Iemand idee hoe snel deze verkoop gaat?
Ik zou niet te lang meer wachten.wrote:Iemand idee hoe snel deze verkoop gaat?
Ik zou niet te lang meer wachten.wrote:Iemand idee hoe snel deze verkoop gaat?
Heb 'm vorig jaar ergens in juni gekocht vgm.wrote:Iemand idee hoe snel deze verkoop gaat?
Ticket kopen binnenkort ook maar eens doen.wrote:Heu, vrij gekregen, ticket gekocht.
wrote:We are making the anthem of.... x x x x x x x x
Zou toch wel vrij apart zijn, aangezien ze niet op de Mainstage draaien...wrote:De kans is heel groot dat Bass Chaserz hier het anthem voor hebben gemaakt.
wrote:We are making the anthem of.... x x x x x x x x
Aantal X'en komt overeen met Fatalitywrote:Hoezo voor fatality? Snap het verband niet helemaal. Denk zelf dat dit voor Primal Outdoor is
Precies wat ik dacht. Maar goed, misschien alsnog te voorbarig van mij om die conclusie te trekken.wrote:Aantal X'en komt overeen met Fatalitywrote:Hoezo voor fatality? Snap het verband niet helemaal. Denk zelf dat dit voor Primal Outdoor is
Dus dan maakt Delete een ander anthem hmmwrote:Aantal X'en komt overeen met Fatalitywrote:Hoezo voor fatality? Snap het verband niet helemaal. Denk zelf dat dit voor Primal Outdoor is
Je legendary shiny pinsir pokemon kaart ook bij?wrote:Heggenschaar afgestoft, longen ingesmeerd met Vicks VapoRub en een kaartje gekocht.
Dat de organisatie maar extra planken regelt want daar gaan er sowieso een heel aantal sneuvelen.
Bijna vergetenwrote:Je legendary shiny pinsir pokemon kaart ook bij?wrote:Heggenschaar afgestoft, longen ingesmeerd met Vicks VapoRub en een kaartje gekocht.
Dat de organisatie maar extra planken regelt want daar gaan er sowieso een heel aantal sneuvelen.
wrote:Hier ook ticket binnen. Spoontech defenden.
Kon het toch ook niet laten..wrote:wrote:Hier ook ticket binnen. Spoontech defenden.