Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Duruz schreef:
Niet zo fijn om te lezen dat een en ander vorig jaar minder goed geregeld was. Hopen dat dit jaar beter is. Geluid was ook niet ok?


Hè ga jij ook :woot:


Yes kennen wij elkaar?


Hard4Us schreef:
Duruz schreef:
Niet zo fijn om te lezen dat een en ander vorig jaar minder goed geregeld was. Hopen dat dit jaar beter is. Geluid was ook niet ok?


Geluid was wisselvallig.


Hmm hopen dat daar dan ook wat aan gedaan wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 22:01 
 
Hardtraxx Elite

Duruz schreef:
Onthafloorx schreef:
Duruz schreef:
Niet zo fijn om te lezen dat een en ander vorig jaar minder goed geregeld was. Hopen dat dit jaar beter is. Geluid was ook niet ok?


Hè ga jij ook :woot:


Yes kennen wij elkaar?

.


Toevallig wel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 23:01 
 
Hardtraxx Veteran

Oooh A-F
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de main was het geluid matig / lag aan de plek waar je stond. In de TC tent stond het goed en in die botsauto stage was het ook matig, dus mag idd wat aan gedaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me vorig jaar niet zo gestoord aan het geluid. Ik stond nu wel voornamelijk in de Theracords tent. Was het trouwens niet de eerste keer Fatality / op die locatie? Hopelijk zal het dan dit jaar wel beter zijn. Plasbandje kopen duurde wel lang en ik had daardoor een deel van een set gemist. :(

Chroman schreef:
Helicaze schreef:
Dan schijt je hem toch helemaal onder?

Ja daar heb je de organisatie echt mee :')

Gelukkig was ik erg serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik heb me vorig jaar niet zo gestoord aan het geluid. Ik stond nu wel voornamelijk in de Theracords tent. Was het trouwens niet de eerste keer Fatality / op die locatie? Hopelijk zal het dan dit jaar wel beter zijn. Plasbandje kopen duurde wel lang en ik had daardoor een deel van een set gemist. :(

Chroman schreef:
Helicaze schreef:
Dan schijt je hem toch helemaal onder?

Ja daar heb je de organisatie echt mee :')

Gelukkig was ik erg serieus.


Het was wel eerste keer Fatality Outdoor, maar dit was overgenomen van We Are Hardstyle Festival.
(Is volgensmij niet dezelfde organisatie, maar WAH heeft indoor in de rusheuvel wel altijd top geluid (in de main ))
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen dat het geluid goed is ja, moet denk ik wel goed komen. En het lijkt me wel dat de organisatie naar de zwakke punten van vorige editie kijkt toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 08:00 
 
Hardtraxx Veteran

Relatie crisis op komst -.-

De vriendin heeft niks met spoontech en ik wil er de hele dag rondhangen. Kom maar door met de creatieve oplossingen. :D


(inb4 dump grapjes)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 08:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ga met meer mensen heen dan alleen je vriendin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Ga zonder je vriendin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Relatie crisis op komst -.-

De vriendin heeft niks met spoontech en ik wil er de hele dag rondhangen. Kom maar door met de creatieve oplossingen. :D


(inb4 dump grapjes)


Zeggen dat ik de hele dag de Spoon ga verdedigen en dat je mij na Defqon nog móet opzoeken. Kan ze de rest van de dag direct blijven hangen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 10:02 
 
Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
Ga met meer mensen heen dan alleen je vriendin?

Nee altijd met haar, dat is het probleem niet. Spoontech avondjes ging ik normaal alleen. Ik wil best alleen staan,maar dat wil zij niet. En spoontech is kut. (niet mijn woorden). En ze is niet het type dat alleen gaat dwalen en rond kijken op het terrein.
Wat ik haar niet kwalijk neem.
Ik heb uiteraard mijn kaart gekocht voor Spoon dus er van afwijken ga ik niet doen :x :lol:

sonnebloem schreef:
Paling schreef:
Ga zonder je vriendin?

Sinds loudness klokgebouw 2014 is dit 2 keer voor gekomen ( Spoontech en Qlimax ) dat wordt hem niet.

Wacht volgens mij was er nog iemand hier met het zelfde probleem. Kunnen we mooi koppelen. :cool:

Citaat:
Zeggen dat ik de hele dag de Spoon ga verdedigen en dat je mij na Defqon nog móet opzoeken. Kan ze de rest van de dag direct blijven hangen :thumbup:

Even blijven hangen doet ze wel. Hoelang ze het vol houd is een ander verhaal. :lol: Gaan het meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 11:02 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Relatie crisis op komst -.-

De vriendin heeft niks met spoontech en ik wil er de hele dag rondhangen. Kom maar door met de creatieve oplossingen. :D


(inb4 dump grapjes)


Dump der!! Zo die is uit de weg

Nu een tip: Je zit in een relatie, dat is keuzes maken. Kies dus namen die je perse wilt zien en sommige waarvan je denkt oke die zou ik misschien voor de helft kunnen skippen.

Zij blij, jij blij (ook als je weer thuis komt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn vast toch nog wel meer vrienden van jullie die naar feeten gaan? Zorg dat die meegaan, kan zij daarmee staan bij een andere stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 11:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Onder de duum!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 12:09 
 
Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
Er zijn vast toch nog wel meer vrienden van jullie die naar feeten gaan? Zorg dat die meegaan, kan zij daarmee staan bij een andere stage.

Poah nee, was het maar zo'n feest, haar vriendinnen die vaak mee zijn, gaan allemaal in die periode op vakantie.

Fatality leeft ook niet zo hier in Twente. Iedereen kijkt al uit naar Airforce. Normaal is er altijd wel een bekende waarmee we meeten.

ErikZ schreef:
RTM93 schreef:
Relatie crisis op komst -.-

De vriendin heeft niks met spoontech en ik wil er de hele dag rondhangen. Kom maar door met de creatieve oplossingen. :D


(inb4 dump grapjes)


Dump der!! Zo die is uit de weg

Nu een tip: Je zit in een relatie, dat is keuzes maken. Kies dus namen die je perse wilt zien en sommige waarvan je denkt oke die zou ik misschien voor de helft kunnen skippen.

Zij blij, jij blij (ook als je weer thuis komt)


Normaal gebeurt dit echt wel. uiteraard. Al meer dan 70 feesten samen. Maar nu komt er een Spoontech stage bij kijken. die zijn zeldzaam ja toch. Waarschijnlijk enige spoontech hosting dit jaar. Niks concessies.
Ik bob notabene die dag ook nog. Oke nee worden toch halve setjes want

Broken Balance schreef:
Onder de duum!

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beloof dat je haar gaat verrassen met iets als ze de hele dag komt spoonen met je (klinkt verkeerd). Echte liefde is als ze de hele dag in die duistere herrie gaat staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 12:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gewoon beiden je ding doen, je hoeft niet de hele tijd aan elkaar te plakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beloof gewoon dat je een paar uitstapjes gaat doen (B-Front, Phuture Noize, MYST :whistle: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 12:26 
 
Hardtraxx Elite

Misschien dat mijn vriendin wel even naar n andere stage wil met dr. Ben namelijk benieuwd hoe zij reageert op de eerste keer Spoontech. (Klinkt alsof ze aangevallen gaat worden door een virus). Alhoewel ze waarschijnlijk toch wel bij me blijft plakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoek een vriendin die wel van Spoontech houdt. Kan het je alleen maar aanraden haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Gewoon beiden je ding doen, je hoeft niet de hele tijd aan elkaar te plakken.

Zoals gezegd, dat lukt mij wel, haar alleen niet.

Chroman schreef:
Beloof gewoon dat je een paar uitstapjes gaat doen (B-Front, Phuture Noize, MYST :whistle: )

Die wil ik ook mee pakken maar die staan dan hopelijk niet tegelijk met Hardstyle Mafia, Mind Dimension of Vazard album showcase. T' is gewoon hopeloos want er staan echt ontzettend vette namen her en der geboekt. keuzes worden onvermijdelijk en rete moeilijk.

Hard4Us schreef:
Misschien dat mijn vriendin wel even naar n andere stage wil met dr. Ben namelijk benieuwd hoe zij reageert op de eerste keer Spoontech. (Klinkt alsof ze aangevallen gaat worden door een virus). Alhoewel ze waarschijnlijk toch wel bij me blijft plakken.

Ja, dan gaan we even meeten. :beer:

Joey schreef:
Zoek een vriendin die wel van Spoontech houdt. Kan het je alleen maar aanraden haha.

Je kan ze niet alles aanleren helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 is je vriendin knap? Grim wil anders wel even mee met haar naar de Gearbox vertelde hij me net.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Zoek een vriendin die wel van Spoontech houdt. Kan het je alleen maar aanraden haha.


Haha, bij ons ook geen probleem. Alleen is zij ervan gaan houden omdat ik het alleen maar draaide thuis. Geindoctrineerd ofzo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
RTM93 is je vriendin knap? Grim wil anders wel even mee met haar naar de Gearbox vertelde hij me net.


Als het zaaddodende setjes worden zal het wel helemaal geen probleem zijn en is het opgelost :thumbup:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten