Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 11:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Broken Balance schreef:
De sfeer of de setjes kunnen dan wel minder zijn op die feesten, maar dat ligt dan niet aan de organisatie maar aan de mensen/dj's. Dit draait puur om de organisatie van het feest.

Dat ligt wel aan de organisatie, want zij boeken die artiesten. Anderzijds zou je ook kunnen argumenteren dat deze organisatie dan niet geprezen mag worden op organisatorisch gebied, maar wel degelijk voor de lineup - al dan niet het belangrijkste onderdeel van heel het festival als je een beetje liefhebber bent. Ik heb liever een halfbakken georganiseerd festival met een Spoontech stage dan een fantastisch georganiseerd festival met een Most Wanted lineup. Niet dat ik het nou echt halfbakken vond zoals eerder aangegeven, maar even ter vergelijking.

Loudfest noemen als goede kwaliteit/prijs verhouding is overigens ook complete onzin. Daar was het ook €15,- voor parkeren, er waren eigenlijk bij lange na niet genoeg wc's én je moest je munten ook in strookjes van (als ik het me goed herinner) 3.5 kopen. Juist allemaal punten waar jij zwaar aan tilt bij Fatality.

Verder ook lekker inhoudelijk ingegaan op de punten die boven je zijn gemaakt.


Maar een ticket voor Loudfest was dan ook 12,50 euro minder, en ik denk niet dat je daar lauw drinken, en kleine bekers had en dat er eerst een prijs wordt gegeven voor een drankje in een bepaalde hoeveelheid wat ze vervolgens naar beneden doen. En blijkbaar dus niet omdat de bekers op waren. Hoe duidelijk wil je het hebben?

En ik heb liever een fantastisch georganiseerd festival met een goede line up. Maar als jij organisaties wil aanmoedigen om goede line ups te boeken en de rest maar achterwege te laten i.p.v. beiden te doen voor een iets hogere ticket prijs.

Want het feit is, als de line up je niet aan staat, ga je ook niet heen. Dan kan het wel goed georganiseerd zijn, maar jij bent er toch niet te vinden. De trigger om naar een feest te gaan is een goede line-up. Dat doet de organisatie inderdaad.

Maar de sfeer en de setjes, dat zijn de artiesten en de mensen onder elkaar. Daardoor werd het feest leuk. Maar dat is ook de hele rede dat je heen gaat, dat is het feest. De kritiek is hier op de organisatie, die gewoon nalatig is, dat kun je met al deze punten gewoon echt niet ontkennen.

De organisatie is niet de rede dat je heen gaat, maar de organisatie is wel degene die alles regelt qua voorzieningen, de organisatie bepaalt de prijs voor deze voorzieningen. Als deze gewoon slecht zijn, dan hoeft dat de directe rede dat je naar het festival gaat niet te verzieken, want het is nog steeds een goede line up en er gaan veel bekenden.

Maar op het feest, wanneer je er al bent, dan boeit het allemaal niet meer, dan kunnen ze alles zo slecht presenteren als het maar kan, je hebt toch al betaald voor je ticket en je bent overgehaald door de line up. Niemand die zegt, ik ga naar huis want de voorzieningen zijn kut, want je hebt wel even 55 (als je met de auto was) euro neergelegd voor een kaartje. Dan doe je het maar met wat je hebt en dat is feesten met de goede artiesten en de goede sfeer. Maar dat maakt de rest er omheen echt niet opeens goed. Je leeft er mee omdat het moet, er zijn geen alternatieven. Maar als jij je zo wilt laten uitbuiten want joh was toch een goed feest qua muziek en sfeer, dan veel plezier op Fatality 2018.

Zo werken dat soort organisaties. Je overhalen om heen te gaan om vervolgens op het festival, waar je al niet meer terug kan, zo veel mogelijk geld af te nemen en zo min mogelijk uit te geven aan de voorzieningen daar. Dat merk je toch pas wanneer je niet meer terug kan. Er is een rede dat ze al die prijzen niet op hun site hadden neergezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 11:14 
 
Hardtraxxer

Wat een geweldige dag gehad zeg! Kom uiteindelijk voor de muziek en ik heb genoten.
Kwam binnen bij Sub Sonik & SZP (draaiden HHZ - Destiny kippenvelmomentje) :loving:

Paar keer bij de Spoontech gestaan, maar op de 1 of andere manier is de muziek niet helemaal mijn ding.
Kan overigens wel erg genieten van jullie enthousiasme daar :worship:
Dat ik twee keer Zimmersion hoorde was wel mooi meegenomen.

Speciale vermelding voor Phutere Noize en Bfront, dikke set was dat!
Fijn dat alles op korte loopafstand was, lekker heen en weer gehuppeld hele dag.

Al met al erg genoten van de muziek, gezellige mensen en de sfeer.
En de meeste dingen die gezegd zijn wat de organisatie betreft, zeker mee eens, maar voor een 3€ plasbandje laat ik dit feest niet links liggen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 11:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Wat een geweldige dag gehad zeg! Kom uiteindelijk voor de muziek en ik heb genoten.
Kwam binnen bij Sub Sonik & SZP (draaiden HHZ - Destiny kippenvelmomentje) :loving:

Paar keer bij de Spoontech gestaan, maar op de 1 of andere manier is de muziek niet helemaal mijn ding.
Kan overigens wel erg genieten van jullie enthousiasme daar :worship:
Dat ik twee keer Zimmersion hoorde was wel mooi meegenomen.

Speciale vermelding voor Phutere Noize en Bfront, dikke set was dat!
Fijn dat alles op korte loopafstand was, lekker heen en weer gehuppeld hele dag.

Al met al erg genoten van de muziek, gezellige mensen en de sfeer.
En de meeste dingen die gezegd zijn wat de organisatie betreft, zeker mee eens, maar voor een 3€ plasbandje laat ik dit feest niet links liggen hoor :P


Als het alleen het planbandje was, was dit gewoon een kleine irritatie inderdaad. Maar het is gewoon de ophoping van alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige mensen willen dat hun auto luxe heeft, anderen willen enkel van A naar B kunnen rijden.
Sommige mensen geweldig beeld van hun TV, anderen zijn blij als ze gewoon hun favoriete programma kunnen kijken.
Sommige mensen hebben graag voorzieningen in hun hotelkamer, anderen zoeken slechts een slaapruimte.
Sommige mensen zien graag de top die het voetbal te bieden heeft, anderen bezoeken elke week hun favoriete amateurclub.

En dat is allemaal prima, maar over het algemeen verwacht je niet dat die groepen evenveel betalen. Waarom is dit bij festivals dan wel gewoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is blijkbaar voor de een meer een dingetje dan voor de ander, dan kom je er niet uit. In de toekomst moet gewoon iedereen voor zichzelf bepalen of ze nog een keer een feest van deze organisatie gaan bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 11:26 
 
Hardtraxx Elite

Ik denk dat je je punt wel gemaakt hebt Broken Balance.
In grote lijnen zullen de meeste het wel met je eens zijn. Maar mocht er volgend jaar weer als enige festival een Spoontech stage staan, laat ik me graag weer uitkleden door de organisatie.

Zo niet, zal ik er niet snel meer naar toe gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 11:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is natuurlijk in ieder zijn beleving een groot punt of een minder groot punt.

Als het was losse dingen waren was het ook zoals elk ander festival gewoon wat nadelig. Niet elk festival is perfect.

Maar dit is wel een grote ophoping. En ik baseer dit echt niet op mijn uitgavenpatroon, maar gewoon op prijzen die bij andere festivals en prijzen die in de kroeg worden gehanteerd. En daarbij ook de kwaliteit van wat je krijgt.

Bij een Spoontech stage zal ik ook gewoon er weer zijn door de goede sfeer en setjes. Maar dan ga ik gewoon net als ik bij andere mensen zag, zelf drinken en eten meenemen en gewoon ergens in een hoekje zeiken. Want de fouillering klopte twee keer op mn broekzakken en twee keer op mn jaszakken en ik kon door.

Over dat zeiken gesproken, ik zag mensen gewoon in het water staan pissen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Bouke schreef:
Alles is wel zo'n beetje gezegd maar wat ik me wel afvraag. Nu voor de 3e keer Hardstyle Mafia gezien, en voor de 3e keer kwamen de kicks niet goed door. En voor de derde keer lees ik hier reacties dat het aan het geluid lag. Ligt het niet gewoon ergens anders aan?

Volgens mij was het met Bass Protocol zo dat Hardstyle Mafia de bass volledig open draaide, waardoor de geluidsman het volume lager zet. Zou me niet verbazen als dit altijd zo is.

Broken Balance schreef:
Inferium platen kwamen net zo min goed door ;)


Ja wellicht ligt het ook niet zo zeer aan de kicks, maar aan de manier van draaien. Infirium stond er met alle respect nou ook niet echt bij alsof hij het wel even zou corrigeren als er in het rood gedraaid werd o.i.d.. Maar na een aantal keer hetzelfde verhaal geloof ik niet echt meer dat het pure pech is dat het geluid tijdens hun setjes een stuk slechter is dan bij de andere artiesten op dezelfde stage.

RTM93 schreef:
Bomen gekapt? Als dit legaal gebeurde hoeft dat toch niet perse erg te zijn. Maar hoezo zou dat niet door de organisatie zijn gedaan. Ik neem aan dat als de organisatie er geen baat bij had bomen te kappen, dat dit ook niet hoefde te gebeuren.. Dus ik snap even niet hoe je dat bedoelt.

Van wat ik heb begrepen van iemand die bij de gemeente werkt, heeft de organisatie zonder toestemming bomen gekapt (of laten kappen) omdat deze in de weg stonden bij de opbouw. Dus het lijkt me zeer sterk dat ze volgend jaar nog eens van dit terrein gebruik mogen maken.

En wat betreft de geluidsoverlast, ik ben na Vazard naar huis gegaan, dus toen ik thuiskwam was het festival nog bezig. Ik woon hemelsbreed zo'n 4 kilometer van het terrein en kon het (buiten) nog prima horen. Dus ik denk dat de mensen die klagen hierover wel een punt hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Tracklist van D-Verze:

Tracklist:

Voor dit soort setjes kom ik naar een feest :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen we anders nog een week doorgaan met in herhaling vallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist Radiance:
1. Noisecontrollers– Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix)
2. Radiance – The Illuminated
3. Deetox – Once Upon A Time (Break Cut)
4. Radiance – Story OF DMT
5. Dj Thera & Geck-o – Trollface
6. Radiance – Convolve
7. The Machine – Lady OF The Lake (Thera Remix)
8. Crypsis – Jeaolusy (Zero Vision remix cut)
9. Radiance ft. Maarja – Forsaken Grounds
10. Frontliner & B-Front – 1.000.000 stars
11. High Voltage & D-Block & S-te-Fan – Shiverz
12. Radiance – The Unforgiven (Fractal edit)
13. The Machine – Mistress Of Darkness
14. Radiance – Wage Wars
15. Nutty T & Vazard & Delete – The Reaper (Mrotek & The Wicked remix)
16. Riiho & Radiance – Thunder (Climax Cut)
17. Chris One – Wolf Amongst Dogs
18. Plasmaravers – Bust A Move (Radiance Re-Kicked)
19. Phuture Noize – Human Machinery
20. Radiance ft Maarja – Imagination
21. Radiance & Vazard - Innocence
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 11:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Zullen we anders nog een week doorgaan met in herhaling vallen?


Een week?

We vallen hier sinds 2014 al in de herhaling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

Bouke schreef:
Chroman schreef:
Bouke schreef:
Alles is wel zo'n beetje gezegd maar wat ik me wel afvraag. Nu voor de 3e keer Hardstyle Mafia gezien, en voor de 3e keer kwamen de kicks niet goed door. En voor de derde keer lees ik hier reacties dat het aan het geluid lag. Ligt het niet gewoon ergens anders aan?

Volgens mij was het met Bass Protocol zo dat Hardstyle Mafia de bass volledig open draaide, waardoor de geluidsman het volume lager zet. Zou me niet verbazen als dit altijd zo is.

Broken Balance schreef:
Inferium platen kwamen net zo min goed door ;)


Ja wellicht ligt het ook niet zo zeer aan de kicks, maar aan de manier van draaien. Infirium stond er met alle respect nou ook niet echt bij alsof hij het wel even zou corrigeren als er in het rood gedraaid werd o.i.d.. Maar na een aantal keer hetzelfde verhaal geloof ik niet echt meer dat het pure pech is dat het geluid tijdens hun setjes een stuk slechter is dan bij de andere artiesten op dezelfde stage.

RTM93 schreef:
Bomen gekapt? Als dit legaal gebeurde hoeft dat toch niet perse erg te zijn. Maar hoezo zou dat niet door de organisatie zijn gedaan. Ik neem aan dat als de organisatie er geen baat bij had bomen te kappen, dat dit ook niet hoefde te gebeuren.. Dus ik snap even niet hoe je dat bedoelt.

Van wat ik heb begrepen van iemand die bij de gemeente werkt, heeft de organisatie zonder toestemming bomen gekapt (of laten kappen) omdat deze in de weg stonden bij de opbouw. Dus het lijkt me zeer sterk dat ze volgend jaar nog eens van dit terrein gebruik mogen maken.

En wat betreft de geluidsoverlast, ik ben na Vazard naar huis gegaan, dus toen ik thuiskwam was het festival nog bezig. Ik woon hemelsbreed zo'n 4 kilometer van het terrein en kon het (buiten) nog prima horen. Dus ik denk dat de mensen die klagen hierover wel een punt hebben..
wauw.. Dat van die bomen... :surrender: >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

godverteringtyfusgodgodverredomme net twee nummers te laat bij Radiance... Mistress of Darkness gemist :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 11:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Maar dit is wel een grote ophoping. En ik baseer dit echt niet op mijn uitgavenpatroon, maar gewoon op prijzen die bij andere festivals en prijzen die in de kroeg worden gehanteerd. En daarbij ook de kwaliteit van wat je krijgt.


Ik reageer hier nog even een laatste keer op, aangezien er op mijn laatste post nou ook niet echt inhoudelijk is gereageerd. Munten waren €2,88 (dacht ik?). Ieder ander festival is €2,85 tegenwoordig. Tsja, nou, poepoe.
Bier is 1 munt. 0,18cl ipv 0,2cl. Dat is dus, als je 10 bier drinkt, een verschil van 1 biertje. Valt ook nog wel te overzien lijkt me.
Friet was 1,5 munt en op Intents 2, terwijl ik op Fatality toch wel aanzienlijk meer friet kreeg.
Water was 1,5 munt. Op 5 van de 10 festivals is dit tegenwoordig 2 munten. Op Defqon volgens mij ook nog. En daar was het water echt niet lekkerder of zuiverder. Pluspuntje dus.
En om nou te zeggen dat je €55 betaalt voordat je binnen bent (inclusief 15 parkeren) is natuurlijk ook niet realistisch, maar is naar mijn idee alleen maar aandikken om nog maar extra negatief te zijn. 95% van de bezoekers gaat niet alleen met de auto, dus kan die kosten mooi delen.

Kan er gewoon niet bij dat, op een feest waar de organisatie de twee belangrijkste dingen (line-up en geluid) goed voor elkaar had (in ieder geval bij de Spoontech, maar ook in de Nightbreed tijdens Myst toen ik er was), je het zo af kunt zeiken op miniscule dingen en hier al zo'n 10 posts aan wijdt. Veel plezier op de komende festivals in ieder geval, want het lijkt erop dat je dat erg nodig gaat hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

Geluid in de nightbreed was gewoon bedroevend. Over de hele dag.
Alleen achteraan, achter de geluidsman klonk het nog enigzins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het blijft toch ook een simpele denkwijze zeg, "als je kritisch bent, vind je vast alles kut" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Het blijft toch ook een simpele denkwijze zeg, "als je kritisch bent, vind je vast alles kut" :lol:


Nee, maar er zit een groot verschil tussen kritisch zijn en alles ook gewoon afkraken om het af te kraken. Zoals een muntprijs die 3 cent (!!) hoger is dan bij andere festivals :lol: . Als er zulk soort dingen bijgehaald gaan worden, verandert het voor mij van kritisch zijn naar alles kut vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:

Nee, maar er zit een groot verschil tussen kritisch zijn en alles ook gewoon afkraken om het af te kraken. Zoals een muntprijs die 3 cent (!!) hoger is dan bij andere festivals :lol: . Als er zulk soort dingen bijgehaald gaan worden, verandert het voor mij van kritisch zijn naar alles kut vinden.

Betalen om je fiets te mogen 'parkeren'

Dan staat het wat mij betreft weer 1-1 in de wedstrijd tussen de afkrakers en goedkope zooi united.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die euro's van de fietsenstalling kunnen ze goed gebruikt hebben voor de kluisjes. Kreeg mn 5 euro borg namelijk in losse euro's terug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Steffnov schreef:
Het blijft toch ook een simpele denkwijze zeg, "als je kritisch bent, vind je vast alles kut" :lol:


Nee, maar er zit een groot verschil tussen kritisch zijn en alles ook gewoon afkraken om het af te kraken. Zoals een muntprijs die 3 cent (!!) hoger is dan bij andere festivals :lol: . Als er zulk soort dingen bijgehaald gaan worden, verandert het voor mij van kritisch zijn naar alles kut vinden.


Nu moet je niet 1 half punt aan gaan halen en doen alsof dat het enige is :P Het moeten betalen om een mensenrecht (recht op sanitair) terug te krijgen. Het semi-illegaal ophogen van de tabaksprijs door middel van een maas in de wet (officieel mogen pakjes niet duurder dan de adviesprijs worden verkocht). Het moeten betalen om ergens je fiets neer te mogen zetten (nog nooit elders gezien). Het halverwege besluiten dat je 1/3e minder Despo krijgt voor je geld. Het kappen van een fucking boom (heb je misschien zelf geen nadeel van, maar is natuurlijk geen gewone gang van zaken). Alles wijst erop dat de organisatie hun klanten vooral als wandelende spaarpotjes ziet die op slinkse wijze geleegd moeten worden, en voor een organisatie die toch al een dergelijke imago heeft...

Je kan prima een topfeest hebben gehad, zal ook niemand betwisten, maar niet iedereen is compleet blind voor dat soort zaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Steffnov schreef:
Het blijft toch ook een simpele denkwijze zeg, "als je kritisch bent, vind je vast alles kut" :lol:


Nee, maar er zit een groot verschil tussen kritisch zijn en alles ook gewoon afkraken om het af te kraken. Zoals een muntprijs die 3 cent (!!) hoger is dan bij andere festivals :lol: . Als er zulk soort dingen bijgehaald gaan worden, verandert het voor mij van kritisch zijn naar alles kut vinden.

Het gaat niet zozeer om alleen de muntprijs, ja het is aan de dure kant, maar dat is normaal. Het gaat om de opstapeling van dingen. Het lijkt wel alsof veel mensen hier de organisatie willen verdedigen, puur om het feit dat de muziek goed was.
Ik vind ook dat het te warm was in de tent (geen ventilatie), het bier lauw was, het lang duurde bij de barren, 3 euro voor wc's veel te duur is en betalen voor je fiets gewoon belachelijk is.
Als je ook zo ontzettend gierig gaat doen met Desperados bekers sta je bij mij al in het negatieve in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist Radiance:

1. Noisecontrollers– Revolution Is Here (Donkey Rollersremix)
2. Radiance – The Illuminated
3. Deetox – Once Upon A Time (Break Cut)
4. Radiance – Story OF DMT
5. Dj Thera & Geck-o– Trollface
6. Radiance – Convolve
7. The Machine – Lady OF The Lake (Thera Remix)
8. Crypsis – Jeaolusy (Zero Vision remix cut)
9. Radiance ft. Maarja – Forsaken Grounds
10. Frontlinerr & B-Front – 1.000.000 stars
11. High Voltage & D-Block & S-te-Fan – Shiverz
12. Radiance – The Unforgiven (Fractal edit)
13. The Machine – Mistrerss OF Darkness
14. Radiance – Wage Wars
15. Nutty T & Vazard & Deletee – The Reaper (Mrotekk & The Wicked remix)
16. Riiho & Radiance – Thunder (Climax Cut)
17. Chris One – Wolf Amongst Dogs
18. Plasmaravers – Bust A Move (Radiance Re-Kicked)
19. Phuture Noize – Human Machinery
20. Radiance ft Maarja – Imagination
21. Radiance & Vazard -Innocence

Was een fijne set :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Broken Balance schreef:
Maar dit is wel een grote ophoping. En ik baseer dit echt niet op mijn uitgavenpatroon, maar gewoon op prijzen die bij andere festivals en prijzen die in de kroeg worden gehanteerd. En daarbij ook de kwaliteit van wat je krijgt.


Ik reageer hier nog even een laatste keer op, aangezien er op mijn laatste post nou ook niet echt inhoudelijk is gereageerd. Munten waren €2,88 (dacht ik?). Ieder ander festival is €2,85 tegenwoordig. Tsja, nou, poepoe.
Bier is 1 munt. 0,18cl ipv 0,2cl. Dat is dus, als je 10 bier drinkt, een verschil van 1 biertje. Valt ook nog wel te overzien lijkt me.

Als je lauw drinken geeft en dan ook de bekers maar voor 3/4e vol doet dan is die prijs toch echt wel te veel. Want je kreeg echt geen 0,18 :lol: Enige keer dat je koud drinken kreeg was het enorme ijsklontje wat er bij werd gedaan waardoor je beker vol leek, deed voor de gein die ijsklont er uit en zag dat de beker maar half vol was.

Friet was 1,5 munt en op Intents 2, terwijl ik op Fatality toch wel aanzienlijk meer friet kreeg.

Friet was, door meerderen gezegd, niet heel lekker (vrij hard soms en bijna geen zout/kruiden). Kregen bijna 2 zakken patat van mensen die het niet lekker vonden. En 2/4 sauzen waren wel 2 munten, voor de rest was het eten wat ik zag vrij skeer behalve het broodje beenham, de fruitbeker en een meloen, bij een Defqon doen ze ten minste nog moeite om een beetje eten te geven met wat er op

Water was 1,5 munt. Op 5 van de 10 festivals is dit tegenwoordig 2 munten. Op Defqon volgens mij ook nog. En daar was het water echt niet lekkerder of zuiverder. Pluspuntje dus.

Is het water daar ook lauw? Voor die omgerekende 30 cent of zo heb ik liever gekoeld water wat ik wel mag bijvullen

En om nou te zeggen dat je €60 betaalt voordat je binnen bent (inclusief 15 parkeren) is natuurlijk ook niet realistisch, maar is naar mijn idee alleen maar aandikken om nog maar extra negatief te zijn. 95% van de bezoekers gaat niet alleen met de auto, dus kan die kosten mooi delen.

Niet iedereen gaat met een volle auto, en je betaalt alsnog 15 euro, gedeeld of niet, je betaalt collectief nog wel 15 euro voor een parkeerplek die in ons geval 20 minuten lopen van het terrein af lag en waar we vdk mensen mochten ontwijken op die kleine wegen

Kan er gewoon niet bij dat, op een feest waar de organisatie de twee belangrijkste dingen (line-up en geluid) goed voor elkaar had (in ieder geval bij de Spoontech, maar ook in de Nightbreed tijdens Myst toen ik er was), je het zo af kunt zeiken op miniscule dingen en hier al zo'n 10 posts aan wijdt.

Spoontech geluid was goed inderdaad, behalve even bij HS Mafia en Inferium maar Nighbreed stage was ook matig. Alleen midden voor en bij de geluidsman had je degelijk geluid, links en rechts had je een gebrek aan bass en achteraan had je een basswall. Bij de hele GB stage was een muur aan geluid en de main was ook op plekken niet geweldig. De plek die er toe deed had goed geluid gelukkig maar dat excuseert de rest niet.

Toen we lekker geluid hadden gevonden bij Myst kon je als nog maar 2 keer goed los voor je weer je eigen beker bij kon vullen met zweet, dat had waarschijnlijk de zelfde temperatuur als het drinken dat je in die tent kreeg

Ook vind ik het grappig dat je zegt dat ik jouw punten niet benoem en dat jij hier negeert dat ik zeg dat het een ophoping van alle dingen bij elkaar zijn en niet de losse dingen. Sommige dingen waren kleine dingetjes die je bij veel festivals wel hebt, als dat het alleen was, nou ja boeiend. Maar alles bij elkaar plus de unieke fratsen die ze uithalen (Desperados bekers, sigaretten, de bomen, proppers met fatality bandjes, 1 euro voor je fiets, lauw drinken en maar voor de helft van het festival poncho's hebben) maakt dit toch wel een dieptepunt imo.


Veel plezier op de komende festivals in ieder geval, want het lijkt erop dat je dat erg nodig gaat hebben.

Gezien dat dit een van mijn minste festivals op het gebied van organisatie was, en ik eerdere festivals ondanks hun foutjes in vele mindere getalen toch heel vet vond denk ik dat dit geen moeite is, toch bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 12:28 
 
Hardtraxx Elite

Jullie zijn echt niet normaal hoor. Stelletje zeikerds Jezus. Get a life ofzo.. :thumbsup:
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten