Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 45  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 01:49 

Hardtraxxer

Was een gezellig buurtfeest bij Spoontech haha! Echt top vermaakt weer, minstens zo leuk als vorig jaar :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 01:55 

Hardtraxx Veteran

Godver weer een paar jaar van mijn leven weg gestampt. Toch beter die rollator bij de ehbo gaan halen. Wandelen richting parking ging echt voor geen meter.

Het was me weer een hele eer om mezelf de vernieling in te stampen met de hardtraxx crew! :worship:
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 02:07 

Hardtraxx Veteran

Prachtige dag gehad! Setjes waren op de spoon stage allemaal heerlijk. Organisatorisch mag het op sommige punten echt wel verbeteren. Maar wat een prachtige locatie. Dikke plus
Eervolle vermelding voor Rowan, Remi, Roy en Melvin(uit huuzen). Eindelijk ook een gezicht bij deze harde dansers. :thumbsup:
Verder lekker gedanst met aweorthy, ShatterDJ, yannickvk. Oa.
Heb nog een paar vette filmpjes geschoten op de spoontech on the beach stage. Die zullen in de loop van deze zondag hier wel verschijnen.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 02:09 

Hardtraxx Veteran

Redman schreef:
RTM93 schreef:

Nu main concern B2B met vazard en del. :clap:

?????

Main concern kwamen even langs om wat plaatjes te draaien. Niet een volledige set of zo, maar gewoon paar MC plaatjes. Time has come :loving:
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 02:16 

Hardtraxx Elite

Tering wat een gave dag. Alleen maar lekkere setjes gehoord bij de Spoon, veel nieuwe hardtraxxers ontmoet en ook veel al bekende gezien.

Set van de dag was toch voor Vazard en Delete!
Organisatorisch een aantal punten waar ze aan moeten werken. Wc bandje 3 euro bijvoorbeeld, fruit 3 euro, desperados bekers om 3u al op, te weinig ponchos. Geluid stond over het algemeen wel lekker bij de Spoon, bij Nightbreed kon het wat beter.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 02:42 

Hardtraxx Veteran

Wat een heerlijke dag! Ontzettend goed vermaakt bij de Spoontech stage!
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 03:11 

Hardtraxxer

Heerlijke dag inderdaad. Vyral was een goede binnenkomer die o.a. Road Warrior en The Chief draaide. :loving: Verder natuurlijk Vazard & Delete, man man wat was dat genieten. Die nieuwe collab had ook een paar pittig goede kicksels. Vazard solo was ook fantastisch, die acid track! :love: Verder nog goede setjes gehoord van B-Front vs Phuture Noize, D-Verze, Hardstyle Mafia & Infirium, MYST en Genox. Ook nog een paar mensen van hier kort gesproken, was mooi om een keer de gezichten achter de usernames te zien.

Organisatorisch mocht het hier en daar wel wat beter; parkeren was 15 euro wat nergens op de website stond toen ik gisteravond nog keek. Betalen voor WC bandjes, kom op man wat een onzin voor een feest met een €40+ euro entreeprijs. Al met al een toffe dag gehad. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 03:29 

Hardtraxx Veteran

Vyral draaide chopper!!!
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 05:04 

Hardtraxx Elite

Zo dan. :love:
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 10:43 

Hardtraxx Veteran

Ik lees op RSU veel positieve reacties op de spoontech stage en dan vooral ook van mensen die ik normaal er nooit over zie reageren. Zal spoontech dan eindelijk echt gaan doorbreken? (L)
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 10:55 

Hardtraxxer

Heerlijke dag gehad maar organisatorisch een van de minste festivals waar ik ooit geweest ben. Begon al met 15 euro parkeren waar ik me maar bij neer heb gelegd want dat is tegenwoordig altijd zo (had wel even vermeld mogen worden op de site). Daarna ongeveer 25 minuten in de rij gestaan om binnen te komen wat ook tegenviel. Zodra ik binnen was wilde ik even sigaretten halen maar bij die kraam kon je niet pinnen en hadden ze ook alleen marlboro te koop plus verplichte aansteker voor 9 euro.

Daarnaast vond ik 40 euro ook wel ontzettend veel geld voor wat je terug kreeg in aankleding, main zag er goedkoop uit en de Nightbreed stelde ook niks voor. Daarbij viel het geluid tijdens Digital Punk in die tent nog uit voor ruim 2 minuten en zeiden de jongens met wie ik daar stond te praten dat dit al de 6e keer van de dag was en dat er problemen waren met de generator... Ook meerdere keren een hele tijd bij de bar moeten wachten voor ik geholpen werd.

Ondanks mijn ontzettend zure post heb ik me wel geweldig vermaakt bij de Spoontech stage, maar als ze volgend jaar niet weer zoiets doen is dit voor mij de laatste keer dat ik naar een festival/feest ga waar alleen raw wordt gedraaid, werd een beetje gaar van alleen maar raw voor de hele dag.

En een shoutout voor naar Yannick voor het Spoontech shirt, ben er ontzettend blij mee :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 11:04 

Kraak... Piep...

Verslagje

Wegens omstandigheden vrij laat aangekomen, kwamen binnen toen B-Front & Phuture Noize begonnen.
Al vrij snel gezien dat het deze organisatie enorm om geld draait door 15 EU voor een parking ticket uit te geven voor een parkeerplek die een pokke eind van de ingang af zat.

B-Front & Phuture Noize draaiden wel prima, wel het standaard lijstje maar goed. Die tent was echt verschrikkelijk btw. Geen ventilatie of wat dan ook waardoor je niet echt los kon gaan zonder in zweten uit te barsten, zelfs de DJ's vroegen of ze een ventilator bij de decks mochten hebben.

Vervolgens Vazard & Delete die een heerlijk setje draaide met alle Spoontech klassiekers, wel een nadeel is dat het enorm druk werd omdat men dacht dat Delete gewone platen ging draaien, konden niet echt naar voren komen en omdat niemand de platen herkende stond bijna iedereen stil achterin en in het midden, uiteindelijk voorin was er toch een betere sfeer.

Vervolgens wat gaan eten en naar de WC waar we weer de gierigheid zagen. 6 euro voor een broodje kroket, en saus bij patatmocht je ook verschillende prijzen voor betalen. En fucking 3 euro betaald om naar de wc te gaan over het hele festival. 3 euro betaald om lekker door de bewaker te worden weggestuurd als je je flesje wilt bijvullen. Hele dag ook maar een keer naar de wc gehoeven. Dan vraag je al 5 euro voor zo'n flesje en dan mag je het niet bijvullen bij WC's met skere kraantjes.

Vervolgens wat gaan zitten voor Hardstyle Mafia & Infirium begon. Genox draaide eerst, maar ik weet niet wie hem zo aanraade, ik heb echt niks Spoontechachtig gevonden in zijn set, klonk meer als een Gearbox set. Hardstyle Mafia & Inferium was op zich wel prima. Alleen het mixwerk was echt niet best. Dat gelde eigenlijk wel voor iedereen die we daar hebben zien draaien op de Spoontech stage. De platen waren tof alleen het geluid stond geloof ik niet lekker en veel van die platen leende zich niet echt live, veel lange breaks.

Vervolgens Myst die een heerlijke set neerzette. Mooie afwisseling tussen raw en melodieus, moesten wel even een goed plekje vinden waar het geluid degelijk was. Helemaal vooraan was het prima. En zelfs wanneer de zon weg was en het al iets was afgekoeld was het nog een zweettent.

Vervolgens een half uur niks gedaan, bij Radiance gezeten die een halve tijdmachine set draaide geloof ik en daarnageschuild voor de regen eventjes. Om maar gewoon in de regen bij Vazard te staan. Vazard had voor mij het setje van de dag, veel oude platen afgewisseld met nieuwe. En props voor Dark Symphony & Midnight. Die Industrial/Crossbreed plaat op het einde klonk ook lekker.

Toen Mind Dimension en Unkind. De Mind Dimension platen waren enorm vet, in het begin ging het allemaal prima. Alleen toen kwamen de kutkicks van Unkind er door en begon hij Gearbox platen te draaien. Eveneens begon het mixwerk toen ook af te takelen, ik kon niet echt zien wie de fouten maakte. De aanhoudende regen heeft toch doen besloten om dus eerder naar huis te gaan. Waarbij het lekker handig is om mensen die vdk te zijn over de zelfde paden naar de auto te sturen als waar jij met de auto langs moet.

In een nutshell, de setjes en het geluid waren prima, de sfeer het grootste deel ook. Maar daar is ook alles mee gezegd. De rest van het festival was een behoorlijke aanfluiting.

+++ Vazard, Vazard & Delete, Myst
+ Mind Dimension, B-Front & Phuture Noize
+ Sfeer en geluid grotendeels, soms even zoeken maar het was er wel.

+/- Hardstyle Mafia & Inferium, setje en platen zijn vet alleen het geluid en het mixwerk waren minder en de platen lenen zich niet echt live door de lange breaks.

--- Organisatie van het feest in zijn geheel, je zag zoveel onnodige dingen waar ze geld op konden besparen zodat ze niet van die achterlijke prijzen hoefden te hanteren en tegelijk zag je ook zo veel punten waar ze enorm op hebben bespaard terwijl dat niet hoeft. Aanfluiting.
--- 45 euro betalen voor een ticket en dan zo'n schaars feest waar je nog veel meer mag betalen.
--- 3 euro voor een toiletbandje
-- 2,88 voor een muntje kan best alleen maak het eten dan niet zo duur
-- Muntjes die per se per vier moesten worden verkocht over niet echt ronde bedragen waardoor je niet even nog snel 2 kon halen voor het einde.
-- 15 EU voor een parkeerplaats die te ver lag en irritant was om uit te rijden door vdk mensen op de weg. Vermeld dat dan op je site, anders was ik waarschijnlijk gewoon ergens in Oss gaan parkeren en gaan lopen, dat was even ver geweest.
-- Bar was echt slecht geregeld (bij de Spoontech en Nightbreed iig), niks was gekoeld, lauw bier en lauw water en op iets drukkere momenten konden de bars het voor geen meter aan.
- Aankleding van de stages, alleen de main zag er best vet uit maar de rest was echt enorm simpel afgewerkt. Dat en het feit dat de Spoontech stage zo vervelend aan die wal lag waar je op moest klimmen en af springen als je er bij wou. Daarnaast ook nog het feit dat er geen ventilatie in die tent van Nightbreed was waardoor het een zweethok werd.
- Unkind, die mag wel naar Gearbox toe
- Mixwerk over het algemeen bij de Spoontech stage, ik heb geloof ik alleen Radiance, Genox en Delete degelijk horen mixen.
- Aantal rauwgekkies, heb me er niet echt aan geïrriteerd maar het is soms echt lachwekkend hoe kinderachtig deze scene is.

Het is dat Spoontech er dit jaar stond en wat goede losse artiesten waardoor ik me vermaakt heb. Maar nooit meer Fatality. Wat een afzetters zijn de mensen van deze organisatie.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 11:05 

Hardtraxx Elite

Heel erg blij met het dikke geluid bij de Spoontech stage. Eigenlijk heel de dag gebleven met een klein uitstapje naar Myst. Machtig mooie dag gehad. Leuk om nog best wat mensen van hier te ontmoeten. Nu weer even verder revalideren, want alles doet pijn :) .
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 11:28 

Hardtraxx Veteran

Ten eerste een shoutout naar de hardtraxxers die ik wel en niet gesproken heb, was zeer gezellig. En ben er nu nog serieuzer over aan het nadenken om ook naar VWAB te gaan. Maar goed, heb nog even de tijd om daar over na te denken.

Beginnen met Vyral was zeker fijn. Goede afwisseling tussen eigen nummers en oude nummers. Volgens mij nog nooit geweest dat ik zo vroeg op de dag al los stond te gaan. B-Front & Phuture Noize was ook zeer fijn. Grotendeels natuurlijk wat je kunt verwachten. Fijne verrassingen waren Break The Show en R.E.M. Coma. Alleen begon de hele tent toen te pinsirren. :lol: Alleen geen What We Are gehoord, zul je zien dat D-Verze hem wel gedraaid heeft.

Vazard & Delete was erg druk, maar de sfeer vooraan was wel gewoon goed dus daar heb ik me niet aan gestoord. En wat gaan die platen live toch asociaal hard. Genox niet echt noemenswaardig, en waarom ging het BPM het laatste kwartier zo omhoog. :/

Hardstyle Mafia & Infirium is al goed samengevat door Broken Balance. Lange breaks waardoor de drive altijd een beetje uit de set ging, en het geluid stond hier ook niet altijd even goed. Soms hoorde/voelde je bijna alleen maar bass. Bij Radiance even een rondje gaan lopen, alleen laatste half uur van gezien. Hoewel ik de platen van Radiance thuis niet altijd vet vind klonk het toch zeer degelijk wat hij draaide.

Vazard was ook genieten, ook goed om te zien dat er aardig wat publiek stond toen hij moest draaien ondanks de regen. Hierna was bij mij de pijp zo goed als leeg. En aangezien ik alleen terug moest rijden maar besloten om te gaan. Had Mind Dimension nog graag gezien, maar mijn benen en verstand zeiden iets anders. En het feit dat hij samen draaide met Unkind maakte voor mij de beslissing ook weer wat makkelijker.

Al met al een prima dag gehad, nauwelijks slechte muziek gehoord. Toch wel fijn als je alleen bent. Niemand waar je rekening mee hoeft te houden en gewoon je eigen ding doen.

Broken Balance schreef:
Uiteindelijk ook 3 euro betaald om lekker door de bewaker te worden weggestuurd als je je flesje wilt bijvullen. Dan vraag je al 5 euro voor zo'n flesje en dan mag je het niet bijvullen bij WC's met skere kraantjes waar je ook al 3 euro voor betaalt.

Ik heb genoeg mensen hun flesje zien bijvullen, maar gebruik maken van een wc zou toch gewoon bij de prijs inbegrepen moeten zijn.

Broodjes Beenham zijn wel heldig.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 11:32 

Hardtraxx Elite

Thommy schreef:
Alleen geen What We Are gehoord, zul je zien dat D-Verze hem wel gedraaid heeft.

Opende die mee ja :D .
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 11:34 

Hardtraxx Veteran

Hele gave dag. Eigenlijk de hele dag bij de Spoontech stage geweest, alleen even een uitstapje van 20-30 minuten naar MYST gemaakt en kort gekeken bij Delete op de main. Ook wouden we naar Rooler toe maar hier was het zo idioot druk dat we maar weer terug zijn gegaan naar de Spoontech waar The Purge op dat moment draaide, en achteraf gezien was dit de beste keuze ooit. Man wat was dat een dikke set, het was een uur lang niks anders dan kicks met screeches eigenlijk maar wat een idioot harde kicks heb ik hier voorbij horen komen :worship:
En zoals eerder gezegd, heel belabberd mixwerk gehoord gedurende dag. Met name Vyral, Digital Abuse en Hardstyle Mafia en/of Infirium mogen nog wel wat gaan oefenen.
Verder was Vazard echt gruwelijk fijn, beste sfeer van de dag tijdens dit setje. Ook erg genoten van Vazard & Delete. Radiance was ik in eerste instantie van plan om te skippen maar achteraf was dit een fijne set. Zijn eigen platen ben ik niet zo weg van, maar wat hij van andere artiesten draaide was heel fijn allemaal. Parkeerticket voor €15 kijk ik eigenlijk niet echt van op, maar dat heeft er misschien ook wel mee te maken dat ik vorig jaar bij Pinkpop €30 voor een dag moest betalen. Betalen voor de wc's, en dan ook maar 1 plek met toiletten vind ik wel belachelijk. Meurde ook zwaar naar stront op een gegeven moment bij de dixies aan de kant van de uitgang.

+++++ Paul van Loon / Paul Towers, wat mooi al die koppies
+++ The Purge, Vazard & Delete, Vazard
++ Vyral, Digital Abuse, D-Verze, Mind Dimension & Unkind
++ Geluid op de Spoon stond het grootste gedeelte van de dag erg goed afgesteld, wel snoeihard dus ik miste wel oordoppen
+ Genox

+/- Geluid stond tijdens Hardstyle Mafia & Inifirum wel vrij beroerd waardoor we na een tijdje besloten hebben om naar Delete te gaan

- Mixwerk van een aantal Spoontech artiesten
-- Organisatie over het algemeen
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 11:39 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Thommy schreef:
Alleen geen What We Are gehoord, zul je zien dat D-Verze hem wel gedraaid heeft.

Opende die mee ja :D .

D-Verze schreef:
fml :lol:
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 11:44 

Hardtraxxer

Zijn er nog mensen hier bij de set van Adaro geweest bij de Nightbreed stage? Ik was er omdat ik na MYST een half geen musts had. Hij had imo een verrassend leuk set. Toen hij opende met Mindgame was ik sws van plan om een half uur te blijven en door de regen ben ik niet naar Vazard gegaan en dus de hele set bij Adaro gebleven. Dit waren de leukere tracks die ik kon onthouden:
Josh & Wesz ft. D-Clear - Mindgame
Solutio & The I's - Mistress
Ran-D & Adaro - Under Attack
Adaro - The Haunter Of The Dark
Crypsis - Damned
Crypsis - Main MF
Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
Chain Reaction - Like A Boss
Southstylers - Pounding Senses (Zany & Noisecontrollers Edit)
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 11:54 

Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
Verslagje

+++ Vazard, Vazard & Delete, Myst
+ Mind Dimension, B-Front & Phuture Noize
+ Sfeer en geluid grotendeels, soms even zoeken maar het was er wel.

+/- Hardstyle Mafia & Inferium, setje en platen zijn vet alleen het geluid en het mixwerk waren minder en de platen lenen zich niet echt live door de lange breaks.

--- Organisatie van het feest in zijn geheel, je zag zoveel onnodige dingen waar ze geld op konden besparen zodat ze niet van die achterlijke prijzen hoefden te hanteren en tegelijk zag je ook zo veel punten waar ze enorm op hebben bespaard terwijl dat niet hoeft. Aanfluiting.
--- 45 euro betalen voor een ticket en dan zo'n schaars feest waar je nog veel meer mag betalen.
--- 3 euro voor een toiletbandje
-- 2,88 voor een muntje kan best alleen maak het eten dan niet zo duur
-- Muntjes die per se per vier moesten worden verkocht over niet echt ronde bedragen waardoor je niet even nog snel 2 kon halen voor het einde.
-- 15 EU voor een parkeerplaats die te ver lag en irritant was om uit te rijden door vdk mensen op de weg. Vermeld dat dan op je site, anders was ik waarschijnlijk gewoon ergens in Oss gaan parkeren en gaan lopen, dat was even ver geweest.
-- Bar was echt slecht geregeld (bij de Spoontech en Nightbreed iig), niks was gekoeld, lauw bier en lauw water en op iets drukkere momenten konden de bars het voor geen meter aan.
- Aankleding van de stages, alleen de main zag er best vet uit maar de rest was echt enorm simpel afgewerkt. Dat en het feit dat de Spoontech stage zo vervelend aan die wal lag waar je op moest klimmen en af springen als je er bij wou. Daarnaast ook nog het feit dat er geen ventilatie in die tent van Nightbreed was waardoor het een zweethok werd.
- Unkind, die mag wel naar Gearbox toe
- Mixwerk over het algemeen bij de Spoontech stage, ik heb geloof ik alleen Radiance, Genox en Delete degelijk horen mixen.
- Aantal rauwgekkies, heb me er niet echt aan geïrriteerd maar het is soms echt lachwekkend hoe kinderachtig deze scene is.

Het is dat Spoontech er dit jaar stond en wat goede losse artiesten waardoor ik me vermaakt heb. Maar nooit meer Fatality. Wat een afzetters zijn de mensen van deze organisatie.

Haha wat bedoel je met rauwgekkies? Wat voor soort mensen
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 12:02 

Hardtraxxer

Nadat CRAFT 2015 werd afgelast zijn we hier naar toe gegaan, toen vond ik het al een kutfeest. Organisatorisch maar zeker ook qua publiek, stond er nu niet ook heel veel tuig?
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 12:04 

Hardtraxx Newbie

RoyAPO schreef:
Ik lees op RSU veel positieve reacties op de spoontech stage en dan vooral ook van mensen die ik normaal er nooit over zie reageren. Zal spoontech dan eindelijk echt gaan doorbreken? (L)

Wat is RSU?
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 12:17 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:

Was gezellig kerel!!
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 12:37 

Hardtraxxer

Jeeba schreef:
RoyAPO schreef:

Wat is RSU?

Raw style united, besloten facebook groep.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 12:52 

Hardtraxx Addict

Organisatorisch was het net zo als vorig jaar een aanfluiting. Verder wel een hele gave dag gehad. Setjes van de dag voor mij waren vazard & Delete, Vazard en The Purge. Uitstapjes gemaakt naar het 2de uur van B-Front en Phuture Noize en Myst. Helaas was t geluid hier slecht, dus vooral staan genieten en rust gepakt. Wel Stash en REM Coma op 1 dag gehoord :worship:.

naaD, MelvinFR en nog een hardtraxxer die mijn naam in zijn telefoon heeft gesproken. Is een begin :D.

Oh en 1,5 munt voor zo'n miezerig kut bekertje desperado :list:. Dat je de bekers niet krijgt, prima, maar om dan nog steeds 1,5 munt aan te houden......
Bericht Geplaatst op 23 jul 2017 12:56 

Hardtraxx Veteran

PaulTowers schreef:
Fuzzylogic schreef:

Was gezellig kerel!!

........... engerd
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten