Ten eerste een shoutout naar de hardtraxxers die ik wel en niet gesproken heb, was zeer gezellig. En ben er nu nog serieuzer over aan het nadenken om ook naar VWAB te gaan. Maar goed, heb nog even de tijd om daar over na te denken.
Beginnen met Vyral was zeker fijn. Goede afwisseling tussen eigen nummers en oude nummers. Volgens mij nog nooit geweest dat ik zo vroeg op de dag al los stond te gaan. B-Front & Phuture Noize was ook zeer fijn. Grotendeels natuurlijk wat je kunt verwachten. Fijne verrassingen waren Break The Show en R.E.M. Coma. Alleen begon de hele tent toen te pinsirren.

Alleen geen What We Are gehoord, zul je zien dat D-Verze hem wel gedraaid heeft.
Vazard & Delete was erg druk, maar de sfeer vooraan was wel gewoon goed dus daar heb ik me niet aan gestoord. En wat gaan die platen live toch asociaal hard. Genox niet echt noemenswaardig, en waarom ging het BPM het laatste kwartier zo omhoog.
Hardstyle Mafia & Infirium is al goed samengevat door Broken Balance. Lange breaks waardoor de drive altijd een beetje uit de set ging, en het geluid stond hier ook niet altijd even goed. Soms hoorde/voelde je bijna alleen maar bass. Bij Radiance even een rondje gaan lopen, alleen laatste half uur van gezien. Hoewel ik de platen van Radiance thuis niet altijd vet vind klonk het toch zeer degelijk wat hij draaide.
Vazard was ook genieten, ook goed om te zien dat er aardig wat publiek stond toen hij moest draaien ondanks de regen. Hierna was bij mij de pijp zo goed als leeg. En aangezien ik alleen terug moest rijden maar besloten om te gaan. Had Mind Dimension nog graag gezien, maar mijn benen en verstand zeiden iets anders. En het feit dat hij samen draaide met Unkind maakte voor mij de beslissing ook weer wat makkelijker.
Al met al een prima dag gehad, nauwelijks slechte muziek gehoord. Toch wel fijn als je alleen bent. Niemand waar je rekening mee hoeft te houden en gewoon je eigen ding doen.
Broken Balance schreef:
Uiteindelijk ook 3 euro betaald om lekker door de bewaker te worden weggestuurd als je je flesje wilt bijvullen. Dan vraag je al 5 euro voor zo'n flesje en dan mag je het niet bijvullen bij WC's met skere kraantjes waar je ook al 3 euro voor betaalt.
Ik heb genoeg mensen hun flesje zien bijvullen, maar gebruik maken van een wc zou toch gewoon bij de prijs inbegrepen moeten zijn.
Broodjes Beenham zijn wel heldig.