Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 45  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 mei 2017 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik twijfel nog, moet die nacht wel op Uptempo is The Tempo draaien dus nog even kijken.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2017 08:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje ook binnen. Dagje Spoontech móét ik gewoon bij zijn :$ . Moaien
Bericht Geplaatst op 02 jun 2017 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fatality - The RAW Outdoor Festival | Teaser

Filmpje

Inclusief foutje:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 02 jun 2017 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou hier toch wel graag heen willen, maar altijd weer het OV naar festivals :(
Bericht Geplaatst op 02 jun 2017 20:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Ik zou hier toch wel graag heen willen, maar altijd weer het OV naar festivals :(


Ik dacht dat Melvin een bus regelde.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2017 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook voor Fatality ja?
Bericht Geplaatst op 02 jun 2017 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet dat ik weet. :P
Bericht Geplaatst op 02 jun 2017 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wilde net zeggen, anders had je me waarschijnlijk wel uitgenodigd :innocent: Maar goed Lennard gooit het balletje op xd
Bericht Geplaatst op 02 jun 2017 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet waar je woont?
Bericht Geplaatst op 02 jun 2017 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijmegen.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2017 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee sorry, dat ligt niet op de route. Kom zelf vanuit Limburg en dan rij ik via Eindhoven.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2017 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga met de auto vanuit Haaksbergen naar fatality (mits ik die dag niet hoef te werken, al heb ik al wel een kaartje) en dan kom ik langs Nijmegen. Wie weet kan ik je uit de brand helpen tzt.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2017 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik lees heel graag tzt een PM :thumbup:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2017 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijmegen > Oss ben je zo toch?
Bericht Geplaatst op 03 jun 2017 12:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Nijmegen > Oss ben je zo toch?


Wou zeggen dat is 22km, dat fiets je in 1,5 uur.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2017 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Ik lees heel graag tzt een PM :thumbup:

Zodra de planning van werk voor die week bekend is hoor je het wel.

Snap dat hij geen zin heeft om zo lang te fietsen :lol:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2017 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach dit is nog een hele oude grap die niet meer zo heel boeiend is :P
Bericht Geplaatst op 03 jun 2017 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Ach dit is nog een hele oude grap die niet meer zo heel boeiend is :P

Oh zo. Oke ik zei niks :whistle:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2017 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Unknown schreef:
Ach dit is nog een hele oude grap die niet meer zo heel boeiend is :P

Oh zo. Oke ik zei niks :whistle:


Nou ja vrij simpel. Ik ging altijd naar XXlerator in de Matrixx en dat was op fietsafstand en dat vermeldde ik dan ook altijd :P
Bericht Geplaatst op 03 jun 2017 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
stefan_helmond schreef:
Nijmegen > Oss ben je zo toch?


Wou zeggen dat is 22km, dat fiets je in 1,5 uur.

:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 05 jun 2017 22:40 
 
Hardtraxx Elite

Wil hier heel graag heen, hele dag Spoontech stage. Wordt waarschijnlijk samen met m'n vriendin gaan, aangezien m'n festivalgroepje geen zin heeft en/of onduidelijk is.
Bericht Geplaatst op 06 jun 2017 05:38 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Wil hier heel graag heen, hele dag Spoontech stage. Wordt waarschijnlijk samen met m'n vriendin gaan, aangezien m'n festivalgroepje geen zin heeft en/of onduidelijk is.

Kom gaan we dubbel daten. En als jou meid niet van spoon houd (net als de mijne) kunnen we hun weg sturen en gaan wij spoon defenden. :clap: :beer:
Bericht Geplaatst op 06 jun 2017 12:40 
 
Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Hard4Us schreef:
Wil hier heel graag heen, hele dag Spoontech stage. Wordt waarschijnlijk samen met m'n vriendin gaan, aangezien m'n festivalgroepje geen zin heeft en/of onduidelijk is.

Kom gaan we dubbel daten. En als jou meid niet van spoon houd (net als de mijne) kunnen we hun weg sturen en gaan wij spoon defenden. :clap: :beer:


Puik plan haha.

Waarschijnlijk kan ze de wat bekendere namen wel waarderen.
Bericht Geplaatst op 06 jun 2017 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoek gewoon een vriendin die van Spoontech houdt.
Bericht Geplaatst op 06 jun 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet iedereen kan die luxe hebben Joey, ik ga mijn vriendin deze zaterdag uberhaupt introduceren met een hardstyle feest, laat staan spoontech :lol:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten