefoon? Kan me hier vaag iets van herinneren. Dit kan er voor zorgen dat het thuis allemaal leuk klinkt, maar live op een groot systeem helemaal anders over komt. Verklaart anderzijds niet waarom het bij Infirium ook minder klonk. Ze zullen wel in het rood hebben gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kon Spoontech altijd wel waarderen, maar ben nu wel helemaal verkocht. Bijna alleen maar Spoontech stage geweest, wat was dit goed live zeg!

Organisatorisch kan het beter, maar het was iig een flink stuk vooruit in tegenstelling tot vorig jaar. Waren meer wc's en ook muntenloketten waren beter geregeld.

Bij goede line up volgend jaar gewoon weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zamble schreef:
Oh en na afloop heerlijk geslapen bij the one and only DJ CRO


Nog even lekker verder gespoond?

Ik ontken alles!!!!!!!!
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten