Enig idee wanneer de timetable online komt? 
wrote:➡ TIMETABLE and FLOORPLAN:
We will announce the timetable & floorplan a week before the event. You will also be handed these at the entrance.
wrote:➡ TIMETABLE and FLOORPLAN:
We will announce the timetable & floorplan a week before the event. You will also be handed these at the entrance.
Hopelijk worden de boekjes dit jaar wel uitgedeeld door vrouwelijk schoonwrote:wrote:➡ TIMETABLE and FLOORPLAN:
Dinsdagdip? 44 euro is toch niet zoveel voor een festival.wrote:Ticket binnen. Fucking €44,- :') Mag hopen dat er geld gestoken is in goed geluid en dat het allemaal beter geregeld is want anders ben ik hier volgend jaar niet meer bij (en ik denk een hoop mensen met mij).
Haha ja zieke dinsdag dip heb echt mega veel drugs gebruikt zaterdag xdxxdDDxPpwrote:Dinsdagdip? 44 euro is toch niet zoveel voor een festival.wrote:Ticket binnen. Fucking €44,- :') Mag hopen dat er geld gestoken is in goed geluid en dat het allemaal beter geregeld is want anders ben ik hier volgend jaar niet meer bij (en ik denk een hoop mensen met mij).
Daarnaast waren die toiletten ook nog eens aan één kant van het terrein, plus waren de munten de duurste die ik tot nog toe ben tegengekomen op een festival (€2,88 per stuk als ik het me goed herinner) en was er ook amper aanbod voor eten.wrote:Rij voor de munten was idd niet te doen. Welgeteld 3 kassa's waar je munten kon pinnen terwijl volgens mij wel het merendeel van de bezoekers pint. Geld vragen voor de wc vond ik ook echt een tegenvaller. Daarnaast veel te weinig toiletten voor dit aantal bezoekers en hoe verzinnen ze t om 3 kraantjes per kant bij de wc's te hebben. Zulke faciliteiten mag je best wat meer geld in steken.
Dit dus, Tis ook dat deze line up dik is anders was ik ook niet gegaan dit jaarwrote:Ticket binnen. Fucking €44,- :') Mag hopen dat er geld gestoken is in goed geluid en dat het allemaal beter geregeld is want anders ben ik hier volgend jaar niet meer bij (en ik denk een hoop mensen met mij).
Ja, maar dat is zonder die extra kosten. Nu zijn ze 40 in de normale verkoop. 5 Euro duurder dus.wrote:Vorig jaar waren ze 25,- in de voorverkoop en 35,- normaal. Voor 45,- had je vorig jaar een VIP ticket
Ja klopt, was ook meer ter vergelijking met de VIP kaart. Had ze vorig jaar zelf in de voorverkoop gehaald, dus in het begin dacht ik ook even van 45?! Maar zo lang ze het kunnen waar maken op het terrein zelf, ben ik tevreden. Als ze maar geen geld gaan vragen voor een paar dixies, waar je uiteindelijk nog voor staat te wachten ook nog.wrote:Ja, maar dat is zonder die extra kosten. Nu zijn ze 40 in de normale verkoop. 5 Euro duurder dus.wrote:Vorig jaar waren ze 25,- in de voorverkoop en 35,- normaal. Voor 45,- had je vorig jaar een VIP ticket
Dit deden ze vorig jaar dus wel.wrote: Als ze maar geen geld gaan vragen voor een paar dixies, waar je uiteindelijk nog voor staat te wachten ook nog.
Dan schijt je hem toch helemaal onder? Vorig jaar niet geweest trouwens. Bij die pisbakken viel het wel mee dacht ik.wrote:Dit deden ze vorig jaar dus wel.wrote: Als ze maar geen geld gaan vragen voor een paar dixies, waar je uiteindelijk nog voor staat te wachten ook nog.
Ja precies, daarom. Hoop echt wel wat verbeteringen te zien op veel vlakken dit jaar.wrote:Dit deden ze vorig jaar dus wel.wrote: Als ze maar geen geld gaan vragen voor een paar dixies, waar je uiteindelijk nog voor staat te wachten ook nog.
Zal het in gedachten houden voor 22 juli. Pics or didn't happen toch?wrote:Dan schijt je hem toch helemaal onder?
Hè ga jij ookwrote:Niet zo fijn om te lezen dat een en ander vorig jaar minder goed geregeld was. Hopen dat dit jaar beter is. Geluid was ook niet ok?
Ja daar heb je de organisatie echt mee :')wrote:Dan schijt je hem toch helemaal onder?wrote:Dit deden ze vorig jaar dus wel.wrote: Als ze maar geen geld gaan vragen voor een paar dixies, waar je uiteindelijk nog voor staat te wachten ook nog.
wrote:Ja daar heb je de organisatie echt mee :')wrote: Dan schijt je hem toch helemaal onder?
Geluid was wisselvallig.wrote:Niet zo fijn om te lezen dat een en ander vorig jaar minder goed geregeld was. Hopen dat dit jaar beter is. Geluid was ook niet ok?