Wat een topdag. Eigenlijk alleen maar leuke leuke sets gehoord.
Vanaf het begin van de set van Vyral eigenlijk alleen maar op de Spoontech stage geweest. Mixwerk was niet top, maar dat nam ik voor lief met zo'n platenkeuze. O.a. Techno Boheme, Freakz, Chopper, Android, Road Warrior, The Prophecy en veel eigen werk dat fijn was.
Vervolgens Digital Abuse, die snapten het al een stuk beter dan op End Of Days. Draaiden voornamelijk eigen werk en ook nog wat Enigmato platen. Plaat die me het beste bijgebleven was is Butcher, wat ging die lomp zeg.
Van the Purge alleen tweede helft meegemaakt, dat was erg fijn. Hun eigen platen kwamen live erg goed door.
Verder draaide ze nog The Chief, gevolgd door Machinery 2014 en ook nog Infected.
Daarna D-Verze, wat voor mij wel één van de hoogtepunten van de dag was. Draaide o.a. What We Are, Black Magic, Skanks Remix, X2x Remix, Dear Questions en Dominator (Embrionyc Remix), wat een heel aangename verassing was.
Vazard & Delete was eigenlijk precies wat ik ervan verwacht had. Gewoon al hun collabs gedraaid (inclusief Popped & Locked remix

) en nog wat Main Concern platen. De mannen kwamen ook nog op stage. Was eerlijk gezegd niet zo ondersteboven van de nieuwe collab van Vazard & Delete. Zaten, waar ik al voor vreesde, veel nieuwe Delete kicks in.
Vervolgens even uit gaan rusten/eten/drinken tijdens Genox. Toen we weg liepen draaide die Black is, en toen we terug kwamen werd die weer gedraaid, alleen op een belachelijk bpm.
Hardstyle Mafia & Infirium was ook leuk. Had alleen het idee dat het geluid hier een stukje minder stond, dat was wel jammer. Draaide o.a. Total Stranger, Forever Hard, Something Inside Me & Animated Audio (Infirium Kick Edit).
Radiance draaide ook fijn. Revolution Is Here, 1.000.000 Stars, Misstres Of Darkness, Once Upon A Time & Trollface waren aangename verassingen.
Vervolgens Vazard solo, dit was samen met D-verze wel het hoogtepunt van de dag voor mij. Had het kippenvel tot m'n naad staan tijdens die intro. Vervolgens gelijk de tba, waar ik ontzettend naar uitgekeken had. Wist echt niet waar ik het moest zoeken toen, één van m'n mooiere feestmomenten.
Verder gaaf dat die nog Portals & Potatoes erop gooide. Ook nog wat oudere platen als Midnight & Dark Symphonie.
Mind Dimension & Unkind een beetje gemengde gevoelens. Platen van Mind Dimension helemaal top gewoon, alleen van Unkind kwamen er imo een hoop boutplaten voorbij. Toen we ietsie voor tijd wilden gaan, nog even terug gerend voor Jack No7, blijft genieten. De Humble Bootleg ging ook weer bizar.
Zoals meerdere al vermeld hebben was het organisatorisch niet al te best, maar ondanks dat heb ik echt een topdag gehad. Hele dag lekker lopen springen met veel mensen van hier, wat nu ook wel te voelen is aan m'n lichaam.
Iedereen bedankt voor deze mooie dag.

Ohja, en Paultowers ontmoet.