Ik twijfel nog, moet die nacht wel op Uptempo is The Tempo draaien dus nog even kijken.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Kaartje ook binnen. Dagje Spoontech móét ik gewoon bij zijn
. Moaien
Ik zou hier toch wel graag heen willen, maar altijd weer het OV naar festivals 
Ik dacht dat Melvin een bus regelde.wrote:Ik zou hier toch wel graag heen willen, maar altijd weer het OV naar festivals
Wilde net zeggen, anders had je me waarschijnlijk wel uitgenodigd
Maar goed Lennard gooit het balletje op 
Nee sorry, dat ligt niet op de route. Kom zelf vanuit Limburg en dan rij ik via Eindhoven.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Ik ga met de auto vanuit Haaksbergen naar fatality (mits ik die dag niet hoef te werken, al heb ik al wel een kaartje) en dan kom ik langs Nijmegen. Wie weet kan ik je uit de brand helpen tzt.
Wou zeggen dat is 22km, dat fiets je in 1,5 uur.wrote:Nijmegen > Oss ben je zo toch?
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 20 days ago
Zodra de planning van werk voor die week bekend is hoor je het wel.wrote:Ik lees heel graag tzt een PM
Snap dat hij geen zin heeft om zo lang te fietsen
Ach dit is nog een hele oude grap die niet meer zo heel boeiend is 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 20 days ago
Oh zo. Oke ik zei nikswrote:Ach dit is nog een hele oude grap die niet meer zo heel boeiend is
Nou ja vrij simpel. Ik ging altijd naar XXlerator in de Matrixx en dat was op fietsafstand en dat vermeldde ik dan ook altijdwrote:Oh zo. Oke ik zei nikswrote:Ach dit is nog een hele oude grap die niet meer zo heel boeiend is
wrote:Wou zeggen dat is 22km, dat fiets je in 1,5 uur.wrote:Nijmegen > Oss ben je zo toch?
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Wil hier heel graag heen, hele dag Spoontech stage. Wordt waarschijnlijk samen met m'n vriendin gaan, aangezien m'n festivalgroepje geen zin heeft en/of onduidelijk is.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 20 days ago
Kom gaan we dubbel daten. En als jou meid niet van spoon houd (net als de mijne) kunnen we hun weg sturen en gaan wij spoon defenden.wrote:Wil hier heel graag heen, hele dag Spoontech stage. Wordt waarschijnlijk samen met m'n vriendin gaan, aangezien m'n festivalgroepje geen zin heeft en/of onduidelijk is.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Puik plan haha.wrote:Kom gaan we dubbel daten. En als jou meid niet van spoon houd (net als de mijne) kunnen we hun weg sturen en gaan wij spoon defenden.wrote:Wil hier heel graag heen, hele dag Spoontech stage. Wordt waarschijnlijk samen met m'n vriendin gaan, aangezien m'n festivalgroepje geen zin heeft en/of onduidelijk is.![]()
Waarschijnlijk kan ze de wat bekendere namen wel waarderen.