Ja goed punt, nu kijk ik hier totaal anders tegenaan.
Soms wou ik ook dat ik zo simpel was...
Soms wou ik ook dat ik zo simpel was...
Goed punt. Blijf dan daar ook op dat strand liggen tot volgend jaar als je er zo fan van bent. En pak als vakantie tussendoor I Am Hardstyle en I Am Hardcore ook even mee. Kats goede feesten maat.wrote:Jullie zijn echt niet normaal hoor. Stelletje zeikerds Jezus. Get a life ofzo..
- Parkeren, je was binnen no time weg.wrote:Goed punt. Blijf dan daar ook op dat strand liggen tot volgend jaar als je er zo fan van bent. En pak als vakantie tussendoor I Am Hardstyle en I Am Hardcore ook even mee. Kats goede feesten maat.wrote:Jullie zijn echt niet normaal hoor. Stelletje zeikerds Jezus. Get a life ofzo..
En je hebt nog steeds de vraag niet beantwoord.
Noem 5 goede punten die de organisatie heeft gedaan voor dit festival buiten de line-up.
Het gaat mij er niet om dat je negatieve punten hebt, want dat is namelijk je goed recht. Het gaat mij er om hoe je dit naar buiten brengt, wat in mijn ogen veel te overdreven is (boycotten?) en wat ik dan weer onterecht vind en oneerlijk jegens de organisatie. Want ja, ze hebben wel degelijk goede dingen gedaan, als je ze graag wilt weten.wrote:Goed punt. Blijf dan daar ook op dat strand liggen tot volgend jaar als je er zo fan van bent. En pak als vakantie tussendoor I Am Hardstyle en I Am Hardcore ook even mee. Kats goede feesten maat.wrote:Jullie zijn echt niet normaal hoor. Stelletje zeikerds Jezus. Get a life ofzo..
Noem 5 goede punten die de organisatie heeft gedaan voor dit festival buiten de line-up.
Wauw, dit is zelfs voor mij overdreven positief.wrote:
- Parkeren, je was binnen no time weg.
- Houten planken. (ik zie dit echt als een voordeel ja)
- Jus d'orange en appelsap
- Voldoende WC's
- Geluid op de spoontech stage
- Coole munten voor je verzameling
- Eten was ook prima geregeld, voldoende keus en lekker.
Je moet het leven ook van de positieve kant zien rick..wrote:Wauw, dit is zelfs voor mij overdreven positief.![]()
jeuj appelsap en keta muntjes...
Als je mij (of mijn posts hier op het forum) een klein beetje kent...wrote:Je moet het leven ook van de positieve kant zien rick..wrote:Wauw, dit is zelfs voor mij overdreven positief.![]()
Ik ben graag positief, heb me super vermaakt op goede muziek met gezellige mensen. Maar ik wil niet met een bord voor mijn hoofd lopen voor zulke organisatorische dingen, en toen ik hoorde dat dit de zelfde organisator was als I Am Hardstyle viel alles wel een beetje op zijn plek.wrote:- Parkeren, je was binnen no time weg. Discutabel, wij moesten veel mensen ontwijken, ligt aan de parkeerplek denk ik. En we moesten 20 minuten lopen naar het terrein, zal per plek verschillenwrote:Goed punt. Blijf dan daar ook op dat strand liggen tot volgend jaar als je er zo fan van bent. En pak als vakantie tussendoor I Am Hardstyle en I Am Hardcore ook even mee. Kats goede feesten maat.wrote:Jullie zijn echt niet normaal hoor. Stelletje zeikerds Jezus. Get a life ofzo..
- Houten planken. (ik zie dit echt als een voordeel ja) Moet ook wel op zand ja, maar dit is vrij normaal op een festival dus waarom is dit per se een pluspunt? Dat is net zo basis als dat er eten moet zijn imo
- Jus d'orange en appelsap Lekker, maar dat weegt niet op tegen het negatieve voor mij, plus de meeste grote festivals hebben wel vers sap
- Voldoende WC's Eveneens, dit moet gewoon normaal zijn, vorig jaar was dit al helemaal schandalig bleek
- Geluid op de spoontech stage Dit was inderdaad een pluspunt, jammer dat de andere stages het voorbeeld niet volgden
- Coole munten voor je verzameling Buiten de label logo's. Keta en Pinsir, lekker kinderachtig uitmelken van dooie memes, had liever dat die opdruk er niet op zat en dat de munten goedkoper waren maar goed, dit is aan iedereen anders.
- Eten was ook prima geregeld, voldoende keus en lekker. Verschilde per eten imo waarbij het gezonde eten lekkerder leek dan het ongezonde.
- Locatie Eveneens een goed punt, stoorde me persoonlijk eigenlijk alleen aan de ophoging bij de Spoontech
Be positive, is toch veel leuker man.
Ik moet bij appelsap altijd denken aan mastermovies.wrote:Wauw, dit is zelfs voor mij overdreven positief.![]()
Haha weet ik toch. Iedereen mag ook zeker zijn mening hebben, maar vind het jammer dat er zo gehaat wordt. Terwijl ik soms echt wel eens op feesten ben waarvan ik denk, zo hier wordt je echt (onnodig) leeg getrokken.wrote:Als je mij (of mijn posts hier op het forum) een klein beetje kent...wrote:Je moet het leven ook van de positieve kant zien rick..wrote:Wauw, dit is zelfs voor mij overdreven positief.![]()
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een festival gehad als dit waar ik zo het gevoel had dat ik onnodig werd leeg getrokken als Fatality. Daarom de verontwaardiging van mijn kant. En het is niet dat ik alleen naar Q/Grote feesten ga of zo.wrote: Haha weet ik toch. Iedereen mag ook zeker zijn mening hebben, maar vind het jammer dat er zo gehaat wordt. Terwijl ik soms echt wel eens op feesten ben waarvan ik denk, zo hier wordt je echt (onnodig) leeg getrokken.
Ah ok my bad, verkeerd meegekregen.wrote:Dit is trouwens helemaal niet dezelfde organisatie als I Am Hardstyle, maar als We Are Hardstyle (dat raw-event met kerstmis). En de organisatie die alles op vakantieveilingen gooit is Kings of Hardstyle.
Nog even lekker verder gespoond?wrote:Oh en na afloop heerlijk geslapen bij the one and only DJ CRO
wrote:Nog even lekker verder gespoond?wrote:Oh en na afloop heerlijk geslapen bij the one and only DJ CRO
Helaas niet, CRO durfde niet.wrote:Nog even lekker verder gespoond?wrote:Oh en na afloop heerlijk geslapen bij the one and only DJ CRO