Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 09:46 
 
Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Fatality ambassadeur spotted! :corn:


Iedereen is gewoon veel te verwend. Ik ben in 2013 naar Alcatrazz gegaan, dat was organisatorisch ook zeker geen top feest, maar muzikaal en sfeer ++++. Hoorde toen ook niemand klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zit nog wel een verschil tussen een organisatie die gewoon niet alles op orde heeft, en anderzijds een organisatie als deze die echt doelbewust er vanalles aan doet om maar te kunnen besparen en extra geld te kunnen kloppen uit de zakken van de bezoekers...

Ik heb echt een topdag gehad bij de spoonstage door de artiesten, de muziek zelf, en de 100 bekenden, maar ze mogen met een wel heel goede line up komen wil er volgend jaar weer bij zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 09:57 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
RTM93 schreef:
Fatality ambassadeur spotted! :corn:


Iedereen is gewoon veel te verwend. Ik ben in 2013 naar Alcatrazz gegaan, dat was organisatorisch ook zeker geen top feest, maar muzikaal en sfeer ++++. Hoorde toen ook niemand klagen.

Mag het? Als je al 50euro minimaal kwijt bent om binnen te komen? Ik heb zomerfeesten meegemaakt met betere organisatie, ook gewoon goede artiesten en leuke aankleding voor €15 ticket.
Dit is gewoon gierig. Ik wist niet dat dit de zelfde organisatie was als de we are hardstyle feesten. Dat was toch die organisatie die op vakantie veiling kaarten ging verkopen met als zgn waarde van 36euro p/k maar vervolgens voor 4euro kon oppikken op vakantie veilingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Dit is gewoon gierig. Ik wist niet dat dit de zelfde organisatie was als de we are hardstyle feesten. Dat was toch die organisatie die op vakantie veiling kaarten ging verkopen met als zgn waarde van 36euro p/k maar vervolgens voor 4euro kon oppikken op vakantie veilingen?


Si

Maar inderdaad, met het overschot aan festivals tegenwoordig wil je toch enigszins waar voor je geld terug krijgen. Als je dan ziet dat een organisatie er vooral op uit is om de laatste centen uit je broekzakken te schudden, moet je toch bij jezelf afvragen hoe graag je dit gedrag blijft steunen. Gezelligheid heb je toch wel overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het weer als enige feest een spoontech area heeft, ben ik gewoon weer aanwezig hoor. Maar anders skip ik hem ook natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom mag je geen commentaar hebben op een organisatie/festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:18 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
RTM93 schreef:
Dit is gewoon gierig. Ik wist niet dat dit de zelfde organisatie was als de we are hardstyle feesten. Dat was toch die organisatie die op vakantie veiling kaarten ging verkopen met als zgn waarde van 36euro p/k maar vervolgens voor 4euro kon oppikken op vakantie veilingen?


Si


Oh nou dan weet ik bij deze dat ik ook echt niet meer naar een feest van deze organisatie ga. Heb toen in die tijd ook door verhalen op partyflock.nl de feesten vermeden. En nu blijkt waarom. Het enige wat ik positief vond wat je de organisatie kan aanrekenen is de locatie zelf. De rest kun je onder het kopje 'normaal' of gewoon 'bar slecht' noemen al zal het rijtje bar slecht veel langer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het ook allemaal wat overdreven. Je komt toch naar een feest voor de muziek en de mensen/sfeer en niet voor de organisatie? Over het Desperados gezeur: wees blij dat ze het überhaupt verkochten, want op meer dan de helft van de festivals hebben ze het niet eens. En als de grote bekers dan op zijn en je anderhalve munt te veel vindt voor een kleine beker despo, dan neem je toch weer gewoon lekker gewoon bier, net als op ieder ander festival?
Parkeren betaal je overal tussen de 10 en 15 euro, dus daar is niks geks aan. En ik vind dat je, als je de luxe hebt om zo dichtbij te wonen dat je op de fiets kunt komen (wij rijden gewoon 2 uur), je ook weinig te zeuren hebt over die ene euro. Qua WC's: ik ben gewoon 2 keer wezen schijten en 2 keer waren de hokjes gewoon prima schoon en meurde het pas nadat ik klaar was. Altijd genoeg WC papier in de WC's, wat ook wel eens anders is geweest. Kraantjes waren er genoeg en als je gaat zeuren dat het water niet hard genoeg uit de kraantjes komt, waar heb je het dan in hemelsnaam over zeg :lol: . Wees blij dat je je klauwen kon wassen (en flesje kon vullen als je hem mee in je achterzak nam), in tegenstelling tot bijvoorbeeld Intents (door iedereen toch ook wel gewoon de hemel in geprezen) waar er 2 setjes kraantjes stonden voor 25.000 man.
Een zak friet met mayo (overigens ook echt een volle, grote zak friet, in tegenstelling tot een mini bakje op wederom Intents) was gewoon anderhalve munt, wat tegenwoordig echt niet duur is. Ander eten heb ik niet gehaald dus kan ik niet over oordelen. Bij de Spoontech bar ben ik telkens binnen 5 minuten gewoon geholpen. En ze deelden uiteindelijk ook gewoon poncho's uit. Hadden ze ook een munt voor kunnen vragen. En als je wilt roken, dan zorg je er toch voor dat je zelf een pak peuken bij hebt? Als je een zwembroek gaat kopen in het zwembad betaal je ook 2 keer zoveel.

Lang verhaal kort: ik vind het erg opvallend (en overdreven) hoeveel er op zulke kleine punten gezeken wordt en zelfs al een boycot voor komende feesten komt. Het is maar net hoe moeilijk je het jezelf allemaal maakt. Ik heb in ieder geval een topdag gehad. En dit was volgens mij mijn eerste feestje van deze organisatie en als er volgend jaar weer een Spoontech stage staat ben ik er sowieso weer te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Begrijp me niet verkeerd, ik vond het organisatorisch ook zeker niet top, maar vonden jullie het nu zo slecht dat jullie volgend jaar niet meer aanwezig gaan zijn? Ik lees dat iedereen een topfeest heeft gehad (al dan niet door de Spoontech area), maar waarschijnlijk niet meer gaat komen. Ik denk dat we wat te verwend zijn. Als je nou volgend jaar gewoon sigaretten meebrengt van thuis, met een volle wagen komt dat je de parking netjes kan delen en het pisgeld incalculeert bij de ticketprijs, kan je nog zien wat je doet wanneer de line up online komt. Ofniet? Ik heb me persoonlijk totaal niet zo erg gestoord aan die zaken. Natuurlijk zie ik liever dat ze gewoon normaal doen met die gekke fratsen maargoed. Bij een degelijke line up ben ik volgend jaar gewoon weer aanwezig. Ik denk wel dat er in 2018 weer wat Spoontech artiesten zullen staan.

Precies. Sowieso had ik mezelf al ingesteld op een paar euro voor fiets en wc, want er was totaal geen indicatie dat dit zou veranderen ten opzichte van vorig jaar. Dit maakt de extra kosten overigens niet beter, maar gefrustreerd kan ik hier echt niet door raken. Ook €15,- voor parkeren is niets nieuws, daar doen de grote organisaties zoals Q en b2s op bepaalde locaties ook maar al te graag aan mee. En ja, ook dan mag je nog wel een paar honderd meter afleggen voor je bij de ingang bent. Verder ben ik denk ik nog nooit op een (redelijk groot) festival geweest waar je 1 of 2 munten per keer kan kopen (daar is toch ook gewoon geen beginnen aan?), maar altijd per strook van vaak 4.

Bepaalde zaken zijn echter absoluut geldklopperij zoals aansteker + sigaretten, wat ronduit schandalig is (maar niet van toepassing op mij), en het eten was inderdaad vrij duur. En die €3,- voor toiletten moet eigenlijk ook gewoon bovenop de ticketprijs, dan hoor je er niemand over.

Ik ga alleen niet doen alsof dit een boycot rechtvaardigt voor een thuisfeestje met nota bene een Spoontech area, waar ik me ook nog eens ontzettend vermaakt heb. Begrijp me niet verkeerd, er zijn zeker genoeg verbeterpunten voor de organisatie, maar dusdanig organisatorisch slecht is voor mij het langer in rijen doorbrengen dan op het feest zelf, bijna onmenselijke omstandigheden op de wc's, teveel bezoekers voor te weinig ruimte en ontiegelijk slecht geluid. Dit was bij lange na niet het geval.

Dan nog even iets wat de organisatie wél goed heeft gedaan: de munten waren echt geniaal. Beetje a la LYM qua creativiteit. Ik heb zelf die van Spoontech en de Pinsir bewaard, dat is die €5,76 dubbel en dwars waard geweest :P

Bouke schreef:
Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat er geen volgende keer komt, in ieder geval niet op deze locatie :P

Tsja, typisch wel. Hoop dat ze het toch voor elkaar weten te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
En als de grote bekers dan op zijn en je anderhalve munt te veel vindt voor een kleine beker despo, dan neem je toch weer gewoon lekker gewoon bier, net als op ieder ander festival?


Ik wil nou niet gaan mierenneuken, maar zelfs met de normale biertjes werd je genaaid, die waren nog kleiner dan normale bekers. Het zijn allemaal echt geen halszaken, maar als je zoveel van die kleine details kan opnoemen dan moet je je toch een keer achter je oren gaan krabben?

Oja nu je over die munten begint... hoe halen mensen het in hun hoofd om een fucking KETA pet te kopen. Wat ben je dan een achterlijk kalf zeg. Toen ik binnen kwam en al 5 keta petten gespot had realiseerde ik me wel hoe treurig een deel van het hardstyle volk tegenwoordig is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran

Wellicht Rowan omdat dit jaar op jaar gebeurt. Het is gewoon ondermaats. Vind je vergelijking met Intents ook kant nog wal slaat.
Voor Intents betaal je hetzelfde en krijg je een aangekleed festival, waar alles top is geregeld. Met 3 stages meer waar ook goede aankleding is.

Het viel me nog mee dat ze geen AH eigen merk cola schonken :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat er geen volgende keer komt, in ieder geval niet op deze locatie :P

Voor de outsiders: Hier in de omgeving is er (zoals elk jaar) weer geklaagd over geluidsoverlast. Ook zijn er schijnbaar bomen gekapt voor dit festival (lijkt me niet dat de organisatie dit heeft gedaan), wat iedereen schandalig vindt, dus of het volgend jaar terugkomt is de vraag.

Bouke schreef:
Alles is wel zo'n beetje gezegd maar wat ik me wel afvraag. Nu voor de 3e keer Hardstyle Mafia gezien, en voor de 3e keer kwamen de kicks niet goed door. En voor de derde keer lees ik hier reacties dat het aan het geluid lag. Ligt het niet gewoon ergens anders aan?


Volgens mij was het met Bass Protocol zo dat Hardstyle Mafia de bass volledig open draaide, waardoor de geluidsman het volume lager zet. Zou me niet verbazen als dit altijd zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Eergister was erg leuk, maar voor mij geen Fatality meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Inderdaad, lekker makkelijk wegwerpen dat.

Ja is toch normaal, niet zeuren?

Voor zo'n prijs mag je best een goed georganiseerd festival verwachten en niet alles halfbakken en er maar mee moeten leven. Lekker aanmoedigen dat festivals meer manieren moeten vinden om extra geld af te troggelen. Want de kaartprijs blijft toch stijgen. Dus dan mogen de voorzieningen er ook wel achteraan natuurlijk om nog meer geld te vragen. Goede instelling.

Als festivals in zo'n rap tempo hun prijzen omhoog gooien, mag je toch wel de kwaliteit verwachten die andere festivals wel bieden.

Als je dit vergelijkt met een Airforce, Rebirth, Dreamfields, Intents, WiSH, Loudfest, Freshtival en Emporium dan staat dit steevast onderaan qua kwaliteit voor de prijs.

De sfeer of de setjes kunnen dan wel minder zijn op die feesten, maar dat ligt dan niet aan de organisatie maar aan de mensen/dj's. Dit draait puur om de organisatie van het feest.

Dan ook nog zeggen dat je niet moet zeuren om die Desperado bekers? Als jij in de kroeg voor 4 euro een Desperado bestelt en vervolgens een fluitje lauwe Desperado's krijgt, zeg je dan ook: "Oh nou bedankt, maar ben wel blij dat jullie het hebben". Net zoals bij de sigaretten is dit gewoon oplichting, niet meer, niet minder.

Zoals veel mensen al hadden gezegd, de sfeer en setjes waren top. Maar alles wat de organisatie deed was gewoon zwaar ondermaats voor de prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Bouke schreef:
Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat er geen volgende keer komt, in ieder geval niet op deze locatie :P

Voor de outsiders: Hier in de omgeving is er (zoals elk jaar) weer geklaagd over geluidsoverlast. Ook zijn er schijnbaar bomen gekapt voor dit festival (lijkt me niet dat de organisatie dit heeft gedaan), dus of het volgend jaar terugkomt is de vraag.

Bouke schreef:
Alles is wel zo'n beetje gezegd maar wat ik me wel afvraag. Nu voor de 3e keer Hardstyle Mafia gezien, en voor de 3e keer kwamen de kicks niet goed door. En voor de derde keer lees ik hier reacties dat het aan het geluid lag. Ligt het niet gewoon ergens anders aan?


Volgens mij was het met Bass Protocol zo dat Hardstyle Mafia de bass volledig open draaide, waardoor de geluidsman het volume lager zet. Zou me niet verbazen als dit altijd zo is.


Bomen gekapt? Als dit legaal gebeurde hoeft dat toch niet perse erg te zijn. Maar hoezo zou dat niet door de organisatie zijn gedaan. Ik neem aan dat als de organisatie er geen baat bij had bomen te kappen, dat dit ook niet hoefde te gebeuren.. Dus ik snap even niet hoe je dat bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, die overlast vind ik niet zo vreemd. Toen ik naar de auto liep langs de huizen die daar al lagen, voelde ik de bass nog redelijk doordreunen. Als je dat een hele dag moet aanhoren/voelen en dat ook nog tot 1 uur 's nachts kan ik begrijpen dat je daar genoeg van hebt.

Over de bekers despo. Deze waren niet op, maar het mocht niet meer in die bekers geschonken worden, dus minder despo voor nog steeds 1,5 munt. Nou was ik zelf met de auto dus toen ze over gingen op de kleinere bekers ben ik overgestapt op de frisdrank.

Over de andere kleine zaken. Ik rook niet dus geen last van gehad, maar wel een rare gang van zaken. 3 euro voor wc vind ik nog steeds vreemd. Is overigens niet de enige organisatie die dit doet, maar als je al 40 betaald voor een ticket verwacht je dat dit wel gewoon erbij inbegrepen is. 15 euro voor te parkeren vind ik vrij veel om de auto ergens op een grasveldje te zetten. Sowieso stond dit niet vermeld op de site, maar als je met meerdere personen bent kun je die kosten natuurlijk wel verdelen. Wel altijd snel geholpen bij de bar bij de Spoontech stage. Nooit langer dan 2 minuten hoeven wachten. Nou zocht ik wel meestal een rustig moment uit om drinken te gaan halen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Tja, die overlast vind ik niet zo vreemd. Toen ik naar de auto liep langs de huizen die daar al lagen, voelde ik de bass nog redelijk doordreunen. Als je dat een hele dag moet aanhoren/voelen en dat ook nog tot 1 uur 's nachts kan ik begrijpen dat je daar genoeg van hebt.

Over de bekers despo. Deze waren niet op, maar het mocht niet meer in die bekers geschonken worden, dus minder despo voor nog steeds 1,5 munt. Nou was ik zelf met de auto dus toen ze over gingen op de kleinere bekers ben ik overgestapt op de frisdrank.

Over de andere kleine zaken. Ik rook niet dus geen last van gehad, maar wel een rare gang van zaken. 3 euro voor wc vind ik nog steeds vreemd. Is overigens niet de enige organisatie die dit doet, maar als je al 40 betaald voor een ticket verwacht je dat dit wel gewoon erbij inbegrepen is. 15 euro voor te parkeren vind ik vrij veel om de auto ergens op een grasveldje te zetten. Sowieso stond dit niet vermeld op de site, maar als je met meerdere personen bent kun je die kosten natuurlijk wel verdelen. Ook altijd snel geholpen bij de bar bij de Spoontech stage. Nooit langer dan 2 minuten hoeven wachten. Nou zocht ik wel meestal een rustig moment uit om drinken te gaan halen. :P


Ik weet ook niet of het bij elke bar zo was, maar bij half drukke momenten ging het heel traag en het drinken was altijd lauw. Bij de nightbreed stage ook.

Ze hadden ook zo goed als geen koeling en gewoon een tap om voor iedereen bier te tappen in plaats van de gebruikelijke machines die altijd op festivals staan waar er gewoon 4 tot 20 tegelijk kunnen worden getapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
een redelijk volwassen scene :whistle:


Yeah, about that...

Maar serieus, snappen mensen nu écht niet dat je je prima kunt vermaken, maar ook op- en aanmerkingen kunt hebben? Vrienden trek je overal wel heen en maken het altijd gezellig, daar heb je echt geen festival voor nodig. Het zou juist de intentie van een festival moeten zijn om een zo dik mogelijke ervaring neer te zetten (binnen budget) zodat je ook daadwerkelijk zou wíllen gaan. Nu komt het overal als een "la la la GELD" verhaal, waarbij geen mogelijkheid onbenut blijft om nog even de laatste centen uit je zakken te schudden. In een land waar we ontzettend verwend worden met hele dikke festivals voor hetzelfde geld of zelfs minder, snap ik niet helemaal waarom dit gedrag nog een hand boven het hoofd wordt gehouden, hoe gezellig het verder ook was.

RomanAnthony schreef:
En ze deelden uiteindelijk ook gewoon poncho's uit. Hadden ze ook een munt voor kunnen vragen.


Nou nee, dat is letterlijk illegaal, anders hadden ze het echt wel gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me over die paar euri voor plassen, fietsen parkeren of whatever niet druk maken hoor. Zoiets maakt of breekt mijn dag echt niet. Toen ik en mijn vrienden zagen dat we een plasbandje moesten hebben heb ik absoluut niemand daarover horen klagen hoor. Hetzelfde voor de biertjes in grote of kleine bekers. Geld kost het toch allemaal wel. Als je in plaats van 0,20 een bekertje krijgt van 0,18 en je drinkt er 10 dan scheelt dat maar liefst 1 heel biertje. Godverdomme zeg, dat is nog geen 3 euro. Ga een keer extra schijten op je werk en je hebt hem weer terugverdiend. Vindt je dat je daarmee genaaid wordt? Dan drink je het niet he, kies je alsnog zelf voor.

Ik heb zelf een ontzettend toffe dag gehad. Heb alleen bij de Nightbreed en Spoontech gestaan. Ben letterlijk geen seconde bij de Gearbox of main geweest. Maar als ik dan lees dat daar de sfeer dood is of agressief, dan is dat toch niet de schuld van de organisatie maar van het tamme publiek? Misschien ook wel een vertegenwoordiging van de huidige raw scene :)

Uiteraard mag iedereen zijn mening hebben; over een feest, artiest, organisatie whatever. Maar is dit niet een beetje klagen om te klagen? Ik heb zaterdag echt 0x een gevoel gehad van geldklopperij. Misschien ben ik gewoon gauw tevreden maar ik kom om een leuke dag te hebben en die maak ik zelf. Daar kan zoiets als een plasbandje echt geen invloed op hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top feestje gehad, ondanks dat we half 7 pas binnen waren. Bij main, gearbox (niet van mezelf verwacht :woot:) en kort bij nightbreed gestaan. Een vriendin van me is nog ff flink goed weggekomen. Ze pakte wat snoepgoed bij en werd gepakt door een bewaker; na 5 minuten buurten, afgeven (was haar laatste stukje) is ze met een waarschuwing er vanaf gekomen :thumbsup: godzijdank :innocent:.

Gelukkig gaf de parkeervrouw € 25 terug op een gegeven briefje van € 20 bij het parkeren xd was wel een leuke meevaller. Volgende keer ticket prijs verhogen om de wc niet apart te berekenen en ik zeg dikke prima :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
Ik kan me over die paar euri voor plassen, fietsen parkeren of whatever niet druk maken hoor. Zoiets maakt of breekt mijn dag echt niet. Toen ik en mijn vrienden zagen dat we een plasbandje moesten hebben heb ik absoluut niemand daarover horen klagen hoor. Hetzelfde voor de biertjes in grote of kleine bekers. Geld kost het toch allemaal wel. Als je in plaats van 0,20 een bekertje krijgt van 0,18 en je drinkt er 10 dan scheelt dat maar liefst 1 heel biertje. Godverdomme zeg, dat is nog geen 3 euro. Ga een keer extra schijten op je werk en je hebt hem weer terugverdiend. Vindt je dat je daarmee genaaid wordt? Dan drink je het niet he, kies je alsnog zelf voor.

Ik heb zelf een ontzettend toffe dag gehad. Heb alleen bij de Nightbreed en Spoontech gestaan. Ben letterlijk geen seconde bij de Gearbox of main geweest. Maar als ik dan lees dat daar de sfeer dood is of agressief, dan is dat toch niet de schuld van de organisatie maar van het tamme publiek? Misschien ook wel een vertegenwoordiging van de huidige raw scene :)

Uiteraard mag iedereen zijn mening hebben; over een feest, artiest, organisatie whatever. Maar is dit niet een beetje klagen om te klagen? Ik heb zaterdag echt 0x een gevoel gehad van geldklopperij. Misschien ben ik gewoon gauw tevreden maar ik kom om een leuke dag te hebben en die maak ik zelf. Daar kan zoiets als een plasbandje echt geen invloed op hebben.


Misschien letten anderen wat meer op hun geld omdat het moet dan jij doet. We smijten niet allemaal lutraak met geld omdat het kan, als het gros zo denkt gooien festivals de prijzen van alles nog verder om hoog. Het is vooral omdat het vergeleken met andere prijzen gewoon weinig is. 2,88 voor een 0,18l bekertje is gewoon enorm veel. En 4,32 voor een 0,18 bekertje Desperados is nog meer afzetterij, dat is duurder dan een flesje in de kroeg. En dat alles dan ook nog zo traag als stront door de trechter naar je toe komt, de bekers maar 3/4e zijn gevuld en alles ook nog lauw is maakt het gewoon slecht. Als je qua prijs Q-Dance overtreft en dan qua kwaliteit slechter bent dan alle andere festivals, dan snap ik niet dat jij dat als goed kan bestempelen.

Als dat je standaard van goed is en denkt oh daar gooi ik wel geld tegenaan dan betwijfel ik of jij goed met geld kan omgaan.

Ik snap dan ook niet dat mensen dit goed proberen te praten omdat het toch wel een leuk feest was. Dat kwam echt niet door de organisatoren. Je wilt toch juist dat dit beter geregeld wordt zodat je wellicht voor 5 euro meer op het ticket deze dingen wel allemaal goed georganiseerd hebt. Of heeft iedereen zoiets van, nouja ik betaal mn ticket wel en alles wat ik daar betaal boeit me niet. Want dan kunnen organisaties net zo goed bij de ingang nog eens 30 euro extra entree vragen als dat toch niet boeit, om alvast even alle kosten op het festival zelf te dekken zoals de wc en de parkeerplek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Re-vamp schreef:
Prima feestje wel! Stond uiteindelijk volgens mij tijdens crypsis & act of rage achter een aantal lui die shirts aanhadden waarop stond "Altijd blijven dansen." Aan het maaien te zien volgensmij lui van hier? ^^


Aangezien zij tegelijk met B-Front / D-Verze en Vazard & Delete stonden, betwijfel ik dat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
De sfeer of de setjes kunnen dan wel minder zijn op die feesten, maar dat ligt dan niet aan de organisatie maar aan de mensen/dj's. Dit draait puur om de organisatie van het feest.

Dat ligt wel aan de organisatie, want zij boeken die artiesten. Anderzijds zou je ook kunnen argumenteren dat deze organisatie dan niet geprezen mag worden op organisatorisch gebied, maar wel degelijk voor de lineup - al dan niet het belangrijkste onderdeel van heel het festival als je een beetje liefhebber bent. Ik heb liever een halfbakken georganiseerd festival met een Spoontech stage dan een fantastisch georganiseerd festival met een Most Wanted lineup. Niet dat ik het nou echt halfbakken vond zoals eerder aangegeven, maar even ter vergelijking.

Loudfest noemen als goede kwaliteit/prijs verhouding is overigens ook complete onzin. Daar was het ook €15,- voor parkeren, er waren eigenlijk bij lange na niet genoeg wc's én je moest je munten ook in strookjes van (als ik het me goed herinner) 3.5 kopen. Juist allemaal punten waar jij zwaar aan tilt bij Fatality.

Verder ook lekker inhoudelijk ingegaan op de punten die boven je zijn gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Misschien letten anderen wat meer op hun geld omdat het moet dan jij doet. We smijten niet allemaal lutraak met geld omdat het kan, als het gros zo denkt gooien festivals de prijzen van alles nog verder om hoog. Het is vooral omdat het vergeleken met andere prijzen gewoon weinig is. 2,88 voor een 0,18l bekertje is gewoon enorm veel. En 4,32 voor een 0,18 bekertje Desperados is nog meer afzetterij, dat is duurder dan een flesje in de kroeg. En dat alles dan ook nog zo traag als stront door de trechter naar je toe komt, de bekers maar 3/4e zijn gevuld en alles ook nog lauw is maakt het gewoon slecht. Als je qua prijs Q-Dance overtreft en dan qua kwaliteit slechter bent dan alle andere festivals, dan snap ik niet dat jij dat als goed kan bestempelen.

Als dat je standaard van goed is en denkt oh daar gooi ik wel geld tegenaan dan betwijfel ik of jij goed met geld kan omgaan.


Ik hoop dat je zaterdag wat positiever was dan nu want anders heb jij wel een erg zware dag gehad.
Ik stel me gewoon in op het feit dat een dag uit geld kost. Of dat nou onderaan de streep 130 euro of 140 euro kost kan me dan weinig schelen. Misschien denk ik er in jouw ogen makkelijk over maar ik werk elke dag voor mijn geld en wil dat in het weekend best uitgeven, ja.
En jij twijfelt er aan of ik goed met geld om kan gaan? Ik geloof niet dat jij daar op basis van 2 posts over kan oordelen. Ik heb elke maand gewoon mijn hypotheek, verzekeringen etc. te betalen en kan elke week lekker gaan feesten. En o ja, ik spaar ook nog lekker. Doe ik toch iets goed, toch? ik ben in ieder geval blij dat ik niet zo op mijn centen zit als dat jij doet. Ik stond gisterenochtend nou niet bepaald op met het idee dat ik zaterdag door de organisatie genaaid ben. Jij wel? Blijf dan volgende keer alsjeblieft thuis met je zure humeur en ga lekker naar de hoeren. Ben je nog goedkoper uit ook.
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten