Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 23:18 

Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
MeneerEend schreef:
Zeg maar even niks meer Roy. :P

Nee :innocent:

Haha Roy, zet desnoods gewoon een pet op en zonnebril op. Werkt wel tegen n zonnesteek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 09:07 

Hardtraxx Veteran

Te herkennen aan mijn soepele dansmoves en een pils in de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 09:29 

Hardtraxxer

Begin nu toch wel heeeel veel zin te krijgen om even flink de bloemetjes buiten te zetten bij de Spoontech stage :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 11:59 

Hardtraxx Veteran

Kwami schreef:
Heb nog nooit iets gehad met Spoontech, maar na een hele periode hier op het forum en door jullie alleen maar positieve uitingen ben ik altijd nog benieuwd hoe dit live is. Thuis setjes luisteren kan ik niet heel veel mee, dus misschien weet ik na meerdere setjes live waarom iedereen zo lovend is. Alhoewel ik deze week voor het eerst serieus naar Zimmersion heb geluisterd en deze de hele week al op repeat heb staan.
Gister eindelijk me maadten weten te overtuigen om mee te gaan, maar zij gaan vooral voor de main. Ik ga sowieso proberen PN, B-Front, MYST mee te pakken en dan wisselen tussen main en Spoontech, misschien ben ik na wat setjes op de Spoon ook wel om.

Dit had ik dus ook. Nooit interesse gehad in Spoontech, tot ik op dit forum kwam. Het eerste nummer wat ik afspeelde en waardoor ik er mee in aanraking kwam was Zimmersion 2.0 van Vazard, vervolgens de hele dag op repeat gestaan en luister hem nog steeds dagelijks. Toch heb ik geen geld voor dit festival en ben ik druk aan het sparen voor de vakantie.. Toch jammer, was wel eens benieuwd hoe het nou daadwerkelijk is om met zo'n grote groep hardtraxxers te staan. Magnenta vond ik al genieten op Defqon maar denk dat dit misschien nog wel eens harder kan gaan. Voor iedereen die gaat, veel plezier! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 12:14 

Hardtraxxer

Rowanyt1309 schreef:
Kwami schreef:
Heb nog nooit iets gehad met Spoontech, maar na een hele periode hier op het forum en door jullie alleen maar positieve uitingen ben ik altijd nog benieuwd hoe dit live is. Thuis setjes luisteren kan ik niet heel veel mee, dus misschien weet ik na meerdere setjes live waarom iedereen zo lovend is. Alhoewel ik deze week voor het eerst serieus naar Zimmersion heb geluisterd en deze de hele week al op repeat heb staan.
Gister eindelijk me maadten weten te overtuigen om mee te gaan, maar zij gaan vooral voor de main. Ik ga sowieso proberen PN, B-Front, MYST mee te pakken en dan wisselen tussen main en Spoontech, misschien ben ik na wat setjes op de Spoon ook wel om.

Dit had ik dus ook. Nooit interesse gehad in Spoontech, tot ik op dit forum kwam. Het eerste nummer wat ik afspeelde en waardoor ik er mee in aanraking kwam was Zimmersion 2.0 van Vazard, vervolgens de hele dag op repeat gestaan en luister hem nog steeds dagelijks. Toch heb ik geen geld voor dit festival en ben ik druk aan het sparen voor de vakantie.. Toch jammer, was wel eens benieuwd hoe het nou daadwerkelijk is om met zo'n grote groep hardtraxxers te staan. Magnenta vond ik al genieten op Defqon maar denk dat dit misschien nog wel eens harder kan gaan. Voor iedereen die gaat, veel plezier! :thumbup:

Jaa thanks man! Gister kaarten gehaald en ook heel veel zin in, laatste festival is al weer tijdje terug.
Heb Zimmersion2.0 aan een maat laten horen maar hij vind het net niet wat, zij zijn meer van eforce/warface/rr/ maar ook bijv caine. Maar als zij niet mee willen ga ik wel alleen paar setjes op Spoontech bijwonen. Misschien ben ik dan ook volledig om zoals iedereen hier en misschien mijn maten ook wel als ze meegaan haha

Helicaze schreef:
Ik zou zeggen, pak Vazard zeker mee. :thumbup:

Dit ben ik ook zeker van plan! En de b2b met Delete ook, daarnaast wil ik ook proberen om Mind Dimension mee te pakken en verder maar kijken of ergens nog een gaatje voor is. Welke setjes op Spoon zijn zeker nog aan te raden, als ik buiten eerder genoemde nog ergens heen moet/wil????
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 12:16 

Hardtraxx Veteran

Kwami schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Kwami schreef:

Jaa thanks man! Gister kaarten gehaald en ook heel veel zin in, laatste festival is al weer tijdje terug.
Heb Zimmersion2.0 aan een maat laten horen maar hij vind het net niet wat, zij zijn meer van eforce/warface/rr/ maar ook bijv caine. Maar als zij niet mee willen ga ik wel alleen paar setjes op Spoontech bijwonen. Misschien ben ik dan ook volledig om zoals iedereen hier en misschien mijn maten ook wel als ze meegaan haha

Gewoon lekker een paar setjes bijwonen. Mijn maten vinden het ook helemaal niks, maar nu wijken ze tegenwoordig eigenlijk alleen maar meer van de hardstyle af. Eerst doen alsof ze alles kennen, maar vervolgens elke kick mis slaan of geen titel kennen van een nummer zegt voor mij soms al genoeg. :whistle:
Ik denk dat als je er naar toe gaat je wel om bent, heerlijke sfeer en die kicks zijn gruwelijk hard. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 12:24 

Hardtraxx Elite

Genox is een aanrader!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 12:25 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Genox is een aanrader!

Eensch! Die ga ik ook zeker niet missen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 12:32 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Hard4Us schreef:
Genox is een aanrader!

Eensch! Die ga ik ook zeker niet missen :love:

Nou ik ga denk ik eten dan (na de groepspicca). Kan wel weer wat koolhydraten gebruiken na Vazard vs Delete denk ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 12:33 

Hardtraxx Veteran

Dat moet je helemaal zelf weten knul :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 12:44 

Hardtraxx Veteran

Ik moet ergens op die dag eten, en dat is denk ik het enige moment waarvan ik zoiets heb, dan kan het. De rest wil ik allemaal zien. Wel aanwezig bij groepsfoto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:21 

Hardtraxx Veteran

Jongens toch, tip van de dag is toch infririum en hardstyle mafia :drool: :drool: denk dat die set echt ondergewaardeerd wordt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:24 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Jongens toch, tip van de dag is toch infririum en hardstyle mafia :drool: :drool: denk dat die set echt ondergewaardeerd wordt :$

Ik weet niet. Live klinken de kicks van Hardstyle Mafia vaak niet zo goed. Ik ben benieuwd wat het zaterdag zal zijn. Trackkeuze zal bij dit setje wel sowieso goed zijn. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:45 

Hardtraxx Veteran

Enorm veel zin in die set! Hoop dat ze Far Away From Home draaien, toch wel met stipt op nummer 1 als m'n favoriete Hardstyle Mafia plaat. Oh en Merciless Soul. Voor het eerst gehoord op Loudness 2015 en toen op Defqon eindelijk weer toen Mind Dimension hem draaide. Was toen echt een hele toffe verrassing :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:46 

Kraak... Piep...

Tip van de dag, ga naar wat je wilt zien, en als je het niet weet altijd naar Spoontech gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:55 

Hardtraxx Veteran

Hoop (en verwacht..) dat er over de dag heen wel aardig wat Main Concern plaatjes gedraaid zullen worden. Had Vyral niet al ergens een lijstje geplaatst met potentiële nummers voor zijn set? Kan me zoiets herinneren. Aangezien hij toch mee leest: maak me blij met wat Main Concern klappers (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 15:56 

Hardtraxx Veteran

D-Verze had ook aangegeven wat Main Concern nummers te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 16:17 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop Deep Blue eens live te horen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 17:36 

Artiest

Beetje afhankelijk van wat wel / niet aanslaat tijdens m'n set en wat voor mij al gedraaid is, maar kan me niet voorstellen dat er geen een Main Concern track in m'n set voorbij komt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 17:39 

Hardtraxx Veteran

The Movement, Last Resort, Red Storm zouden denk ik wel een beetje passen bij jou. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 18:09 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Één keer eerder gehoord, maar zou hem graag nog eens horen. Net als Dissapeared. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 18:12 

Hardtraxx Veteran

Ik kan niet wachten op Sound of Victory vooral. Nooit live gehoord :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 18:16 

Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
Rickzel schreef:

Één keer eerder gehoord, maar zou hem graag nog eens horen. Net als Dissapeared. :loving:

Ja nu je het zegt, vgm heb ik hem ook op de Spoontech label night gehoord >.< maar wat blijft die goed zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 18:26 

Hardtraxx Veteran

D-Verze schreef:
Beetje afhankelijk van wat wel / niet aanslaat tijdens m'n set en wat voor mij al gedraaid is, maar kan me niet voorstellen dat er geen een Main Concern track in m'n set voorbij komt! :D

Infected.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2017 18:37 

Hardtraxx Veteran

Fatality schreef:
Fatality - Last info!

Fatality – The RAW Outdoor Festival
Date: Saturday 22 July 2017
Duration: 12:00 – 01:00
City: Oss
Address: Gielekespad 10, 5343XN
Tickets: Almost SOLD OUT
Tickets are going extremely fast, so don't wait too long to purchase your tickets. These are still available at http://www.fatality-event.com.

VIP
If you are in the possession of a VIP Ticket, you can enter via a separate entrance. This is indicated. (To the right of the normal entrance)

Duration
The opening hours are from 12:00 – 01:00. The entrance is open during the entire day. No re-admittance is allowed after leaving the festival.

Minimum Age
The minimum age is 16. Attention: You may be asked for your ID, so make sure you always take this along with you!

Alcohol 18+
For all alcoholic beverages you are required to be 18 years or above. If you want to consume these, you will have to show your bracelet at the bar. Bracelets 18+ are available directly at the entrance.

Merchandise
There is a merchandise stand present at the festival where you can buy a diverse collection of Fatality merchandise. For example Caps, Flags, Jackets, Shirts, Fans, Sunglasses and more.

Cash Withdrawal
You can pay for your coins and merchandise through direct debit card and cash. However, our advice is to bring along sufficient cash. There are no ATMs present at Fatality.

Lockers
There are sufficient lockers available at the festival area where you can safely store your belongings. You can access your locker at any time. The cost of renting a locker is 7 Euro + 5 Euro deposit. When at the end of the party you hand in your locker key, you will get your 5 Euro deposit back.

Pictures & Video
Everyone is allowed to bring their camera or video camera inside. Take and share many beautiful pictures and videos, but don't forget to party! Professional video equipment is not allowed without press accreditation. Selfie sticks are not allowed at the festival area.

Earplugs
As far as you're concerned, the volume could be a bit less loud? Earplugs are available at the merchandise stand.

First aid
There is a first aid post present at the festival. Are you experiencing medical problems? Go over to the first aid station, they will provide further assistance.

Drugs
The organization conforms to the local policy. This is “zero tolerance”. It is not allowed to use/sell any narcotics.

Parking
At the festival area there is ample space to park your car.

Bus Transportation
In collaboration with Party-vervoer.nl, bus transportation from multiple pick up points across The Netherlands will be deployed. Check http://www.party-vervoer.nl for more information. There you can also buy combi tickets including transportation.

Shuttle buses
Shuttle buses from Oss NS Central Station to Geffense Plas (and back) will be available from 11:00 until 00:00.
Attention! The last shuttle buses will depart at 00:00 from bus stop Geffense Plas, because of the connecting NS trains. After 00:00, no shuttle buses will be available anymore and you will need to procure other means of transportation (i.e Taxi).
A shuttle bus return ticket (to and from Fatality) costs 8 euro.

Floor plan & Timetable
Floor plans and timetable flyers will be distributed at the entrance. The timetable will also be published on the website.

Toilets
There will be an adequate amount of toilets present at the area. Public urination is strictly prohibited.

Sun protection
Protect yourself well against the sun by covering yourself in sun block. Only sealed sun block containers are allowed to be brought in! Make sure you pay attention to this.
See you on Saturday!!!
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten