Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 08:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Enig idee wanneer de timetable online komt? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 09:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

fatality-event.com schreef:
➡ TIMETABLE and FLOORPLAN:
We will announce the timetable & floorplan a week before the event. You will also be handed these at the entrance.


;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 12:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afgelopen weekend nog maar net vrij kunnen vragen van werk. Alleen nog vervoer zien te regelen maar dat zie ik geen probleem zijn. Kijk vooral uit naar Vazard, Hardstyle Mafia, Delete Classics en The Purge.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 14:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ticketsindepocketvervoerindepocketmetmngurlzwatwasjemooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:
fatality-event.com schreef:
➡ TIMETABLE and FLOORPLAN:
We will announce the timetable & floorplan a week before the event. You will also be handed these at the entrance.


;)


Hopelijk worden de boekjes dit jaar wel uitgedeeld door vrouwelijk schoon :$ Ipv een doos met boekjes op de grond flikkeren net als vorig jaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen. Fucking €44,- :') Mag hopen dat er geld gestoken is in goed geluid en dat het allemaal beter geregeld is want anders ben ik hier volgend jaar niet meer bij (en ik denk een hoop mensen met mij).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ticket binnen. Fucking €44,- :') Mag hopen dat er geld gestoken is in goed geluid en dat het allemaal beter geregeld is want anders ben ik hier volgend jaar niet meer bij (en ik denk een hoop mensen met mij).


Dinsdagdip? 44 euro is toch niet zoveel voor een festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Joey schreef:
Ticket binnen. Fucking €44,- :') Mag hopen dat er geld gestoken is in goed geluid en dat het allemaal beter geregeld is want anders ben ik hier volgend jaar niet meer bij (en ik denk een hoop mensen met mij).


Dinsdagdip? 44 euro is toch niet zoveel voor een festival.

Haha ja zieke dinsdag dip heb echt mega veel drugs gebruikt zaterdag xdxxdDDxPp

Nee, normaal gesproken is 44 idd niet veel. Maar naar de gebrekkige kwaliteit van vorig jaar kijkende mag ik hopen dat het dit jaar een stuk beter geregeld is want anders is 44 euro wél veel voor zo'n festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was er vorig jaar allemaal loos dan? Ben er toen niet geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Quote van mij van vorig jaar:

Joey schreef:
Rij voor de munten was idd niet te doen. Welgeteld 3 kassa's waar je munten kon pinnen terwijl volgens mij wel het merendeel van de bezoekers pint. Geld vragen voor de wc vond ik ook echt een tegenvaller. Daarnaast veel te weinig toiletten voor dit aantal bezoekers en hoe verzinnen ze t om 3 kraantjes per kant bij de wc's te hebben. Zulke faciliteiten mag je best wat meer geld in steken.


Daarnaast waren die toiletten ook nog eens aan één kant van het terrein, plus waren de munten de duurste die ik tot nog toe ben tegengekomen op een festival (€2,88 per stuk als ik het me goed herinner) en was er ook amper aanbod voor eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 15:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die line-up voor deze prijs is vrij normaal, maar daar hoort dan minstens goed geluid bij en een degelijke muntprijs imo.

Zolang er maar eten is en wat WC's evenredig aan het volume bezoekers is het wel prima.

Ben met een goede LU en goed geluid vaak al wel tevreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid sowieso het belangrijkst
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 17:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ticket binnen. Fucking €44,- :') Mag hopen dat er geld gestoken is in goed geluid en dat het allemaal beter geregeld is want anders ben ik hier volgend jaar niet meer bij (en ik denk een hoop mensen met mij).


Dit dus, Tis ook dat deze line up dik is anders was ik ook niet gegaan dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorig jaar waren ze 25,- in de voorverkoop en 35,- normaal. Voor 45,- had je vorig jaar een VIP ticket :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Vorig jaar waren ze 25,- in de voorverkoop en 35,- normaal. Voor 45,- had je vorig jaar een VIP ticket :huh:

Ja, maar dat is zonder die extra kosten. Nu zijn ze 40 in de normale verkoop. 5 Euro duurder dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 17:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
kegel77w schreef:
Vorig jaar waren ze 25,- in de voorverkoop en 35,- normaal. Voor 45,- had je vorig jaar een VIP ticket :huh:

Ja, maar dat is zonder die extra kosten. Nu zijn ze 40 in de normale verkoop. 5 Euro duurder dus.


Ja klopt, was ook meer ter vergelijking met de VIP kaart. Had ze vorig jaar zelf in de voorverkoop gehaald, dus in het begin dacht ik ook even van 45?! Maar zo lang ze het kunnen waar maken op het terrein zelf, ben ik tevreden. Als ze maar geen geld gaan vragen voor een paar dixies, waar je uiteindelijk nog voor staat te wachten ook nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Als ze maar geen geld gaan vragen voor een paar dixies, waar je uiteindelijk nog voor staat te wachten ook nog.

Dit deden ze vorig jaar dus wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
kegel77w schreef:
Als ze maar geen geld gaan vragen voor een paar dixies, waar je uiteindelijk nog voor staat te wachten ook nog.

Dit deden ze vorig jaar dus wel.

Dan schijt je hem toch helemaal onder? Vorig jaar niet geweest trouwens. Bij die pisbakken viel het wel mee dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 18:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
kegel77w schreef:
Als ze maar geen geld gaan vragen voor een paar dixies, waar je uiteindelijk nog voor staat te wachten ook nog.

Dit deden ze vorig jaar dus wel.


Ja precies, daarom. Hoop echt wel wat verbeteringen te zien op veel vlakken dit jaar.

Helicaze schreef:
Dan schijt je hem toch helemaal onder?


Zal het in gedachten houden voor 22 juli. Pics or didn't happen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

Niet zo fijn om te lezen dat een en ander vorig jaar minder goed geregeld was. Hopen dat dit jaar beter is. Geluid was ook niet ok?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat die prijs zo omhoog gegaan is, juist om die punten te kunnen verbeteren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 19:40 
 
Hardtraxx Elite

Duruz schreef:
Niet zo fijn om te lezen dat een en ander vorig jaar minder goed geregeld was. Hopen dat dit jaar beter is. Geluid was ook niet ok?


Hè ga jij ook :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Joey schreef:
kegel77w schreef:
Als ze maar geen geld gaan vragen voor een paar dixies, waar je uiteindelijk nog voor staat te wachten ook nog.

Dit deden ze vorig jaar dus wel.

Dan schijt je hem toch helemaal onder?


Ja daar heb je de organisatie echt mee :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Helicaze schreef:
Dan schijt je hem toch helemaal onder?


Ja daar heb je de organisatie echt mee :')


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 20:45 
 
Hardtraxx Elite

Duruz schreef:
Niet zo fijn om te lezen dat een en ander vorig jaar minder goed geregeld was. Hopen dat dit jaar beter is. Geluid was ook niet ok?


Geluid was wisselvallig.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten