Wat een schitterende dag gehad! Ik vreesde een beetje voor het geluid bij de Spoontech stage, aangezien het een kleine stage zou zijn. Gelukkig was het geluid dik in orde en zelfs stukken beter dan bij de Nightbreed stage.
De dag mooi begonnen bij Vyral die ontzettend gave platen draaide. Wat zijn de eigen producties van Vyral geweldig en klappen er live zo ongelofelijk hard op.

Speciale vermelding naar Vyral die Faith In Your Dj en Feel U here draaide.

Digital Abuse ook prima van genoten. Ik hoopte dat ze de originele Butcher zouden draaien en gelukkig kwam die ook! Pff, wat gaat die mid lekker.

Later in de middag nog even een stukje van B-Front en Phuture Noize meegepakt en vervolgens nog een groot deel van D-Verze meegepakt (platenkeuze

).
Toen was het tijd voor Vazard & Delete. Man man man, wat heb ik hier van genoten zeg. Die sfeer, tracks en losgaangehalte (vooraan) waren fantastisch! Oja, en eindelijk Popped & Locked remix live mogen aanschouwen.
Set van Hardstyle Mafia & Infirum was ook genieten met als hoogtepunten Forever Hard, Total Stranger en Something Inside Me.

Hierna even een rondje over het terrein gemaakt en opladen voor Vazard. Op het moment dat Vazard begon regende het best hard, maar dat nam ik maar voor lief natuurlijk. De eerste 30 minuten kwam ik niet helemaal op gang, want vond dat er totaal geen drive in zat. Los daarvan zijn z'n producties natuurlijk goud. Het tweede half uur vond ik dat er veel meer drive inzat en kwamen er platen voorbij zoals Portals & Potatoes en Misbegotten. Het hoogtepunt van Vazard's set was z'n nieuwe industrial track. Ik wist even niet hoe ik moest reageren, wat een bizar vette plaat.
Mind Dimension & Unkind draaiden ook een prima setje. Tracks van Mind Dimension waren genieten, maar wat heb ik me kapot staan ergeren aan die kicks van Unkind. Overigens vet dat ze Jack Nr 7 nog draaiden.
Organisatorisch was het al een stuk beter vergeleken met vorig jaar, maar er waren toch wel een paar aandachtspunten. Hierbij heb ik het met name over het extra betalen voor de wc en sigaretten waar je verplicht een aansteker bij moest kopen (9eu totaal!). Ik vind dat je dit soort dingen niet kan maken als organisatie en hoop dat ze dit soort fratsen niet meer zullen uithalen.
Al met al een geweldige dag gehad