wrote:RTM93 is je vriendin knap? Grim wil anders wel even mee met haar naar de Gearbox vertelde hij me net.
lolwat
wrote:RTM93 is je vriendin knap? Grim wil anders wel even mee met haar naar de Gearbox vertelde hij me net.
Ik heb even de geluidsman gebeld, hij ging z'n best doen.wrote:Twijfels om hier heen te gaan. Main weinig interessants, nightbreed 5/6 vette namen en opzich mogelijk keer spoontech een kans te geven...
Is het de 40 euro plus munten etc waard qua geluid en stages?
Hele dag spoontech nog makkelijker.wrote:Benieuwd naar de timetable! Hoop dat ik alles kan zien wat ik wil zien maar wordt moeilijk met een line-up als deze.
Mwah, zijn toch een aantal artiesten die niet boeiend zijn.wrote:Hele dag spoontech nog makkelijker.wrote:Benieuwd naar de timetable! Hoop dat ik alles kan zien wat ik wil zien maar wordt moeilijk met een line-up als deze.
Unkind staat vgm wel samen met Mind Dimension. Zonde.wrote:Unkind ook niet.
Wel beter als ik de verhalen over zijn gigs hoorwrote:Unkind staat vgm wel samen met Mind Dimension. Zonde.wrote:Unkind ook niet.
wrote:Unkind staat vgm wel samen met Mind Dimension. Zonde.wrote:Unkind ook niet.
Dat gaat niet veel beter zijn hoorwrote:In b4 Mind Dimension die alle platen inmixt
2 dagen ervoor was het nog 82%, zou die percentages niet al te serieus nemenwrote:91% uitverkocht.
Was een gesponsord bericht. Die 82% is al meer dan een week.wrote:2 dagen ervoor was het nog 82%, zou die percentages niet al te serieus nemenwrote:91% uitverkocht.
Precies. Wat mixte Mind Dimension ongelooflijk slecht op Daylight zeg.wrote:Dat gaat niet veel beter zijn hoorwrote:In b4 Mind Dimension die alle platen inmixt
Ik hoop/denk dat Unkind wel solo staat. Zijn stijl staat een beetje los van de rest.wrote:Mind Dimension samen met Unkind?? Dat zou echt een partij bout zijn...