Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 16:46 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Neeee betalen om je fiets te parkeren, doe normaal :lol:. Dit zou echt 10 stappen te ver gaan

Serieus, er stond een vrouwtje met een geldkistje onder een parasol, daar moest je langsheen als je met de fiets was.

Misschien was het een soort "beveiligde parkeerplek" maar heb hele route nergens anders fietsen zien staan, zou me niks verbazen als de security's alle mensen de richting van de betaalde parkeerplek op zouden sturen als ze daar fietsen zouden zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 16:55 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Neeee betalen om je fiets te parkeren, doe normaal :lol:. Dit zou echt 10 stappen te ver gaan

Dat klopt, ik moest een euro neertellen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 16:56 

Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:

Dat zag ik ook inderdaad wat Rickzel zegt. Zou me helemaal niet verbazen van deze organisatie die alleen op geld uit is.
Volgend jaar alleen weer aanwezig als er weer een Spoontech stage is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 16:58 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
RoyAPO schreef:

Dat klopt, ik moest een euro neertellen :lol:

schan-da-lig, fuck die ene euro, maar al dat soort streken laten gewoon zien dat je als organisatie alleen maar uit bent op geld en schijt hebt aan je bezoekers.

Hoe kun je zo achterlijk zijn, je wil toch juist dat mensen een positief beeld naar jouw organisatie hebben en volgend jaar terug komen, is het echt nodig om op deze manier nog een paar honderd euro er bij te pakken? Of zou dat zijn om die laatste "5%" kaartjes die ze neit verkocht hebben terug te verdienen...

Misschien hadden ze het niet gedaan als het uitverkocht was
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 17:08 

Hardtraxx Crew

Eigenlijk alles hierboven is al gezegd. Heb me verder uitstekend vermaakt op de Spoontech Area en bij 2 uur B-Front & Phuture Noize en MYST ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 17:14 

Hardtraxx Veteran

Dat van die fiets is toch echt wel de druppel, mooi boycotten deze organisatie. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 17:17 

Hardtraxx Veteran

Enige voordeel aan dat ze op geld uit zijn, is dat ik amper beveiligers gezien heb :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 17:19 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Enige voordeel aan dat ze op geld uit zijn, is dat ik amper beveiligers gezien heb :D

Jawel, ze kwamen de hekzitters wegjagen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 17:22 

Hardtraxx Veteran

Heb me trouwens ook kapotgelachen met een random boompje dat verscheen vooraan. Melvin kreeg het in zijn handen geduwd en 10 seconden later kwamen er 2 beveiligers rond zijn nek hangen. Je kreeg het wel benauwd toen he? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 17:25 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Heb me trouwens ook kapotgelachen met een random boompje dat verscheen vooraan. Melvin kreeg het in zijn handen geduwd en 10 seconden later kwamen er 2 beveiligers rond zijn nek hangen. Je kreeg het wel benauwd toen he? xd

Oja pfff, dat was ik al helemaal vergeten. Ik moest eigenlijk meekomen maar gelukkig kwam yowan mij redden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 17:28 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Dat van die fiets is toch echt wel de druppel, mooi boycotten deze organisatie. :thumbup:

Achteraf had ik ook gewoon de fiets 10 meter buiten de fietsenstalling kunnen zetten, maar op dat moment heb je nog schijt aan die ene euro. Afgelopen jaar koste het ook geld om de fiets te stallen trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 17:29 

Hardtraxx Veteran

Ben zelf trouwens helemaal gesloopt. Ik kan m'n bed niet uitkomen. Heb overal ontzettend spierpijn en vooral stijf. Kan me rug niet buigen. Kan praktische niks. Is echt een poos geleden dat ik zo veel heb gestampt. In ieder geval nog nooit zo'n pijn ervaren als dat ik nu al heb. Dat beloofd niet veel goeds voor morgen en dinsdag. Maar het was het waard. Want wat een sfeer en saamhorigheid bij de spoontech stage vooraan de gehele dag :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 17:39 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:

Wat klapt deze er altijd lekker op live zeg. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 17:48 

Hardtraxx Veteran

Wat een organisatie :lol: Als je een super slechte kaartverkoop hebt zou ik er nog enigszins in kunnen komen dat je wat extra geld probeert binnen te harken door een hogere parkingsprijs maar dat was totaal niet het geval. Geld vragen voor je fiets ergens neer te gooien, ook al is het een euro. Geld voor toilet, ik dacht dat dit alleen in België en maassilo (Loudness) bestond. xd

De desperados bekers waren trouwens niet op omstreeks 15u. Heb daar met die barmeid over staan discussiëren toen ik mijn desperados in een gewone beker kreeg. Zij had het van hogerhand doorgekregen dat ze die bekers niet meer mochten gebruiken en normale bierbekers moesten gebruiken voor desperados, met nog steeds een muntprijs van 1,5.

Uitstekend vermaakt maar dat is ook maar enkel vanwege de vele bekenden en de spoontech stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 17:52 

Hardtraxxer

Heb me prima vermaakt op het feest!

Dikke set van B-Front en Phuture Noize!
Daarna waren de Bass Chaserz, wel jammer dat bij hun 5 keer de cd speler ermee stopte haha. Halve tent leeg.

Set van D-Sturb en Radical was ook dik. Was echt genieten en de laser show was soms ook erg vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 18:07 

Hardtraxx Newbie

Muzikaal gezien een topfeestje gehad. Hing een super goeie sfeer bij de Spoontech stage en een hoog liefhebber/losgaan gehalte natuurlijk. Positief verrast door D-Verze, wat een diverse maar toch samenhangende set heeft deze man neergezet. Ook The Purge was erg goed, springen mooi in die niche die Main Concern eerder vulde. Sommige kicks/screeches van hun waren echt zo ziek. Enige mindere punt was Inferium en Hardstyle Maffia, dat trek ik echt niet op een festival met die ellenlange breaks.

Ohja en Formula 2012 edit 3x gehoord :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 18:16 

Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Geld voor toilet, ik dacht dat dit alleen in België en maassilo (Loudness) bestond. xd

In de maassilo krijg je tenminste wel enigszins schone wc's
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 18:18 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Grim schreef:
Geld voor toilet, ik dacht dat dit alleen in België en maassilo (Loudness) bestond. xd

In de maassilo krijg je tenminste wel enigszins schone wc's

Culemborg heeft het ook. Maar daar heb je tenminste nog enige vorm van service. Wc's worden regelmatig gecheckt en schoon gemaakt en je kan gebruik maken van gel/haarlak/deo/droogshampoo etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 19:02 

Hardtraxxer

Wat een schitterende dag gehad! Ik vreesde een beetje voor het geluid bij de Spoontech stage, aangezien het een kleine stage zou zijn. Gelukkig was het geluid dik in orde en zelfs stukken beter dan bij de Nightbreed stage.

De dag mooi begonnen bij Vyral die ontzettend gave platen draaide. Wat zijn de eigen producties van Vyral geweldig en klappen er live zo ongelofelijk hard op. :surrender: Speciale vermelding naar Vyral die Faith In Your Dj en Feel U here draaide. :loving: Digital Abuse ook prima van genoten. Ik hoopte dat ze de originele Butcher zouden draaien en gelukkig kwam die ook! Pff, wat gaat die mid lekker. :surrender: Later in de middag nog even een stukje van B-Front en Phuture Noize meegepakt en vervolgens nog een groot deel van D-Verze meegepakt (platenkeuze (L) ).

Toen was het tijd voor Vazard & Delete. Man man man, wat heb ik hier van genoten zeg. Die sfeer, tracks en losgaangehalte (vooraan) waren fantastisch! Oja, en eindelijk Popped & Locked remix live mogen aanschouwen. ^^
Set van Hardstyle Mafia & Infirum was ook genieten met als hoogtepunten Forever Hard, Total Stranger en Something Inside Me. :loving: Hierna even een rondje over het terrein gemaakt en opladen voor Vazard. Op het moment dat Vazard begon regende het best hard, maar dat nam ik maar voor lief natuurlijk. De eerste 30 minuten kwam ik niet helemaal op gang, want vond dat er totaal geen drive in zat. Los daarvan zijn z'n producties natuurlijk goud. Het tweede half uur vond ik dat er veel meer drive inzat en kwamen er platen voorbij zoals Portals & Potatoes en Misbegotten. Het hoogtepunt van Vazard's set was z'n nieuwe industrial track. Ik wist even niet hoe ik moest reageren, wat een bizar vette plaat. :love:
Mind Dimension & Unkind draaiden ook een prima setje. Tracks van Mind Dimension waren genieten, maar wat heb ik me kapot staan ergeren aan die kicks van Unkind. Overigens vet dat ze Jack Nr 7 nog draaiden.

Organisatorisch was het al een stuk beter vergeleken met vorig jaar, maar er waren toch wel een paar aandachtspunten. Hierbij heb ik het met name over het extra betalen voor de wc en sigaretten waar je verplicht een aansteker bij moest kopen (9eu totaal!). Ik vind dat je dit soort dingen niet kan maken als organisatie en hoop dat ze dit soort fratsen niet meer zullen uithalen.

Al met al een geweldige dag gehad (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 19:23 

Hardtraxxer

Verplicht een aansteker kopen bij een pakje sigaretten? Hoe kom je überhaupt op het idee om dat te doen, echt schandalig gewoon. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 19:27 

Hardtraxx Veteran

Sigaretten waar je aansteker bij moet kopen?? :lol: :lol:
Dat van die Desperados en fietsenstalling is ook skeer zeg. Hoop dat de organisatie meeleest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 19:53 

Hardtraxx Veteran

Gigg schreef:
Verplicht een aansteker kopen bij een pakje sigaretten? Hoe kom je überhaupt op het idee om dat te doen, echt schandalig gewoon. :thumbdown:

Ze mogen prijzen van een pakje sigaretten niet voor meer verkopen. Vandaar dat je verplicht een aansteker erbij moest kopen zodat ze legaal een hogere prijs kunnen bedenken. Als er dan controle is zeggen ze gewoon dat die aansteker €3,- kost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 20:02 

Hardtraxx Veteran

Gister was erg leuk, maar voor mij geen Fatality meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 20:23 

Kraak... Piep...

Henk-Jan schreef:
Sigaretten waar je aansteker bij moet kopen?? :lol: :lol:
Dat van die Desperados en fietsenstalling is ook skeer zeg. Hoop dat de organisatie meeleest.

Die lachen waarschijnlijk iedereen uit en doen het volgend jaar weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 21:02 

Hardtraxx Veteran

Tracklist van The Purge:

01. Chris One - Sin City
02. Vyral & The Purge - The Shadow Council
03. My Initials - The Number Twelve (Theracords Classics Remix)
04. Nutty T vs. Vazard & Delete - The Reaper (The Purge remix)
05. The Purge - Beyond Imagination
06. Sasha F - Artificial Reality
07. Warface - Catalyst
08. Wavolizer & Dj Thera - Done With My Stash (Theracords Live Edit)
09. The Purge - I Am Anger
10. Prodigy - Wall Of Death (The Purge Bootleg)
11. The Purge - Stand Out
12. Main Concern - Thug Cookies
13. The Purge - I Gotta Maintain
14. Unkind & The Purge - Fight The Power
15. The Purge - Holdin' The Hit
16. Main Concern - Machinery (2014 Edit)
17. Wavolizer - The Chief
18. Mind Dimension & The Purge - Roll Up
19. The Purge - Qarantine Planet
20. Main Concern - Infected
21. The Purge - Fatality tool 2017
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten