Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Redle schreef:
Helicaze schreef:
RTM93 is je vriendin knap? Grim wil anders wel even mee met haar naar de Gearbox vertelde hij me net.


Als het zaaddodende setjes worden zal het wel helemaal geen probleem zijn en is het opgelost :thumbup:

Waren toch nog niet toe aan kinderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze helaas voorbij laten schieten. Beetje vergist in de datum en blijkt dat ik de 22e pas terugkom van vakantie. Shame
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Paling schreef:
Ga met meer mensen heen dan alleen je vriendin?

Nee altijd met haar, dat is het probleem niet. Spoontech avondjes ging ik normaal alleen. Ik wil best alleen staan,maar dat wil zij niet. En spoontech is kut. (niet mijn woorden). En ze is niet het type dat alleen gaat dwalen en rond kijken op het terrein.
Wat ik haar niet kwalijk neem.
Ik heb uiteraard mijn kaart gekocht voor Spoon dus er van afwijken ga ik niet doen :x :lol:

Dat zeg ik dus, neem meer mensen mee (die ook geen Spoontech liefhebbers zijn). Dan kunnen zij op je vriendin passen terwijl jij bij Spoontech staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
RTM93 schreef:
Paling schreef:
Ga met meer mensen heen dan alleen je vriendin?

Nee altijd met haar, dat is het probleem niet. Spoontech avondjes ging ik normaal alleen. Ik wil best alleen staan,maar dat wil zij niet. En spoontech is kut. (niet mijn woorden). En ze is niet het type dat alleen gaat dwalen en rond kijken op het terrein.
Wat ik haar niet kwalijk neem.
Ik heb uiteraard mijn kaart gekocht voor Spoon dus er van afwijken ga ik niet doen :x :lol:

Dat zeg ik dus, neem meer mensen mee (die ook geen Spoontech liefhebbers zijn). Dan kunnen zij op je vriendin passen terwijl jij bij Spoontech staat?

Excuses , ik las het als, 'ga je met meer mensen?' als of het een vraag was. Nee die optie is al doorgenomen. Mensen zijn allemaal het land uit -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

STVK schreef:
Deze helaas voorbij laten schieten. Beetje vergist in de datum en blijkt dat ik de 22e pas terugkom van vakantie. Shame


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
STVK schreef:
Deze helaas voorbij laten schieten. Beetje vergist in de datum en blijkt dat ik de 22e pas terugkom van vakantie. Shame


Afbeelding


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro vervangt Deetox op de Nightbreed stage

Denk dat hij dus 2 sets gaat draaien, aangezien hij ook op de Main staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is dan wel 1 dj minder die ik op de Nightbreed stage wil zien. Was graag naar Deetox gegaan, maar dat moet dan maar een andere keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Dat is dan wel 1 dj minder die ik op de Nightbreed stage wil zien. Was graag naar Deetox gegaan, maar dat moet dan maar een andere keer.

Klopt, maar sinds ik de nieuwe Nightbreed Podcast geluisterd heb is A-Riser er wel bij gekomen. Draait gewoon even Arise Remix, Bombs Away, Pandemonium en E-Volve in zijn guestmix xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij dat mijn vriendin Spoontech wel (soort van) leuk vindt. Ze vond Mind Dimension op Defqon best vet. Ook zijn we regelmatig met zijn tweetjes, zonder de rest van de groep, op zaterdag en zondag naar de Silver gegaan en dat vond ze ook wel leuk.
Good! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 10:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ook aanwezig met Kees :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 11:05 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Ook aanwezig met Kees :D

:bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 11:12 
 
Hardtraxx Veteran

Zal ik dan eindelijk het gezicht achter de moderators te zien krijgen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 11:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zal ik dan eindelijk het gezicht achter de moderators te zien krijgen. :cool:

Ik ben te herkennen aan mijn masker:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook kaartje binnen lekker rauwen en oooh'en bij gearbox enzo groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
RTM93 is je vriendin knap? Grim wil anders wel even mee met haar naar de Gearbox vertelde hij me net.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft/weet iemand hier een mix van de nummers van Hardstyle Mafia? Vindt hun stijl en sfeer in nummers zo gigantisch vet. Till The roof comes off & 6 stages of anger :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Heeft/weet iemand hier een mix van de nummers van Hardstyle Mafia? Vindt hun stijl en sfeer in nummers zo gigantisch vet. Till The roof comes off & 6 stages of anger :loving:


hardstyle/nuracore-offers-you-can-t-refuse-hardstyle-mafia-tribute-t58984.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
https://forum.hardtraxx.com/hardstyle/nuracore-offers-you-can-t-refuse-hardstyle-mafia-tribute-t58984.html


Ik dank u hartelijk, gaat meteen aan. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Vindt


:cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 17:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
kegel77w schreef:
Vindt


:cry: :cry:


:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 22:08 
 
Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
Helicaze schreef:
RTM93 is je vriendin knap? Grim wil anders wel even mee met haar naar de Gearbox vertelde hij me net.

:lol: :lol:

Jij kan het wel weten, ze sprak jou notabene als eerste aan vlgs mij en toen kwam je later met Yannick aan. De enige twee HT'ers die ik niet persoonlijk ken maar wel nu heb gezien een keer. Ja heb job wel gespot en paar anderen. Maar die waren telkens zo mooi aan het snoeien, daar ga ik niet zomaar tussen komen. :$ ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zamble schreef:
Helicaze schreef:
RTM93 is je vriendin knap? Grim wil anders wel even mee met haar naar de Gearbox vertelde hij me net.

:lol: :lol:

Jij kan het wel weten, ze sprak jou notabene als eerste aan vlgs mij en toen kwam je later met Yannick aan. De enige twee HT'ers die ik niet persoonlijk ken maar wel nu heb gezien een keer. Ja heb job wel gespot en paar anderen. Maar die waren telkens zo mooi aan het snoeien, daar ga ik niet zomaar tussen komen. :$ ^^

Haha oja dat is waar ook. Tijdens Genox op Rebirth. Alleen kan me haar uiterlijk niet meer herinneren. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 10:59 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: Neem het je niet kwalijk ofzo. Ik onthoud dat soort dingen ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk met het lekkere weer van nu zo uit naar de Spoontech stage hier. :woot:
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten