Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima dagje gehad :thumbsup:! Eigenlijk de hele dag een beetje heen en weer gelopen tussen de mainstage en Gearbox stage. Sfeer en setjes waren over het algemeen dikke prima :). Qua organisatie punten heb ik me persoonlijk nergens aan gestoord. Ik stop voor ieder feest/festival €60 euro in mijn portemonnee en die mogen ook gwn op die dag. De ene keer hou ik wat meer over dan de andere keer, maar op deze manier ben ik voor mezelf nooit zo bezig met de prijzen. Ik zie aan het einde van de dag wel hoeveel ik nog over heb :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Geluid in de nightbreed was gewoon bedroevend. Over de hele dag.
Alleen achteraan, achter de geluidsman klonk het nog enigzins.


Vooraan was gewoon prima hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 14:24 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.bd.nl/oss-uden-e-o/oss-reage ... ~a5c0e2bb/

Logische reden eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 14:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

'De politie hield tien mensen aan voor drugs, maar sprak op social media van 'een geslaagd festival zonder incidenten'.

Hier verbaas ik me nog het meest over, heb de hele dag geen politie gezien :lol:

En blijkbaar had de organisatie de bomen dus omgehakt voor de vuurwerkshow :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
'De politie hield tien mensen aan voor drugs, maar sprak op social media van 'een geslaagd festival zonder incidenten'.

Hier verbaas ik me nog het meest over, heb de hele dag geen politie gezien :lol:

En blijkbaar had de organisatie de bomen dus omgehakt voor de vuurwerkshow :lol:


Toen ik richting de ingang liep zag ik al twee agenten lopen. Daarnaast stond er links van de Mainstage een politie trailer, ze waren dus wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook laatste post hierover van mijn kant.

Steffnov schreef:
Je kan prima een topfeest hebben gehad, zal ook niemand betwisten, maar niet iedereen is compleet blind voor dat soort zaken

Ik denk dat de meesten het er in grote lijnen mee eens zijn dat er zeker ruimte voor verbetering is, op welk terrein dat ook is, en ik snap dat het gevoel van honger naar geld dat de organisatie oproept in het verkeerde keelgat schiet. Eerder reageerde ik vooral op het feit dat er boycot werd geroepen. Dan moet er m.i. echt iets fundamenteel mis zijn met de (naar mijn idee) basisvoorzieningen, zoals ongezonde drukte, te weinig en vieze toiletten, ellenlang wachten bij de bar etc. Echter heb ik dit zelf niet zo ervaren afgelopen zaterdag.

Steffnov schreef:
Het moeten betalen om een mensenrecht (recht op sanitair) terug te krijgen.

Als je iedere keer apart voor de WC moet betalen kan ik hier nog in komen, maar kom nou. Les voor de organisatie is volgend jaar toiletbezoek inbegrepen bij de ticketprijs en je hoort er niemand meer over.

RTM93 schreef:
Bouke schreef:
Van wat ik heb begrepen van iemand die bij de gemeente werkt, heeft de organisatie zonder toestemming bomen gekapt (of laten kappen) omdat deze in de weg stonden bij de opbouw. Dus het lijkt me zeer sterk dat ze volgend jaar nog eens van dit terrein gebruik mogen maken.
wauw.. Dat van die bomen... :surrender: >.<

Als echte groenliefhebber baal je hier natuurlijk wel echt van, begrijpelijk. :aww: Van wat ik vernomen heb is dat er uitbundig gesnoeid is, maar dat er van bomen kappen geen sprake was. Net als met de tickets op vakantieveiling pleuren is dit bij mijn weten dus gewoon onjuiste info. Ik denk dat ik maar meteen ambassadeurschap bij Confusion Events ga regelen.

Chroman schreef:
Zamble schreef:
Oh en na afloop heerlijk geslapen bij the one and only DJ CRO


Nog even lekker verder gespoond?

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Prima dagje gehad :thumbsup:! Eigenlijk de hele dag een beetje heen en weer gelopen tussen de mainstage en Gearbox stage. Sfeer en setjes waren over het algemeen dikke prima :). Qua organisatie punten heb ik me persoonlijk nergens aan gestoord. Ik stop voor ieder feest/festival €60 euro in mijn portemonnee en die mogen ook gwn op die dag. De ene keer hou ik wat meer over dan de andere keer, maar op deze manier ben ik voor mezelf nooit zo bezig met de prijzen. Ik zie aan het einde van de dag wel hoeveel ik nog over heb :P.


Niet iedereen heeft het zo dik om niet op geld te letten, maar ik doe het liever ook op deze manier. Zoveel minder stress.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Prachtige dag gehad! Setjes waren op de spoon stage allemaal heerlijk. Organisatorisch mag het op sommige punten echt wel verbeteren. Maar wat een prachtige locatie. Dikke plus
Eervolle vermelding voor Rowan, Remi, Roy en Melvin(uit huuzen). Eindelijk ook een gezicht bij deze harde dansers. :thumbsup:
Verder lekker gedanst met aweorthy, ShatterDJ, yannickvk. Oa.
Heb nog een paar vette filmpjes geschoten op de spoontech on the beach stage. Die zullen in de loop van deze zondag hier wel verschijnen.


Het is Awethority :list: , maar ik weet dat het een lastige naam is haha :P . Was iig leuk om jou en je vriendin te meeten :) . Verder helaas weinig hardtraxxers gesproken; als puntje bij paaltje komt ben ik soms toch te shy om vreemden out of the blue aan te spreken :x

Wat betreft mijn beleving, ik heb muzikaal echt een topdag gehad, waarvoor hulde. Stihl en ik hebben regelmatig enthousiast staan zwaaien en trommelen met onze lepels xd . Veelal was het geluid redelijk tot goed, waarbij ik erg heb genoten van met name de Spoontech sets (o.a. D-Verze, Vaz 'n Del, Vazard), maar ook van B-front & PN, Myst, Delete, en bij toeval ook Adaro die verrassend leuk draaide (zoals ShatterDJ al aangaf). Wel echt balen dat we Vyral gemist hebben, wat deels aan onszelf en deels aan de organisatie lag.

Verder ben ik benieuwd hoeveel platen er op Vazard's album komen; iemand zaterdag geteld hoeveel albumplaten er zijn gedraaid? Ik had namelijk het gevoel dat er geen geheel album de revue gepaseerd was, tenzij het een 'kleiner' album wordt. Vazard's set beviel me verder erg goed; het was een mix van oud en nieuw eigen werk :drool: , plus verscheidene andere platen (o.a. midnight, dark symphony, en de mashup van cocaine motherfuckers en High voltage - Dead stars boden leuke variaties).

Om even in te haken op het organisatie verhaal; ik ben het 100% met Broken Balance eens. Als organisaties niet alles geheel voor elkaar hebben maak ik daar echt niet meteen een probleem van, maar hier was het toch wel heel duidelijk dat het niet om onkunde of onhandigheid ging, maar om pure bietserigheid en de intentie om via achterbakse praktijken mensen geld af te troggelen, waardoor het voor mij een principe kwestie wordt. Als ik naar festivals ga let ik echt niet op de kleintjes, en het gaat me ook niet direct om de optelsom van wat extra kosten en her en der 'minder waar voor m'n geld', maar meer om de achterliggende gedachte die de organisatoren blijkbaar hadden; een gedachte die ik echt niet vind kunnen voor een organisatie die naar eigen zeggen haar sporen dikwijls verdiend heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:14 
 
Hardtraxxer

Awethority schreef:
RTM93 schreef:
Om even in te haken op het organisatie verhaal; ik ben het 100% met Broken Balance eens. Als organisaties niet alles geheel voor elkaar hebben maak ik daar echt niet meteen een probleem van, maar hier was het toch wel heel duidelijk dat het niet om onkunde of onhandigheid ging, maar om pure bietserigheid en de intentie om via achterbakse praktijken mensen geld af te troggelen, waardoor het voor mij een principe kwestie wordt. Als ik naar festivals ga let ik echt niet op de kleintjes, en het gaat me ook niet direct om de optelsom van wat extra kosten en her en der 'minder waar voor m'n geld', maar meer om de achterliggende gedachte die de organisatoren blijkbaar hadden; een gedachte die ik echt niet vind kunnen voor een organisatie die naar eigen zeggen haar sporen dikwijls verdiend heeft.

Om toch ook maar even in te haken op de negativiteit omtrent de organisatie: AMEN! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Om even in te haken op het organisatie verhaal; ik ben het 100% met Broken Balance eens. Als organisaties niet alles geheel voor elkaar hebben maak ik daar echt niet meteen een probleem van, maar hier was het toch wel heel duidelijk dat het niet om onkunde of onhandigheid ging, maar om pure bietserigheid en de intentie om via achterbakse praktijken mensen geld af te troggelen, waardoor het voor mij een principe kwestie wordt. Als ik naar festivals ga let ik echt niet op de kleintjes, en het gaat me ook niet direct om de optelsom van wat extra kosten en her en der 'minder waar voor m'n geld', maar meer om de achterliggende gedachte die de organisatoren blijkbaar hadden; een gedachte die ik echt niet vind kunnen voor een organisatie die naar eigen zeggen haar sporen dikwijls verdiend heeft.


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoera, ik heb vrienden.

En inderdaad mooi verwoord. Zo voelde het voor mij ook wel inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
:aww:

:cry:

Qlimax topic inhalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Awethority schreef:
:aww:

:cry:

Qlimax topic inhalen?


Aftermovie moet nog komen dus kan best. En anders vinden we vast wel weer een punt waar we het oneens met elkaar zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
RTM93 schreef:
Bouke schreef:
Van wat ik heb begrepen van iemand die bij de gemeente werkt, heeft de organisatie zonder toestemming bomen gekapt (of laten kappen) omdat deze in de weg stonden bij de opbouw. Dus het lijkt me zeer sterk dat ze volgend jaar nog eens van dit terrein gebruik mogen maken.
wauw.. Dat van die bomen... :surrender: >.<

Als echte groenliefhebber baal je hier natuurlijk wel echt van, begrijpelijk. :aww: Van wat ik vernomen heb is dat er uitbundig gesnoeid is, maar dat er van bomen kappen geen sprake was. Net als met de tickets op vakantieveiling pleuren is dit bij mijn weten dus gewoon onjuiste info. Ik denk dat ik maar meteen ambassadeurschap bij Confusion Events ga regelen.

Ja ik lees het nu ook in dat stuk van het Brabants Dagblad, had het blijkbaar verkeerd gehoord, excuus. Vind het nog steeds op z'n zachtst gezegd niet netjes, maar is nog wel een verschil met kappen ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen we het dan nu hebben over hoe ongelofelijk dramatisch die MC bij de Spoontech stage (wederom) was?

Volgens mij is het als MC wel zo handig om je even 'in te luisteren' voordat je maar lukraak wat staat te doen daar. Desnoods alleen de grootste hitjes. Bij Sound of Victory stond ie aardig cringeworthy mee te playbacken, en er klopte letterlijk he-le-maal niks van. Ook riep ie nog een keer tijdens HSM vs Infirium: ''Yes Yes 2 minutes to go!'' rond 9 uur terwijl ze nog een halfuur door zouden gaan. Loopt ie terug om de timetable nog eens te bekijken, ''Final track! Final track!'', loopt ie nog een keer terug, nog eens kijken: ''Yeah, 30 more minutes to go!'' Man man man. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom net nog een selfie tegen waar Joey ijverig het oor van Vazard aan het vol schreeuwen is en zijn vriendin kijkt toe. Corneel doet net zijn haar goed en een dude die ik niet ken lacht op de achtergrond vet vrolijk mee in mijn camera. :lol: . Die jongen is zo te zien best lang, heeft een wit shirt aan en een grijze broek. Beetje smak gezicht en vrij kort haar, donkerblonde stekels. Iemand die zich herkent? Anders post ik hem wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik dan de enige die werkelijk bijna alles mist van wat de MC te vertellen heeft? Ik heb geen eens door dat er überhaupt iemand doorheen zit te lullen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Kunnen we het dan nu hebben over hoe ongelofelijk dramatisch die MC bij de Spoontech stage (wederom) was?

Volgens mij is het als MC wel zo handig om je even 'in te luisteren' voordat je maar lukraak wat staat te doen daar. Desnoods alleen de grootste hitjes. Bij Sound of Victory stond ie aardig cringeworthy mee te playbacken, en er klopte letterlijk he-le-maal niks van. Ook riep ie nog een keer tijdens HSM vs Infirium: ''Yes Yes 2 minutes to go!'' rond 9 uur terwijl ze nog een halfuur door zouden gaan. Loopt ie terug om de timetable nog eens te bekijken, ''Final track! Final track!'', loopt ie nog een keer terug, nog eens kijken: ''Yeah, 30 more minutes to go!'' Man man man. :lol:


Ja die MC was cringy als fuck inderdaad.

Ook compleet random dingen roepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ben ik dan de enige die werkelijk bijna alles mist van wat de MC te vertellen heeft? Ik heb geen eens door dat er überhaupt iemand doorheen zit te lullen haha

Ik heb 'm ook aardig goed weggefilterd door de dag heen, maar op dat moment niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie was die MC trouwens? Hij was op bepaalde momenten inderdaad net iets te veel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel een minpuntje van de organisatie, het boeken van die MC.

Te vroeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
Ik kom net nog een selfie tegen waar Joey ijverig het oor van Vazard aan het vol schreeuwen is en zijn vriendin kijkt toe. Corneel doet net zijn haar goed en een dude die ik niet ken lacht op de achtergrond vet vrolijk mee in mijn camera. :lol: . Die jongen is zo te zien best lang, heeft een wit shirt aan en een grijze broek. Beetje smak gezicht en vrij kort haar, donkerblonde stekels. Iemand die zich herkent? Anders post ik hem wel.

Mijn zegen heb je :P Ben wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
Ik kom net nog een selfie tegen waar Joey ijverig het oor van Vazard aan het vol schreeuwen is en zijn vriendin kijkt toe. Corneel doet net zijn haar goed en een dude die ik niet ken lacht op de achtergrond vet vrolijk mee in mijn camera. :lol: . Die jongen is zo te zien best lang, heeft een wit shirt aan en een grijze broek. Beetje smak gezicht en vrij kort haar, donkerblonde stekels. Iemand die zich herkent? Anders post ik hem wel.

Hahah wat, klinkt als een leuke selfie. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op MCs mogen ze van mij prima besparen :whistle:
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten