DE BAR ZIT LINKSVOOR !!11!
Ik dacht laat ik het eens vragen aan ze, en dit kreeg ik terug: Jah er zullen meer wc's zijn en het is beter geregeld.wrote:Ik zie weer maar 1 plaats voor WC's, laat dat alsjeblieft niet weer zo'n drama zijn.
Helaas zit de EHBO wel ver weg. Alvast op voorhand mijn rollator met rupsbanden (voor het zand) gaan halen.wrote:- Open Air
- Spoontech stage op het strand
- Gearbox ver weg in een hoekje
- Spoon vlakbij de Nightbreed tent
Ik vind helemaal mooi.
Hahawrote:Helaas zit de EHBO wel ver weg. Alvast op voorhand mijn rollator met rupsbanden (voor het zand) gaan halen.wrote:- Open Air
- Spoontech stage op het strand
- Gearbox ver weg in een hoekje
- Spoon vlakbij de Nightbreed tent
Ik vind helemaal mooi.
Godsamme Jip gooi mn schedule nou niet in de war. Hoelaat is dat dan zal ik f kieke.wrote:Koen kom ff chillen bij Vazard Album Showcase vrindwrote:Heb ook niet zoveel met Spoontech. Veelal te vinden op de main denk ik met wat uitstapjes, PN, Bfront, Ncrypta misschien.
Cringewrote:Geweldig. En mensen die er langs heen lopen kunnen nu ook niet meer om spoontech heen! Show them what we got boys. Lekker dansen en djensen![]()
wrote:Geweldig. En mensen die er langs heen lopen kunnen nu ook niet meer om spoontech heen! Show them what we got boys. Lekker dansen en djensen![]()
wrote:Cringewrote:Geweldig. En mensen die er langs heen lopen kunnen nu ook niet meer om spoontech heen! Show them what we got boys. Lekker dansen en djensen![]()
Ik hoop dat het geluid van de Nightbreed stage niet stoort bij de Spoontech. Zo te zien staan ze wel erg dicht bij elkaar.wrote:*Duimt voor goed geluid. Duimt voor goed geluid. Duimt voor goed geluid*
Verwacht het niet, maar wellicht staat het geluid naar de "bovenkant" gericht ipv naar de Spoontech stage..wrote:Ik hoop dat het geluid van de Nightbreed stage niet stoort bij de Spoontech. Zo te zien staan ze wel erg dicht bij elkaar.wrote:*Duimt voor goed geluid. Duimt voor goed geluid. Duimt voor goed geluid*
Inderdaad. Ik sta met hardtraxxers te dansen, omdat ik het leuk vind, niet om iedereen te laten zien hoe cool wij wel niet zijn.wrote:Cringewrote:Geweldig. En mensen die er langs heen lopen kunnen nu ook niet meer om spoontech heen! Show them what we got boys. Lekker dansen en djensen![]()
Ik hoop het wel, hoef je niet te kiezen tussen B-Front en D-Verzewrote:Ik hoop dat het geluid van de Nightbreed stage niet stoort bij de Spoontech. Zo te zien staan ze wel erg dicht bij elkaar.wrote:*Duimt voor goed geluid. Duimt voor goed geluid. Duimt voor goed geluid*
Of de zijkant, maar zoals ik zei, "verwacht het niet"wrote:Dan zou het volk dus langs de bovenkant van het plannetje moeten binnegaan? Lijkt me onwaarschijnlijk.
Ach jee schei uit joh, zit gewoon een beetje te dollen.wrote:Inderdaad. Ik sta met hardtraxxers te dansen, omdat ik het leuk vind, niet om iedereen te laten zien hoe cool wij wel niet zijn.wrote:Cringewrote:Geweldig. En mensen die er langs heen lopen kunnen nu ook niet meer om spoontech heen! Show them what we got boys. Lekker dansen en djensen![]()
Ga je met je vader?wrote:Te herkennen aan bril, strikje, grijze haren achterovergekamd en mijn gouden microfoon. De eerste die me spot krijgt een biertje!