Waren toch nog niet toe aan kinderen.wrote:Als het zaaddodende setjes worden zal het wel helemaal geen probleem zijn en is het opgelostwrote:RTM93 is je vriendin knap? Grim wil anders wel even mee met haar naar de Gearbox vertelde hij me net.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Deze helaas voorbij laten schieten. Beetje vergist in de datum en blijkt dat ik de 22e pas terugkom van vakantie. Shame
Dat zeg ik dus, neem meer mensen mee (die ook geen Spoontech liefhebbers zijn). Dan kunnen zij op je vriendin passen terwijl jij bij Spoontech staat?wrote:Nee altijd met haar, dat is het probleem niet. Spoontech avondjes ging ik normaal alleen. Ik wil best alleen staan,maar dat wil zij niet. En spoontech is kut. (niet mijn woorden). En ze is niet het type dat alleen gaat dwalen en rond kijken op het terrein.wrote:Ga met meer mensen heen dan alleen je vriendin?
Wat ik haar niet kwalijk neem.
Ik heb uiteraard mijn kaart gekocht voor Spoon dus er van afwijken ga ik niet doen![]()
![]()
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Excuses , ik las het als, 'ga je met meer mensen?' als of het een vraag was. Nee die optie is al doorgenomen. Mensen zijn allemaal het land uitwrote:Dat zeg ik dus, neem meer mensen mee (die ook geen Spoontech liefhebbers zijn). Dan kunnen zij op je vriendin passen terwijl jij bij Spoontech staat?wrote:Nee altijd met haar, dat is het probleem niet. Spoontech avondjes ging ik normaal alleen. Ik wil best alleen staan,maar dat wil zij niet. En spoontech is kut. (niet mijn woorden). En ze is niet het type dat alleen gaat dwalen en rond kijken op het terrein.wrote:Ga met meer mensen heen dan alleen je vriendin?
Wat ik haar niet kwalijk neem.
Ik heb uiteraard mijn kaart gekocht voor Spoon dus er van afwijken ga ik niet doen![]()
![]()
wrote:Deze helaas voorbij laten schieten. Beetje vergist in de datum en blijkt dat ik de 22e pas terugkom van vakantie. Shame

wrote:wrote:Deze helaas voorbij laten schieten. Beetje vergist in de datum en blijkt dat ik de 22e pas terugkom van vakantie. Shame

Adaro vervangt Deetox op de Nightbreed stage
Denk dat hij dus 2 sets gaat draaien, aangezien hij ook op de Main staat
Denk dat hij dus 2 sets gaat draaien, aangezien hij ook op de Main staat
Dat is dan wel 1 dj minder die ik op de Nightbreed stage wil zien. Was graag naar Deetox gegaan, maar dat moet dan maar een andere keer.
Klopt, maar sinds ik de nieuwe Nightbreed Podcast geluisterd heb is A-Riser er wel bij gekomen. Draait gewoon even Arise Remix, Bombs Away, Pandemonium en E-Volve in zijn guestmixwrote:Dat is dan wel 1 dj minder die ik op de Nightbreed stage wil zien. Was graag naar Deetox gegaan, maar dat moet dan maar een andere keer.
Blij dat mijn vriendin Spoontech wel (soort van) leuk vindt. Ze vond Mind Dimension op Defqon best vet. Ook zijn we regelmatig met zijn tweetjes, zonder de rest van de groep, op zaterdag en zondag naar de Silver gegaan en dat vond ze ook wel leuk.
Good!
Good!
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Zal ik dan eindelijk het gezicht achter de moderators te zien krijgen. 
Ik ben te herkennen aan mijn masker:wrote:Zal ik dan eindelijk het gezicht achter de moderators te zien krijgen.
ook kaartje binnen lekker rauwen en oooh'en bij gearbox enzo groetjes
wrote:RTM93 is je vriendin knap? Grim wil anders wel even mee met haar naar de Gearbox vertelde hij me net.
Heeft/weet iemand hier een mix van de nummers van Hardstyle Mafia? Vindt hun stijl en sfeer in nummers zo gigantisch vet. Till The roof comes off & 6 stages of anger 
Nuracore @Offers You Can't Refuse (Hardstyle Mafia Tribute)wrote:Heeft/weet iemand hier een mix van de nummers van Hardstyle Mafia? Vindt hun stijl en sfeer in nummers zo gigantisch vet. Till The roof comes off & 6 stages of anger
Ik dank u hartelijk, gaat meteen aan.wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle/nuracore-offers-you-can-t-refuse-hardstyle-mafia-tribute-t58984.html
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Jij kan het wel weten, ze sprak jou notabene als eerste aan vlgs mij en toen kwam je later met Yannick aan. De enige twee HT'ers die ik niet persoonlijk ken maar wel nu heb gezien een keer. Ja heb job wel gespot en paar anderen. Maar die waren telkens zo mooi aan het snoeien, daar ga ik niet zomaar tussen komen.wrote:wrote:RTM93 is je vriendin knap? Grim wil anders wel even mee met haar naar de Gearbox vertelde hij me net.![]()
Haha oja dat is waar ook. Tijdens Genox op Rebirth. Alleen kan me haar uiterlijk niet meer herinneren.wrote:Jij kan het wel weten, ze sprak jou notabene als eerste aan vlgs mij en toen kwam je later met Yannick aan. De enige twee HT'ers die ik niet persoonlijk ken maar wel nu heb gezien een keer. Ja heb job wel gespot en paar anderen. Maar die waren telkens zo mooi aan het snoeien, daar ga ik niet zomaar tussen komen.wrote:wrote:RTM93 is je vriendin knap? Grim wil anders wel even mee met haar naar de Gearbox vertelde hij me net.![]()
![]()
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago