Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Prima vermaakt hier. Organisatorisch inderdaad wel één en ander op aan te merken, maar veel setjes gehoord die boven verwachting goed waren. Gecombineerd met de goede sfeer die er over het algemeen hing op de plekken waar ik stond maakte dit een hoop goed. Eindbaas was toch wel Requiem, die Radiant en Everything Changes draaide :loving: . Ook nog een eervolle vermelding voor Adaro in de Nightbreed tent, die er een goed aantal klassiekers op gooide, aan de reacties te zien kon het publiek dat ook heel goed waarderen. Hopen dat hij vaker zo'n setje draait, want dit was veel vetter dan wat hij de afgelopen tijd voorschotelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 21:31 
 
Hardtraxxer

Heb ook 2x een remix of edit gehoord van E-Force - Seven, en wat is die gruwelijk dik zeg! Wat een geweld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een verhalen, zielige organisatie. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 21:54 
 
Hardtraxxer

Eerste keer Fatality en hoef er volgend jaar ook niet meer heen. Mezelf best prima vermaakt overal. Het terrein is ook fijn. Maar vond al die randzaken ook iets te veel. Parkeren voor €15 maar Vooral Despo verkopen voor 1.5 munt in een normaal glas?!
Hoogtepunt was voor mij duidelijk phutere noize & B-front :love: .
Wtf momentje voor mij was dat ik met mijn vriendin op de foto wilde maar dit mocht niet want de fotograaf wilde alleen mensen fotograveren met een gearbox shirt xd Wat een sekte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Helicaze schreef:
Heb me trouwens ook kapotgelachen met een random boompje dat verscheen vooraan. Melvin kreeg het in zijn handen geduwd en 10 seconden later kwamen er 2 beveiligers rond zijn nek hangen. Je kreeg het wel benauwd toen he? xd


Oja pfff, dat was ik al helemaal vergeten. Ik moest eigenlijk meekomen maar gelukkig kwam yowan mij redden. :lol:

Hahaha ik kreeg dat ding ook maar van een random persoon achterin bij de Spoon stage. Dacht die neem ik gezellig mee naar voren. Melvin neemt hem net 10 seconden over en had meteen 2 beveiligers in zn nek hangen :lol:
Ik heb toen maar de schuld op me genomen en toen was het allemaal ineens prima?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 22:11 
 
Hardtraxx Newbie

Wat heb ik intens genoten van de sfeer en de topsetjes bij de spoontech area en idd wat een belachelijke organisatie maar daarover is het meerendeel al wel gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit niet georganiseerd door de Matrixx net als Emporium en Dreamfields? Dacht het wel toch, of is deze organisatie op eigen benen gaan staan, of is het nooit van de Matrixx geweest?

Sorry beetje veel vragen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
Wtf momentje voor mij was dat ik met mijn vriendin op de foto wilde maar dit mocht niet want de fotograaf wilde alleen mensen fotograveren met een gearbox shirt xd Wat een sekte.


Shirtje uit was ook nog een optie geloof ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Is dit niet georganiseerd door de Matrixx net als Emporium en Dreamfields? Dacht het wel toch, of is deze organisatie op eigen benen gaan staan, of is het nooit van de Matrixx geweest?

Sorry beetje veel vragen :P


Nee, Confusion Events, zelfde als die achter We Are Hardstyle / Hardcore en Pokke Herrie
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 23:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zegt genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Is dit niet georganiseerd door de Matrixx net als Emporium en Dreamfields? Dacht het wel toch, of is deze organisatie op eigen benen gaan staan, of is het nooit van de Matrixx geweest?

Sorry beetje veel vragen :P


Confusion events meen ik gezien te hebben. Matrixx is imo een van de beste organisaties dus het lijkt me niet dat ze zo'n fouten maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Organisatorisch verschil tussen Dreamfields en Fatality is echt dag en nacht...

Alles wat bij Fatality te weinig was, was bij Dreamfields in overvloed (barren, barpersoneel, wc's)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 02:53 
 
Hardtraxx Elite

Volgens mij was de eigenaar/labelmanager of hoe je het ook noemt van Gearbox heel vaak te vinden bij de Spoontech area. Heb m iig tering vaak bij de backstage zien staan, wat natuurlijk te begrijpen valt en zijn goed recht is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 04:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begrijp me niet verkeerd, ik vond het organisatorisch ook zeker niet top, maar vonden jullie het nu zo slecht dat jullie volgend jaar niet meer aanwezig gaan zijn? Ik lees dat iedereen een topfeest heeft gehad (al dan niet door de Spoontech area), maar waarschijnlijk niet meer gaat komen. Ik denk dat we wat te verwend zijn. Als je nou volgend jaar gewoon sigaretten meebrengt van thuis, met een volle wagen komt dat je de parking netjes kan delen en het pisgeld incalculeert bij de ticketprijs, kan je nog zien wat je doet wanneer de line up online komt. Ofniet? Ik heb me persoonlijk totaal niet zo erg gestoord aan die zaken. Natuurlijk zie ik liever dat ze gewoon normaal doen met die gekke fratsen maargoed. Bij een degelijke line up ben ik volgend jaar gewoon weer aanwezig. Ik denk wel dat er in 2018 weer wat Spoontech artiesten zullen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 08:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Begrijp me niet verkeerd, ik vond het organisatorisch ook zeker niet top, maar vonden jullie het nu zo slecht dat jullie volgend jaar niet meer aanwezig gaan zijn? Ik lees dat iedereen een topfeest heeft gehad (al dan niet door de Spoontech area), maar waarschijnlijk niet meer gaat komen. Ik denk dat we wat te verwend zijn. Als je nou volgend jaar gewoon sigaretten meebrengt van thuis, met een volle wagen komt dat je de parking netjes kan delen en het pisgeld incalculeert bij de ticketprijs, kan je nog zien wat je doet wanneer de line up online komt. Ofniet? Ik heb me persoonlijk totaal niet zo erg gestoord aan die zaken. Natuurlijk zie ik liever dat ze gewoon normaal doen met die gekke fratsen maargoed. Bij een degelijke line up ben ik volgend jaar gewoon weer aanwezig. Ik denk wel dat er in 2018 weer wat Spoontech artiesten zullen staan.


Je geeft zo als festival nou eenmaal een signaal af. En als je kijkt wat voor feesten ze nog meer organiseren dan weet je dat ze een reputatie hiervan hebben.

Het topfeest kwam door de artiesten zelf en hun setjes. Werkelijk alles wat in de handen van de organisator zat, was of afzetterij, of afgeraffeld, of onnodig. Het feest is gemaakt door de mensen zelf bij de Nightbreed en de Spoontech. Ik hoor veelal dat de sfeer dood was bij de main op veel plekken en dat bij de Gearbox een vrij agressieve sfeer hing.

Je kan het allemaal wel in prijs bijrekenen. Maar dan is het geheel nog steeds enorm karig voor de prijs. Ik denk dat als een LYM, Shockerz o.i.d. dit hadden georganiseerd had je gewoon een ticket van 40 euro zonder dat je voor al die andere dingen ook nog moest betalen.

Ze hielden de kosten ook zo geheim mogelijk, niemand wist van te voren dat je 15 euro voor de parking, 3 euro voor de WC, 1 euro voor een fietsenstalling en 9 euro voor een pak sigaretten moest betalen.

En als je voor die prijs ook nog eens met traag/te weinig bar personeel, het niet bijvullen van flesjes op de wc, lauw drinken, karige stages, te weinig despo bekers hebt en dan de volle prijs voor een kleinere vragen, gebrek aan beveiliging, smerige wc's, slappe waterkraantjes, op plekken matig geluid, slechte ventilatie in de tenten, duur eten en per se per 4 muntjes bijna 12 euro moet betalen komt. Dan doe je gewoon niks goed als organisator.

Het enige pluspuntje wat ik zie in de organisatie is de line-up, en in het verlengde dus de artiesten. Dat heeft het feest gered voor velen omdat bij de Nightbreed en Spoontech een goede sfeer hing met de goede artiesten. En buiten het boeken van de artiesten heeft de organisatie hier niks mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 08:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Bij een degelijke line up ben ik volgend jaar gewoon weer aanwezig. Ik denk wel dat er in 2018 weer wat Spoontech artiesten zullen staan.


Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat er geen volgende keer komt, in ieder geval niet op deze locatie :P


Alles is wel zo'n beetje gezegd maar wat ik me wel afvraag. Nu voor de 3e keer Hardstyle Mafia gezien, en voor de 3e keer kwamen de kicks niet goed door. En voor de derde keer lees ik hier reacties dat het aan het geluid lag. Ligt het niet gewoon ergens anders aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 08:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Helicaze schreef:
Bij een degelijke line up ben ik volgend jaar gewoon weer aanwezig. Ik denk wel dat er in 2018 weer wat Spoontech artiesten zullen staan.


Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat er geen volgende keer komt, in ieder geval niet op deze locatie :P


Alles is wel zo'n beetje gezegd maar wat ik me wel afvraag. Nu voor de 3e keer Hardstyle Mafia gezien, en voor de 3e keer kwamen de kicks niet goed door. En voor de derde keer lees ik hier reacties dat het aan het geluid lag. Ligt het niet gewoon ergens anders aan?


Inferium platen kwamen net zo min goed door ;)

Het geluid stond gewoon opeens een stuk zachter en de mid leek wat weg te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 08:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Buiten dat ik HSM platen erg kan waarderen komen ze live nooit goed door. Ligt dus zeer zeker niet altijd aan het geluid zoals Bouke al aangeeft.

Vette dag gehad, maar inderdaad niet door de organisatie. Wel vaker vreemde dingen meegemaakt met dit groepje, dus ik neem het maar voor lief en had 0,0 verwacht van de hele dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 08:55 
 
Hardtraxx Elite

Lees hier alle reacties over de organisatie, wees eens positief joh.. er zijn misschien dingen die organisatorisch beter kunnen/niet kunnen.

Maar de mooiste platen vlogen je de hele dag om je oren en een dikke sfeer.. Denk daar maar aan. :loving:
Doe mij maar vaker een spoontech hosting op festivals, net zoals de Theracords hostings van een paar jaar terug. Voelt een beetje alsof we weer op de goede weg zijn met zijn allen.

Meer van deze feesten aub. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Alles is wel zo'n beetje gezegd maar wat ik me wel afvraag. Nu voor de 3e keer Hardstyle Mafia gezien, en voor de 3e keer kwamen de kicks niet goed door. En voor de derde keer lees ik hier reacties dat het aan het geluid lag. Ligt het niet gewoon ergens anders aan?


Is mij ook al vaker opgevallen. Vorig jaar op DQ toen ze de indigo op zondag afsloten (als Freakshow zijnde) was het verschil echt enorm. Heel het weekend goed/uitstekend geluid op de indigo behalve bij hun als laatste act een enorme wall of bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 09:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Lees hier alle reacties over de organisatie, wees eens positief joh.. er zijn misschien dingen die organisatorisch beter kunnen/niet kunnen.

Maar de mooiste platen vlogen je de hele dag om je oren en een dikke sfeer.. Denk daar maar aan. :loving:
Doe mij maar vaker een spoontech hosting op festivals, net zoals de Theracords hostings van een paar jaar terug. Voelt een beetje alsof we weer op de goede weg zijn met zijn allen.

Meer van deze feesten aub. :yay:


Iedereen was ook positief over de setjes van de artiesten en de line up.

Maar wie draait de platen nou, de DJ of de organisator?

Ik ga niet iets prijzen om maar positief te zijn terwijl het organisatorisch 630x kut was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 09:23 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Onthafloorx schreef:
Lees hier alle reacties over de organisatie, wees eens positief joh.. er zijn misschien dingen die organisatorisch beter kunnen/niet kunnen.

Maar de mooiste platen vlogen je de hele dag om je oren en een dikke sfeer.. Denk daar maar aan. :loving:
Doe mij maar vaker een spoontech hosting op festivals, net zoals de Theracords hostings van een paar jaar terug. Voelt een beetje alsof we weer op de goede weg zijn met zijn allen.

Meer van deze feesten aub. :yay:


Iedereen was ook positief over de setjes van de artiesten en de line up.

Maar wie draait de platen nou, de DJ of de organisator?

Ik ga niet iets prijzen om maar positief te zijn terwijl het organisatorisch 630x kut was.


Het is nog maar maandag hoor.. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 09:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Noem 5 dingen die organisatorisch goed waren buiten de line-up, en dan bedoel ik dingen die hun doen.

Niet de setjes die de DJ's maakten of de sfeer die de mensen zelf creëerden omdat de DJ's goede setjes draaiden.

Ik heb me prima vermaakt hoor door bovenstaande, maar wat die organisatie doet staat daar los van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 09:29 
 
Hardtraxx Veteran

Fatality ambassadeur spotted! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Begrijp me niet verkeerd, ik vond het organisatorisch ook zeker niet top, maar vonden jullie het nu zo slecht dat jullie volgend jaar niet meer aanwezig gaan zijn? Ik lees dat iedereen een topfeest heeft gehad (al dan niet door de Spoontech area), maar waarschijnlijk niet meer gaat komen. Ik denk dat we wat te verwend zijn. Als je nou volgend jaar gewoon sigaretten meebrengt van thuis, met een volle wagen komt dat je de parking netjes kan delen en het pisgeld incalculeert bij de ticketprijs, kan je nog zien wat je doet wanneer de line up online komt. Ofniet? Ik heb me persoonlijk totaal niet zo erg gestoord aan die zaken. Natuurlijk zie ik liever dat ze gewoon normaal doen met die gekke fratsen maargoed. Bij een degelijke line up ben ik volgend jaar gewoon weer aanwezig. Ik denk wel dat er in 2018 weer wat Spoontech artiesten zullen staan.


Maar dit is ook exact wat ik zeg, begon mijn verhaal met alles wat ik geweldig vond zaterdag, maar dat kwam puur en alleen door de artiesten. Er zijn gewoon teveel alternatieven, ik breng m'n geld liever naar een andere organisatie.

Maar inderdaad, wanneer er een vergelijkbare line-up is, dan is het het overwegen waard om in je achterhoofd te houden waarmee je genaaid werd en je er maar "overheen" te zetten. Wordt dus een uitdaging voor de organisatie om het zo op te zetten dat we ondanks alles toch weer de keuze gaan maken om er misschien heen te gaan.

En @Onthafloor je hebt echt en plaat voor je kop als je niet inziet dat deze organisatie er een potje van gemaakt heeft. Waren het nou 1 of 2 dingen die kut waren, had niemand geklaagd. Maar het is gewoon te veel.
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten