Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 28 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Fatality Festival

Time
(Sun)
Price
Regular Tickets: € 39,95 (ex. Fee)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Redle wrote:
Helicaze wrote:RTM93 is je vriendin knap? Grim wil anders wel even mee met haar naar de Gearbox vertelde hij me net.
Als het zaaddodende setjes worden zal het wel helemaal geen probleem zijn en is het opgelost :thumbup:
Waren toch nog niet toe aan kinderen.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Deze helaas voorbij laten schieten. Beetje vergist in de datum en blijkt dat ik de 22e pas terugkom van vakantie. Shame
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 5 days ago
RTM93 wrote:
Paling wrote:Ga met meer mensen heen dan alleen je vriendin?
Nee altijd met haar, dat is het probleem niet. Spoontech avondjes ging ik normaal alleen. Ik wil best alleen staan,maar dat wil zij niet. En spoontech is kut. (niet mijn woorden). En ze is niet het type dat alleen gaat dwalen en rond kijken op het terrein.
Wat ik haar niet kwalijk neem.
Ik heb uiteraard mijn kaart gekocht voor Spoon dus er van afwijken ga ik niet doen :x :lol:
Dat zeg ik dus, neem meer mensen mee (die ook geen Spoontech liefhebbers zijn). Dan kunnen zij op je vriendin passen terwijl jij bij Spoontech staat?
R
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Paling wrote:
RTM93 wrote:
Paling wrote:Ga met meer mensen heen dan alleen je vriendin?
Nee altijd met haar, dat is het probleem niet. Spoontech avondjes ging ik normaal alleen. Ik wil best alleen staan,maar dat wil zij niet. En spoontech is kut. (niet mijn woorden). En ze is niet het type dat alleen gaat dwalen en rond kijken op het terrein.
Wat ik haar niet kwalijk neem.
Ik heb uiteraard mijn kaart gekocht voor Spoon dus er van afwijken ga ik niet doen :x :lol:
Dat zeg ik dus, neem meer mensen mee (die ook geen Spoontech liefhebbers zijn). Dan kunnen zij op je vriendin passen terwijl jij bij Spoontech staat?
Excuses , ik las het als, 'ga je met meer mensen?' als of het een vraag was. Nee die optie is al doorgenomen. Mensen zijn allemaal het land uit -.-
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
STVK wrote:Deze helaas voorbij laten schieten. Beetje vergist in de datum en blijkt dat ik de 22e pas terugkom van vakantie. Shame
Fatality Festival (22-07-2017, De Geffense Plas, Oss)
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
ErikZ wrote:
STVK wrote:Deze helaas voorbij laten schieten. Beetje vergist in de datum en blijkt dat ik de 22e pas terugkom van vakantie. Shame
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Adaro vervangt Deetox op de Nightbreed stage

Denk dat hij dus 2 sets gaat draaien, aangezien hij ook op de Main staat
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 15 hours ago
Dat is dan wel 1 dj minder die ik op de Nightbreed stage wil zien. Was graag naar Deetox gegaan, maar dat moet dan maar een andere keer.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Thommy wrote:Dat is dan wel 1 dj minder die ik op de Nightbreed stage wil zien. Was graag naar Deetox gegaan, maar dat moet dan maar een andere keer.
Klopt, maar sinds ik de nieuwe Nightbreed Podcast geluisterd heb is A-Riser er wel bij gekomen. Draait gewoon even Arise Remix, Bombs Away, Pandemonium en E-Volve in zijn guestmix xd
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Blij dat mijn vriendin Spoontech wel (soort van) leuk vindt. Ze vond Mind Dimension op Defqon best vet. Ook zijn we regelmatig met zijn tweetjes, zonder de rest van de groep, op zaterdag en zondag naar de Silver gegaan en dat vond ze ook wel leuk.
Good! :thumbsup:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Ook aanwezig met Kees :D
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Magnetron wrote:Ook aanwezig met Kees :D
:bomb: :bomb:
R
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Zal ik dan eindelijk het gezicht achter de moderators te zien krijgen. :cool:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 13 days ago
RTM93 wrote:Zal ik dan eindelijk het gezicht achter de moderators te zien krijgen. :cool:
Ik ben te herkennen aan mijn masker:
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
online now
ook kaartje binnen lekker rauwen en oooh'en bij gearbox enzo groetjes
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Helicaze wrote:RTM93 is je vriendin knap? Grim wil anders wel even mee met haar naar de Gearbox vertelde hij me net.
:lol: :lol:
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Heeft/weet iemand hier een mix van de nummers van Hardstyle Mafia? Vindt hun stijl en sfeer in nummers zo gigantisch vet. Till The roof comes off & 6 stages of anger :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
kegel77w wrote:Heeft/weet iemand hier een mix van de nummers van Hardstyle Mafia? Vindt hun stijl en sfeer in nummers zo gigantisch vet. Till The roof comes off & 6 stages of anger :loving:
Nuracore @Offers You Can't Refuse (Hardstyle Mafia Tribute)
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Chroman wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle/nuracore-offers-you-can-t-refuse-hardstyle-mafia-tribute-t58984.html
Ik dank u hartelijk, gaat meteen aan. :yay:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
kegel77w wrote:Vindt
:cry: :cry:
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2025
Joey wrote:
kegel77w wrote:Vindt
:cry: :cry:
:aww:
R
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
Zamble wrote:
Jij kan het wel weten, ze sprak jou notabene als eerste aan vlgs mij en toen kwam je later met Yannick aan. De enige twee HT'ers die ik niet persoonlijk ken maar wel nu heb gezien een keer. Ja heb job wel gespot en paar anderen. Maar die waren telkens zo mooi aan het snoeien, daar ga ik niet zomaar tussen komen. :$ ^^
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
RTM93 wrote:
Zamble wrote:
Jij kan het wel weten, ze sprak jou notabene als eerste aan vlgs mij en toen kwam je later met Yannick aan. De enige twee HT'ers die ik niet persoonlijk ken maar wel nu heb gezien een keer. Ja heb job wel gespot en paar anderen. Maar die waren telkens zo mooi aan het snoeien, daar ga ik niet zomaar tussen komen. :$ ^^
Haha oja dat is waar ook. Tijdens Genox op Rebirth. Alleen kan me haar uiterlijk niet meer herinneren. :lol:
R
Hardtraxx Veteran
last seen 21 days ago
:lol: Neem het je niet kwalijk ofzo. Ik onthoud dat soort dingen ook niet.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Kijk met het lekkere weer van nu zo uit naar de Spoontech stage hier. :woot: