Aanwezig met de bedenker, ontwikkelaar en technicus van Schranz muziek, Blear.
Enige waar ik tegenop zie zijn 15/16 jarige.
Enige waar ik tegenop zie zijn 15/16 jarige.
Of we staan de volgende dag met de hele groep op dumpert omdat die kindjes pas voor de eerste keer buiten komen en nog nooit zoiets hebben gezien.wrote:En in principe kunnen we die makkelijk hebben mocht het misgaan.
Ik kom hier uit de omgeving en ik hoor van weinig mensen dat ze gaan. Veel zijn ook op vakantie/zomerfeesten.wrote:He bah koters. Maar volgens mij is het niet heel bekend dat dit een 16+ feest is. Ergo denk ik niet dat er veel zijn. Zeker niet bij de Spoontech area idd.
Zoals het er uit ziet sta ik toch geen main.
Gezellig, met heel Hardtraxx op Dumpert.wrote:Of we staan de volgende dag met de hele groep op dumpert omdat die kindjes pas voor de eerste keer buiten komen en nog nooit zoiets hebben gezien.wrote:En in principe kunnen we die makkelijk hebben mocht het misgaan.Vandaag de dag hoort daar natuurlijk een video-opname bij
Hahahah zo één heb ik er een keer gehad. Wilde die me uitleggen hoe ik dan wel moest hakken. Heb wel even moeten gniffelen.wrote:Of ze komen ons vertellen dat we wel op een heel rare manier hakken.
wrote:Gezellig, met heel Hardtraxx op Dumpert.wrote:Of we staan de volgende dag met de hele groep op dumpert omdat die kindjes pas voor de eerste keer buiten komen en nog nooit zoiets hebben gezien.wrote:En in principe kunnen we die makkelijk hebben mocht het misgaan.Vandaag de dag hoort daar natuurlijk een video-opname bij
Ja wat zijn veel mensen kortzichtig wat muziek betreft zegwrote:In de ogen van reaguurders zijn we allemaal pillenvreters.
Pertinent onwaar want we snuiven. Ok doeiwrote:In de ogen van reaguurders zijn we allemaal pillenvreters.
Twee in één! De ironie!wrote:Ik vind de meeste 'reaguurders' maar hypocriete sneue sukkels.
Ik lees ze al niet meer.
Sinds iedereen ook met de mobiele kon reageren is het niveau heel snel gedaald. Topreaguursel is altijd een woordgrap, een simpele oneliner of een lange betoog over iets zieligs.maar goed ik dwaal af..
Waar waren we?
ohja :
Fatality. GODVERREDOMME ZIN IN GODVERDOMME.
Hedde gij pep op ofzo, zo scherp dat ie bunt.wrote:Twee in één! De ironie!wrote:Ik vind de meeste 'reaguurders' maar hypocriete sneue sukkels.
Ik lees ze al niet meer.
Sinds iedereen ook met de mobiele kon reageren is het niveau heel snel gedaald. Topreaguursel is altijd een woordgrap, een simpele oneliner of een lange betoog over iets zieligs.maar goed ik dwaal af..
Waar waren we?
ohja :
Vond het gewoon een mooi inkoppertje, haha.wrote:Hedde gij pep op ofzo, zo scherp dat ie bunt.wrote:Twee in één! De ironie!wrote:Ik vind de meeste 'reaguurders' maar hypocriete sneue sukkels.
Ik lees ze al niet meer.
Waar waren we?
ohja :
Koen kom ff chillen bij Vazard Album Showcase vrindwrote:Heb ook niet zoveel met Spoontech. Veelal te vinden op de main denk ik met wat uitstapjes, PN, Bfront, Ncrypta misschien.
wrote:En in principe kunnen we die makkelijk hebben mocht het misgaan.