wrote:*Duimt voor goed geluid. Duimt voor goed geluid. Duimt voor goed geluid*
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Dubbel post
Iedereen die gaat, veel plezier. Jammer dat ik dit moet missen.. 
Haha yesss amigo. Wordt leuk. Hoop dat ik niet al 3 uur al tipsy ben hihihi.wrote:Nog nooit in 9 jaar feesten naar iets van een Spoontech area geweest, shame on me![]()
Zaterdag gaat dus de eerste keer worden, lijkt me een gezellige bende te gaan worden als ik dit zo lees
Ben erg aan het twijfelen om hier in mn eentje heen te gaan
De persoon met wie ik zou gaan kan opeens niet meer 
Gewoon gaan, ik zit in hetzelfde schuitje. Liever een feestje meemaken dat iets minder is (dat verwacht ik hier overigens niet) dan een feestje missen wat helemaal de bom is.wrote:Ben erg aan het twijfelen om hier in mn eentje heen te gaanDe persoon met wie ik zou gaan kan opeens niet meer
Waarom ga je niet?wrote:Iedereen die gaat, veel plezier. Jammer dat ik dit moet missen..
Gewoon doen. Je mag altijd bij ons komen staan.wrote:Ben erg aan het twijfelen om hier in mn eentje heen te gaanDe persoon met wie ik zou gaan kan opeens niet meer
Feestjes in mijn eentje zijn tot nu toe allemaal helemaal goud geweest
. Ik vind het misschien zelfs leuker dan met vrienden gaan aangezien je veel meer je eigen pad kan trekken en een stuk meer beleeft
Ik acht de kans een kleine 1% dat je om 3 uur nog niet tipsy bent, bruur.wrote:Haha yesss amigo. Wordt leuk. Hoop dat ik niet al 3 uur al tipsy ben hihihi.wrote:Nog nooit in 9 jaar feesten naar iets van een Spoontech area geweest, shame on me![]()
Zaterdag gaat dus de eerste keer worden, lijkt me een gezellige bende te gaan worden als ik dit zo lees
Maar dat mag allemaal, ohjazeker.
Ik ga volgende week vrijdag op vakantie en moet echt geld besparen. Zo'n festival kan ik nu gewoon helaas niet betalen.. 
Uberhout, kom er maar in.wrote:Ik ga volgende week vrijdag op vakantie en moet echt geld besparen. Zo'n festival kan ik nu gewoon helaas niet betalen..
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Mag je op de Spoontech groepsfoto zonder dat je een Spoontech shirt hebt?
RTwrote:Haha gewoon doen! Ook al was ik met Dreamfields alleen geweest, dan had ik alsnog een geniale dag gehad met al die haattrekkerswrote:Ben erg aan het twijfelen om hier in mn eentje heen te gaanDe persoon met wie ik zou gaan kan opeens niet meer
Ik heb geen spoontech shirt aan zaterdag, dus ik hoop het.wrote:Mag je op de Spoontech groepsfoto zonder dat je een Spoontech shirt hebt?
Ik heb gehoord dat als je geen spoontech shirt hebt dat dan je shirt uit moet. 
Ik heb gehoord dat je dan de area niet eens in komt. Die brede kerel van Hardstyle Mafia staat te controleren schijnt het...
Dat ligt volledig aan het feit hoe je danst natuurlijkwrote:Mag je op de Spoontech groepsfoto zonder dat je een Spoontech shirt hebt?
Waarom niet je oranje Spoon shirt?wrote:Ik heb geen spoontech shirt aan zaterdag, dus ik hoop het.
Voor de herkenbaarheid. Daarom het shirt met uil. 
Haha is dat nodig ja? Is er een Spoontech hosting, doe je je Spoon shirt niet aan...
Hmm ja...nu begin ik wel te twijfelen. Best wel krom inderdaad.
Waarschijnlijk als ik bij Vyral sta word ik toch wel direct aangezien als zijnde hardtraxxer.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
wrote:Ik acht de kans een kleine 1% dat je om 3 uur nog niet tipsy bent, bruur.wrote:Haha yesss amigo. Wordt leuk. Hoop dat ik niet al 3 uur al tipsy ben hihihi.wrote:Nog nooit in 9 jaar feesten naar iets van een Spoontech area geweest, shame on me![]()
Maar dat mag allemaal, ohjazeker.
Ik heb hier zo'n zin in !
Zonder Spoontech shirt kun je je daar toch niet vertonen :s
Oke sorry dan ga ik wel bij Gearbox staan
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
wrote:Oke sorry dan ga ik wel bij Gearbox staan
Heb je wel een Gearbox shirt?