Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 12:57 

Hardtraxx Veteran

Ik vond dit echt een belachelijk vet feest! Organisatorisch wel matig, maar qua setjes en sfeer echt top!

Dikke pluspunten voor Vazard solo, Vazard & Delete en MYST. Dat waren de setjes van de dag voor mij! Ook Phuture Noize & B-Front was weer top! Helaas Vyral moeten missen, want kwamen redelijk laat binnen door file.
Hardstyle Mafia & Infirium vond ik wat tegenvallen. Weinig drive en de kicks overschaduwde de melodieen gewoon. Geluid was ook best slecht tijdens die set dus dat kan het verklaren.

De organisatie achter Fatality vind ik een beetje zielig eerlijk gezegd. Betalen voor wc :thumbdown: en 15 euro voor parkeren is ook veels te duur. Je mocht overigens niet eens flesjes mee naar binnen nemen in de wc. Echt gierig! Natuurlijk lukte het gewoon de flesjes mee naar binnen te nemen, maar goed.
Over het algemeen me voor de rest niet gestoord aan de organisatie in tegenstelling tot Broken Balance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 13:00 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Vyral draaide chopper!!!

MOMENT VAN DE DAG
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 13:01 

Hardtraxx Veteran

Ik had zo'n Defqon waterzak aan mijn broek hangen. Geen een keer een opmerking gekregen bij het meenemen of vullen ervan. Ideaal zo'n ding. Ga ik vaker meenemen naar festivals
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 13:19 

Hardtraxx Veteran

Heel mooi feest gehad! Voornamelijk de hele dag Spoontech gestaan met kleine uitstapjes naar B-Front en PN, Myst en Delete. Sets van de dag waren toch wel D-Verze (o.a. Skanks remix, Black Magic, What We Are, Disappeared en X2X remix), Vazard & Delete (o.a Popped & Locked remix en Abduction gehoord) en Vazard solo. Nieuwe album belooft veel goeds, zaten flink wat dikke platen tussen, waaronder die track met die acid. Briljant! :loving: Vet dat Main Concern ook nog een paar plaatjes kwamen meedraaien tijdens Vazard en Delete! :woot: Geluid op de Spoontech stage was ook goed. Erg blij mee! Mind Dimension en Unkind was vet, tot Unkind er weer een plaat opgooide. Die gast kunnen ze beter volgend jaar op de Gearbox stage zetten wat mij betreft. :x

Verder was het op organisatorisch gebied inderdaad niet heel best. Weer flink wat euro's armer na deze dag. €3,- om te mogen pissen is gewoon schandalig, doe dan lekker €3,- boven op de ticketprijs, had ook niet veel uitgemaakt. Wel +1 voor appelsap, dit zouden ze op elk feest moeten schenken! :worship:

Al bij al een leuke dag gehad met veel bekenden en een geniale sfeer, vooral tijdens Vazard in de regen! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 13:20 

Hardtraxx Veteran

Wat een topdag. Eigenlijk alleen maar leuke leuke sets gehoord.

Vanaf het begin van de set van Vyral eigenlijk alleen maar op de Spoontech stage geweest. Mixwerk was niet top, maar dat nam ik voor lief met zo'n platenkeuze. O.a. Techno Boheme, Freakz, Chopper, Android, Road Warrior, The Prophecy en veel eigen werk dat fijn was.

Vervolgens Digital Abuse, die snapten het al een stuk beter dan op End Of Days. Draaiden voornamelijk eigen werk en ook nog wat Enigmato platen. Plaat die me het beste bijgebleven was is Butcher, wat ging die lomp zeg. :worship:

Van the Purge alleen tweede helft meegemaakt, dat was erg fijn. Hun eigen platen kwamen live erg goed door.
Verder draaide ze nog The Chief, gevolgd door Machinery 2014 en ook nog Infected.

Daarna D-Verze, wat voor mij wel één van de hoogtepunten van de dag was. Draaide o.a. What We Are, Black Magic, Skanks Remix, X2x Remix, Dear Questions en Dominator (Embrionyc Remix), wat een heel aangename verassing was. :drool:

Vazard & Delete was eigenlijk precies wat ik ervan verwacht had. Gewoon al hun collabs gedraaid (inclusief Popped & Locked remix :$ ) en nog wat Main Concern platen. De mannen kwamen ook nog op stage. Was eerlijk gezegd niet zo ondersteboven van de nieuwe collab van Vazard & Delete. Zaten, waar ik al voor vreesde, veel nieuwe Delete kicks in.

Vervolgens even uit gaan rusten/eten/drinken tijdens Genox. Toen we weg liepen draaide die Black is, en toen we terug kwamen werd die weer gedraaid, alleen op een belachelijk bpm. xd

Hardstyle Mafia & Infirium was ook leuk. Had alleen het idee dat het geluid hier een stukje minder stond, dat was wel jammer. Draaide o.a. Total Stranger, Forever Hard, Something Inside Me & Animated Audio (Infirium Kick Edit). :$

Radiance draaide ook fijn. Revolution Is Here, 1.000.000 Stars, Misstres Of Darkness, Once Upon A Time & Trollface waren aangename verassingen. :D

Vervolgens Vazard solo, dit was samen met D-verze wel het hoogtepunt van de dag voor mij. Had het kippenvel tot m'n naad staan tijdens die intro. Vervolgens gelijk de tba, waar ik ontzettend naar uitgekeken had. Wist echt niet waar ik het moest zoeken toen, één van m'n mooiere feestmomenten. :cry:
Verder gaaf dat die nog Portals & Potatoes erop gooide. Ook nog wat oudere platen als Midnight & Dark Symphonie.

Mind Dimension & Unkind een beetje gemengde gevoelens. Platen van Mind Dimension helemaal top gewoon, alleen van Unkind kwamen er imo een hoop boutplaten voorbij. Toen we ietsie voor tijd wilden gaan, nog even terug gerend voor Jack No7, blijft genieten. De Humble Bootleg ging ook weer bizar.

Zoals meerdere al vermeld hebben was het organisatorisch niet al te best, maar ondanks dat heb ik echt een topdag gehad. Hele dag lekker lopen springen met veel mensen van hier, wat nu ook wel te voelen is aan m'n lichaam.

Iedereen bedankt voor deze mooie dag. (L)

Ohja, en Paultowers ontmoet. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 13:37 

Hardtraxx Veteran

Oja ff shoutoutje naar Hardstyle Mafia voor het draaien van m'n verzoekje (L)

En naar Moos/Vyral voor die tering zieke set. Wat een plaatkeuze jongen :love: Verder D-Verze/Vazard solo/Vaz&Del erg dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 13:44 

Hardtraxx Elite

PaulTowers schreef:
Fuzzylogic schreef:
+++++ Paul van Loon / Paul Towers, wat mooi al die koppies

Was gezellig kerel!!

Hahaha oja, die paul towers is wel n mafkees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 13:46 

Hardtraxx Veteran

Natgeregend/gezweet tot op mijn onderbroek, waardoor alles schuurde bij elke stap, gestoken door een insect, 3 euro betaald voor 2x pissen, maar wat was het genieten. Vanaf Vyral bij de Spoontech geweest en uitstapjes gemaakt naar B-Front vs Phuture Noize en MYST. Trackkeuze was overal uitstekend. Alleen MYST heb ik nu 3x gezien en 3x draait hij MF Psycho, Karate Kidz en Pull The Killswitch. Eigen platen maken wel veel goed.

Hoogtepunt waren Vazard & Delete en Vazard solo in de regen. Eindelijk Jiggy live gehoord :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 14:36 

Hardtraxx Veteran

Wat een geniale dag was dit! Ontzettend vermaakt bij de Spoon stage waar ik eigenlijk de gehele dag heb doorgebracht. Ontzettend veel dikke platen gehoord en flink staan dansen de gehele dag. In ieder geval geen spijt van gehad dat ik ben gegaan.

Toch was het organisatorisch niet echt best naar mijn mening, al was het geluid bij de Spoon stage bij vlagen toch wel een stuk beter dan vooraf verwacht.

- Desperados bekers wat rond 15:00 al op was en je dit hierdoor in normale bier bekers kreeg voor dezelfde prijs.
- WC's die 3 euro kosten.
- Bij wat drukke momenten echt te weinig barmedewerkers.
- Geluid op sommige momenten, vooral op begin echt een bass overkill.
- Hoge en onhandige muntprijs.
- 15 euro parkeren.
- Entreeprijs niet in verhouding met kwaliteit die festival levert.

Ik rook zelf niet maar door sigaretten te verkopen waarbij je verplicht een aansteker erbij moest aanschaffen (voor €9,-!!) zodat ze op een legale manier de prijs flink konden verhogen laat toch echt zien dat deze organisatie alleen maar op geld uit is.

Voor mij sowieso geen Fatality meer of ze moeten er volgend jaar weer een Spoontech stage neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 14:41 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Ik rook zelf niet maar door sigaretten te verkopen waarbij je verplicht een aansteker erbij moest aanschaffen (voor €9,-!!) zodat ze op een legale manier de prijs flink konden verhogen laat toch echt zien dat deze organisatie alleen maar op geld uit is.

Is dit serieus? Wat een tering organisatie zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 14:44 

Hardtraxxer

Muzikaal gezien echt een geweldig festival. Organisatorisch gezien misschien wel wat minder, maar bijvoorbeeld €3,- betalen voor de wc is natuurlijk super kansloos, maar ik kan daar verder niet van wakker liggen. Bij binnenkomst wou er zo'n dame ook al een Fatality bandje voor €3,- verkopen. Wij zeiden uiteraard nee en nog geen 5 minuten later vroeg ze het weer aan ons, alleen dan aan de bar :lol:

Het was lekker binnenkomen met Vyral, Digital Abuse en een half uurtje The Purge. Toen door naar Phuture Noize & B-Front maar daar gingen we vrij snel weer weg omdat een paar maten er kapot van de hitte gingen. Na nog een stukje van D-Verze te hebben meegemaakt kwam voor mij de set van de dag: Vazard vs Delete. Voor mij de vetste set die ik in een lange tijd heb gezien.

Na Genox naar de main gegaan om alvast een goed plekje te kunnen bemachtigen voor Delete. Hier nog even bij E-Force het hoogtepunt van de dag mogen meemaken: een sitdown! Jeetje mina, wat blijft dat toch zo ontzettend super leuk! Delete draaide wel redelijk voorspelbaar, maar blijft gewoon dik. Take It Back :worship:

Vazard had ook veel fijne platen in petto en Mind Dimension vs Unkind is al genoeg over gezegd. De platen van Mind Dimension zijn wel echt lomp.

Ik heb trouwens oprecht nog nooit zoveel last van m'n kuiten gehad de dag erna. Dus dat is een goed teken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 14:47 

Hardtraxx Veteran

Oja en optyfen, hoef geen Fatality bandje voor 3 euro te kopen.

Edit: Hahaha Twanneke, zelfde gedachte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 14:53 

Hardtraxx Veteran

Haha Twanneke excuses nog dat ik je niet herkende even later nadat we elkaar ontmoet hadden :lol:. Was ff een flinke opgave zaterdag om te onthouden wie ik allemaal gesproken had en hoe die heet
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 14:55 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Ik lees op RSU veel positieve reacties op de spoontech stage en dan vooral ook van mensen die ik normaal er nooit over zie reageren. Zal spoontech dan eindelijk echt gaan doorbreken? (L)

De regel is: Alles wat op Hardtraxx populair is, is binnen 2 jaar mainstream
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 15:00 

Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Haha Twanneke excuses nog dat ik je niet herkende even later nadat we elkaar ontmoet hadden :lol:. Was ff een flinke opgave zaterdag om te onthouden wie ik allemaal gesproken had en hoe die heet

Het is je vergeven :loving: Ik zal anders de volgende keer ook een pet op doen met m'n naam erop, dat werkt wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 15:01 

Hardtraxx Veteran

Ik ben helemaal gesloopt van gisteren, maar wat een feest! Zelf heb ik niet veel last gehad van die extra kosten. We zaten met 5 in de auto en de achterbank heeft de parking netjes betaald. Een dikke shout out naar mijn blaas. Ik heb de hele dag niet moeten pissen. Alles kwam uit mijn lichaam d.m.v. zweet denk ik. xd

Vanaf 14:00 binnen. Best jammer want ik wou Vyral vanaf het begin zien. Een combinatie van file, aanschuiven bij het parkeren, ver wandelen en een te lange controle bij de inkom zorgde voor deze vertraging. Er stonden trouwens echt wel beunhazen aan de inkom seg. Mensen met een rugzak vol drinken, chips,... Ik was als eerste binnen van de groep, heb de rest meteen achtergelaten (aangezien die nog lockers gingen regelen en pissen) en een sprintje getrokken naar de Spoon. Ik heb eigenlijk bijna heel de dag bij de Spoon rondgelopen behalve tijdens het eerste uur van B-Front & Phuture Noize. Het geluid was hier wel bedroevend slecht. Jammer dat het zo druk werd bij Vaz & Del. Ik ben met wat volk uit miserie maar rechts op het strand gaan staan. Hier was voldoende plaats om te snoeien.

Jammer dat het zo hard begon te regenen tijdens Vazard solo. Ik had het gevoel dat iedereen dicht bij elkaar stond gedrukt. Dat heeft me echter niet weerhouden om compleet los te gaan tijdens zijn set in m'n poncho. Na Vazard bleef het maar regenen en ben ik een frietje gaan eten. Was heel gaaf om te zien hoe iedereen los ging. Rond half 1 besloten we te vertrekken.

Bedankt iedereen voor de enorm fijne dag! Ik heb een paar nieuwe leden leren kennen gisteren. Ook veel bekenden natuurlijk. Top!

+++ Sfeer en gezelligheid Spoontech area
++ Trackkeuze van de meeste artiesten
+ Broodje beenham

-- Prijzen (eten, parking, wc)
-- Parking en ingangscontrole
- Wachttijden aan de bar (5 minuten wachten vind ik er toch wat over)
- Lauw drinken (gebeurde regelmatig)
- Mixwerk (Unkind bakt er nog steeds niets van. Ik heb hem het meerdere keren zien verkloten en dan de hoofdtelefoon aan Mind Dimension geven die het dan maar snel moest oplossen)
- Unkind. Sorry, maar laat die vent gewoon gaan bij Spoontech. Zijn muziek past er totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 15:05 

Hardtraxx Elite

Zeer fijne dag gehad.

Ik was voorheen geen die-hard Spoontech fan maar Main Concern, Delete & Vazard,ect..., vind ik echt geweldig. Na gisteren toch echt blij dat ik er bij was. Veel :bomb: platen gehoord. Dan ook heel de dag doorgebracht aan de Spoontech stage met uitzondering van de btb-set van B-Front & Phuture Noize.

Ik vond de set van Radiance heel vet, Vyral was zeker niet verkeerd om er in te komen.

Verder geen zin om een ellenlang verslag te schrijven, want wie wil da nou lezen ;)

+/-

++Main Concern die nog even meedraaiden.
+Veel gezellige mensen tegengekomen
+Iedereen die in z'n poncho lekker losging was wel grappig/gezellig.
+Bedrukte munten waren wel goed gedaan.

-Ik vond 15€ nogal veel geld voor het parkeren zeker omdat hier niets van op de website stond vermeld...
-Friet was niet te vreten, wel vriendelijke verkopers.
- betalen om naar de plee te gaan :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 15:07 

Hardtraxx Elite

Muzikaal gezien een top dag gehad. Eigenlijk de gehele dag bij Spoontech gestaan, op een uitstapje naar B-Front & Phuture Noize na.

De sets van Vazard & Delete en Radiance voor mij de hoogtepunten. Jammer genoeg D-Verze gemist. De nieuwe platen van Vazard kwamen goed door, al leek het erop dat het er niet meer dan 5 waren? Het mixwerk, zoals vaker aangegeven, was niet denderend, maar dat nam ik voor lief.

Organisatorisch vond ik het betalen voor het wc-bandje en de afstand van het parkeerterrein naar het festival het meest storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 15:13 

Hardtraxx Veteran

Tracklist van D-Verze:

Tracklist:
01. Donkey Rollers - What We Are
02. D-Verze feat. YunaXofficial - Painting Perspectives
03. Septyme - Dear Questions
04. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
05. D-Verze - Symphony or Simplicity
06. Enemy Contact - Spirit
07. Dj Thera & Invector feat. Mc I See - Just Getting Started
08. Mind Hunterz vs. The Phuture Boy feat. Mr Eyez - Skanks (Carnifex Remix)
09. Deetox - Black Magic
10. Infirium & D-Verze feat. Yuna-X - Disappeared
11. Chris One - Convictions
12. D-Verze & Mind Dimension - Deep Blue
13. Zany & Duro feat. MC DV8 - Wilde Gullie Power?! (D-Verze Mash-Up)
14. D-Verze & Blackout feat. Snowflake - Supernatural
15. Prefix & Density - Soundwaves
16. Intractable One - Play The Games (Make The Rules Edit)
17. Density - Specymen (D-Verze Remix)
18. Main Concern - Ultimate Reality
19. D-Verze - Mind Released
20. Human Resource - Dominator (Embrionyc Remix) (D-Verze Cut)
21. Main Concern - The Rush (D-Verze Remix)
22. D-Verze - Enlightening Contrasts
23. Warface - Cosmic Sin
24. Main Concern - Last Resort
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 15:17 

Hardtraxx Veteran

Lijst van D-Verze :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 15:29 

Hardtraxx Addict

Het was weer genieten.

Bus kwam pas na 15:00 aan, waardoor ik Vyral heb moeten missen helaas. Nog even Digital Abuse meegepakt en een deel van The Purge. Die Digital Abuse kicks zijn live erg fijn. Toen naar Phuture Noize & B-Front geweest, wat gewoon ff lekker was. Vervolgens bij D-Verze geweest. Draait 'ie gewoon ff LAST RESORT :love: Set van de dag was natuurlijk Vazard vs Delete. Alles gehoord wat ik wou horen. Voor het eerst Exist op een feest gehoord, een van m'n favoriete hardstyle platen ooit. Goed uit m'n plaat gegaan toen. Die nieuwe collab klonk ook erg goed. Sfeer @Spoontech stage was goud. Er werd goed gestampt. Minder hardtraxxers gespot en gesproken dan ik had verwacht haha, maar dat komt doordat ik het grootste deel van de tijd achteraan stond.

Een beker fruit en een zak patat naar binnen gewerkt. Begin van de avond bij de main doorgebracht. Niet omdat ik zo graag voor de muziek er heen wilde, maar meer omdat er een paar maten van me stonden en ik beloofd had om te chillen. Stukje van Adaro vs Regain gezien. Draaiden ze nou Unkind - Fuck You??? :lol: E-Force was wel oke. Delete draaide zoals gewoonlijk weer een heerlijke set. Take it back :loving: Op de main hing helaas de welbekende 'losgaan=raar'-sfeer. Dat het met de sfeer op de mainstages van Decibel en Defqon ernstig gesteld is wist ik, maar vond de sfeer op de main van Fatality vorig jaar juist erg goed. Tegenvaller.

Na Delete dan ook snel de biezen gepakt en naar de Nightbreed tent gerend om van Myst tracks te genieten. In schril contrast met de main hing hier juist een top sfeer. Beviel zo goed dat ik eigenlijk de rest van de avond in de tent heb gestaan (zelfs tijdens Adaro). Vazard en Mind Dimension vs Unkind dus gemist. Maten hadden geen zin om in de regen te staan en we vermaakten ons eigenlijk uitstekend in de Nightbreed tent. Adaro's set viel alleszins mee: o.a. Her Voice remix, Octavius Augustus remix en The Haunter Of The Dark gehoord. Toch wel tracks die snoeisessie waardig zijn. Degos & Re-Done was top, ben wel fan van hun nieuwe stijltje. Veel nieuwe tracks gehoord bij High Voltage, zaten toch wel fijne melodieën en enge kicks tussen.

Al met al een top dag gehad. Wat minder bij de Spoontech stage gestaan dan ik had gehoopt. Vazard vs Delete set van de dag. Wat gaan die gated kicks toch heerlijk lomp. Grootste verassing was de Nightbreed tent. Ging mooi daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 15:42 

Hardtraxx Veteran

Twanneke schreef:
RoyAPO schreef:

Het is je vergeven :loving: Ik zal anders de volgende keer ook een pet op doen met m'n naam erop, dat werkt wel.

Ja dat was een goed idee van B Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 16:10 

Hardtraxx Veteran

Wat betreft muziek en sfeer een meer dan prima feest gehad.
Rond half 1 aangekomen, binnenkomen en munten/plasbandje halen ging redelijk vlot. Alles bij elkaar was zo'n 20 minuten denk ik.
Uiteindelijk bij Prime Suspects blijven hangen wat eigenlijk verre van mijn ding was, klonk als 13/12 Raw. Vyral had qua platenkeuze misschien wel meteen de set van de dag. Gewoon platen als Freaqz, Chopper, The Prophecy, Road Warrior, Android en fucking Techno Boheme draaien :worship: ook zijn eigen platen en andere platen die ik niet kenden klonken heel goed, mixwerk was wel heel matig helaas. Digital Abuse op een of andere manier weinig van meegekregen, ging wel lomp maar had er niet zoveel mee.
B-Front vs Phuture Noize was 2 uur lang genieten. Leuk om Break The Show weer eens te horen en gaaf dat B-Front One By One draaide. Had graag nog What We Are en Pandemonium willen horen, maargoed je kan niet alles hebben :P Jammer van de warmte in de tent verder. Vazard vs Delete was ook erg vet, alleen wel erg druk, op die stoeprand gezeten toen omdat ik ff bij moest komen haha :P Tijdens Genox wat gaan eten maar vond hetgeen wat ik hoorde niet veel soeps, heb denk ik 5 nummers gehoord waaronder 2x Black Is, hoezo een plaat 2x draaien in een set? Verder in dat uurtje nog 10 minuutjes bij Krowdexx gestaan, wat een tering hard geluid bij de Gearbox stage daar zeg, en een enorme wall of bass, niet leuk meer gewoon.
Hardstyle Mafia vs Infirium was wel leuk, maar kon ik wederom niet bijster veel mee en ook hier was het mixwerk niet helemaal top, verder wel op vermaakt. MYST was net zoals op Rebirth genieten.
Daarna begon het te regenen en heb ik een tijdje onder een boom staan schuilen, hierdoor 2/3 deel van Vazard gemist, kwam pas weer bij de stage tijdens Misbegotten. Hele vette set verder, hulde voor Midnight en Dark Symphony.
Daarna maar naar de Nightbreed gegaan om te schuilen, Degos & Re-Done waren bezig. Beviel me beter dan verwacht. Leuk om You Know en This Mind weer eens te horen, en ook Fast Lane was vet. De overige platen klonken ook nog best redelijk. En pluspunten voor het mixwerk, die mannen kunnen nog steeds wel eens verrassende nette overgangen creëren. Vervolgens half uurtje High Voltage meegepakt maar dat was dan weer absoluut niet mijn ding.
Ondertussen nog een paar nummers van Mind Dimension vs Unkind meegekregen maar vond het maar bagger, kan zijn dat ik uitgerekend alleen de nummers vn Unkind gehoord heb, maar anders snap ik de hype rondom Mind Dimension niet. Laatste 20-25 minuten maar bij de main gestaan op een afstand, even gelachen hoe kut Rebelion vs Malice wel niet was. Eindshow was ook vrij onsamenhangend, maar aangezien ik siervuurwerk altijd wel mooi vind was t wel prima om naar te kijken.

Organisatorisch is er hier al genoeg gezegd. Maar vond het geluid ook niet optimaal. Overal stond het enorm hard, en bij Nightbreed en vooral Gearbox echt veel te veel bass. Main geluid stond naar mijn idee dan weer te zacht. Spoontech had dan denk ik nog het beste geluid. Ook niet echt optimaal dat wanneer de eindshow op de mainstage al afgelopen is, je nog muziek bij de Spoontech stage hoort xd
De bussen waren wel goed geregeld. Ze stopten echt 20 meter voor de ingang, en je kon ze ook vrij makkelijk terugvinden. Er ontstaat altijd een opstopping op de terugweg, maar het duurde 20 minuten vanaf wanneer de bus aanreed totdat we van het terrein af waren, dat valt naar mijn mening nog best wel mee dan :P

Al met al, hele leuke dag gehad. Maar ik ga hier volgend jaar niet weer heen. Ben ook iets minder fan van Spoontech dan de meeste hier denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 16:37 

Hardtraxx Veteran

Eerlijk gezegd met 0,0 verwachting hier naartoe gegaan, natuurlijk was de line-up erg vet, maar tot zaterdag ochtend nog totaal niet bezig geweest met dit feest, waren ook pas laat binnen (rond half 4 pas helemaal klaar met alles) dus konden meteen binnenkomen bij Phuture Noize & B-Front.

Was in 1 klap in de stemming, wat een heerlijke set was dit. Fanboy level over 9000, sfeer zat er ook enorm goed in. Dat merkte je sowieso de hele dag overal bij elke stage! Tof om Break the Show te horen, en die REM Sleep edit met die Stash kick was ook wel een leuke verrassing. Voor de rest gewoon de standaard platen gehoord die je kon verwachten, maar het was mega vet!

Toen door naar Vazard & Delete, daar meteen weer een hele groep HT'ers gezien, veel mensen al leren kennen bij Dreamfields, maar daar zijn er nu weer een paar bij gekomen. Mooi om heletijd door het publiek die blije koppies te zien. Wat was dit ook weer genieten. Mooi om te zien dat het zo druk was, veel mensen dachten waarschijnlijk dat Delete z'n normale shit zou draaien, veel mensen taaiden binnen no-time weer af. Wat perfect was voor de ruimte. Maximaal staan snoeien daar :worship:

Daarna Genox, die meteen opende met z'n beste plaat Black Is. Even wat anders dan dat typische spoontech geweld. Kan me voorstellen dat het misschien wat minder bij een spoontech stage paste, maar ben gewoon echt een groot fan van die man. Wat een heerlijke drive en mengelmoes van kicks was dat. Die hardcore edit van Black Is deed het ook top.

Daarna beetje rondgelopen, main geweest voor Delete, stukje War Force mee gepakt, en stukje Radical en D-Sturb. Tot het begon te regenen. Toen poncho's gescoord en naar Vazard gegaan.

Bij Vazard was het gewoon geweldig, al die vage tracks, die TBA van Defqon en gvd the Debt eindelijk live gehoord (L) (L) Al die huppelende poncho's en blije mensen. Echt genieten gewoon. Helaas niet de hele set af kunnen zien omdat we geen gekut wilden met drukte en openbaar vervoer. Het weer speelde natuurlijk ook wel mee, dus rond kwart over 11 zijn we er vandoor gegaan.

Nu ff m'n rant, want gvd wat is dit een onsympathieke kut organisatie. Hoe zorg je er voor dat mensen je echt 0,0 gunnen. Fucking 3 euro vragen voor een wcbandje als je al ruim 40 euro betaald hebt. Ik kan die paar euro's echt wel missen maar het komt zo ongelofelijk gierig over. Zag zelfs dat je moest betalen als je met de fiets kwam en je wilde je fiets parkeren. Er was ook zo tering weinig barpersoneel dat je zo lang moest wachten. En de bekertjes bier waren een slag kleiner dan normaal. Echt letterlijk overal werd er voor gezorgd dat het voor de organisatie zo gunstig mogelijk was. Je had echt het gevoel dat je aan alle kanten genaaid werd.

Alleen wanneer er een verbazingwekkende line-up is overweeg ik nog naar dit feest te gaan, als dit ook maar enigszins tegenvalt zou ik alle evenementen van deze organisatie mijden vanaf nu.

Heb me top vermaakt, maar er zijn zo fucking veel alternatieven waar niet elke mogelijke cent uit je portemonnee wordt geplukt.

Conclusie: top dag gehad, maar dit kwam vooral door de dj's. Totaal niet gestoord aan het volk, of de 16 jarigen ook trouwens.

kingxxl schreef:
Op de main hing helaas de welbekende 'losgaan=raar'-sfeer.

Hier herken ik me trouwens totaal niet in, tijdens delete/warforce/radical en d-sturb ging het bij ons echt overal om ons heen helemaal los. Ik zei juist tegen m'n vrienden dat het gaaf was dat het op een mainstage zo los ging. :P Ook echt een berg hele vriendelijke raw soldiers tegen gekomen en veel lol mee gehad! (links halverwege stonden we ongeveer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2017 16:45 

Hardtraxx Veteran

Neeee betalen om je fiets te parkeren, doe normaal :lol:. Dit zou echt 10 stappen te ver gaan
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten