Een stuk of 15wrote:wrote:Oke sorry dan ga ik wel bij Gearbox staan
Heb je wel een Gearbox shirt?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
wrote:Haha is dat nodig ja? Is er een Spoontech hosting, doe je je Spoon shirt niet aan...

Is er ook een Levi's stage?wrote:Oke sorry dan ga ik wel bij Gearbox staan
wrote:Is er ook een Levi's stage?wrote:Oke sorry dan ga ik wel bij Gearbox staan
Is er ook een wijde broeken stage?
wrote:Hou het netjes, gezellig en wees respectvol. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal dan ook resulteren in een waarschuwing of zelfs direct een ban.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Is toch gewoon gezellig hier?wrote:wrote:Hou het netjes, gezellig en wees respectvol. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal dan ook resulteren in een waarschuwing of zelfs direct een ban.
Hahahahawrote:Is er ook een Levi's stage?wrote:Oke sorry dan ga ik wel bij Gearbox staan
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Nog 9uur en 15 minuten werken tot weekend. Iemand trouwens nog tips voor de route naar Oss (vanaf Nijmegen) waar ik rekening mee moet houden. Ik wil er graag 12 uur zijn. Hoe is het parkeren geregeld bijv. of kun je ergens mooi staan.
Ik moet rijden, maar prima verder.wrote:wrote:Cringewrote:Geweldig. En mensen die er langs heen lopen kunnen nu ook niet meer om spoontech heen! Show them what we got boys. Lekker dansen en djensen![]()
![]()
Ah kop op BB, niet zo zuur! Wie weet drinken we zaterdag wel een biertje.
Ik kijk er naar uit.
Te herkennen aan geen shirt, anabool lichaam gekleurd als Oempa Loempa en oranje korte zwembroek 
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
wrote:Te herkennen aan geen shirt, anabool lichaam gekleurd als Oempa Loempa en oranje korte zwembroek
De pussylounge stage is pas weer op decibel hoor
Neem je Plastic Fantastic Barbie ook mee?wrote:Te herkennen aan geen shirt, anabool lichaam gekleurd als Oempa Loempa en oranje korte zwembroek
wrote:Te herkennen aan geen shirt, anabool lichaam gekleurd als Oempa Loempa en oranje korte zwembroek

Moet lukken.
Dat zal wel weer de Gearbox stage zijn neem ik aan? Sowieso hebben ze de 2 grootste namen van dat label niet op die stage gezet.
Aan de floorplan te zien en de bomen op de achtergrond is het de Gearbox idd. Vond zo'n botsautobaan als stage op Intents 2015 (?) wel gaaf, alleen kan het daar echt moker warm worden als het zonnetje erop staat.wrote:Dat zal wel weer de Gearbox stage zijn neem ik aan? Sowieso hebben ze de 2 grootste namen van dat label niet op die stage gezet.
Ik denk inderdaad ook dat het de stage van Gearbox is.
Dat was vorig jaar idd ook het geval daar.wrote:Aan de floorplan te zien en de bomen op de achtergrond is het de Gearbox idd. Vond zo'n botsautobaan als stage op Intents 2015 (?) wel gaaf, alleen kan het daar echt moker warm worden als het zonnetje erop staat.wrote:Dat zal wel weer de Gearbox stage zijn neem ik aan? Sowieso hebben ze de 2 grootste namen van dat label niet op die stage gezet.
Zin in! Wel pas half 7 a 7 uur aanwezig

-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Tot aan woensdag was de voorspelling die we vandaag hebben (warm en zonder bewolking) voorspeld voor zaterdag.
Nu dus iets minder met vooral in de avond kans op regen. Het zij zo, tegen die tijd ben ik er ook wel aan toe denk ik. Nat ben ik dan toch wel van het zweet.
Sowieso dit jaar prachtig weer gehad tot nu toe. Alleen met hardfest iets minder.. Rebirth, Intents, Defqon zondag. Verwennerij .
Nu dus iets minder met vooral in de avond kans op regen. Het zij zo, tegen die tijd ben ik er ook wel aan toe denk ik. Nat ben ik dan toch wel van het zweet.
Sowieso dit jaar prachtig weer gehad tot nu toe. Alleen met hardfest iets minder.. Rebirth, Intents, Defqon zondag. Verwennerij .